Dankequote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Alsje
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik werk al sinds maart thuisquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:31 schreef chufi het volgende:
Ik zeg doen .. thuiswerken
https://www.nu.nl/economi(...)n-naar-new-york.html
Daar zou ik absoluut geen problemen mee hebben. 2 dagen zou wel fijn zijn. Ik probeerde al op vrijdags thuis te werken, dat kon bij deze klant.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar voor in de toekomst 1 of 2 dagen in de week zou moeten kunnen toch?
Ja dat snap ik .. en niet iedere baan is ervoor geschikt, maar het zou een vast aandachtspunt moeten zijn voor werken in de toekomst.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar zou ik absoluut geen problemen mee hebben. 2 dagen zou wel fijn zijn. Ik probeerde al op vrijdags thuis te werken, dat kon bij deze klant.
Het hangt heel sterk af wat de klant wil.
moet ik wel twee dagen per week alle bewoners mee naar huis nemenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat snap ik .. en niet iedere baan is ervoor geschikt, maar het zou een vast aandachtspunt moeten zijn voor werken in de toekomst.
gezellige druktequote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet ik wel twee dagen per week alle bewoners mee naar huis nemen
In jouw geval wordt het lastigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet ik wel twee dagen per week alle bewoners mee naar huis nemen
ja bedden te kort dat welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
gezellige drukte
polonaise vooruit!
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie mezelf niet zo snel bomen mee naar huis nemen.
Maar thuis werken lijkt me wel wat.
perenbomenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie mezelf niet zo snel bomen mee naar huis nemen.
Maar thuis werken lijkt me wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |