Ik heb juist de indruk dat Ellie in haar seizoen supergeliefd was en dat nu de meerderheid haar haat, what happened there?quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ellie heeft twee keer "etherdiscipline" gezegd en heeft nu een onverdiende cultstatus gekregen helaas
rip tvquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef superniger het volgende:
Ik trap mijn tv kapot als Ellie Lust meedoet.
Krijgt hij ook weer een cultstatusquote:
Teveel op tv vooral denk ik. Plus dat ze nogal arrogant is in haar eigen programma.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat Ellie in haar seizoen supergeliefd was en dat nu de meerderheid haar haat, what happened there?
I don't know, in mijn optiek was dat een van de minste seizoenen (niet alleen omdat Klaas te snel was ontmaskerd), maar ik weet niet wat de publieke opinie over haar vindtquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat Ellie in haar seizoen supergeliefd was en dat nu de meerderheid haar haat, what happened there?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:39 schreef DaMart het volgende:
DIt is trouwens het eerste seizoen waarin ik alle kandidaten ken.
Van WIDM jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:39 schreef DaMart het volgende:
Johquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:39 schreef DaMart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |