SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Hier heb ik nog nooit van gehoord?!?!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou precies dit.
OOHH ik kan ook heel slecht tegen spinazie naast friet. En dat je friet dan helemaal groen zompig wordt![]()
Mijn moeder is Friesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kom je daar vandaan of ouders/overgrootouders?
Ik weet alleen dat je in Leiden studeerde
Ja dat doen we thuisquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord?!?!
Ik zag hem aankomen en hield me maar even inquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
En ik schrok even dat ik de lapo had
Ah, ik dacht in een snackbarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat doen we thuisGewoon als groente voor erbij
Had je al eerder gezegd hoe je heette en is dat bewust?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
Wederom een uitnodiging voor een molloot-poule bij WIDM app
Nee is wel lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:12 schreef molloot200 het volgende:
Spinazie en friet vind ik ook wel een gekke combinatie, ook voor thuis
Ja patat denk ik zoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:12 schreef H_T het volgende:
@:Meke heb je inmiddels inspiratie voor wat je gaat bestellen?
Ja, een tijdje geleden. Ik ga het opzich niet te pas en te onpas noemen maar het is een lange tijd geleden al wel benoemdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Had je al eerder gezegd hoe je heette en is dat bewust?Ik wist het al
Ahh okee, dacht dat je het misschien per ongeluk typte dus dacht ik waarschuw je evenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, een tijdje geleden. Ik ga het opzich niet te pas en te onpas noemen maar het is een lange tijd geleden al wel benoemd
Maar zitten die dan niet in elkaars poules?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:13 schreef molloot200 het volgende:
Ok 3 minuten later nu en alwéér een poule uitnodiging jezus
Serveersuggestie:quote:
quote:Mike:... een broodje nageboorte, veertien kadaverstaven en een patatje desert storm.
Thomas: De...sert...
Mike: Storrum.
Thomas: Stor...rum. Eh bij die patat desert storm: uitjes, pickles, gurken, zoetzuur, ketchup, sjaslieksaus, mayonaise, satésaus, slagroom, zalmsnippers, abrikozenjam, bruine suiker, knolselderij, monchou, bokking, wijting en mosterdgas erbij?
Mike: Ja alles erbij... Maar geen patat hèl?
Thomas: Nee nee nee welnee!!!
Nee, dat niet per se maar ik vind het voor op het forum zelf op zich wel fijner als jullie me bij m'n forumnaam noemen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh okee, dacht dat je het misschien per ongeluk typte dus dacht ik waarschuw je even
Nee even nog oriënterenquote:
quote:
Als je zelf gaat halen: gewoon zo'n zaak binnenlopen en met een strak gezicht een random variant bestellen die niet bestaat, weigeren uit te leggen wat er in zit en vervolgens boos worden dat ze niet eens een patatje zeemeermin* voor je willen makenquote:
Ja komt goed hoor. Doen we bij iedereen toch ook in principequote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, dat niet per se maar ik vind het voor op het forum zelf op zich wel fijner als jullie me bij m'n forumnaam noemen hoor
Mja is niet vegaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lekke waterfiets
In case dat ze dat hebben, mij beviel het wel
Bestel het, ontdek hetquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:17 schreef molloot200 het volgende:
Die cafetaria in het dorp heeft ook pizza's. En ook een pizza kapsalon. Zit daar dan friet op?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je zelf gaat halen: gewoon zo'n zaak binnenlopen en met een strak gezicht een random variant bestellen die niet bestaat, weigeren uit te leggen wat er in zit en vervolgens boos worden dat ze niet eens een patatje zeemeermin* voor je willen maken
*of whatever
ohh nee die saus is ook echt lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:16 schreef molloot200 het volgende:
Joppiesaus friet hebben ze hier trouwens ook. Maar dat vind ik dus alleen lekker in chipsvorm
Ik heb een keer een pizza met friet besteldquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:17 schreef molloot200 het volgende:
Die cafetaria in het dorp heeft ook pizza's. En ook een pizza kapsalon. Zit daar dan friet op?
En nu negen minuten niet. Paniek in de tentquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
Moet ik me zorgen maken? Al ZES MINUTEN geen post?
Ik moest toch gewoon ook m'n noedels verorberenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
Die zijn nu weer netjes achter je huig gefrommeld?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moest toch gewoon ook m'n noedels verorberen
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn nu weer netjes achter je huig gefrommeld?
even eten wellicht?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:48 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke is ook wel degene die nou zelf voor minutenlange stiltes zorgtDe rest van de dag was ze zo op dreef met posten
Dat kwam denk ik omdat de site er weer af lag en toen weer kort wel werkte en daarna weer niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:48 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke is ook wel degene die nou zelf voor minutenlange stiltes zorgtDe rest van de dag was ze zo op dreef met posten
Okee meneerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nu negen minuten niet. Paniek in de tent![]()
Maar jij moet toch wel blijven doorposten hoor, anders haal je Jobi-Wan Kenobi niet in.
Hup posten jij
Ja nouja je kunt toch tussendoor posten?!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moest toch gewoon ook m'n noedels verorberen
Ja ik dacht dat FOK! eruit lagquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:48 schreef molloot200 het volgende:
Nee heb nog niet besteldquote:
Niet over mij, ik ben gaan werkenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
Ik denk hier iets van: https://www.thuisbezorgd.nl/dapp-frietwinkel-leidenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Weet je al wat het wordt?
Werkse danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet over mij, ik ben gaan werkenAvonddienstje
Succes.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet over mij, ik ben gaan werkenAvonddienstje
quote:
Dank julliequote:
Friet is altijd lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk hier iets van: https://www.thuisbezorgd.nl/dapp-frietwinkel-leiden
Was het net weer zo ver ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik omdat de site er weer af lag en toen weer kort wel werkte en daarna weer niet.
Niet als ik gezellig met de familie aan de eettafel zitquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nouja je kunt toch tussendoor posten?!
Daaromquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Friet is altijd lekker.
quote:
Ja maar we tellen alleen de SCquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:58 schreef Fred_B het volgende:
Mens erger je niet
Voor het betere postopkrikwerk.
It's gonna happen!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:55 schreef Meke het volgende:
1 2184 Aoibhin
2 2140 Meke
Het wordt echt spannend hoor
Okee goed puntquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet als ik gezellig met de familie aan de eettafel zit
Ik denk vegan kroket.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je al een keuze kunnen maken?
Ik denk het oohookquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:55 schreef Meke het volgende:
1 2184 Aoibhin
2 2140 Meke
Het wordt echt spannend hoor
Hier doet ie het nog niet. Ik moet em vast updaten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
Wederom een uitnodiging voor een *mijn naam*-poule bij WIDM app
I KNOWquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]![]()
![]()
Straan die in de ochtend post, jobi (mogelijk) niet meer op nr 1. Wat een wereld wat een wereld!
Lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:59 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben net de spaghetti naar binnen gefietst trouwens. Nu uitbuiken
Smaken die heel anders dan een normale kroket?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk vegan kroket.
Misschien frikadel speciaal, maarja da's vlees
vegan kroketquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk vegan kroket.
Die gezelligheid was dan wel van korte duur als je zo snel weer terug bentquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet als ik gezellig met de familie aan de eettafel zit
Nou ja, ook maar netquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk vegan kroket.
Ja, of hem even verwijderen en opnieuw downloaden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier doet ie het nog niet. Ik moet em vast updaten.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gezelligheid was dan wel van korte duur als je zo snel weer terug bent
Nouuuuu dan moeten er héle rare dingen gebeuren hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
[..]
I KNOW
Straks sta jij in september nog op 1
Ah ok.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee op zich wel waar. Maar mam moest vroeg weg dus het was sowieso al niet heel uitgebreid tafelen
Tot diep in de nacht doorgaan, dan lukt het je wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Nouuuuu dan moeten er héle rare dingen gebeuren hoor.
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Smaken die heel anders dan een normale kroket?
Ja maar ja anders vleesquote:
Nah vind ik dan minder belangrijk eigenlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan moet je het nog vier dagen vol weten te houden hè
Dat gaat pas lukken als er een kleine MMF is denk ik, ik die hier s nachts aanwezig isquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht doorgaan, dan lukt het je wel.
ja dit is kip en kalfquote:
Lekkerquote:
MMF2020quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:04 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat gaat pas lukken als er een kleine MMF is denk ik, ik die hier s nachts aanwezig is
Zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Nouuuuu dan moeten er héle rare dingen gebeuren hoor.
Ja, eens.quote:
Haha nou doen danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:04 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat gaat pas lukken als er een kleine MMF is denk ik, ik die hier s nachts aanwezig is
Ik vind het goed hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:05 schreef MMF93 het volgende:
Zijn er mensen die om 20.00 ook al kunnen starten met de Jitsi-party? Ik werk nu op donderdag dus dan moet ik om 9uur al afhaken
Ik vind het prima hoor, ik kan er om 20:00 zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:05 schreef MMF93 het volgende:
Zijn er mensen die om 20.00 ook al kunnen starten met de Jitsi-party? Ik werk nu op donderdag dus dan moet ik om 9uur al afhaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |