Ja ik heb morgen maar vrijgenomen voor de zekerheid, je moet wel investeren in je doelquote:

Heel goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb morgen maar vrijgenomen voor de zekerheid, je moet wel investeren in je doel

Hij is weer gaan liggen..brrrquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:18 schreef Dave het volgende:
Daley Blind in elkaar gezakt bij een oefenwedstrijd?

Dit is een serieuze zaakquote:

Ik eigenlijk ookquote:

Het zal afhangen van wat die nu precies heeft, maar denk het ook. Of dat het op zijn minst verstandig is om te doen.quote:

We zullen je steunen. We komen bij jou op straat je aanmoedigen,quote:

Voor altijd of voor deze wedstrijd?quote:

Gezelligquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zullen je steunen. We komen bij jou op straat je aanmoedigen,

Of jullie moeten allemaal op straat hier gaan FOK!ken terwijl je me aanmoedigt?
 Of jullie moeten allemaal op straat hier gaan FOK!ken terwijl je me aanmoedigt?

Uiteraard zullen we voorzetjes blijven geven. Jij moet die kansen dan wel afmaken he.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Gezellig
Maar dan wordt het wel een beetje eenrichtingsverkeer in het topicOf jullie moeten allemaal op straat hier gaan FOK!ken terwijl je me aanmoedigt?

Dit kan ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard zullen we voorzetjes blijven geven. Jij moet die kansen dan wel afmaken he.

quote:

Nouja begrijpelijk ook wel eigenlijk
 Nouja begrijpelijk ook wel eigenlijk

Jij ligt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:32 schreef Meke het volgende:
O nee ze lijkt toch te liggenNouja begrijpelijk ook wel eigenlijk

Zekerquote:

Hoe krijgen we jou weer staandequote:
 Anders kun je de aanmoedigingen niet zien.
 Anders kun je de aanmoedigingen niet zien.

Ik kan gelukkig ook liggend uit het raam kijken hoor, m'n hoofdbord zit tegen het raam aanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe krijgen we jou weer staandeAnders kun je de aanmoedigingen niet zien.

heb je het zwaar?quote:

Nou vooruit dan maar. Er zijn wel al wat mensen kwaad weggelopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig ook liggend uit het raam kijken hoor, m'n hoofdbord zit tegen het raam aan

Ja. Zo maar eens richting bedje, denk ik.quote:

Heus niet, ik volg alles op de voetquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Er zijn wel al wat mensen kwaad weggelopen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |