Ze hebben ook Danny Nelissen en Stef Clement in dienst maar toch stellen ze dan weer Joris opquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
Trouwens, ik las dat Herbert Dijkstra niet naar de Tour kan (hiep hoi), maar wordt vervangen door de mensonterend slechte Joris van de Berg. Is er in Nederland nou niemand die enigszins normaal wielerverslag kan doen??
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die met wielrennen nog erger is
Clement is meer een co-commentator, dat is Ducrot ook, dus dat werkt ook niet. Nelissen snap ik nooit waarom die niet of nauwelijks commentaar meer doet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben ook Danny Nelissen en Stef Clement in dienst maar toch stellen ze dan weer Joris op
Discriminaaasie, iedereen met webcamproblemen mag meedoen, behalve ik?quote:
Zijn vast genoeg oud profs die het wielrennen nu volgen die dat ook wel fatsoenlijk kunnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Clement is meer een co-commentator, dat is Ducrot ook, dus dat werkt ook niet. Nelissen snap ik nooit waarom die niet of nauwelijks commentaar meer doet.
Voor een uren durend live programma hoef je niet eens de ultieme kenner te zijn. Je moet het gewoon op aangename toon volpraten en feeling hebben wanneer er iets belangrijks gebeurt om enthousiast te worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:04 schreef Momo het volgende:
Ik kan gerust stellen dat ik meer weet van het huidige wielrennen dan Joris van de Berg zonder arrogant te zijn.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
Mij gebeden betreffende Dijkstra zijn verhoord.![]()
Niet duizend keer het mensonterende waar is -insert nederlander-? Zelfs Joris kan ik nog beter hebben.
Ah dan kun je aansluiten bij het naaktprotest van @Strani, @Redefine en @Arizonaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:07 schreef molloot200 het volgende:
Een Jan Smit fán topic? Ik doe niet mee aan deze ongein hoor
Nou vooruit dan maar. Maar we zien jou ook zo graagquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Discriminaaasie, iedereen met webcamproblemen mag meedoen, behalve ik?
Ja genoeg die dat wel zouden kunnen. Maar bij de NOS krijgen idioten de ruimte.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn vast genoeg oud profs die het wielrennen nu volgen die dat ook wel fatsoenlijk kunnen.
We worden steeds sterker!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah dan kun je aansluiten bij het naaktprotest van @:Strani, @:Redefine en @:Arizona
Van Dione bij de Avondetappe word ik ook niet blij inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja genoeg die dat wel zouden kunnen. Maar bij de NOS krijgen idioten de ruimte.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Maar we zien jou ook zo graag
Ik zie nu net toevallig dat de Avondetappe in elk geval wel gaat gebeuren. Ik heb zelf meer een probleem met altijd dezelfde zure gasten daar, Danny, Thijs, en eigenlijk ook wel Marijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van Dione bij de Avondetappe word ik ook niet blij inderdaad.
Nee klopt. Verder nog Joep Schreuder en Tom Egbers.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van Dione bij de Avondetappe word ik ook niet blij inderdaad.
quote:
Oh ja, Thijs Zonneveld dat is ook zo’n kneus.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie nu net toevallig dat de Avondetappe in elk geval wel gaat gebeuren. Ik heb zelf meer een probleem met altijd dezelfde zure gasten daar, Danny, Thijs, en eigenlijk ook wel Marijn.
Geef mij Vive le Velo maar.
Naakt? Mag ik ook Zwitserland zijn in deze kwestie danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah dan kun je aansluiten bij het naaktprotest van @:Strani, @:Redefine en @:Arizona
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Ach. Thijs durft nog een beetje het vuur op te poken. Maar dat programma iets minder op routine gemaakt mag worden klopt wel, ben benieuwd wat het wordt nu het vanuit NL komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |