SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Niemand had dit door, trouwens... Er is een bepaalde overeenkomst.quote:28 Dusty Springfield - You Don't Own Me
29 Liza Minnelli - Dancing In The Moonlight
Wehehehequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:01 schreef Tuned22 het volgende:
Hartelijk dank, Elf![]()
BasEnAadEnIk hebben ons sowieso Qostelijk vermaakt
Ze hebben dezelfde dochterquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niemand had dit door, trouwens... Er is een bepaalde overeenkomst.
Nou nee. En ze zijn ook geen familiequote:
Cutequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Voor straf gaat mijn volgende show Queued heten.
Ik kijk er naar uit, stuur me een DM als het zover is!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Voor straf gaat mijn volgende show Queued heten.
Say no more. Geen idee wat de overeenkomst dan is, maar wel welk Brits duoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou nee. En ze zijn ook geen familieDe overeenkomst heeft te maken met een bepaald Brits duo.
Thanksquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit, stuur me een DM als het zover is!
Zeker als het net zo goed wordt als deze show!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ThanksIk doe m'n best om er wat leuks van te maken, mede in samenwerking met jullie (dankzij de verzoekjes)
Oscar heeft gifjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:14 schreef Tuned22 het volgende:
Nu kappen met al die plaatjes... ik lijk Oscarmopperkont onderhand wel
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:37 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. Laatste dagje?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:26 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen ☕
Het ontbijt zit erin, de 1e puzzel is gemaakt en nu is het Lego tijd !
Goedemorgen.quote:
Gelukkig zijn ze niet meer zo duur. Mijn eerste batch van 50 mondkapjes was ik nog bijna 70 euro aan kwijt. De tweede was nog maar 17 euro.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:12 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, in het gebouw waar Symph werkt zijn de gangen etc te smal om tweerichtingsverkeer met anderhalve meter afstand te regelen, dus daar zijn nu mondkapjes verplicht op de gang. Gelukkig werkt hij in principe thuis, maar nu moet hij toch mondkapjes aanschaffen omdat hij er soms heen moet voor overleg enzo
Is er al iets meer bekend over de school van je zoon?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet meer zo duur. Mijn eerste batch van 50 mondkapjes was ik nog bijna 70 euro aan kwijt. De tweede was nog maar 17 euro.
Ik krijg net toevallig bericht dat hij volgende week dinsdag naar school moet voor kennismaking met mentor en klas en dat hij dan vanaf woensdag gewoon les heeft. Geen woord over corona-maatregelen, dus vooralsnog lijkt het er op dat het gewoon regulier gaat beginnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er al iets meer bekend over de school van je zoon?
Mag hij wel gewoon naar school toe volgende week?
Voor hem zou het wel echt fijn zijn als het weer een beetje normaal wordt qua onderwijs op locatie. En daardoor voor jullie thuis ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg net toevallig bericht dat hij volgende week dinsdag naar school moet voor kennismaking met mentor en klas en dat hij dan vanaf woensdag gewoon les heeft. Geen woord over corona-maatregelen, dus vooralsnog lijkt het er op dat het gewoon regulier gaat beginnen.
Precies wat DDM ook zegt. Ik hoop dat hij gewoon normaal naar school kan. Is voro iedereen gewoon het beste.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg net toevallig bericht dat hij volgende week dinsdag naar school moet voor kennismaking met mentor en klas en dat hij dan vanaf woensdag gewoon les heeft. Geen woord over corona-maatregelen, dus vooralsnog lijkt het er op dat het gewoon regulier gaat beginnen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Precies wat DDM ook zegt. Ik hoop dat hij gewoon normaal naar school kan. Is voro iedereen gewoon het beste.
Mijn ene neefje moest dinsdag voor het eerst naar school. Heeft hij zich meteen verslapen.
Dat zeiden ze op school vast ookquote:
Hij wilde gewoon aandacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:44 schreef Rafeiro het volgende:
Grrr heeft iemand een vogelmepper?
Vond spruitje wat suf en stil, dus pakte haar even uit de kooi.
Kakt ze eerst over mijn polo, soit, dat zijn we gewend. Maar daarna begon ze te knagen aan mijn vingers, maar dat hoort niet.... En auw! Kreng kan dus hard bijten als ze wil. En dat doet ze normaal dus nooit
En nu maakt ze wel weer het gewone geluid...
De draak...
Zij, de muts des huizes....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |