Ik volg hem op youtube, ik verbaas me er echt over dat hij nog een vriendin heeft.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zoiets zou ik nooit in m'n hoofd halen... wel gelachen
Jaaa zin inquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesEn dat er dan toch hele theorieën over komen
Ja bij mij kan je in principe nog niks koppelen denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had eerst AchternaamVoornaam, maar omdat ik hier de poule openbaar ging zetten én je dan kan zien dat ik de oprichter ben je dus mijn naam aan mijn username kan koppelen, heb ik dat veranderd
Nou ik vind het ook wel ver gaan, weet ook niet of ik het helemaal geloofquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zoiets zou ik nooit in m'n hoofd halen... wel gelachen
Nou dat dusquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik volg hem op youtube, ik verbaas me er echt over dat hij nog een vriendin heeft.
Nee precies, dus dat is primaquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja bij mij kan je in principe nog niks koppelen denk ik
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa zin in![]()
Nog een weekje en we weten gewoon wie er meedoen en hebben de eerste aflevering gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hem een beetje volgt, dan wordt snel duidelijk dat hij dit al heeeeeeel lang doet, en dat zijn hele familie gewoon meedoet (zelfs z'n oma).quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook wel ver gaan, weet ook niet of ik het helemaal geloof![]()
A. Dat kan toch hartstikke schadelijk zijn, wie weet water allemaal in dat spul zit joh![]()
B. Waarom is haar hoofd niet gekleurd?!
C. Hoezo gaat zij gewoon uit bad en blijft niet schrobben schrobben schrobben![]()
D. Waarom is ze nog bij hem?!?!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh wauwquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je hem een beetje volgt, dan wordt snel duidelijk dat hij dit al heeeeeeel lang doet, en dat zijn hele familie gewoon meedoet (zelfs z'n oma).
Je mag hopen dat hij het heeft uitgezocht van tevorenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook wel ver gaan, weet ook niet of ik het helemaal geloof![]()
A. Dat kan toch hartstikke schadelijk zijn, wie weet water allemaal in dat spul zit joh![]()
Ik ga ook nooit met m'n hoofd onder water in m'n badkuip. Lukt trouwens ook niet, ben te langquote:B. Waarom is haar hoofd niet gekleurd?!
Zit in de huid, helpt nietquote:C. Hoezo gaat zij gewoon uit bad en blijft niet schrobben schrobben schrobben![]()
Beats me...quote:D. Waarom is ze nog bij hem?!?!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:50 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt geen idee wat ik de vorige keer als username had. Volgens mij ook iets met mijn echte naam erinquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had eerst AchternaamVoornaam, maar omdat ik hier de poule openbaar ging zetten én je dan kan zien dat ik de oprichter ben je dus mijn naam aan mijn username kan koppelen, heb ik dat veranderd
Jaaaaa ben ook echt benieuwd welk lijstje er een beetje kloptquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa zin in![]()
Nog een weekje en we weten gewoon wie er meedoen en hebben de eerste aflevering gezien![]()
Hier ook doorzichtige tassen en kratten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar zit het dan in een dichte tas of zo? Ik krijg het in kratten en/of doorzichtige tassen, dan zie je meteen al wel of het jouw bestelling is of niet.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh nee, dit was echt twee tellen voordat ik de poule aan ging makenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik de vorige keer als username had. Volgens mij ook iets met mijn echte naam erin
Nu ben je Jobi, helemaal geweldigquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik de vorige keer als username had. Volgens mij ook iets met mijn echte naam erin
Tenzij voor de mensen die je Insta hadden gevondenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja bij mij kan je in principe nog niks koppelen denk ik
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:58 schreef Meke het volgende:
[..]Het gaat nu gewoon weer over WIDM hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja jij weet het nu ook wel!quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tenzij voor de mensen die je Insta hadden gevonden![]()
Er zitten ook altijd promotie spullen bij, misschien was dat het?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 1 item die ik zelf niet besteld had gehouden en opgegeten, maar die zat dan tussen de rest van de andere boodschappen, die ik wel besteld had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |