Wat mij betreft kun je het opruimen, het is weer even droog dus kan ik even snel om boodschappen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik het eten en de drank zo opruimen of kan het nog even blijven staan?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat mij betreft kun je het opruimen, het is weer even droog dus kan ik even snel om boodschappen.
Sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef Rafeiro het volgende:
Lig in bed met kop, keel en oorpijn, en hoor buiten regen en onweer, dat troost dan wel weer.
Ik ben niet de enige gelukkig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef brother52 het volgende:
Wat zijn jullie vroeg. Het is weekend hoor...
Voor mijn doen was dit nog best laat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef brother52 het volgende:
Wat zijn jullie vroeg. Het is weekend hoor...
Beetje uitslapen in het weekend is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mijn doen was dit nog best laat.
Drukke nacht gehad, 2 mannen met een stok uit mijn huis verjaagd, in mijn droom dus, was niet leuk, gelukkig na 'n poosje wakker geweest te zijn weer wat geslapenquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Drukke nacht gehad, 2 mannen met een stok uit mijn huis verjaagd, in mijn droom dus, was niet leuk, gelukkig na 'n poosje wakker geweest te zijn weer wat geslapen
Gelukkig welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik schrok al. Gelukkig was het maar een droom.
Maar je hebt ze er wel uitgemept...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Drukke nacht gehad, 2 mannen met een stok uit mijn huis verjaagd, in mijn droom dus, was niet leuk, gelukkig na 'n poosje wakker geweest te zijn weer wat geslapen
Alleen als je poetsen en wassen iets leuks doen vind.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Ga je nog wat leuks doen vandaag ?
Ik stuur wel wat van de zon die nu hier schijntquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen slapers en minder goede slapers!![]()
Duim svp voor niet al te veel regen hier, we hebben vandaag een boottrip in en rond Amsterdam en ik wil op het dek kunnen verblijven...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je hebt ze er wel uitgemept...
Ga duimen voor je.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen slapers en minder goede slapers!![]()
Duim svp voor niet al te veel regen hier, we hebben vandaag een boottrip in en rond Amsterdam en ik wil op het dek kunnen verblijven...
neuh dat is niet echt leuk maar moet gebeurenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen als je poetsen en wassen iets leuks doen vind.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat van de zon die nu hier schijnt
Bij jullie allemaal zon?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:12 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de duimen.
Voorlopig is het hier nog zonnig... 🤞🏻
ik heb nu regen en zonquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Bij jullie allemaal zon?
Hier is het nog bewolkt.
Het was net zon, nu is het weer grauw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Bij jullie allemaal zon?
Hier is het nog bewolkt.
Jij?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:24 schreef just me het volgende:
Vandaag begint het voetballen weer, ben benieuwd hoe ze het gaan doen, maximaal 30 mensen in het clubhuis en 30 mensen op het terras... Kan me voorstellen dat het een puinhoop gaat worden, wie gaat het handhaven ?
Niemand, je kan ook niet voorkomen dat mensen afstand houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:24 schreef just me het volgende:
Vandaag begint het voetballen weer, ben benieuwd hoe ze het gaan doen, maximaal 30 mensen in het clubhuis en 30 mensen op het terras... Kan me voorstellen dat het een puinhoop gaat worden, wie gaat het handhaven ?
niet dusquote:
Ik wil straks even kijken bij ons nieuwe 1e dameselftal en als het me niet bevalt ben ik zo vertrokkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand, je kan ook niet voorkomen dat mensen afstand houden.
Bij het honkbal gaat het redelijk soepel, een aparte in- en uitgang van de kantine en maar 1 deel achterin waar je mag zitten. Je hebt altijd groepjes die samen komen, die mijd ik gewoon...
En als het al te bont wordt, heb je altijd de BOA's nog die vanaf vandaag ongetwijfeld ook de sportvelden controleren...
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
niet dus
[..]
Ik wil straks even kijken bij ons nieuwe 1e dameselftal en als het me niet bevalt ben ik zo vertrokken
Dat ga ik straks bekijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Kunnen ze een beetje voetballen die dames?
quote:
Niet? 2 man wegjagen met een stok ging vannacht prima, dan moet meer ook lukkenquote:
quote:Programma van vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Queued
21:00 - bodem bierglas: DJ Melting - Golden Oldies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |