Neuuuuquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ideetje voor je volgende nick change
Met deze moet je eerst nog 13 jaar doen natuurlijk en tegen die tijd ben je te oud om nog te Fokkenquote:
Nee, de thermostaat is kapoet door de chemo. Vervelend, maar niets aan te doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan verbrand je lichaam energie te snel
Ja dan bestaat dit niet meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met deze moet je eerst nog 13 jaar doen natuurlijk en tegen die tijd ben je te oud om nog te Fokken
Laten we er dan maar extra van genieten nu.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dan bestaat dit niet meer.
We moeten meegaan met de tijd forums zoals dit zijn allang achterhaaldquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we er dan maar extra van genieten nu.
Wat doen we hier dan nog?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We moeten meegaan met de tijd forums zoals dit zijn allang achterhaald
Waarom?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kijk tegenwoordig twerk videos op tiktok
Druk je maar niet hard uit dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is nog maar zacht uitgedrukt
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we er dan maar extra van genieten nu.
Wat is een pokpok?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Naast mijn knetter netwerk heb ik ook pokpok gebouwd
Wel een beetje veilig?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
pokpok een hele handige app en kost bijna niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |