SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja het blijft tv he?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook nog het nadeel van het programma. OF je krijgt echt een goede match want dat is leuk om te zienOF je krijgt echt een slechte match, want dat is ook leuk om te zien
Meestal halen ze het einde van het programma niet eensquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het blijft tv he?![]()
Ik vraag me ook wel af hoe vaak die stelletjes bij elkaar blijven
quote:
Misschien is die match nog wel matiger!quote:
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien is die match nog wel matiger!
Ja dat is nou makkelijk gezegd natuurlijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb liever Jobi dan m'n nummer 1 plek hoor
Ja liefst heb ik allebei natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is nou makkelijk gezegd natuurlijk!
Als hij voor een club in de zandbak kiest, is dat wel ongeveer hetzelfde niveauquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:14 schreef usagi414 het volgende:
Hoe vaak zal deze grap nog worden gedaan![]()
[ twitter ]
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:13 schreef Meke het volgende:
Soms gaat het ook wel goed hoor Jobi![ facebook ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:09 schreef Meke het volgende:
1 2143 Aoibhin
2 2000 Meke
3 1600 Redefine
Jobi je bent weer aan het uitlopenEn wel stom dat je niet meedoet met @:Redefine en ik in de mooie ronde getallen
Ja eensquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:16 schreef Strani het volgende:
Nou, ziet er naar uit dat FOK! het heel aardig doet vandaag (op het quoten na!). Discord heeft volgens mij wel aardig gewerkt als back-up, en is ook direct weer stilgevallen toen FOK! terugwas, zoals de bedoeling was.
Als iemand nog een discord invite wil voor toekomstige noodgevallen, en het in de SC had gemist, DM dan even.
Het zou toch wat zijn als Meke eerlijk toegeeft dat ik op moet tyfenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is nou makkelijk gezegd natuurlijk!
Jaa doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhMisschien toch maar deelname overwegen
Oh er is nog een achterkamertje?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:16 schreef Strani het volgende:
Nou, ziet er naar uit dat FOK! het heel aardig doet vandaag (op het quoten na!). Discord heeft volgens mij wel aardig gewerkt als back-up, en is ook direct weer stilgevallen toen FOK! terugwas, zoals de bedoeling was.
Als iemand nog een discord invite wil voor toekomstige noodgevallen, en het in de SC had gemist, DM dan even.
Nou ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar je zei toch dat je maar even terug zou komen?!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als Meke eerlijk toegeeft dat ik op moet tyfen
Veel te vaak. Vooral van Ajax supporters i.c.m. Suarezquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:14 schreef usagi414 het volgende:
Hoe vaak zal deze grap nog worden gedaan![]()
[ twitter ]
Ja hequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja eens![]()
En ik vond het ook wel leuk om jullie gewoon te kunnen spreken toen ik niet op het forum kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |