Ja, de super hier in de buurt bezorgt het zelf.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het echt de supermarkt zelf die bezorgt dan? Meestal staat dat toch los van elkaar
Ah, nee, dan zou ik er ook niet meer durven te komenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, de super hier in de buurt bezorgt het zelf.
Jij baldadig? Dat hadden we wel willen zien!quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:14 schreef summer52 het volgende:
[..]
wordt ik alleen maar baldadig van![]()
Maar zit het dan in een dichte tas of zo? Ik krijg het in kratten en/of doorzichtige tassen, dan zie je meteen al wel of het jouw bestelling is of niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, de super hier in de buurt bezorgt het zelf.
Het gaat om een tas vol, met oa gerookte zalm en dure kaasquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou ook al snel hebben "joh, laat maar zitten" als er iets tussen zit wat ik niet besteld heb. Maar inderdaad een hele bestelling is wat anders
Pfoeh stomquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het gaat om een tas vol, met oa gerookte zalm en dure kaas
wel een strop voor die winkel dan. Neem aan dat ze weten waar het mis is gegaan. Die persoon kan vast niet nog eens bestellen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het gaat om een tas vol, met oa gerookte zalm en dure kaas
Oh dat laatste klinkt leuk ja, die je ook zelf moet beantwoorden?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:59 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Nee is dus ook niet, en ik ben daar persoonlijk wel echt heel blij mee![]()
We krijgen er nu wel steeds ook een testvraag bij, dat klinkt wel tof
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik me gisteren afvragen waarom ik mijn geluid van mijn speakers zo hard moest zetten, terwijl mijn geluid nog steeds vrij zacht was. Kom ik er net achter dat de volume van de laptop zelf op 25% stond ipv 100%.Want die had ik vrijdag teruggeschroefd vanwege MP.
![]()
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh dat laatste klinkt leuk ja, die je ook zelf moet beantwoorden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:14 schreef Meke het volgende:
Slimste Mens spoiler, maar dit vind ik echt heel schattig![]()
![]()
Ah, heeft die gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wel een tof nieuw element, ben benieuwdquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:14 schreef Meke het volgende:
[..]
JaDus dan is het nog weer belangrijker dat je echt snel de goede mol hebt, dat hebben ze natuurlijk met de molbonus al een beetje rechtgetrokken, maar maakt dat nog beter
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:14 schreef Meke het volgende:
Slimste Mens spoiler, maar dit vind ik echt heel schattig![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja dat had ik laatst inderdaad ook met Youtube, waarom het geluid op de filmpjes zo zacht was terwijl het volume op zijn hardst stond. Maar laptop heeft zelf natuurlijk ook volumequote:Op zondag 30 augustus 2020 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik me gisteren afvragen waarom ik mijn geluid van mijn speakers zo hard moest zetten, terwijl mijn geluid nog steeds vrij zacht was. Kom ik er net achter dat de volume van de laptop zelf op 25% stond ipv 100%.Want die had ik vrijdag teruggeschroefd vanwege MP.
![]()
Ja ik ookquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel een tof nieuw element, ben benieuwd
M'n moeder heeft dat soort problemen ook wel eens. Die ben ik nu aan het leren dat als alles te zacht is het aan het volume van de computer ligt, en als een specifiek ding te zacht is het waarschijnlijk daar aan ligtquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat had ik laatst inderdaad ook met Youtube, waarom het geluid op de filmpjes zo zacht was terwijl het volume op zijn hardst stond. Maar laptop heeft zelf natuurlijk ook volume![]()
Ja, ik heb in de app ook gewoon mijn eigen naam omdat ik die al in had gesteld omdat ik eerst in andere poules kwamquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies. Van @:dave wist ik het nog omdat ik daardoor z'n echte naam wistEn Jobi en Mollie omdat die altijd te porren zijn voor WIDM discussie
Ja preciesquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
![]()
Ook wel grappig om die testvraag te zien en echt geen idee te hebben. Lijkt me ook wel grappig als ze ook dingen vragen die we niet kunnen weten/niet hebben gezien![]()
"Als hoeveelste stapte de Mol de bus uit bij opdracht XY?"
"Wat is de lievelingskrant van de Mol?"
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:35 schreef H_T het volgende:
[..]
M'n moeder heeft dat soort problemen ook wel eens. Die ben ik nu aan het leren dat als alles te zacht is het aan het volume van de computer ligt, en als een specifiek ding te zacht is het waarschijnlijk daar aan ligtHet lijkt te werken, want ik heb een stuk minder geklaag gehoord over allerlei kabels de laatste tijd
Ik had eerst AchternaamVoornaam, maar omdat ik hier de poule openbaar ging zetten én je dan kan zien dat ik de oprichter ben je dus mijn naam aan mijn username kan koppelen, heb ik dat veranderdquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik heb in de app ook gewoon mijn eigen naam omdat ik die al in had gesteld omdat ik eerst in andere poules kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |