Ik weet het wel, 100% fake persoon...quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik gun het Ron gewoon niet, maar weet niet waarom
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat het in het echt gewoon een vreselijke vent is?
Door als eerste naar huis te gaanquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk gewoon dat Ron voor hilarische momenten kan zorgen.
Ja, ditquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik pies wel in m'n broek als 'ie er als eerste uit moet
Door weer als eerste af te vallen iddquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk gewoon dat Ron voor hilarische momenten kan zorgen.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door als eerste naar huis te gaan
Ik erger me ook 5 keer per minuut aan die man.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ron > Carloquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Wel echt bijzonder dat ze iemand uit 2020 hebben laten meedoenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:45 schreef Slobeend het volgende:
Zou Tina al geweten hebben dat ze aan dit seizoen ging meedoen voor ze aan de andere begon?
Haha Carlo zou nog erger zijn geweest inderdaad. Die is volgens mij ook oerdom in dit spel.quote:
Dit ja. Zo geforceerd grappig proberen te doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het wel, 100% fake persoon...
Ellie, Ron en Nikkie zijn de minst populaire kandidaten die nu meedoen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat Ellie in haar seizoen supergeliefd was en dat nu de meerderheid haar haat, what happened there?
Ja iemand van seizoen 1 t/m 4 was echt tof geweest. Die seizoenen horen er ook gewoon bijquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel echt bijzonder dat ze iemand uit 2020 hebben laten meedoendie was net terug en hop weer door naar de volgende ofzo
had dan iemand van een van de oudere seizoenen genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |