Dat is 12 jaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:15 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand wat de verjaringstermijn is voor woninginbraak?
Ik weet nu wie een jaar of 25 geledin bij ons heeft ingebroken..
Kan er nu natuurlijk ook weinig meer hard van maken. Maar "grom".
Goedemorgen Melting en Rafeiro.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting en Rafeiro.
Kom er net achter dat mijn zoon helemaal nog niet heeft geslapen![]()
Ik maak me zorgen en kan er geen kant mee op behalve via mijn bloeddruk.
Ik weet het al veeeeeeeeeeel langer, geen idee waarom het ineens weer boven kwam drijven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 05:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is 12 jaar.
Wel apart dat je er nu achter komt. Hoe weet je dat nu ineens?
Fijne vrienden dan inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet het al veeeeeeeeeeel langer, geen idee waarom het ineens weer boven kwam drijven.
PC was toentertijd gejat, amongst other things, en die stond wat later bij die zogenaamde vrienden in huis.
Hij heeft al slaapproblemen sinds zijn geboorte. Hoort bij zijn autisme. Maar het wordt alleen maar erger.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Waarom heeft hij niet geslapen dan?
Stress vanwege school?
Een vriend van mij reageerde heel laconiek op diefstal. Hij zei dat hij er van uit ging dat de ander het dan kennelijk meer nodig had dan hij. Ik heb hele discussies gevoerd met hem dat dat onzin is, maar door zijn houding kon hij er wel prima mee om gaan. Ik heb bewondering voor mensen die er zo Zen mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet het al veeeeeeeeeeel langer, geen idee waarom het ineens weer boven kwam drijven.
PC was toentertijd gejat, amongst other things, en die stond wat later bij die zogenaamde vrienden in huis.
Herkenbaar wel. Je kop niet uit kunnen zetten en dan nu al dat extra gedoe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft al slaapproblemen sinds zijn geboorte. Hoort bij zijn autisme. Maar het wordt alleen maar erger.
En er is niets tegen te doen, met slaappillen of zo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft al slaapproblemen sinds zijn geboorte. Hoort bij zijn autisme. Maar het wordt alleen maar erger.
Dat vind ik ook wel knap. Vooral omdat het onzin is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Een vriend van mij reageerde heel laconiek op diefstal. Hij zei dat hij er van uit ging dat de ander het dan kennelijk meer nodig had dan hij. Ik heb hele discussies gevoerd met hem dat dat onzin is, maar door zijn houding kon hij er wel prima mee om gaan. Ik heb bewondering voor mensen die er zo Zen mee om kunnen gaan.
Bij jou zit er gewoon een schroefje los.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Je kop niet uit kunnen zetten en dan nu al dat extra gedoe.
En dan ben ik dus geen duidelijke autist. Werd niet voor niets pas gediagnosticeerd toen ik 35 was ofzo.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:11 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
dank je Melting
@:livelink, wat verdrietig dat je zoon vannacht (weer) niet geslapen heeft en hoelang ga jij deze zorg volhouden?
Heb je nu eindelijk vakantie ?quote:
Dat is echt heel naar.... Sterkte ermeequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Geniet ervanquote:
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:46 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dat is echt heel naar.... Sterkte ermee
[..]
Geniet ervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |