Ja nu al duidelijk.quote:
Patrick ook iddquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik vind leuk:
Jeroen
Tygo
Nikkie
Horace
Patrick misschien
Verder mwe.
Alle BN'ers kennen elkaar van kringverjaardagen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
Hebben ze elkaar nou al eerder ontmoet?
Ja, maar als kandidaten, dat ze van elkaar wisten dat ze meededen, of elkaar nu pas ontmoetenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle BN'ers kennen elkaar van kringverjaardagen.
Of dat je NPO R2 zit te luisterenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:42 schreef Redefine het volgende:
Bij Jeroen lijkt het toch altijd weer alsof die de voice-over is van het programma.
Hahaha ja dat was een leuk opdracht!quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had vandaag nog Seizoen 8 teruggezien en nu moet ik bij Patrick telkens denken aan "HE!? DRIEFEM?"
Ik pies wel in m'n broek als 'ie er als eerste uit moetquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik gun het Ron gewoon niet, maar weet niet waarom
Omdat het in het echt gewoon een vreselijke vent is?quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik gun het Ron gewoon niet, maar weet niet waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |