quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
GoedemiddagGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GoedemiddagWat fijn, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoedemiddagGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
GoedemiddagGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
GoedemiddagDit had ik even gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd, altijd prettig in deze tijd...
Neem een biertje of zo..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:47 schreef brother52 het volgende:
Tussen de buien door snel naar huis gefietst en nu ingetuned.
Een biertje gaat er wel in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een biertje of zo..
[ afbeelding ]
Ow, dat ga ik straks wel even luisteren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:55 schreef brother52 het volgende:
Devin Townsend heeft hier nog een cover van opgenomen samen met Che Aimee Durval en Anneke van Giersbergen.
Ze zijn vrij dicht bij het origineel gebleven maar ik vind hem best wel geslaagd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat ga ik straks wel even luisteren.
Ik draai nu wat er qua BPM toevallig in de ingestelde zoekopties voorbij komt...
Fatboy Slim had ik nog wel eens live aan het werk willen zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:01 schreef MadMaster het volgende:
Van Sex On the Streets van de Pizzaman zo naar Eat, Sleep, Rave, Repeat van Fatboy Slim.
Allebei dezelfde natuurlijke persoon uiteraard...
Yep, die man is een muzikale duizendpoot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Fatboy Slim had ik nog wel eens live aan het werk willen zien.
Lees net dat hij in the Housemartins gespeeld heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |