Hij weet echt heel veel te flikken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb nog wat andere video's gezien, dat hij überhaupt nog een dak boven z'n hoofd heeft verbaast me
Word je ineens wakker van een oerknal.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik word oud johEn dan moet volgens @:Cee mijn tijd nog komen!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:05 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:08 schreef Strani het volgende:
Ik wist dat het zoiets zou zijn, je wordt voorspelbaar Stranjaard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ah zó oud ben ik zelfsquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Word je ineens wakker van een oerknal.
Voorspelbaarheid is het juiste pad richting God's liefde.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wist dat het zoiets zou zijn, je wordt voorspelbaar Stranjaard!
Als we toch bezig gaan met spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ontzettend gewaagde uitspraak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Heb ik de theorie van mijn broertje wel eens verteld?quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zó oud ben ik zelfsIk ben eigenlijk gewoon aan het wachten tot jullie geboren worden
Niet zo'n goeie want je kan nog steeds heel goed zien hoe de auto eruit zietquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als we toch bezig gaan met spoilers:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:08 schreef Meke het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strani die weer vertrouwd na het middaguur komt binnen banjerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ja hèquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend gewaagde uitspraak!
Ja ik ben alleen al wel vier en een half uur opquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani die weer vertrouwd na het middaguur komt binnen banjeren
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ah wat schattigquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik de theorie van mijn broertje wel eens verteld?![]()
![]()
Hij is de jongste, maar eigenlijk de oudste. Wánt hij zat als eerste in de buik en heeft ons allemaal voor laten gaan![]()
![]()
Aldus hijzelf toen hij vier of vijf was
quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:11 schreef molloot200 het volgende:
Getuigt wel van lef!quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hèDoe ik gewoon hoor, zulke dingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |