Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Ik had een heel ander beeld in m'n hoofd
Pijn aan mijn ogen.quote:
Ik wil het wetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Ik had een heel ander beeld in m'n hoofd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ook de vibrator ingehouden?
Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor, maar dacht ik gooi wat leuks in de groep maar toch niet gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ingehouden, hehe.
I see what you did there.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ok dan
[ afbeelding ]
Meer dit idee
Meke toch!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor, maar dacht ik gooi wat leuks in de groep maar toch niet gedaan
Ja, nee, ik heb nu al een beeld van jou, dat maak je met deze zin niet ongedaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor, maar dacht ik gooi wat leuks in de groep maar toch niet gedaan
Mijn beeld van haar heeft ze er alleen maar mee versterktquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb nu al een beeld van jou, dat maak je met deze zin niet ongedaan.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn beeld van haar heeft ze er alleen maar mee versterkt
Denken dat wij dit gelovenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Woww ik zag jou al in de lijst met posters en snapte al niet hoe ik iemand met zoveel posts steeds gemist had, maar ineens valt het kwartje![]()
Het duurde bij mij ook een kwartiertje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Woww ik zag jou al in de lijst met posters en snapte al niet hoe ik iemand met zoveel posts steeds gemist had, maar ineens valt het kwartje![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn beeld van haar heeft ze er alleen maar mee versterkt
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
Nu moet ik toch wel even opkomen voor m'n maatje. Dus: "leave @:Meke alone!!"
[ afbeelding ]
Dan geloof je het nietquote:
Eerst zeg jequote:
quote:Hahaha ik wilde laatst vragen of een vibrator gold maar heb me toch maar ingehouden![]()
*yeeaah suuurequote:Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor
Wat moet ik dan denken Meke!quote:maar dacht ik gooi wat leuks in de groep
Je kunt toch ook een fictief onderwerp in de groep gooien om de boel een beetje op te schuddenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eerst zeg je
[..]
[..]
*yeeaah suuure
en dan:
[..]
Wat moet ik dan denken Meke!
Hou OP met mequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een fictief onderwerp in de groep gooien om de boel een beetje op te schudden![]()
Alsof @:Strani echt in Spanje woont
Ik zie alles echt nietquote:
Lelystad tochquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:33 schreef Arizona het volgende:
En dat Strani gewoon in Almere-Buiten woont is inmiddels wel duidelijk
Wel als je het eerst over vibrators hebt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zie alles echt nietis de boel opschudden zo dubbelzinnig?
En pot natquote:
Oh. Ik dacht in Kerkrade.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:33 schreef Arizona het volgende:
En dat Strani gewoon in Almere-Buiten woont is inmiddels wel duidelijk
Ja , 3 zijn er uit verkocht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:12 schreef Cee het volgende:
Extra concert van Floor Jansen aangekondigd lees ik net!
Hab ze zoe voak mj un aksent gepst dan?quote:
Vergelijkbaar met voetbal waar je niet mag juichen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja , 3 zijn er uit verkocht.
Deze is net in de verkoop gegaan:
https://www.ticketmaster.nl/event/260533
Wel bijzonder al die regels, je mag niet meezingen
Dit is gewoon niet te controleren eigenlijk. Er staat dat je inprincipe niet tijdens de show naar de WC moet gaan tenzij nood echt hoog is, allemaal looproutes die je moet volgen. Temperatuur check bij binnenkomst. Een heel gedoe, maar al lang blij dat we weer naar een concert kunnen gaan en de prijs gewoon normaal isquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met voetbal waar je niet mag juichen.
Wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:16 schreef Meke het volgende:
Ik sta in elk geval niet zoals Jobi met reviews op de Vivasite
Het zit ver genoeg van Nederlands af dat het kan kloppenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hab ze zoe voak mj un aksent gepst dan?
(Ik vermoed dat dit goed Kerkraads is)
Op papier lijkt het vaak wel ingewikkelder dan in de praktijk, waar het gewoon een kwestie van pijltjes volgen en afstand houden is. Temperatuur meten is uiteraard ook niet met een thermometer in je achterwerkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet te controleren eigenlijk. Er staat dat je inprincipe niet tijdens de show naar de WC moet gaan tenzij nood echt hoog is, allemaal looproutes die je moet volgen. Temperatuur check bij binnenkomst. Een heel gedoe, maar al lang blij dat we weer naar een concert kunnen gaan en de prijs gewoon normaal is
Dat is wel vaak zo inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op papier lijkt het vaak wel ingewikkelder dan in de praktijk, waar het gewoon een kwestie van pijltjes volgen en afstand houden is.
quote:Temperatuur meten is uiteraard ook niet met een thermometer in je achterwerk
Dat is ook niet te controleren nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet te controleren eigenlijk. Er staat dat je inprincipe niet tijdens de show naar de WC moet gaan tenzij nood echt hoog is, allemaal looproutes die je moet volgen. Temperatuur check bij binnenkomst. Een heel gedoe, maar al lang blij dat we weer naar een concert kunnen gaan en de prijs gewoon normaal is
H? Hoe? Waarom? 4 sterrenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:16 schreef Meke het volgende:
Ik sta in elk geval niet zoals Jobi met reviews op de Vivasite
Okee misschien postte ze alleen maar dit soort filmpjes maar het is niet 100% uitgesloten dat ze er zelf ook in zatquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat?Nieuwe informatie. Vanwaar staat ze op de Vivasite?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Vier sterren? Lijkt me niet gezond, meeste mensen houden het bij eenquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Okee misschien postte ze alleen maar dit soort filmpjes maar het is niet 100% uitgesloten dat ze er zelf ook in zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon reclame maken voor haarzelf ook gewoon, kan echt niet!
Nee, nee. Je ziet vier sterren doordat je bij het gebruik buiten westen raakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Vier sterren? Lijkt me niet gezond, meeste mensen houden het bij eenMisschien moet je even naar de dokter voor een grondige inspectie
Ik het hoorde het gewoon toen ik het las. Klinkt als goed Kirchroajs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hab ze zoe voak mj un aksent gepst dan?
(Ik vermoed dat dit goed Kerkraads is)
Smakelijk eten alvastquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:24 schreef ijs_beer het volgende:
https://debuurmanmetdebbq(...)nde-d-aquitaine-koe/
Dit ligt te marineren voor vanavond.(oke 't is niet van een aquitaine koe, maar dan nog)
Dat komt wel goed.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:24 schreef ijs_beer het volgende:
Dit ligt te marineren voor vanavond.(oke 't is niet van een aquitaine koe, maar dan nog)
Het ziet er echt niet smakelijk uit, maar dat komt denk ik ook omdat het nog rauw is op de foto'squote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:24 schreef ijs_beer het volgende:
Nee erg hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gewoon reclame maken voor haarzelf ook gewoon, kan echt niet!
Ahh dat verklaartquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, nee. Je ziet vier sterren doordat je bij het gebruik buiten westen raakt.
Nee, vind je het er niet lekker uitzien?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet smakelijk uit, maar dat komt denk ik ook omdat het nog rauw is op de foto's
Nou die eerste twee foto's niet echtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, vind je het er niet lekker uitzien?
Lekker!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:24 schreef ijs_beer het volgende:
Mekeeeuuquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou die eerste twee foto's niet echt
Bbqquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ja is toch?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dit nu weer een Hamilton referentie?
Alles van @Meke is een Hamilton verwijzing. Sterker nog ze is zelfs een Hamilton verwijzing.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dit nu weer een Hamilton referentie?
Ik voel me bijna genoodzaakt Hamilton te kijken zodat ik alles weer snap in de SCquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alles van @:Meke is een Hamilton verwijzing. Sterker nog ze is zelfs een Hamilton verwijzing.
Nee hoor. Je hoeft Hamilton niet te kijken om alle verwijzingen langs je heen te laten gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel me bijna genoodzaakt Hamilton te kijken zodat ik alles weer snap in de SC
#teamantihamiltonquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hoeft Hamilton niet te kijken om alle verwijzingen langs je heen te laten gaan
Dat is wat ze willen molloot!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel me bijna genoodzaakt Hamilton te kijken zodat ik alles weer snap in de SC
quote:
Heeeeee daarquote:
Die sowieso, jammer dat je de SC met een plaatje van hem vervuild.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bedoel je deze Hamilton:
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook voor
Ter compensatie deze:quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die sowieso, jammer dat je de SC met een plaatje van hem vervuild.
Geen idee wie dat is, dus daar heb ik niks aan. En allebei mannen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ter compensatie deze:
[ afbeelding ]
Nee dat is wat we hem gunnen!quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
Ik zat net even in Almere-Buiten maar ik ben snel weer naar Almere-Binnen gegaan, veels te warm.
Dat is idd vervelend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:24 schreef Meke het volgende:
Weet je wat lachen is? Een laptop die vastloopt als je nog n mail hoeft te sturen voor je weekend hebt
Oh dat is ook irritant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is idd vervelend.
Als ik thuiswerk en mail voor werk verstuur, dan moet hij die mail uitgebreid scannen op virussen en malware.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is ook irritant.
Maar het is gelukt![]()
![]()
Dus... weekend!
Je krijgt ze soms bij die pogo battles ook, en vandaag in die make-up timed research meen ik ook?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
I know, maar die heb ik momenteel niet.
Gewoon zoeken op 3*, of 4* voor 100%quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik evolve echt zelden.Ik moet mijn 3* Pokmon nog eens gaan uitzoeken, maar dat kost zoveel tijd.
En dan heeft @Cyan9 hem ook nog shiny, die zal wel helemaal verwaand zijn!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n egostische of verwaande uitstraling
Ja, maar dan weet ik nog niet of ze boven de 90% zijn en dus het bewaren waard. 4* die bewaar ik sowieso.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op 3*, of 4* voor 100%
Is het nog een beetje vol te houden daar bij jou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
Ik zat net even in Almere-Buiten maar ik ben snel weer naar Almere-Binnen gegaan, veels te warm.
Beide Hamiltons in dat gevalquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bedoel je deze Hamilton:
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook voor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |