Geeft niet, had het niet eens door. Dus dank jequote:
Boterhammetjes opquote:
Geen onderhoudscontract dus?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:22 schreef Prisha het volgende:
Gas weer open gedraaid. Het is een kapotte printplaat. Hij gaat kijken of ie vandaag kan vervangen maar wist niet of het ging lukken. 230 euro, tik maar af
dat zal er denk ik niet onder vallen? Maar nee. Ze komen wel elk jaar de ketel controleren en schoonmaken en zo.quote:
Waardeloos zeg, dan maar hopen dat ze voor dat geld vandaag nog komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat zal er denk ik niet onder vallen? Maar nee. Ze komen wel elk jaar de ketel controleren en schoonmaken en zo.
die printplaat is 230 euro.
ZO dan, mag nogal wat kostenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:22 schreef Prisha het volgende:
Gas weer open gedraaid. Het is een kapotte printplaat. Hij gaat kijken of ie vandaag kan vervangen maar wist niet of het ging lukken. 230 euro, tik maar af
Verleid die monteur gewoon met sexquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardeloos zeg, dan maar hopen dat ze voor dat geld vandaag nog komen.
neequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Verleid die monteur gewoon met sex
Ik heb weer warm waterquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardeloos zeg, dan maar hopen dat ze voor dat geld vandaag nog komen.
jahquote:
ZIt je niet op te wachten op zulke kosten.quote:
Wat ?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:34 schreef chufi het volgende:
Ik moet hier ook een nieuwe ... 18 jaar oud al en moet hem dagelijks resetten ....
Lekker zaterdag weer. Nu een soepjequote:
Ik kom zaterdag wel langsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker zaterdag weer. Nu een soepje
Ik trap de gitaar een viool mensen meestal van me afquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:20 schreef mazaru het volgende:
Carbonara doet mij altijd denken aan mijn weekendtripje naar Rome. Daar heb ik in zo'n achterafsteegje op een terrasje een heeeeeeeeerlijke carbonara gegeten. En dat ook nog eens onder het genot van een prachtige Italiaanse ballade met viool van de eigenaar van dat restaurant. Onvergetelijk
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trap de gitaar een viool mensen meestal van me af
Ja zoietsquote:
rozen laten opetenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:26 schreef Soury het volgende:
Rozen verkopers steek ik ook in de fik
Zo irritant altijd en altijd dezelfde Indiersquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:26 schreef Soury het volgende:
Rozen verkopers steek ik ook in de fik
Ja sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je quote niet Chuf. Bedoel je mij?
Quote eens normaal.quote:
Ik kan vrijdag naar de HA. Schijnt dat iedereen in dit boerengat met een kuchje en een loopneus voor gaat.quote:
Wil je dat wel? Nou ja blijkbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag naar de HA. Schijnt dat iedereen in dit boerengat met een kuchje en een loopneus voor gaat.
maar maakt niet uit ook. Ik ga me wel redden.
Hmmn Die moeten toch gewoon naar de teststraat ? Maar OK.. Ondertussen hoop ik dat het wat beter met je gaatquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag naar de HA. Schijnt dat iedereen in dit boerengat met een kuchje en een loopneus voor gaat.
maar maakt niet uit ook. Ik ga me wel redden.
Neuh. Mis hem verschrikkelijk. De avonden vooral zijn een hel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmn Die moeten toch gewoon naar de teststraat ? Maar OK.. Ondertussen hoop ik dat het wat beter met je gaat
Gewoon een beetje op fok rondhangen en onzin typen en lezenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Neuh. Mis hem verschrikkelijk. De avonden vooral zijn een hel.
Dan hoop ik dat de HA met iets op de korte termijn kan komen.. ergens waar je terecht kunt om het te bespreken ..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, maar soms raakt iets wat iemand zegt best enorm.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon een beetje op fok rondhangen en onzin typen en lezen
Kan ja maar vrienden familie zijn wat beter lijkt me.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de HA met iets op de korte termijn kan komen.. ergens waar je terecht kunt om het te bespreken ..
Dat probleem heb ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, maar soms raakt iets wat iemand zegt best enorm.
Niet altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ja maar vrienden familie zijn wat beter lijkt me.
Je hebt wel meer dan je moeder neem ik aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niet altijd.
Ik heb een moeder die me ijskoud vraagt nadat ik haar verteld heb dat ik mijn vriend ga laten cremeren dit weekend of ik een leuk weekend gehad heb.
En of het toch een beetje gezellig was.
Een dochter. En een broer.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt wel meer dan je moeder neem ik aan.
Snap ik daarom een hele dikke knuffel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:
Wanneer komt het nou uit?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
nog een biertje een dan ga ik schrijven
Dit word mijn levenswerk en pension fonds dus ga ik niet zonder goede deal verkopenquote:
Heb je geen proeflezers nodig dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dit word mijn levenswerk en pension fonds dus ga ik niet zonder goede deal verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |