Ja ik heb morgen maar vrijgenomen voor de zekerheid, je moet wel investeren in je doelquote:
Heel goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb morgen maar vrijgenomen voor de zekerheid, je moet wel investeren in je doel
Hij is weer gaan liggen..brrrquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:18 schreef Dave het volgende:
Daley Blind in elkaar gezakt bij een oefenwedstrijd?
Dit is een serieuze zaakquote:
Ik eigenlijk ookquote:
Het zal afhangen van wat die nu precies heeft, maar denk het ook. Of dat het op zijn minst verstandig is om te doen.quote:
We zullen je steunen. We komen bij jou op straat je aanmoedigen,quote:
Voor altijd of voor deze wedstrijd?quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zullen je steunen. We komen bij jou op straat je aanmoedigen,
Uiteraard zullen we voorzetjes blijven geven. Jij moet die kansen dan wel afmaken he.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Maar dan wordt het wel een beetje eenrichtingsverkeer in het topicOf jullie moeten allemaal op straat hier gaan FOK!ken terwijl je me aanmoedigt?
Dit kan ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard zullen we voorzetjes blijven geven. Jij moet die kansen dan wel afmaken he.
quote:
Jij ligt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:32 schreef Meke het volgende:
O nee ze lijkt toch te liggenNouja begrijpelijk ook wel eigenlijk
Zekerquote:
Hoe krijgen we jou weer staandequote:
Ik kan gelukkig ook liggend uit het raam kijken hoor, m'n hoofdbord zit tegen het raam aanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe krijgen we jou weer staandeAnders kun je de aanmoedigingen niet zien.
heb je het zwaar?quote:
Nou vooruit dan maar. Er zijn wel al wat mensen kwaad weggelopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig ook liggend uit het raam kijken hoor, m'n hoofdbord zit tegen het raam aan
Ja. Zo maar eens richting bedje, denk ik.quote:
Heus niet, ik volg alles op de voetquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Er zijn wel al wat mensen kwaad weggelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |