Wat kreeg je terug? 'Doe eens rustig johquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
DM lukt ook nauwelijks. Ik stuurde er eentje en hij bleef hangen. Heb gefrustreerd op die knop staan rammen...blijkbaar nu15x dat berichtje verstuurd
 '
 '

Hoeveel kilometer ben je verder inmiddels?quote:

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
DM lukt ook nauwelijks. Ik stuurde er eentje en hij bleef hangen. Heb gefrustreerd op die knop staan rammen...blijkbaar nu15x dat berichtje verstuurd

quote:
Jatochniettanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
my life would suck without youuuuuuuu...

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb net zonder dat ik het door had een topic 3 jaar naar boven geschopt.

Ik ben precies 0,0 mm gevorderdquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer ben je verder inmiddels?

Ja iedereen denk ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Gisterenavond ben ik na een paar keer proberen maar gaan slapen

450 dat is fantastisch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer ben je verder inmiddels?

Twee keer de helftquote:

40 - 45 minuten pauze tussendoor. 30 cm per pas.quote:

Ja het is van mij, ik heb het toch gekocht voor 50 ct!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
40 - 45 minuten pauze tussendoor. 30 cm per pas.

Ga je erop stampen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het is van mij, ik heb het toch gekocht voor 50 ct!

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vervolgens sliep ik de hele nacht nauwelijks

Zaterdag thuisgekomen. Vandaag weer voor het eerst werken, en da's wel vaker een reden om matig te slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder. Zijn jullie nog op vakantie of inmiddels alweer thuis?

Ja was ik al aan het doenquote:

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
De oefenzege van Ajax op Hertha BSC (1-0) wordt dinsdagavond overschaduwd door het uitvallen van Daley Blind. De centrumverdediger greep naar zijn borst in de 79ste minuut en werd kort daarna gewisseld. Trainer Erik ten Hag verklaart kort na het oefenduel in de Johan Cruijff ArenA dat de preventief geplaatste ICD, die zijn hartritme bij stoornissen moet herstellen, is afgegaan, wat het vallen van Blind verklaart. "Zijn IDC ging af. Daarna ging het gelijk weer oké. Het gaat goed met hem, hij voelt zich goed", zegt Ten Hag bij Ziggo Sport.
"Hij heeft verder geen klachten. Hij is gewisseld en voelt zich prima", vervolgt Ten Hag zijn uitleg over Blind. De Ajax-trainer weet nog niet wanneer Blind weer op het trainingsveld verschijnt. "Of hij morgen weer meetraint? We gaan onderzoek doen en afwachten wat de resultaten zijn, van daaruit gaan we beslissingen nemen."

Je ijlt een beetje. Vis een optie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja was ik al aan het doen
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl

Mehquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zaterdag thuisgekomen. Vandaag weer voor het eerst werken, en da's wel vaker een reden om matig te slapen

En gewoon wisseling van het ritme ofzo
 En gewoon wisseling van het ritme ofzo

Mag ik hier wat van vinden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
De oefenzege van Ajax op Hertha BSC (1-0) wordt dinsdagavond overschaduwd door het uitvallen van Daley Blind. De centrumverdediger greep naar zijn borst in de 79ste minuut en werd kort daarna gewisseld. Trainer Erik ten Hag verklaart kort na het oefenduel in de Johan Cruijff ArenA dat de preventief geplaatste ICD, die zijn hartritme bij stoornissen moet herstellen, is afgegaan, wat het vallen van Blind verklaart. "Zijn IDC ging af. Daarna ging het gelijk weer oké. Het gaat goed met hem, hij voelt zich goed", zegt Ten Hag bij Ziggo Sport.
"Hij heeft verder geen klachten. Hij is gewisseld en voelt zich prima", vervolgt Ten Hag zijn uitleg over Blind. De Ajax-trainer weet nog niet wanneer Blind weer op het trainingsveld verschijnt. "Of hij morgen weer meetraint? We gaan onderzoek doen en afwachten wat de resultaten zijn, van daaruit gaan we beslissingen nemen."

Liever hont en kadquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ijlt een beetje. Vis een optie?

Soberzo.quote:

Geen idee?quote:

Niet te logisch en verantwoord denken he.quote:

Wil je ook tandenborstelopzetstukjes?quote:

euh...Meke? you ok?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja was ik al aan het doen
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl

Nee wel vrijmibabes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Wil je ook tandenborstelopzetstukjes?

SHE zekerquote:

Voornamelijk dat laatste dus. Heb het van zondag op maandag ook wel eens, zeker als ik lang op bed blijf dweilen op zondagquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Meh
Ja snap ik wel. Had het vroeger met school nog meer, maar heb het nu toch ook altijd weer na vakanties, dat je er stiekem toch wel een beetje tegenop zietEn gewoon wisseling van het ritme ofzo

Weer eens wat anders dan de slaapmutsjesquote:

Nee de dames van de SC tochquote:

Ja hier vanmiddag op de fiets al, zat even gevaarlijk te doen met één hand aan het stuur en verloor bijna m'n evenwichtquote:

Zeker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de slaapmutsjes

Dat sowiesoquote:

Die meme ken ik even niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat sowieso
Hoe gaat het met jouw stopcontacten trouwens?

Waarom een hand aan het stuur?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hier vanmiddag op de fiets al, zat even gevaarlijk te doen met één hand aan het stuur en verloor bijna m'n evenwicht

Nee was ik al bang voor, was in OUD.quote:
 Was een vrouw die helemaal alles bij elkaar had gelogen. En is door de mand gevallen omdat ze een foto van "zichzelf" postte, maar er waren Amerikaanse stopcontacten op te zien
 Was een vrouw die helemaal alles bij elkaar had gelogen. En is door de mand gevallen omdat ze een foto van "zichzelf" postte, maar er waren Amerikaanse stopcontacten op te zien  

Ja weet ik niet. Waarschijnlijk stak in mijn hand uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom een hand aan het stuur?

Oh ja, dat is goed dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja weet ik niet. Waarschijnlijk stak in mijn hand uit

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ooeeeh je kent hem niet
Veel plezier

ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel

Verder ben ik behoorlijk braaf op de fiets hoorquote:

Oh ja. Dat verhaal ken ik wel. Maar die link legde ik even niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee was ik al bang voor, was in OUD.
Was ook best ergWas een vrouw die helemaal alles bij elkaar had gelogen. En is door de mand gevallen omdat ze een foto van "zichzelf" postte, maar er waren Amerikaanse stopcontacten op te zien

Ik ben bang dat het voor altijd zal zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor altijd of voor deze wedstrijd?
Desalniettemin wel heftig

Gelukkig ben je dan toch nog ergens braaf inquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Verder ben ik behoorlijk braaf op de fiets hoor

Is hij ondertussen nog een keer weggevallen of dat niet meer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:22 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd hoelang FOK! standhoudt.

Oh ik was hem al voor je aan het opzoekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja. Dat verhaal ken ik wel. Maar die link legde ik even niet.

Nee. Maar begin van de avond ging het ook lange tijd goed. Toen was de site net zoals toen ook redelijk vlot. Maar lag die er toch weer een tijd uit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is hij ondertussen nog een keer weggevallen of dat niet meer?

Mooi zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Verder ben ik behoorlijk braaf op de fiets hoor

Ik ben altijd braafquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig ben je dan toch nog ergens braaf in

Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is hij ondertussen nog een keer weggevallen of dat niet meer?

Nooit wat van gemerkt hierquote:

Nee dit is ook m'n online alter ego natuurlijkquote:

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dit is ook m'n online alter ego natuurlijk

Oh ja we worden weer beflikkerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]

Nee ik liep echt 300 achter ofzo, dat heb ik nu echt nog nietquote:

Anders ging ik ook wel even andere topics langs
 Anders ging ik ook wel even andere topics langs  

Zeker!quote:

In mijn hoofd ben je ook een man vanwege je profielfoto dingquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]

Helemaal nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja we worden weer beflikkerd.

Ik vind het daardoor juist wel duidelijk dat ik een vrouw benquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben je ook een man vanwege je profielfoto ding

Je wil er nu wel echt voor gaan hè?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik liep echt 300 achter ofzo, dat heb ik nu echt nog niet
Het kutte is dat het ook echt alleen over dit topic gaatAnders ging ik ook wel even andere topics langs

Oh dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Helemaal niet
Jullie krijgen juist mijn beste kant

Zeker, nog maar een paar posts johquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je wil er nu wel echt voor gaan hè?

Ja klopt maar het "gezicht" dat ik heb bij je posts is een mannengezichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het daardoor juist wel duidelijk dat ik een vrouw ben

Wat had jij gedachtquote:

Net als GeorgeM.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben je ook een man vanwege je profielfoto ding

Ik vrees dat ze niet door de dopingcontrole komt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je wil er nu wel echt voor gaan hè?

Ojaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja klopt maar het "gezicht" dat ik heb bij je posts is een mannengezicht
Ok niet helemaal want ik heb inmiddels ook je instagram profielfoto gezien

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze niet door de dopingcontrole komt.

Ja maar de meesten hier hebben ook een mannetje of vrouwtje naast hun username staan. Bij mij staat daar een pionnetje???quote:

Wij Jitsi'ers weten is dat Meke allesbehalve een man is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja klopt maar het "gezicht" dat ik heb bij je posts is een mannengezicht
Ok niet helemaal want ik heb inmiddels ook je instagram profielfoto gezien

Doe mee danquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Net zoals ik nog maar een paar posts moet voor top 3

Okee misschien vooral mezelfquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja
Nou sprekend dit toch:
[ afbeelding ]
Ik zou er best zo uit willen zien als man
Lekker alle chickies regelen

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij Jitsi'ers weten is dat Meke allesbehalve een man is.
Ook al is ze af en toe Hans Klok.

Je dacht dat als je Jobi voorbij zou gaan, zij dat ongestraft voorbij zou laten gaan? Die vervuild gewoon jouw stalen.quote:

Dit klinkt wel alsof ik me elke week uitkleed om m'n vrouwelijkheid te bewijzenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij Jitsi'ers weten is dat Meke allesbehalve een man is.
Ook al is ze af en toe Hans Klok.

ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar de meesten hier hebben ook een mannetje of vrouwtje naast hun username staan. Bij mij staat daar een pionnetje???

Wat een rare manier om te gaan zitten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja
Nou sprekend dit toch:
[ afbeelding ]

JAAAAAAA GEZELLAGquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij was morgen vrij toch? Schijnt dat ik ook vrij ben

Kunnen we Jobi niet gewoon tot september laten bannen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je dacht dat als je Jobi voorbij zou gaan, zij dat ongestraft voorbij zou laten gaan? Die vervuild gewoon jouw stalen.

Oh ja?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het daardoor juist wel duidelijk dat ik een vrouw ben

We zullen het stil houden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klinkt wel alsof ik me elke week uitkleed om m'n vrouwelijkheid te bewijzen
En daar hoeft de rest niks van te weten

Vind je? Lijkt me wel lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een rare manier om te gaan zitten.

Halloquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja
Nou sprekend dit toch:
[ afbeelding ]

Okee, okee, goed puntquote:

Zitten zonder dat je kont de vloer raakt? Met je vuisten op de grond om je lichaam omhoog te houden?quote:

Graagquote:

Ik ben geen mod lieverd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Kunnen we Jobi niet gewoon tot september laten bannen?
@:ijs_beer
@:Cyan9
@:Greys

Dat doe jij andersom toch ookquote:

Niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Okee, okee, goed punt
Ik ben OF vrouw OF een mannelijke gay.
Dit is waarschijnlijk ook je conclusie als je m'n Netflixplaylist bekijkt

Nog nietquote:

Cyan9?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Kunnen we Jobi niet gewoon tot september laten bannen?
@:ijs_beer
@:Cyan9
@:Greys

Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er enorm veel animo was voor deze positie, dus...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |