Geen idee?quote:
Niet te logisch en verantwoord denken he.quote:
Wil je ook tandenborstelopzetstukjes?quote:
euh...Meke? you ok?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja was ik al aan het doen
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Nee wel vrijmibabes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Wil je ook tandenborstelopzetstukjes?
SHE zekerquote:
Voornamelijk dat laatste dus. Heb het van zondag op maandag ook wel eens, zeker als ik lang op bed blijf dweilen op zondagquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Meh![]()
Ja snap ik wel. Had het vroeger met school nog meer, maar heb het nu toch ook altijd weer na vakanties, dat je er stiekem toch wel een beetje tegenop zietEn gewoon wisseling van het ritme ofzo
Weer eens wat anders dan de slaapmutsjesquote:
Nee de dames van de SC tochquote:
Ja hier vanmiddag op de fiets al, zat even gevaarlijk te doen met één hand aan het stuur en verloor bijna m'n evenwichtquote:
Zeker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de slaapmutsjes
Dat sowiesoquote:
Die meme ken ik even niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat sowieso
Hoe gaat het met jouw stopcontacten trouwens?
Waarom een hand aan het stuur?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hier vanmiddag op de fiets al, zat even gevaarlijk te doen met één hand aan het stuur en verloor bijna m'n evenwicht
Nee was ik al bang voor, was in OUD.quote:
Ja weet ik niet. Waarschijnlijk stak in mijn hand uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom een hand aan het stuur?
Oh ja, dat is goed dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja weet ik niet. Waarschijnlijk stak in mijn hand uit
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ooeeeh je kent hem niet![]()
Veel plezier![]()
![]()
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Verder ben ik behoorlijk braaf op de fiets hoorquote:
Oh ja. Dat verhaal ken ik wel. Maar die link legde ik even niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee was ik al bang voor, was in OUD.
Was ook best ergWas een vrouw die helemaal alles bij elkaar had gelogen. En is door de mand gevallen omdat ze een foto van "zichzelf" postte, maar er waren Amerikaanse stopcontacten op te zien
Ik ben bang dat het voor altijd zal zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor altijd of voor deze wedstrijd?
Desalniettemin wel heftig
Gelukkig ben je dan toch nog ergens braaf inquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Verder ben ik behoorlijk braaf op de fiets hoor
Is hij ondertussen nog een keer weggevallen of dat niet meer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:22 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd hoelang FOK! standhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |