SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Klopt, thanks! Dat verwacht ik ook niet, een LaPo op dit tijdstipquote:Op donderdag 6 augustus 2020 01:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Sorry @:Strani, maar ik had het idee dat je ‘m had gemist!
Ik had ‘m vanmiddag ook al gemist, bij mijn eigen lapo, maar soms zie ik het ook welquote:Op donderdag 6 augustus 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, thanks! Dat verwacht ik ook niet, een LaPo op dit tijdstip
Maar ik zie de waarschuwingen ook helemaal niet meer, hebben jullie dat ook? Die van hoeveel posts nog.
HOIquote:
Werk. U?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HOI![]()
Wat gaat deze dag U brengen?
Zonquote:
Ik ookquote:
Oh dat is echt kut altijdquote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:59 schreef Dave het volgende:
Morning! Aan het werk. Met de zon in m'n gezicht (net door een kiertje van de luxaflex. Luxaflex? Ja, luxaflex.)
Ik heb 'm nu op stand \ | *quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is echt kut altijdKun je de luxaflex ook andersom doen? Dat kan nog wel eens helpen
Zal ik doen hoor!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Succes, goed insmeren schatje
Ah, snap 'm! Dan zit er niks anders op dan maar wachten, als het alternatief nog erger isquote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu op stand \ | *
Als ik 'm op stand / | * zet, komt de zon rechtstreeks binnen.
't Is nu even door die gaatjes waar het touwtje verticaal doorgaat, maa als het goed is is dat over een minuut of 45 minder.
Prachtig uitgebeeldquote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:06 schreef Dave het volgende:
| is dus het raam
* is de zon
en / en \ is de stand van de lamel.
Graag, wilde net die kant doen vandaagquote:
Nopequote:
Dit topic!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:09 schreef Em31 het volgende:
@:hamlapjes ben ik nou blind of zie ik dat topic niet in NWS?
Dat laatste meer, maar Groenewegen staat in het peleton wel bekend om best roekeloos te zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:57 schreef Dave het volgende:
Sentimenten zijn redelijk anti-Groenewegen. Klopt dat? Of was het een onverstandige-in-the-heat-of-the-moment actie?
Ik las ook iets over dat de hekwerken niet veilig genoeg zouden zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat laatste meer, maar Groenewegen staat in het peleton wel bekend om best roekeloos te zijn.
Zonder Groenewegen was die ander natuurlijk nooit zo dicht bij die hekken gekomenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik las ook iets over dat de hekwerken niet veilig genoeg zouden zijn?
Was gisteravond laat, weet zo niet meer hoe of wat.
Waarom pakt hij dit nou niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:02 schreef Meke het volgende:
[ facebook ]
Heee de achtertuin van @:Hamlapjes
Fijn dat het al beter gaat!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:49 schreef Arizona het volgende:
Moguh!
Net terug van hardlopen. Het ging al beter dan eergisteren. Terwijl het eigenlijk al te warm was
Nu uitzweten met een glas jus d'orange en dan lekker douchen O
Ja, daar ging het ook omquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat topic is niet bij. Femke Merel van Kooten-Arissen is alweer opgestapt.
Alweer opgestapt inderdaad. Die komt nog in het nieuws als ze haar fiets is opgestaptquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat topic is niet bij. Femke Merel van Kooten-Arissen is alweer opgestapt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ facebook ]
Deze! Ja, dat is inderdaad mijn achtertuin!
De link van de post kopiërenquote:
Er stond bij jou een / teveel in de linkquote:
Zo'n leuk parkjequote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ facebook ]
Deze! Ja, dat is inderdaad mijn achtertuin!
Jaquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De link van de post kopiëren
Je had volgens mij de link van de foto gepakt en blijkbaar herkent 'ie die niet. Dus als er ergens in de link /posts/ staat, zal het goed moeten gaan als ik het zo bekijk
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er stond bij jou een / teveel in de link
Dat zou de magische code van fok er juist moeten uitvissen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er stond bij jou een / teveel in de link
Aardbeien ijsjesquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:46 schreef Em31 het volgende:
Zo, aardbeien ijsjes en boodschappen binnen. Ik ben klaar voor de komende dagen.
Nee deze!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aardbeien ijsjesIs dat van dat soort waar je ook nog van die stukjes aardbei ertussen hebt?
Ah, ja, Jumbo, daar kom ik nooitquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee deze!
[ afbeelding ]
Vind ze nog lekkerder dan perenijsjes
In POL is er iig ook eentje.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:09 schreef Em31 het volgende:
@:hamlapjes ben ik nou blind of zie ik dat topic niet in NWS?
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, ja, Jumbo, daar kom ik nooitMaar lijkt me heel lekker!
Die aardbeienijsjes met stukjes aardbei erin, waar ik het net over had, die vind ik ook heel lekker
Ik zie het ook ja. Loeigroot bovenaan de pagina. @Greysquote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:15 schreef Fascination het volgende:
Zie ik Grey's Tweet worden uitgelicht door "dit is waarom mensen op Twitter zitten" op Facebook.
Ik heb heel veel zin in dezequote:
Welke zijn dat?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, ja, Jumbo, daar kom ik nooitMaar lijkt me heel lekker!
Die aardbeienijsjes met stukjes aardbei erin, waar ik het net over had, die vind ik ook heel lekker
Hoezo is nu nog geen gangbare tijd daarvoor?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel zin in deze
Ze liggen bij ons in dde vriezer, nu al zin dat het een gangbare tijd wordt dat ik zo'n ijsje op kan eten
Zoals Aoibhin gisteren al zei :quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie het ook ja. Loeigroot bovenaan de pagina. @:Greys
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Woehoeeee onze @:Greys wordt beroemd
Omdat ik nog niet ontbeten hebquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoezo is nu nog geen gangbare tijd daarvoor?
Elke tijd van de dag is ijsjestijdquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze liggen bij ons in dde vriezer, nu al zin dat het een gangbare tijd wordt dat ik zo'n ijsje op kan eten
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet ontbeten heb
Zie bovenstaandequote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Elke tijd van de dag is ijsjestijd![]()
Zoals een wijze vrouw op Facebook ooit zei: er is geen beter ontbijt dan ijs!
quote:Het kan niet zo zijn dat Dries niet genoeg eigen hits heeft om mee te doen. Dat is nooit een vereiste geweest: in het allereerste seizoen zat Thomas Berge en daarvan weet ook niemand wat hij eigenlijk zingt.
De tour de France de tijd van mijn levenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dries Roelvink wil in beste zangers
[..]
Zou kunnen! Ik heb ze al een tijdje niet meer gehad, maar koop wel vaker ijsjes van Festiniquote:
Ik eet bij deze temperaturen regelmatig 's ochtends al een ijsje hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij die ijsjes die @Meke net postte!quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Elke tijd van de dag is ijsjestijd![]()
Zoals een wijze vrouw op Facebook ooit zei: er is geen beter ontbijt dan ijs!
Die hoopt natuurlijk dat iedereen dan gaat lopen roepen dat hij naar het Songfestival moetquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wordt echt een afgangquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hoopt natuurlijk dat iedereen dan gaat lopen roepen dat hij naar het Songfestival moet
Zijn we in 2010 of 2020?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hoopt natuurlijk dat iedereen dan gaat lopen roepen dat hij naar het Songfestival moet
Jaja hij komt, hij komt eraanquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Raar!!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 01:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik had ‘m vanmiddag ook al gemist, bij mijn eigen lapo, maar soms zie ik het ook wel
Je moet in ieder geval maar een keer terugkapen als ik de lapo heb
Ik blij dat ik dat niet kijk!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kijk meestal de leukste acts op YouTube, dan kan ik de rest van het programma overslaanquote:
Vanuit de productie verwacht ik een reactie als:quote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Floor en Henk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kijk meestal de leukste acts op YouTube, dan kan ik de rest van het programma overslaan
Dit vond ik dan wel weer geslaagd
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vanuit de productie verwacht ik een reactie als:
"Mochten de andere 177 artiesten op onze "shortlist" verhinderd zijn, dan zullen we het zeker in overweging nemen".
Ok ga ik die ook een keer proberenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij die ijsjes die @:Meke net postte!
2quote:
Ben benieuwd naar je recemsie!quote:
en:quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kijk meestal de leukste acts op YouTube, dan kan ik de rest van het programma overslaan
Dit vond ik dan wel weer geslaagd
Oh telt die ook mee?quote:
2 slippers?quote:
c-c-combobreakkeerrrrrrrrrrquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Alles van Floor Jansen uit de Beste Zangers![]()
![]()
Goedemiddag trouwens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |