quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef mazaru het volgende:
We richten een clubje op! Vreemdgangerswaanzin
Ik joinquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef mazaru het volgende:
Febo-meetquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:14 schreef Prisha het volgende:
FEBO Arnhem is failliet. Geen kroketten uit de muur![]()
Ik heb nooit iets bij een Febo gehaald trouwens. Mischien een keertje doen eer ze allemaal verdwijnen.
Kroket uit de muur is zo’n slap ding. Net als een frikandel uit de muur.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:14 schreef Prisha het volgende:
FEBO Arnhem is failliet. Geen kroketten uit de muur![]()
Ik heb nooit iets bij een Febo gehaald trouwens. Mischien een keertje doen eer ze allemaal verdwijnen.
De beste posts hebben nummer 272.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef mazaru het volgende:
Ik heb 100 jaar geleden wel eens een patatje gehaald bij Febo, maar niet uit de muur.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Kroket uit de muur is zo’n slap ding. Net als een frikandel uit de muur.
Ja! Veel muntgeld meenemen.quote:
Die hebben ze dan net weer niet uit de muur.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 100 jaar geleden wel eens een patatje gehaald bij Febo, maar niet uit de muur.
Ik wil geen slappe dingen uit een muurquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja! Veel muntgeld meenemen.
Dan gaan we van elke kroket een hapje nemen en hem terugleggen zodat het niet te zien is.
En dan koppen kijken![]()
Een klein hapje maar.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil geen slappe dingen uit een muur
Hier hebben we wel aardbeien uit zo'n automatiek, maar die zijn niet slapquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Die hebben ze dan net weer niet uit de muur.
Mag hopen van niet. Je hebt van die eierautomaten daar hoop ik ook niet van de ze slap zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier hebben we wel aardbeien uit zo'n automatiek, maar die zijn niet slap
Das ook een optie en dan lekker politieagentje uitdagen, dat hoort er tegenwoordig ook bij.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of een stille tocht met heul veul lawaai.
Wel je telefoon neem nemen he we moeten wel live gaan natuurlijkquote:
Zo'n lekker zacht slobbereitje vind ik wel lekker hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Je hebt van die eierautomaten daar hoop ik ook niet van de ze slap zijn.
Gewoon lid maken. Nog beter.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das ook een optie en dan lekker politieagentje uitdagen, dat hoort er tegenwoordig ook bij.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon lid maken. Nog beter.
Oproerkraaier ben jequote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel je telefoon neem nemen he we moeten wel live gaan natuurlijk
Jazeker met een fake perskaart om zo dicht bij de frontlinie te kunnen komen en een hoop slap geouwehoer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel je telefoon neem nemen he we moeten wel live gaan natuurlijk
Ja maar niet uit zo’n automaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n lekker zacht slobbereitje vind ik wel lekker hoor
We moeten wel andere kleren mee nemen anders zeggen ze straks dat wij overal stonden uit te dagenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Jazeker met een fake perskaart om zo dicht bij de frontlinie te kunnen komen en een hoop slap geouwehoer.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten wel andere kleren mee nemen anders zeggen ze straks dat wij overal stonden uit te dagen
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten wel andere kleren mee nemen anders zeggen ze straks dat wij overal stonden uit te dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |