Geeft niet, had het niet eens door. Dus dank jequote:
Boterhammetjes opquote:
Geen onderhoudscontract dus?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:22 schreef Prisha het volgende:
Gas weer open gedraaid. Het is een kapotte printplaat. Hij gaat kijken of ie vandaag kan vervangen maar wist niet of het ging lukken. 230 euro, tik maar af
dat zal er denk ik niet onder vallen? Maar nee. Ze komen wel elk jaar de ketel controleren en schoonmaken en zo.quote:
Waardeloos zeg, dan maar hopen dat ze voor dat geld vandaag nog komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat zal er denk ik niet onder vallen? Maar nee. Ze komen wel elk jaar de ketel controleren en schoonmaken en zo.
die printplaat is 230 euro.
ZO dan, mag nogal wat kostenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:22 schreef Prisha het volgende:
Gas weer open gedraaid. Het is een kapotte printplaat. Hij gaat kijken of ie vandaag kan vervangen maar wist niet of het ging lukken. 230 euro, tik maar af
Verleid die monteur gewoon met sexquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardeloos zeg, dan maar hopen dat ze voor dat geld vandaag nog komen.
neequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Verleid die monteur gewoon met sex
Ik heb weer warm waterquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardeloos zeg, dan maar hopen dat ze voor dat geld vandaag nog komen.
jahquote:
ZIt je niet op te wachten op zulke kosten.quote:
Wat ?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:34 schreef chufi het volgende:
Ik moet hier ook een nieuwe ... 18 jaar oud al en moet hem dagelijks resetten ....
Lekker zaterdag weer. Nu een soepjequote:
Ik kom zaterdag wel langsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker zaterdag weer. Nu een soepje
Ik trap de gitaar een viool mensen meestal van me afquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:20 schreef mazaru het volgende:
Carbonara doet mij altijd denken aan mijn weekendtripje naar Rome. Daar heb ik in zo'n achterafsteegje op een terrasje een heeeeeeeeerlijke carbonara gegeten. En dat ook nog eens onder het genot van een prachtige Italiaanse ballade met viool van de eigenaar van dat restaurant. Onvergetelijk
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trap de gitaar een viool mensen meestal van me af
Ja zoietsquote:
rozen laten opetenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:26 schreef Soury het volgende:
Rozen verkopers steek ik ook in de fik
Zo irritant altijd en altijd dezelfde Indiersquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:26 schreef Soury het volgende:
Rozen verkopers steek ik ook in de fik
Ja sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je quote niet Chuf. Bedoel je mij?
Quote eens normaal.quote:
Ik kan vrijdag naar de HA. Schijnt dat iedereen in dit boerengat met een kuchje en een loopneus voor gaat.quote:
Wil je dat wel? Nou ja blijkbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag naar de HA. Schijnt dat iedereen in dit boerengat met een kuchje en een loopneus voor gaat.
maar maakt niet uit ook. Ik ga me wel redden.
Hmmn Die moeten toch gewoon naar de teststraat ? Maar OK.. Ondertussen hoop ik dat het wat beter met je gaatquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag naar de HA. Schijnt dat iedereen in dit boerengat met een kuchje en een loopneus voor gaat.
maar maakt niet uit ook. Ik ga me wel redden.
Neuh. Mis hem verschrikkelijk. De avonden vooral zijn een hel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmn Die moeten toch gewoon naar de teststraat ? Maar OK.. Ondertussen hoop ik dat het wat beter met je gaat
Gewoon een beetje op fok rondhangen en onzin typen en lezenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Neuh. Mis hem verschrikkelijk. De avonden vooral zijn een hel.
Dan hoop ik dat de HA met iets op de korte termijn kan komen.. ergens waar je terecht kunt om het te bespreken ..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, maar soms raakt iets wat iemand zegt best enorm.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon een beetje op fok rondhangen en onzin typen en lezen
Kan ja maar vrienden familie zijn wat beter lijkt me.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de HA met iets op de korte termijn kan komen.. ergens waar je terecht kunt om het te bespreken ..
Dat probleem heb ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, maar soms raakt iets wat iemand zegt best enorm.
Niet altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ja maar vrienden familie zijn wat beter lijkt me.
Je hebt wel meer dan je moeder neem ik aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niet altijd.
Ik heb een moeder die me ijskoud vraagt nadat ik haar verteld heb dat ik mijn vriend ga laten cremeren dit weekend of ik een leuk weekend gehad heb.
En of het toch een beetje gezellig was.
Een dochter. En een broer.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt wel meer dan je moeder neem ik aan.
Snap ik daarom een hele dikke knuffel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:
Wanneer komt het nou uit?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
nog een biertje een dan ga ik schrijven
Dit word mijn levenswerk en pension fonds dus ga ik niet zonder goede deal verkopenquote:
Heb je geen proeflezers nodig dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dit word mijn levenswerk en pension fonds dus ga ik niet zonder goede deal verkopen
Ik heb platen over plantenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb heel wat boeken over planten 🌿
Ik had planken over....maar die heb ik verkochtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb planken over platen
Gips platen ?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb platen op planken in de berging
Welke is je favoriet?quote:
Ik dacht als eerste aan Nederwietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke is je favoriet?
De eerste die bij mij opkomt is deze:
Een lied over een plant (blok hout), gezongen door een Plantquote:
Dat is ook niet aardigquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trap de gitaar een viool mensen meestal van me af
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lees net dat je van knoflook keihard kan halucineren
Geen idee.... ik lust het wel ...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk als er een schimmel opzit ofzo
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.... ik lust het wel ...
Hey vriend, nog wakker?quote:
Heyyyyyyyyquote:
quote:
Dat is een onaantrekkelijke titelquote:
Dankequote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Alsje
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik werk al sinds maart thuisquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:31 schreef chufi het volgende:
Ik zeg doen .. thuiswerken
https://www.nu.nl/economi(...)n-naar-new-york.html
Daar zou ik absoluut geen problemen mee hebben. 2 dagen zou wel fijn zijn. Ik probeerde al op vrijdags thuis te werken, dat kon bij deze klant.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar voor in de toekomst 1 of 2 dagen in de week zou moeten kunnen toch?
Ja dat snap ik .. en niet iedere baan is ervoor geschikt, maar het zou een vast aandachtspunt moeten zijn voor werken in de toekomst.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar zou ik absoluut geen problemen mee hebben. 2 dagen zou wel fijn zijn. Ik probeerde al op vrijdags thuis te werken, dat kon bij deze klant.
Het hangt heel sterk af wat de klant wil.
moet ik wel twee dagen per week alle bewoners mee naar huis nemenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat snap ik .. en niet iedere baan is ervoor geschikt, maar het zou een vast aandachtspunt moeten zijn voor werken in de toekomst.
gezellige druktequote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet ik wel twee dagen per week alle bewoners mee naar huis nemen
In jouw geval wordt het lastigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet ik wel twee dagen per week alle bewoners mee naar huis nemen
ja bedden te kort dat welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
gezellige drukte
polonaise vooruit!
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie mezelf niet zo snel bomen mee naar huis nemen.
Maar thuis werken lijkt me wel wat.
perenbomenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ja, die worden op grote schaal gratis weggegeven.quote:
Baas in eigen tuinquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:44 schreef Domnivoor het volgende:
ja gister t-shirt aan naar werk kreeg het frisjesquote:
lange mouwen aan. Mijn Kili shirtquote:
Thermoshirt meteen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
lange mouwen aan. Mijn Kili shirt
ook nu gedaan en sokken enzoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo jammerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook nu gedaan en sokken enzo
nee geen thermoshirt dat is dan weer wat overdrevenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thermoshirt meteen?
Ik ga vandaag ook maar voor een lange mouw.
voor korte tripjesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:34 schreef Justin_Case het volgende:
T-shirt kan nog makkelijk hoor.
Mutsen uit de kast, handschoenen aan. Sneeuwruimer klaar zettenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee geen thermoshirt dat is dan weer wat overdreven
op je kantoor zeker?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hele dagen ook wel. Tis nog 21 graden joh.
Ook zoiets ja.quote:
colbertje dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ook zoiets ja.
Maar goed ik draag eigenlijk nooit een jas. Ook in de winter niet.
met das?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]draag eigenlijk meer overhemden
dan kan korte broek en een polootje nog wel .. ff winkelenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:12 schreef Domnivoor het volgende:
Het is hier 17C en half bewolkt. Prima zo
Zijn die er niet meer?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
potloden met zon gummetje aan de bovenkant![]()
Die knabbelde ik er altijd afquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
potloden met zon gummetje aan de bovenkant![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmm hadden wij ook, werd in sept verwacht en kwam gister binnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:45 schreef chufi het volgende:
Yeah mn pakketje dat volgens Amazon pas tussen 5-15 september verwacht wordt is al binnen ..
Nou enquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmmm hadden wij ook, werd in sept verwacht en kwam gister binnen.
ik ben niet boos ik ben juist compleet zen en in balansquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd
Nice.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik ben niet boos ik ben juist compleet zen en in balans
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Straks een kopje thee en yoga
Op 1.5 meter?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel die yoga klas zit vol lekkere wijven
Hoeveel heb je er al versierd?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel die yoga klas zit vol lekkere wijven
Ik ook. Als de ‘c’ weer in de maand is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Man3 Dat duurt nog wel 2 maanden voor ik lange mouwen overweeg
Daar kom ik niet voor maar is leuk om te kijken natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al versierd?
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar kom ik niet voor maar is leuk om te kijken natuurlijk
Dit is een kapot geile clipquote:
Je moet gewoon een contact hebben en zo erin mee rollen en je moet heel sneaky zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit is een kapot geile clip
Ja dat ben ik sowiesoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je moet gewoon een contact hebben en zo erin mee rollen en je moet heel sneaky zijn
Ik heb niet eens winterkleding. Heb het altijd warm, zelden dat ik het koud hebquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Zolang de temperatuur uit dubbele getallen bestaat loop ik in shirt of overhemd.
Dan verbrand je lichaam energie te snelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet eens winterkleding. Heb het altijd warm, zelden dat ik het koud heb
Tering_Keesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En een teringleijertje, dat geef ik openlijk toe.
Neuuuuquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ideetje voor je volgende nick change
Met deze moet je eerst nog 13 jaar doen natuurlijk en tegen die tijd ben je te oud om nog te Fokkenquote:
Nee, de thermostaat is kapoet door de chemo. Vervelend, maar niets aan te doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan verbrand je lichaam energie te snel
Ja dan bestaat dit niet meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met deze moet je eerst nog 13 jaar doen natuurlijk en tegen die tijd ben je te oud om nog te Fokken
Laten we er dan maar extra van genieten nu.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dan bestaat dit niet meer.
We moeten meegaan met de tijd forums zoals dit zijn allang achterhaaldquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we er dan maar extra van genieten nu.
Wat doen we hier dan nog?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We moeten meegaan met de tijd forums zoals dit zijn allang achterhaald
Waarom?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kijk tegenwoordig twerk videos op tiktok
Druk je maar niet hard uit dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is nog maar zacht uitgedrukt
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we er dan maar extra van genieten nu.
Wat is een pokpok?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Naast mijn knetter netwerk heb ik ook pokpok gebouwd
Wel een beetje veilig?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
pokpok een hele handige app en kost bijna niks
ja ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat kan je ermee, twerkfilmpjes kijken?
Ja van sexy damesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat kan je ermee, twerkfilmpjes kijken?
Wat een natuurtalent twerken zeg.quote:
Hoe durven zequote:
Nou idd. Dat dat kan in Nederland.quote:
Ik zou gaan demonstreren hoor,quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou idd. Dat dat kan in Nederland.
Ja toch, we moeten wel met de tijd meegaan natuurlijk.quote:
We passen ons gewoon aan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, we moeten wel met de tijd meegaan natuurlijk.
Goed plan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef mazaru het volgende:
We richten een clubje op! Vreemdgangerswaanzin
Wel toepasselijk met deze ttquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Wat een natuurtalent twerken zeg.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef mazaru het volgende:
Ik joinquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef mazaru het volgende:
Febo-meetquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:14 schreef Prisha het volgende:
FEBO Arnhem is failliet. Geen kroketten uit de muur![]()
Ik heb nooit iets bij een Febo gehaald trouwens. Mischien een keertje doen eer ze allemaal verdwijnen.
Kroket uit de muur is zo’n slap ding. Net als een frikandel uit de muur.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:14 schreef Prisha het volgende:
FEBO Arnhem is failliet. Geen kroketten uit de muur![]()
Ik heb nooit iets bij een Febo gehaald trouwens. Mischien een keertje doen eer ze allemaal verdwijnen.
De beste posts hebben nummer 272.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef mazaru het volgende:
Ik heb 100 jaar geleden wel eens een patatje gehaald bij Febo, maar niet uit de muur.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Kroket uit de muur is zo’n slap ding. Net als een frikandel uit de muur.
Ja! Veel muntgeld meenemen.quote:
Die hebben ze dan net weer niet uit de muur.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 100 jaar geleden wel eens een patatje gehaald bij Febo, maar niet uit de muur.
Ik wil geen slappe dingen uit een muurquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja! Veel muntgeld meenemen.
Dan gaan we van elke kroket een hapje nemen en hem terugleggen zodat het niet te zien is.
En dan koppen kijken![]()
Een klein hapje maar.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil geen slappe dingen uit een muur
Hier hebben we wel aardbeien uit zo'n automatiek, maar die zijn niet slapquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Die hebben ze dan net weer niet uit de muur.
Mag hopen van niet. Je hebt van die eierautomaten daar hoop ik ook niet van de ze slap zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier hebben we wel aardbeien uit zo'n automatiek, maar die zijn niet slap
Das ook een optie en dan lekker politieagentje uitdagen, dat hoort er tegenwoordig ook bij.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of een stille tocht met heul veul lawaai.
Wel je telefoon neem nemen he we moeten wel live gaan natuurlijkquote:
Zo'n lekker zacht slobbereitje vind ik wel lekker hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Je hebt van die eierautomaten daar hoop ik ook niet van de ze slap zijn.
Gewoon lid maken. Nog beter.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das ook een optie en dan lekker politieagentje uitdagen, dat hoort er tegenwoordig ook bij.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon lid maken. Nog beter.
Oproerkraaier ben jequote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel je telefoon neem nemen he we moeten wel live gaan natuurlijk
Jazeker met een fake perskaart om zo dicht bij de frontlinie te kunnen komen en een hoop slap geouwehoer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel je telefoon neem nemen he we moeten wel live gaan natuurlijk
Ja maar niet uit zo’n automaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n lekker zacht slobbereitje vind ik wel lekker hoor
We moeten wel andere kleren mee nemen anders zeggen ze straks dat wij overal stonden uit te dagenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Jazeker met een fake perskaart om zo dicht bij de frontlinie te kunnen komen en een hoop slap geouwehoer.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten wel andere kleren mee nemen anders zeggen ze straks dat wij overal stonden uit te dagen
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten wel andere kleren mee nemen anders zeggen ze straks dat wij overal stonden uit te dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |