abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194664800
https://nl.wikipedia.org/wiki/Showroom_(televisieprogramma)

Showroom was een Nederlands televisieprogramma dat van 1977 tot 1982 door de NCRV werd uitgezonden. Het werd gemaakt door Jan Fillekers, Henk van der Horst en Arnold-Jan Scheer. Het was een programma waarin excentrieke personen aan het woord kwamen. Deze mensen vertelden over hoe ze hun dagen doorbrachten en hoe zij tegen het leven aankeken.

Ik begin met de aflevering met Dirk van Noort, de man die niet geloofde dat er mensen op de maan waren
geweest.

"mensen op de maan dat is onmogelijk" aldus Dirk :+

vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:31:22 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194664946

“En dat geleufde gij?” :D
pi_194665256
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 16:31 schreef Boca_Raton het volgende:

“En dat geleufde gij?” :D
:D Mooi toch?

Verder met Sjoke Jansen O+

Klein wereldje waar ze in leeft pure nostalgie
pi_194665366
“heeft u weleens een telefoon gezien”

En tevreden, ze is Gelukkig O+
pi_194667506

In hun oude boerenhoeve diep in Zuid-Limburg delen de bejaarde broers Jaminon al tachtig jaar zo'n beetje alles...

Maar vooral de stilte.

Een fragment uit het NCRV-programma Showroom (met Joris Linssen), uitgezonden in januari 2013.
Helaas zijn ze beide (2013 & 2017) overleden.

Mooie mensen. Mooi in beeld gebracht. Duidelijker dan 9.47 min.kan het beeld niet zijn

De huidige mensen, jeugd zit vol angsten en stress door de prestatie maatschappij. Zo gaat de mensheid en de aarde ten onder. Bang voor rust en stilte want dit is tenslotte de tijd van doen. Doen is niet erg als het maar goed doen is! luister naar de weinige woorden van deze prachtige mensen.

Het moderne leven maakt ons ziek. Internet , massa imigratie, feminisme, auto's, wegwerptoestellen. Stilte is zeldzaam geworden.
pi_194739261
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_194739817
quote:
:D dus dit is geen Showroom maar Paradijsvogels?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Paradijsvogels_(televisieprogramma)

Ook mooi O+

Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gezien moet ik eerlijk zeggen :@

Maar maakt niet uit... :+ doe ik nog eentje van Showroom

Dit is wel een héle bekende uitzending trouwens :P

Huilende Jean Prick op 5.40
pi_194739861
https://tube2.me/v/5jxrcPWfsoI.html

Genomineerd voor het Beeldbuis Filmfestival

Harm Meuleman woont en werkt nog steeds op de plek waar hij bijna tachtig jaar geleden werd geboren. De tijd lijkt in zijn boerderij te hebben stilgestaan maar Harm volgt de hele wereld vanuit z'n keuken en maakt er tijdens het melken korte gedichtjes over.
Harm uit Hasselt - portret van een bijzondere boer backup

pi_194739891

Toiletten Kees exploiteert een openbaar toilet op de Zwarte Markt, de Beverwijkse Bazar.
Hij had een verhouding met een priester in Rome
www.paradijsvogels.eu
www.arnoldjanscheer.nl
Programma: Paradijsvogels 1997
Productie: Dreamtime Producties
Regie en presentatie: Arnold-Jan Scheer
Producenten: R.J.J. Koopmans, P.C.
pi_194740046
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 16:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Showroom_(televisieprogramma)

Showroom was een Nederlands televisieprogramma dat van 1977 tot 1982 door de NCRV werd uitgezonden. Het werd gemaakt door Jan Fillekers, Henk van der Horst en Arnold-Jan Scheer. Het was een programma waarin excentrieke personen aan het woord kwamen. Deze mensen vertelden over hoe ze hun dagen doorbrachten en hoe zij tegen het leven aankeken.

Ik begin met de aflevering met Dirk van Noort, de man die niet geloofde dat er mensen op de maan waren
geweest.

Dirk lijkt op Nikos :D

Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:10:17 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195462994
toen Joris Linssen dit ging maken was het voor mij bedorven :r
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195840167
Ik weet nog van die kerel die in zijn schuurtje helemaal los ging op de berichten van de verkeerstoren op Schphol.
Was ook Showroom.
pi_195900426
quote:
17s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:36 schreef Mrs.Redhair het volgende:
Ik weet nog van die kerel die in zijn schuurtje helemaal los ging op de berichten van de verkeerstoren op Schphol.
Was ook Showroom.

pi_196110316
quote:
Ik zit deze te kijken :D dat enthousiasme en die blijheid van die man :D O+ _O_ Héérlijk!
pi_196110366
Leendert Bron

Met reacties van zijn familie ....

rutger boeve
rutger boeve
2 jaar geleden
Als je dit kijkt word je helemaal een beetje blij.

9

TheBuitenman
TheBuitenman
6 jaar geleden
Zo is het net, als je veel in de natuur vertoeft, en daarbij ook nog daadwerkelijk kijkt, dan is materiële rijkdom enkel armoe, de mooiste zaken kosten niks….

19

Tara Pol
Tara Pol
6 jaar geleden
Hij is me het meest bijgebleven......klasse kerel!...

10

Harpenluit
Harpenluit
3 jaar geleden (bewerkt)
Een bijzondere grootvader. Een prachtig voorbeeld voor zijn achterkleinkinderen; onze kinderen. In zeer warme herinnering, Jaap Bron

9

Tom Klijbroek
Tom Klijbroek
7 jaar geleden
leendert is een prachtig en wijs mens ,..kunnen veel mensen nog wat van leren
zeker vandaag de dag.

6

Wilma Hoek-Bron
Wilma Hoek-Bron
7 jaar geleden
Even voor de goede orde Rock Soiler Toil Tale Tattler, mijn vader was zeker GEEN Wahabist!!!!! Dat U dat even weet!!!!!!!

5

bolletje bruin
bolletje bruin
4 jaar geleden
positieve man

6

Wilma Hoek-Bron
Wilma Hoek-Bron
7 jaar geleden
Helemaal geen gekke vraag, nee mijn vader is niet onder een boom begraven, wel op een mooi kerkhof met prachtige oude bomen om hem heen
pi_196269926
Leuk dat je dit aanhaalt, ik keek het programma altijd, mijn ouders eigenlijk, maar ik keek als klein jochie mee. Ook het gelijkende programma Paradijsvogels trouwens. Mooie mensen, mooie verhalen, mooie tijden...
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196797080
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2020 12:40 schreef Sangha het volgende:
Leuk dat je dit aanhaalt, ik keek het programma altijd, mijn ouders eigenlijk, maar ik keek als klein jochie mee. Ook het gelijkende programma Paradijsvogels trouwens. Mooie mensen, mooie verhalen, mooie tijden...
Ja Paradijsvogels daar mag ook een topic voor komen... :D maar dat moet iemand anders maar doen,
mischien iets voor jou?

Maar nu even door met Showroom met Jet Slootweg

"Als de Pastoors niet meer klagen, en de boeren niet meer vragen
..Dan zijn we aan het 'end van de dagen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')