SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Niemand had dit door, trouwens... Er is een bepaalde overeenkomst.quote:28 Dusty Springfield - You Don't Own Me
29 Liza Minnelli - Dancing In The Moonlight
Wehehehequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:01 schreef Tuned22 het volgende:
Hartelijk dank, Elf![]()
BasEnAadEnIk hebben ons sowieso Qostelijk vermaakt
Ze hebben dezelfde dochterquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niemand had dit door, trouwens... Er is een bepaalde overeenkomst.
Nou nee. En ze zijn ook geen familiequote:
Cutequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Voor straf gaat mijn volgende show Queued heten.
Ik kijk er naar uit, stuur me een DM als het zover is!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Voor straf gaat mijn volgende show Queued heten.
Say no more. Geen idee wat de overeenkomst dan is, maar wel welk Brits duoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou nee. En ze zijn ook geen familieDe overeenkomst heeft te maken met een bepaald Brits duo.
Thanksquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit, stuur me een DM als het zover is!
Zeker als het net zo goed wordt als deze show!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ThanksIk doe m'n best om er wat leuks van te maken, mede in samenwerking met jullie (dankzij de verzoekjes)
Oscar heeft gifjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:14 schreef Tuned22 het volgende:
Nu kappen met al die plaatjes... ik lijk Oscarmopperkont onderhand wel
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:37 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. Laatste dagje?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:26 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen ☕
Het ontbijt zit erin, de 1e puzzel is gemaakt en nu is het Lego tijd !
Goedemorgen.quote:
Gelukkig zijn ze niet meer zo duur. Mijn eerste batch van 50 mondkapjes was ik nog bijna 70 euro aan kwijt. De tweede was nog maar 17 euro.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:12 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, in het gebouw waar Symph werkt zijn de gangen etc te smal om tweerichtingsverkeer met anderhalve meter afstand te regelen, dus daar zijn nu mondkapjes verplicht op de gang. Gelukkig werkt hij in principe thuis, maar nu moet hij toch mondkapjes aanschaffen omdat hij er soms heen moet voor overleg enzo
Is er al iets meer bekend over de school van je zoon?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet meer zo duur. Mijn eerste batch van 50 mondkapjes was ik nog bijna 70 euro aan kwijt. De tweede was nog maar 17 euro.
Ik krijg net toevallig bericht dat hij volgende week dinsdag naar school moet voor kennismaking met mentor en klas en dat hij dan vanaf woensdag gewoon les heeft. Geen woord over corona-maatregelen, dus vooralsnog lijkt het er op dat het gewoon regulier gaat beginnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er al iets meer bekend over de school van je zoon?
Mag hij wel gewoon naar school toe volgende week?
Voor hem zou het wel echt fijn zijn als het weer een beetje normaal wordt qua onderwijs op locatie. En daardoor voor jullie thuis ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg net toevallig bericht dat hij volgende week dinsdag naar school moet voor kennismaking met mentor en klas en dat hij dan vanaf woensdag gewoon les heeft. Geen woord over corona-maatregelen, dus vooralsnog lijkt het er op dat het gewoon regulier gaat beginnen.
Precies wat DDM ook zegt. Ik hoop dat hij gewoon normaal naar school kan. Is voro iedereen gewoon het beste.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg net toevallig bericht dat hij volgende week dinsdag naar school moet voor kennismaking met mentor en klas en dat hij dan vanaf woensdag gewoon les heeft. Geen woord over corona-maatregelen, dus vooralsnog lijkt het er op dat het gewoon regulier gaat beginnen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Precies wat DDM ook zegt. Ik hoop dat hij gewoon normaal naar school kan. Is voro iedereen gewoon het beste.
Mijn ene neefje moest dinsdag voor het eerst naar school. Heeft hij zich meteen verslapen.
Dat zeiden ze op school vast ookquote:
Hij wilde gewoon aandacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:44 schreef Rafeiro het volgende:
Grrr heeft iemand een vogelmepper?
Vond spruitje wat suf en stil, dus pakte haar even uit de kooi.
Kakt ze eerst over mijn polo, soit, dat zijn we gewend. Maar daarna begon ze te knagen aan mijn vingers, maar dat hoort niet.... En auw! Kreng kan dus hard bijten als ze wil. En dat doet ze normaal dus nooit
En nu maakt ze wel weer het gewone geluid...
De draak...
Zij, de muts des huizes....quote:
Dat klinkt wat apartquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:07 schreef Rafeiro het volgende:
En ik heb door hoe ik nu moet posten op Fok!
Bericht intypen (logisch).
Op invoeren klikken (ook logisch)
Op F5 klikken (wat minder logisch)
Dan even wachten en dan is er een post van mij
Snap het ook niet echt.quote:
Dat mag wel hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zij, de muts des huizes....
Maar echt normaal knabbelt ze soms een beetje, maar dit deed gewoon pijn.
Dat mag niet
Yes!quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:09 schreef brother52 het volgende:
Tom Jones - Green, green grass of home
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:11 schreef brother52 het volgende:
Muziek terwijl je kookt, altijd goed.
Hoop dat je veel onbekend werk draait, anders blijf ik heen en weer rennen
Als ze hun klanten willen houden, dan hoop ik van nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Serveren ze daar ook Brother's dinner.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ze hun klanten willen houden, dan hoop ik van niet
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:30 schreef brother52 het volgende:
Gaat daar niet goed op die boot hoor... moeten we de knrm bellen?
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:41 schreef brother52 het volgende:
Led Zeppelin - Good times, bad times
Ik vloog bijna uit de bocht...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:41 schreef livelink het volgende:
Ik vrees dat jij vanuit de keuken moet komen, brother52. Want ik ken dit niet.
[..]
Ik vloog bijna uit de bocht...
[..]
Ik vloog bijna uit de bocht...
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:48 schreef brother52 het volgende:
Montell Jordan - This is how we do it
Daar kan ik helemaal inkomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
this is how I know a song, but have no clue who or what.
Bij mij was het net andersom, hij heeft een erg herkenbare stem en stijl.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
Sailing wist ik meteen. Maar de zanger he.
Ik moest aan Roger Daltrey denken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mij was het net andersom, hij heeft een erg herkenbare stem en stijl.
Zijn stem is lager en rauwer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest aan Roger Daltrey denken.
Ik schaam me diep dat je daarvoor uit de keuken moest komenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik schaam me diep dat je daarvoor uit de keuken moest komen
Ik heb nu rustig gelopenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik schaam me diep dat je daarvoor uit de keuken moest komen
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:08 schreef brother52 het volgende:
Wings - Brother52 on the run from the kitchen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:08 schreef brother52 het volgende:
Wings - Brother52 on the run from the kitchen
Bijna, het staat nog een beetje te pruttelen maar ik pruttel gewoon terug.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Eten zal nu wel klaar zijn, denk ik?
En hoe was dat?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag zalm uit onze rookoven gegeten.
Nu nog een whisky erbij.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Live honkbal vanuit Bussum op de ene iPad, muziekje op de ander.
En ik zit droog...
Man van het goede levenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Live honkbal vanuit Bussum op de ene iPad, muziekje op de ander.
En ik zit droog...
Haarscherp. Is het een mooie wedstrijd?quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Roger Whitaker - The Last Farewell
Ik kijk met een half oog, voorlopig moet de achterstand ingehaald worden...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Haarscherp. Is het een mooie wedstrijd?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2-1 achter.
De stand is sinds deze week in beeld, maar klopt dus niet...
Plaatsing voor de play-offs is al een feit, dit is min of meer voor spek en bonen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Met 2-1 is nog van alles mogelijk.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
Listen to the music - Dooby Brothers
oh ja, ie. Het stond al zo raar bij mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Listen To The Music - Doobie Brothers
Wel een unieke naam, denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Vienna, zo had onze dochter geheten.
Als we die hadden gehad...
Ik ken niemand met die naam.quote:
Mooie naamquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Vienna, zo had onze dochter geheten.
Als we die hadden gehad...
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo had geen van onze kinderen eventueel geheten...
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo had geen van onze kinderen eventueel geheten...
Vandaar dat ik ze niet herkende.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ze niet herkende.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ze niet herkende.
Echt altijd gedacht dat het Love and Whiskey wasquote:
Ja, die heb ik ook op cd. Ben het met je eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:48 schreef brother52 het volgende:
Ik ken deze van een 2 meter sessie cd, die versie vind ik een stukje beter.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Take A WalK On The Wild Side - Lou Reed
Die is van Wild Places.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
Walk on the wild side - Duncan Brown
Ja, in mijn hoofd is Wild gelinkt aan Duncanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is van Wild Places.
Wel wild dus, maar dan anders...
Fijne avond MadMaster. Is de achterstand al ingehaald?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Ow, dat was het al weer.
Thanks Melting en een fijne avond nog allemaal...
Niets bijzonders. Vooral even genieten. Ik denk dat ik iets lekkers bij de thee ga nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting en welterusten. Ga je morgen al iets leuks doen op je eerste vakantiedag?
Nee, nog steeds 2-1 achter...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne avond MadMaster. Is de achterstand al ingehaald?
Klein beginnen met genietenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Vooral even genieten. Ik denk dat ik iets lekkers bij de thee ga nemen.
Dat is 12 jaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:15 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand wat de verjaringstermijn is voor woninginbraak?
Ik weet nu wie een jaar of 25 geledin bij ons heeft ingebroken..
Kan er nu natuurlijk ook weinig meer hard van maken. Maar "grom".
Goedemorgen Melting en Rafeiro.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting en Rafeiro.
Kom er net achter dat mijn zoon helemaal nog niet heeft geslapen![]()
Ik maak me zorgen en kan er geen kant mee op behalve via mijn bloeddruk.
Ik weet het al veeeeeeeeeeel langer, geen idee waarom het ineens weer boven kwam drijven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 05:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is 12 jaar.
Wel apart dat je er nu achter komt. Hoe weet je dat nu ineens?
Fijne vrienden dan inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet het al veeeeeeeeeeel langer, geen idee waarom het ineens weer boven kwam drijven.
PC was toentertijd gejat, amongst other things, en die stond wat later bij die zogenaamde vrienden in huis.
Hij heeft al slaapproblemen sinds zijn geboorte. Hoort bij zijn autisme. Maar het wordt alleen maar erger.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Waarom heeft hij niet geslapen dan?
Stress vanwege school?
Een vriend van mij reageerde heel laconiek op diefstal. Hij zei dat hij er van uit ging dat de ander het dan kennelijk meer nodig had dan hij. Ik heb hele discussies gevoerd met hem dat dat onzin is, maar door zijn houding kon hij er wel prima mee om gaan. Ik heb bewondering voor mensen die er zo Zen mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet het al veeeeeeeeeeel langer, geen idee waarom het ineens weer boven kwam drijven.
PC was toentertijd gejat, amongst other things, en die stond wat later bij die zogenaamde vrienden in huis.
Herkenbaar wel. Je kop niet uit kunnen zetten en dan nu al dat extra gedoe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft al slaapproblemen sinds zijn geboorte. Hoort bij zijn autisme. Maar het wordt alleen maar erger.
En er is niets tegen te doen, met slaappillen of zo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft al slaapproblemen sinds zijn geboorte. Hoort bij zijn autisme. Maar het wordt alleen maar erger.
Dat vind ik ook wel knap. Vooral omdat het onzin is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Een vriend van mij reageerde heel laconiek op diefstal. Hij zei dat hij er van uit ging dat de ander het dan kennelijk meer nodig had dan hij. Ik heb hele discussies gevoerd met hem dat dat onzin is, maar door zijn houding kon hij er wel prima mee om gaan. Ik heb bewondering voor mensen die er zo Zen mee om kunnen gaan.
Bij jou zit er gewoon een schroefje los.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Je kop niet uit kunnen zetten en dan nu al dat extra gedoe.
En dan ben ik dus geen duidelijke autist. Werd niet voor niets pas gediagnosticeerd toen ik 35 was ofzo.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:11 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
dank je Melting
@:livelink, wat verdrietig dat je zoon vannacht (weer) niet geslapen heeft en hoelang ga jij deze zorg volhouden?
Heb je nu eindelijk vakantie ?quote:
Dat is echt heel naar.... Sterkte ermeequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Geniet ervanquote:
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:46 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dat is echt heel naar.... Sterkte ermee
[..]
Geniet ervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
GoedemiddagGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GoedemiddagWat fijn, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoedemiddagGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
GoedemiddagGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
GoedemiddagDit had ik even gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd, altijd prettig in deze tijd...
Neem een biertje of zo..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:47 schreef brother52 het volgende:
Tussen de buien door snel naar huis gefietst en nu ingetuned.
Een biertje gaat er wel in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een biertje of zo..
[ afbeelding ]
Ow, dat ga ik straks wel even luisteren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:55 schreef brother52 het volgende:
Devin Townsend heeft hier nog een cover van opgenomen samen met Che Aimee Durval en Anneke van Giersbergen.
Ze zijn vrij dicht bij het origineel gebleven maar ik vind hem best wel geslaagd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat ga ik straks wel even luisteren.
Ik draai nu wat er qua BPM toevallig in de ingestelde zoekopties voorbij komt...
Fatboy Slim had ik nog wel eens live aan het werk willen zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:01 schreef MadMaster het volgende:
Van Sex On the Streets van de Pizzaman zo naar Eat, Sleep, Rave, Repeat van Fatboy Slim.
Allebei dezelfde natuurlijke persoon uiteraard...
Yep, die man is een muzikale duizendpoot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Fatboy Slim had ik nog wel eens live aan het werk willen zien.
Lees net dat hij in the Housemartins gespeeld heeft.
Wat mij betreft kun je het opruimen, het is weer even droog dus kan ik even snel om boodschappen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik het eten en de drank zo opruimen of kan het nog even blijven staan?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat mij betreft kun je het opruimen, het is weer even droog dus kan ik even snel om boodschappen.
Sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef Rafeiro het volgende:
Lig in bed met kop, keel en oorpijn, en hoor buiten regen en onweer, dat troost dan wel weer.
Ik ben niet de enige gelukkig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef brother52 het volgende:
Wat zijn jullie vroeg. Het is weekend hoor...
Voor mijn doen was dit nog best laat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef brother52 het volgende:
Wat zijn jullie vroeg. Het is weekend hoor...
Beetje uitslapen in het weekend is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mijn doen was dit nog best laat.
Drukke nacht gehad, 2 mannen met een stok uit mijn huis verjaagd, in mijn droom dus, was niet leuk, gelukkig na 'n poosje wakker geweest te zijn weer wat geslapenquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Drukke nacht gehad, 2 mannen met een stok uit mijn huis verjaagd, in mijn droom dus, was niet leuk, gelukkig na 'n poosje wakker geweest te zijn weer wat geslapen
Gelukkig welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik schrok al. Gelukkig was het maar een droom.
Maar je hebt ze er wel uitgemept...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Drukke nacht gehad, 2 mannen met een stok uit mijn huis verjaagd, in mijn droom dus, was niet leuk, gelukkig na 'n poosje wakker geweest te zijn weer wat geslapen
Alleen als je poetsen en wassen iets leuks doen vind.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Ga je nog wat leuks doen vandaag ?
Ik stuur wel wat van de zon die nu hier schijntquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen slapers en minder goede slapers!![]()
Duim svp voor niet al te veel regen hier, we hebben vandaag een boottrip in en rond Amsterdam en ik wil op het dek kunnen verblijven...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je hebt ze er wel uitgemept...
Ga duimen voor je.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen slapers en minder goede slapers!![]()
Duim svp voor niet al te veel regen hier, we hebben vandaag een boottrip in en rond Amsterdam en ik wil op het dek kunnen verblijven...
neuh dat is niet echt leuk maar moet gebeurenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen als je poetsen en wassen iets leuks doen vind.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat van de zon die nu hier schijnt
Bij jullie allemaal zon?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:12 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de duimen.
Voorlopig is het hier nog zonnig... 🤞🏻
ik heb nu regen en zonquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Bij jullie allemaal zon?
Hier is het nog bewolkt.
Het was net zon, nu is het weer grauw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Bij jullie allemaal zon?
Hier is het nog bewolkt.
Jij?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:24 schreef just me het volgende:
Vandaag begint het voetballen weer, ben benieuwd hoe ze het gaan doen, maximaal 30 mensen in het clubhuis en 30 mensen op het terras... Kan me voorstellen dat het een puinhoop gaat worden, wie gaat het handhaven ?
Niemand, je kan ook niet voorkomen dat mensen afstand houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:24 schreef just me het volgende:
Vandaag begint het voetballen weer, ben benieuwd hoe ze het gaan doen, maximaal 30 mensen in het clubhuis en 30 mensen op het terras... Kan me voorstellen dat het een puinhoop gaat worden, wie gaat het handhaven ?
niet dusquote:
Ik wil straks even kijken bij ons nieuwe 1e dameselftal en als het me niet bevalt ben ik zo vertrokkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand, je kan ook niet voorkomen dat mensen afstand houden.
Bij het honkbal gaat het redelijk soepel, een aparte in- en uitgang van de kantine en maar 1 deel achterin waar je mag zitten. Je hebt altijd groepjes die samen komen, die mijd ik gewoon...
En als het al te bont wordt, heb je altijd de BOA's nog die vanaf vandaag ongetwijfeld ook de sportvelden controleren...
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
niet dus
[..]
Ik wil straks even kijken bij ons nieuwe 1e dameselftal en als het me niet bevalt ben ik zo vertrokken
Dat ga ik straks bekijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Kunnen ze een beetje voetballen die dames?
quote:
Niet? 2 man wegjagen met een stok ging vannacht prima, dan moet meer ook lukkenquote:
quote:Programma van vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Queued
21:00 - bodem bierglas: DJ Melting - Golden Oldies
Ik draai vanavond niet.quote:
Ah okéquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai vanavond niet.
Ik heb Vout nog maar een keer de eer gegeven.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |