Geeft niet, had het niet eens door. Dus dank jequote:
Boterhammetjes opquote:
Geen onderhoudscontract dus?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:22 schreef Prisha het volgende:
Gas weer open gedraaid. Het is een kapotte printplaat. Hij gaat kijken of ie vandaag kan vervangen maar wist niet of het ging lukken. 230 euro, tik maar af
dat zal er denk ik niet onder vallen? Maar nee. Ze komen wel elk jaar de ketel controleren en schoonmaken en zo.quote:
Waardeloos zeg, dan maar hopen dat ze voor dat geld vandaag nog komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat zal er denk ik niet onder vallen? Maar nee. Ze komen wel elk jaar de ketel controleren en schoonmaken en zo.
die printplaat is 230 euro.
ZO dan, mag nogal wat kostenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:22 schreef Prisha het volgende:
Gas weer open gedraaid. Het is een kapotte printplaat. Hij gaat kijken of ie vandaag kan vervangen maar wist niet of het ging lukken. 230 euro, tik maar af
Verleid die monteur gewoon met sexquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardeloos zeg, dan maar hopen dat ze voor dat geld vandaag nog komen.
neequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Verleid die monteur gewoon met sex
Ik heb weer warm waterquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardeloos zeg, dan maar hopen dat ze voor dat geld vandaag nog komen.
jahquote:
ZIt je niet op te wachten op zulke kosten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |