Hmmn Die moeten toch gewoon naar de teststraat ? Maar OK.. Ondertussen hoop ik dat het wat beter met je gaatquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag naar de HA. Schijnt dat iedereen in dit boerengat met een kuchje en een loopneus voor gaat.
maar maakt niet uit ook. Ik ga me wel redden.
Neuh. Mis hem verschrikkelijk. De avonden vooral zijn een hel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmn Die moeten toch gewoon naar de teststraat ? Maar OK.. Ondertussen hoop ik dat het wat beter met je gaat
Gewoon een beetje op fok rondhangen en onzin typen en lezenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Neuh. Mis hem verschrikkelijk. De avonden vooral zijn een hel.
Dan hoop ik dat de HA met iets op de korte termijn kan komen.. ergens waar je terecht kunt om het te bespreken ..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, maar soms raakt iets wat iemand zegt best enorm.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon een beetje op fok rondhangen en onzin typen en lezen
Kan ja maar vrienden familie zijn wat beter lijkt me.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de HA met iets op de korte termijn kan komen.. ergens waar je terecht kunt om het te bespreken ..
Dat probleem heb ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, maar soms raakt iets wat iemand zegt best enorm.
Niet altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ja maar vrienden familie zijn wat beter lijkt me.
Je hebt wel meer dan je moeder neem ik aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niet altijd.
Ik heb een moeder die me ijskoud vraagt nadat ik haar verteld heb dat ik mijn vriend ga laten cremeren dit weekend of ik een leuk weekend gehad heb.
En of het toch een beetje gezellig was.
Een dochter. En een broer.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt wel meer dan je moeder neem ik aan.
Snap ik daarom een hele dikke knuffel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:
Wanneer komt het nou uit?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
nog een biertje een dan ga ik schrijven
Dit word mijn levenswerk en pension fonds dus ga ik niet zonder goede deal verkopenquote:
Heb je geen proeflezers nodig dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dit word mijn levenswerk en pension fonds dus ga ik niet zonder goede deal verkopen
Ik heb platen over plantenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb heel wat boeken over planten 🌿
Ik had planken over....maar die heb ik verkochtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb planken over platen
Gips platen ?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb platen op planken in de berging
Welke is je favoriet?quote:
Ik dacht als eerste aan Nederwietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke is je favoriet?
De eerste die bij mij opkomt is deze:
Een lied over een plant (blok hout), gezongen door een Plantquote:
Dat is ook niet aardigquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trap de gitaar een viool mensen meestal van me af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |