Ahh nee Patrick Martens is best tof toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:34 schreef roos94 het volgende:
Mijn wensmol is Tygo
En als Ellie/Patrick de mol is ga ik huilen want ik vind hun stooom
3 ijsjes van de finalisten in italië?quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:18 schreef E.T. het volgende:
Er is vandaag een insta-story geweest van WIDM met een foto van oud Italiaans pandje, uithangbordje 'gelateria' met drie ijsjes en de aftelklok..
WIDM plaatst geen foto's van random leuke naambordjes..
Gezelligquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Was niet per se van plan om meteen live te kijken, maar heb nu toch niks te doen, dus toch maar wel.
En de omgeving zal sowieso mooi zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ben zoooo benieuwd hoe de kandidaten bekend worden gemaakt en hoe ze op elkaar reageren!
Die komen er echt welquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:28 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk geen schijtbontjes jaaaaaa
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef superniger het volgende:
Ik trap mijn tv kapot als Ellie Lust meedoet.
Oeh dat sowiesoquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de omgeving zal sowieso mooi zijn
E T H E R D I S C I P L I N Equote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef superniger het volgende:
Ah, jou zien we de komende weken dus niet meer terugquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef superniger het volgende:
Ja. En nu kennen nog meer mensen elkaar.quote:
Ik kan niet wachten haha.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:30 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
E T H E R D I S C I P L I N E
Alvast vastleggen als het echt zo is.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef superniger het volgende:
Vind dat zelf ook wel wat jammer. Die hebben we net nog gezienquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:32 schreef Guanabana het volgende:
Rot op met mensen uit vorig seizoen
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:32 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Deed die Tina mee afgelopen seizoen?
Ze lag er heel snel uitquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:33 schreef tralalala het volgende:
Tina was zo goed dat ik mij haar niet eens meer kan herinneren.
Genot zou dat zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ron![]()
Lachen als hij er weer als eerste uit ligt
Alleen dan zonder kibbelend stel in de auto.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is inderdaad net We Zijn Er Bijna. Rijden ze ook wel eens naar een verkeerde camping ofzo
Jeroen is tof.quote:
5e of 6e geloof ik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Jeroen was toch best ver gekomen?
Viel in afl 5 afquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Jeroen was toch best ver gekomen?
quote:
Ripquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef superniger het volgende:
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ron zou wel een legende zijn als hij alweer als eerste naar huis gaat.
Ik heb juist de indruk dat Ellie in haar seizoen supergeliefd was en dat nu de meerderheid haar haat, what happened there?quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ellie heeft twee keer "etherdiscipline" gezegd en heeft nu een onverdiende cultstatus gekregen helaas
rip tvquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef superniger het volgende:
Krijgt hij ook weer een cultstatusquote:
Teveel op tv vooral denk ik. Plus dat ze nogal arrogant is in haar eigen programma.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat Ellie in haar seizoen supergeliefd was en dat nu de meerderheid haar haat, what happened there?
I don't know, in mijn optiek was dat een van de minste seizoenen (niet alleen omdat Klaas te snel was ontmaskerd), maar ik weet niet wat de publieke opinie over haar vindtquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat Ellie in haar seizoen supergeliefd was en dat nu de meerderheid haar haat, what happened there?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:39 schreef DaMart het volgende:
DIt is trouwens het eerste seizoen waarin ik alle kandidaten ken.
Van WIDM jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:39 schreef DaMart het volgende:
Johquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:39 schreef DaMart het volgende:
Ja nu al duidelijk.quote:
Patrick ook iddquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik vind leuk:
Jeroen
Tygo
Nikkie
Horace
Patrick misschien
Verder mwe.
Alle BN'ers kennen elkaar van kringverjaardagen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
Hebben ze elkaar nou al eerder ontmoet?
Ja, maar als kandidaten, dat ze van elkaar wisten dat ze meededen, of elkaar nu pas ontmoetenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle BN'ers kennen elkaar van kringverjaardagen.
Of dat je NPO R2 zit te luisterenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:42 schreef Redefine het volgende:
Bij Jeroen lijkt het toch altijd weer alsof die de voice-over is van het programma.
Hahaha ja dat was een leuk opdracht!quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had vandaag nog Seizoen 8 teruggezien en nu moet ik bij Patrick telkens denken aan "HE!? DRIEFEM?"
Ik pies wel in m'n broek als 'ie er als eerste uit moetquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik gun het Ron gewoon niet, maar weet niet waarom
Omdat het in het echt gewoon een vreselijke vent is?quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet het wel, 100% fake persoon...quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat het in het echt gewoon een vreselijke vent is?
Door als eerste naar huis te gaanquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk gewoon dat Ron voor hilarische momenten kan zorgen.
Ja, ditquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik pies wel in m'n broek als 'ie er als eerste uit moet
Door weer als eerste af te vallen iddquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk gewoon dat Ron voor hilarische momenten kan zorgen.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door als eerste naar huis te gaan
Ik erger me ook 5 keer per minuut aan die man.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ron > Carloquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Wel echt bijzonder dat ze iemand uit 2020 hebben laten meedoenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:45 schreef Slobeend het volgende:
Zou Tina al geweten hebben dat ze aan dit seizoen ging meedoen voor ze aan de andere begon?
Haha Carlo zou nog erger zijn geweest inderdaad. Die is volgens mij ook oerdom in dit spel.quote:
Dit ja. Zo geforceerd grappig proberen te doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het wel, 100% fake persoon...
Ellie, Ron en Nikkie zijn de minst populaire kandidaten die nu meedoen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja iemand van seizoen 1 t/m 4 was echt tof geweest. Die seizoenen horen er ook gewoon bijquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel echt bijzonder dat ze iemand uit 2020 hebben laten meedoendie was net terug en hop weer door naar de volgende ofzo
had dan iemand van een van de oudere seizoenen genomen
En dan ook nog eens twee Corona brandhaardenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel echt bijzonder dat ze iemand uit 2020 hebben laten meedoendie was net terug en hop weer door naar de volgende ofzo
Die ene vrouw die zei dat ze naar huis ging en zei: 'dan maar geen Mol!'quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja iemand van seizoen 1 t/m 4 was echt tof geweest. Die seizoenen horen er ook gewoon bij
Karin dacht ikquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die ene vrouw die zei dat ze naar huis ging en zei: 'dan maar geen Mol!'
Oh ja, uit 2002 toen George de mol wasquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die ene vrouw die zei dat ze naar huis ging en zei: 'dan maar geen Mol!'
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peggy was in haar seizoen wel een tikje bitchy maar ik vond het wel leuk (vooral omdat het richting de Mol was die dus als laatste lachte).
Yvonne en Marc-Marie hadden hier idd niet misstaan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja iemand van seizoen 1 t/m 4 was echt tof geweest. Die seizoenen horen er ook gewoon bij
Dit is eerder opgenomen dan 2020 uitgezonden lijkt me, dat is ook bizar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar is het iets wat ze tijdens hun Mol seizoen hebben gezegd? Ik kan me voorstellen dat je niet alles weet wat je 15 jaar geleden zei.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:48 schreef Bluedisplay het volgende:
Wat een act dat je je eigen zin niet zou herkennen
Iedereen is de molquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:48 schreef Redefine het volgende:
Niemand weet meer wat die gezegd heeft?
of PIETER-JAN GODquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:49 schreef Fugue het volgende:
Jammer dat ze Art niet hebben gevraagd
Oh, ik dacht dat ze voorafgaand aan dit seizoen allemaal een brief hadden geschrevenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar is het iets wat ze tijdens hun Mol seizoen hebben gezegd? Ik kan me voorstellen dat je niet alles weet wat je 15 jaar geleden zei.
Ze deed toen toch ook een schiet gebaar? En op een gegeven moment hadden ze op het bord gezet 'Bericht van de Mol: Milouska ga naar buiten'.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij![]()
Ze had alleen een sjekel van de mol gejat.
Plottwist iedereen is de Mol. Degene met de meeste verdenkingen gaat eruitquote:
Die zit straks met Angela, Karel en Pieter Jan ergens in de serie...quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:49 schreef Fugue het volgende:
Timing.quote:
Omg Artquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:49 schreef Fugue het volgende:
oh dat zou echt leuk zijn. En Kees Tol en Arjen Lubachquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zit straks met Angela, Karel en Pieter Jan ergens in de serie...
Wauw, verrekquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Nikkie is trouwens de enige kandidaat onder 40 jaar
Haha ja ik bedoel dan dat Tina dus 2x in 2019 aan WIDM heeft meegedaanquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is eerder opgenomen dan 2020 uitgezonden lijkt me, dat is ook bizar.
Oh grappig was me nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Nikkie is trouwens de enige kandidaat onder de 40 jaar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |