Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:37 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. Laatste dagje?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:26 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen ☕
Het ontbijt zit erin, de 1e puzzel is gemaakt en nu is het Lego tijd !
Goedemorgen.quote:
Gelukkig zijn ze niet meer zo duur. Mijn eerste batch van 50 mondkapjes was ik nog bijna 70 euro aan kwijt. De tweede was nog maar 17 euro.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:12 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, in het gebouw waar Symph werkt zijn de gangen etc te smal om tweerichtingsverkeer met anderhalve meter afstand te regelen, dus daar zijn nu mondkapjes verplicht op de gang. Gelukkig werkt hij in principe thuis, maar nu moet hij toch mondkapjes aanschaffen omdat hij er soms heen moet voor overleg enzo
Is er al iets meer bekend over de school van je zoon?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet meer zo duur. Mijn eerste batch van 50 mondkapjes was ik nog bijna 70 euro aan kwijt. De tweede was nog maar 17 euro.
Ik krijg net toevallig bericht dat hij volgende week dinsdag naar school moet voor kennismaking met mentor en klas en dat hij dan vanaf woensdag gewoon les heeft. Geen woord over corona-maatregelen, dus vooralsnog lijkt het er op dat het gewoon regulier gaat beginnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er al iets meer bekend over de school van je zoon?
Mag hij wel gewoon naar school toe volgende week?
Voor hem zou het wel echt fijn zijn als het weer een beetje normaal wordt qua onderwijs op locatie. En daardoor voor jullie thuis ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg net toevallig bericht dat hij volgende week dinsdag naar school moet voor kennismaking met mentor en klas en dat hij dan vanaf woensdag gewoon les heeft. Geen woord over corona-maatregelen, dus vooralsnog lijkt het er op dat het gewoon regulier gaat beginnen.
Precies wat DDM ook zegt. Ik hoop dat hij gewoon normaal naar school kan. Is voro iedereen gewoon het beste.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg net toevallig bericht dat hij volgende week dinsdag naar school moet voor kennismaking met mentor en klas en dat hij dan vanaf woensdag gewoon les heeft. Geen woord over corona-maatregelen, dus vooralsnog lijkt het er op dat het gewoon regulier gaat beginnen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Precies wat DDM ook zegt. Ik hoop dat hij gewoon normaal naar school kan. Is voro iedereen gewoon het beste.
Mijn ene neefje moest dinsdag voor het eerst naar school. Heeft hij zich meteen verslapen.
Dat zeiden ze op school vast ookquote:
Hij wilde gewoon aandacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:44 schreef Rafeiro het volgende:
Grrr heeft iemand een vogelmepper?
Vond spruitje wat suf en stil, dus pakte haar even uit de kooi.
Kakt ze eerst over mijn polo, soit, dat zijn we gewend. Maar daarna begon ze te knagen aan mijn vingers, maar dat hoort niet.... En auw! Kreng kan dus hard bijten als ze wil. En dat doet ze normaal dus nooit
En nu maakt ze wel weer het gewone geluid...
De draak...
Zij, de muts des huizes....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |