Genot zou dat zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ron![]()
Lachen als hij er weer als eerste uit ligt
Alleen dan zonder kibbelend stel in de auto.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is inderdaad net We Zijn Er Bijna. Rijden ze ook wel eens naar een verkeerde camping ofzo
Jeroen is tof.quote:
5e of 6e geloof ik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Jeroen was toch best ver gekomen?
Viel in afl 5 afquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Jeroen was toch best ver gekomen?
quote:
Ripquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef superniger het volgende:
Ik trap mijn tv kapot als Ellie Lust meedoet.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ron zou wel een legende zijn als hij alweer als eerste naar huis gaat.
Ik heb juist de indruk dat Ellie in haar seizoen supergeliefd was en dat nu de meerderheid haar haat, what happened there?quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ellie heeft twee keer "etherdiscipline" gezegd en heeft nu een onverdiende cultstatus gekregen helaas
rip tvquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef superniger het volgende:
Ik trap mijn tv kapot als Ellie Lust meedoet.
Krijgt hij ook weer een cultstatusquote:
Teveel op tv vooral denk ik. Plus dat ze nogal arrogant is in haar eigen programma.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat Ellie in haar seizoen supergeliefd was en dat nu de meerderheid haar haat, what happened there?
I don't know, in mijn optiek was dat een van de minste seizoenen (niet alleen omdat Klaas te snel was ontmaskerd), maar ik weet niet wat de publieke opinie over haar vindtquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat Ellie in haar seizoen supergeliefd was en dat nu de meerderheid haar haat, what happened there?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:39 schreef DaMart het volgende:
DIt is trouwens het eerste seizoen waarin ik alle kandidaten ken.
Van WIDM jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:39 schreef DaMart het volgende:
Johquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:39 schreef DaMart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |