Op 1.5 meter?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel die yoga klas zit vol lekkere wijven
Hoeveel heb je er al versierd?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel die yoga klas zit vol lekkere wijven
Ik ook. Als de ‘c’ weer in de maand is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Man3 Dat duurt nog wel 2 maanden voor ik lange mouwen overweeg
Daar kom ik niet voor maar is leuk om te kijken natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al versierd?
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar kom ik niet voor maar is leuk om te kijken natuurlijk
Dit is een kapot geile clipquote:
Je moet gewoon een contact hebben en zo erin mee rollen en je moet heel sneaky zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit is een kapot geile clip
Ja dat ben ik sowiesoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je moet gewoon een contact hebben en zo erin mee rollen en je moet heel sneaky zijn
Ik heb niet eens winterkleding. Heb het altijd warm, zelden dat ik het koud hebquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Zolang de temperatuur uit dubbele getallen bestaat loop ik in shirt of overhemd.
Dan verbrand je lichaam energie te snelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet eens winterkleding. Heb het altijd warm, zelden dat ik het koud heb
Tering_Keesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En een teringleijertje, dat geef ik openlijk toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |