SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Ik snap niet waar je het over hebtquote:
Soms krijg je waar voor je geld, met explosies en allesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:00 schreef Prisha het volgende:
Ik zit nu dus uren naar de Boca Chica stream te kijken en te wachten op de static fire test van de SN5 Starship.
Nog steeds geen static fire
Explodeert regelmatig jaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Soms krijg je waar voor je geld, met explosies en alles
@:Nikonlover
Slaap fijnquote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:59 schreef Prisha het volgende:
maar liefst 1050 laptops nog wel ook die dorst hebben
Wel knap wat ze voor elkaar krijgen bij SpaceX.quote:
Trusten Guaan!quote:
Zo las ik het eerst. 1050 dorstige laptopsquote:
Misschien is er wel een laptop jarig!quote:
Ja bij de meeste SCs staat het nummer bij de naam van de SCquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo las ik het eerst. 1050 dorstige laptops
Ja helemaal geweldig. Het is ook leuk om mee te kijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel knap wat ze voor elkaar krijgen bij SpaceX.
Verticaal landende rocket boosters, fairings die opgevangen worden... en gewoon ook die Falcons gelanceerd krijgen...
Wees geen Timquote:
quote:
Dat is niks joh!quote:
dat is toch binnenkortquote:
Hij is wel erg leukquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Mooi, we hebben weer een viral te pakken!
quote:
Het lijkt zo kort geleden, vergeet af en toe hoe belachelijk snel de tijd gaatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is toch binnenkort. Ik over 11 maanden.
Gaat enorm hard ja. Blijf me erover verbazen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
Het lijkt zo kort geleden, vergeet af en toe hoe belachelijk snel de tijd gaat
Jaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt zo kort geleden, vergeet af en toe hoe belachelijk snel de tijd gaat
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat enorm hard ja. Blijf me erover verbazen.
Als ik door de jaren heen scroll op Google Foto's dan kijken de eerste foto's daarin (2013) ook nog zo kort geledenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaZelfs ESF 2019 voelt nog kort geleden
Trusten!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:21 schreef Prisha het volgende:
Ik moet slapen, morgen werken. Ik kijk morgen wel naar de beelden.
Trusten voor straks![]()
Beetje laat maar voor als je dit morgen leest: Truste!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:21 schreef Prisha het volgende:
Ik moet slapen, morgen werken. Ik kijk morgen wel naar de beelden.
Trusten voor straks![]()
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje laat maar voor als je dit morgen leest: Truste!
Wacht dit is verwarrend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt totaal niet overeen met social media stiltes e.d. maar to be honest zou ik dit lijstje nog veel erger vinden dan dat eerdere lijstje. Dit is pas een matige cast![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:08 schreef molloot200 het volgende:
Er circuleert weer een nieuw namenlijstje voor WIDM. Al lijkt het deze keer inderdaad valse informatie.Dit is dat lijstje van de poedel van de tante van de buurman van de nicht van de poster toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt totaal niet overeen met social media stiltes e.d. maar to be honest zou ik dit lijstje nog veel erger vinden dan dat eerdere lijstje. Dit is pas een matige castC’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:08 schreef molloot200 het volgende:
Er circuleert weer een nieuw namenlijstje voor WIDM. Al lijkt het deze keer inderdaad valse informatie.Ah het lijstje van de tante van de buurvrouw van het neefje van de scharrel van de kaasboer, die toevállig bij IDTV werkt en de namen weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt totaal niet overeen met social media stiltes e.d. maar to be honest zou ik dit lijstje nog veel erger vinden dan dat eerdere lijstje. Dit is pas een matige cast
Ik neem het niet heel serieus, maar mocht het TOCH kloppen, dan heb ik inderdaad ook nog liever dat eerste lijstje.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Redelijk koel in het Noordenquote:
AOIquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah het lijstje van de tante van de buurvrouw van het neefje van de scharrel van de kaasboer, die toevállig bij IDTV werkt en de namen weet!
Ik neem het niet heel serieus, maar mocht het TOCH kloppen, dan heb ik inderdaad ook nog liever dat eerste lijstje.
Nou boven de rivieren valt nog enigszins meequote:
Jouw hele random AOI-tjes altijdquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah het lijstje van de tante van de buurvrouw van het neefje van de scharrel van de kaasboer, die toevállig bij IDTV werkt en de namen weet!
Ik neem het niet heel serieus, maar mocht het TOCH kloppen, dan heb ik inderdaad ook nog liever dat eerste lijstje.
De omschrijvingen van de "bron" worden steeds mooierquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit is dat lijstje van de poedel van de tante van de buurman van de nicht van de poster toch?
En waarschijnlijk kloppen er wel 1 of 2 namen, waardoor de poster kan zeggen 'told you so!'.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
De omschrijvingen van de "bron" worden steeds mooier
quote:
Ja hallo, dan zijn we nog niet terug van vakantie, kan ik de nieuwe airco nog niet uitproberenquote:
Bah bah bah.quote:
Zie wel dat het maar één dagje zo warm is. Zal wel een aardig onweersbuitje opleveren vrijdagavond.quote:
We waren al zo dichtbij de herfst voor mijn gevoelquote:
onweerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zie wel dat het maar één dagje zo warm is. Zal wel een aardig onweersbuitje opleveren vrijdagavond.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hallo, dan zijn we nog niet terug van vakantie, kan ik de nieuwe airco nog niet uitproberen![]()
Dan wordt het in NL warmer dan hier, ze voorspellen hier heel de week 30-32 graden.
Het is echt heerlijk hier. Lig nu aan het zwembad, nog niet de helft van de bedjes is bezet. En dat tijdens het hoogseizoen aan het Gardameer...
Onweer na een hete dagquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zie wel dat het maar één dagje zo warm is. Zal wel een aardig onweersbuitje opleveren vrijdagavond.
Nicequote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hallo, dan zijn we nog niet terug van vakantie, kan ik de nieuwe airco nog niet uitproberen![]()
Dan wordt het in NL warmer dan hier, ze voorspellen hier heel de week 30-32 graden.
Het is echt heerlijk hier. Lig nu aan het zwembad, nog niet de helft van de bedjes is bezet. En dat tijdens het hoogseizoen aan het Gardameer...
Week erna ziet er ook niet verkeerd uit, qua temperatuur.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:56 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien 2 hete dagen in Nederland vrijdag en zaterdag
[ afbeelding ]
Zaterdagochtend waarschijnlijk onweer, er zit aardig wat potentiële energie in de lucht dan.
Ah, ik ben 1.80, dat scheelt misschien nog een graad.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:56 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien 2 hete dagen in Nederland vrijdag en zaterdag
[ afbeelding ]
Zaterdagochtend waarschijnlijk onweer, er zit aardig wat potentiële energie in de lucht dan.
1 graad per 0,2 meter?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ik ben 1.80, dat scheelt misschien nog een graad.
Is maar één dag geloof ik, dat echte overdreven hete. Dat is te overzien en dan wordt het binnen in huis niet echt heet als je alles dicht doet.quote:
en joe hef un eerko!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Is maar één dag geloof ik. Dat is te overzien en dan wordt het binnen in huis niet echt heet als je alles dicht doet.
Heeft lengte dan iets te maken met hoe warm het is?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, bij die temperatuurgrafiek stond de temperatuur op 2 meter hoogte.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeft lengte dan iets te maken met hoe warm het is?
Ahh ik zie het al!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, bij die temperatuurgrafiek stond de temperatuur op 2 meter hoogte.
Die hoeft waarschijnlijk niet eens aan als het maar één of twee dagen is. Meestal pas als de hitte door de muren heen komt en ik het binnen niet meer koel kan houden/krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:48 schreef Greys het volgende:
Oké ik moest lachen.iclaimer: nee het was niet een kippenlied, gewoon een leuk nummer, etc.
Maar ik moest toch lachen. Ga vast naast de hel.
[ afbeelding ]
Voor mij dan 3quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je voorover buigt, scheelt het zo 45 graden.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik hoop dan juist weer niet op zonquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop in ieder geval wel op zon. Niets zo vervelend als hitte, maar dat het dan wel bewolkt is.
Jaaa, knus.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest ook lachen hoor. Dan maken we het maar gezellig in de hel.
Ja, dit! Tot nu toe echt weinig te klagen op heetgebied!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:05 schreef Guanabana het volgende:
Over een dagje rond de 30 klaag zelfs ik niet als het daarna weer gewoon koel wordt
Vind dat we sowieso verwend zijn in juli
Of anders gewoon liggenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je voorover buigt, scheelt het zo 45 graden.
Hoe gaat het met de B’s?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hoeft waarschijnlijk niet eens aan als het maar één of twee dagen is. Meestal pas als de hitte door de muren heen komt en ik het binnen niet meer koel kan houden/krijgen.
Pas maar op, 't wordt nog druk!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:24 schreef F1gamer het volgende:
Jullie kunnen bij mij afkoelen in het noorden.
Gezellig daarheen voor een Fok!meetquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:24 schreef F1gamer het volgende:
Jullie kunnen bij mij afkoelen in het noorden.
Ze hebben het er nu over op radio2. En welk nummer komt als suggestie voor de uitsmijter voorbij...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:48 schreef Greys het volgende:
Oké ik moest lachen.iclaimer: nee het was niet een kippenlied, gewoon een leuk nummer, etc.
Maar ik moest toch lachen. Ga vast naast de hel.
[ afbeelding ]
Jammer, dat ik vrijdag vrij vol gepland heb. Werk, psycholoog en telefoontje van ziekenhuis ☹️quote:
Kunnen we radio2 app niet volspammen om netta aan te vragen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze hebben het er nu over op radio2. En welk nummer komt als suggestie voor de uitsmijter voorbij...
Hoe ging het gisteren trouwens?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Jammer, dat ik vrijdag vrij vol gepland heb. Werk, psycholoog en telefoontje van ziekenhuis ☹️
Goed, het duurt wel een week voordat ik de overeenkomst krijg en kan tekenen, want vakantie bij nieuwe werkgever. Ik wacht dus opzeggen van huidige baan en daarom afgesproken om begin oktober te starten ipv begin september.quote:
Ik had liever Netta gehoord dan Cypress Hill.quote:
Je weet dat voor de meeste mensen betekent dat het net kan ipv het kan helemaal niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je weet dat voor de meeste mensen betekent dat het net kan ipv het kan helemaal niet.
Dat vroeg ik me ook af! Heb nog een refresh gedaan om te checken en allesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huh hoe doe je die PI zo? Of is dat een fout?
Ik kan allesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huh hoe doe je die PI zo? Of is dat een fout?
Diequote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:54 schreef Meke het volgende:
Ik vind Danny best lekker bezig de laatste tijd, nu ook al nieuwe PIs! Ik misen vooral
nog maar dit is al wel tof
Ja!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:55 schreef Meke het volgende:
ook een goede optie voor alle posts over krumpers
Verversen!quote:
Wij zijn van die paupers die dat niet kunnen betalen.quote:
Zuunige Zeeuwen zijn we!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij zijn van die paupers die dat niet kunnen betalen.
Was me nog niet opgevallen, maar ik app dan ook amper mensenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:32 schreef Strani het volgende:
Zijn jullie emotioneel weer een beetje bekomen van de Whatsapp-storing van vandaag?
Niet gemerktquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:32 schreef Strani het volgende:
Zijn jullie emotioneel weer een beetje bekomen van de Whatsapp-storing van vandaag?
Oh, was er een storing? Ik heb nog geen whatsapp bekijken vandaag.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:32 schreef Strani het volgende:
Sowieso contact hebben met mensen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was me nog niet opgevallen, maar ik app dan ook amper mensen
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet gemerkt
Ik heb je geliket trouwens, LEUK HE.
Leemreize schreeuwde uit net, die junior van Jumbo.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat begint weer lekker! Ik heb het ook maar eens aangezet nu.
Oh, dan hoef ik ook niet meer te kijken.quote:
Ja ik probeer wel maar het lukt niet zo goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso contact hebben met mensen.
Of misschien wilden heel veel mensen mij wel appen, maar lag het aan de storingquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:37 schreef Strani het volgende:
Ik app ook maar met een paar mensen regelmatig hoor. Anders zou het wat chaotisch wordenKan ook zijn dat de storing alleen in Spanje was natuurlijk.
Ik ben er heel slecht in.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik probeer wel maar het lukt niet zo goed!
Wacht maar tot je op een meet komt, dan heb je ineens heel veel contacten erbijquote:
Maar die zou ik dan ook moeten onderhouden. Dat lukt mij nooit.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je op een meet komt, dan heb je ineens heel veel contacten erbij
Dat ken ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die zou ik dan ook moeten onderhouden. Dat lukt mij nooit.![]()
![]()
![]()
Ik zou niet weten waar ik het met iemand over zou moeten hebben dan regelmatig.quote:
Laten we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of misschien wilden heel veel mensen mij wel appen, maar lag het aan de storing
Ik heb ook maar met iets van 2 mensen echt regulier whatsapp-contact, en gelukkig bijna geen groepen. Maar ik vind het van alle berichtjes-services wel met afstand de fijnste. Ook de voice-messages zijn erg handig.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:44 schreef Aoibhin het volgende:
WhatsApp gebruik ik sowieso voornamelijk voor appgroepjes waar ik in zit (toneel enzo) en daarnaast zijn er vaak misschien nog 1 a 2 mensen die ik daarnaast app.
Net gecheckt maar nooooo geen appjesquote:
Ik heb dat ook heel erg lang gehad en nog steeds wel regelmatig, maar ik ben wel handiger geworden in regelmatig gewoon vragen hoe het gaat en hoe iemands dag is. Als het verder goed klikt met een persoon, dan komt daar vanzelf wel een gesprek uitquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het met iemand over zou moeten hebben dan regelmatig.
Ik vind WhatsApp ook het fijnst, en vooral dat het ook op de computer kan met Web WhatsAppquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook maar met iets van 2 mensen echt regulier whatsapp-contact, en gelukkig bijna geen groepen. Maar ik vind het van alle berichtjes-services wel met afstand de fijnste. Ook de voice-messages zijn erg handig.
Goedemiddagquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wel, van een collega die dit stuurde:
Is dat niet een dag te vroeg?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wel, van een collega die dit stuurde:
Nee. Er wordt in het filmpje toch gezegd, 'het is vandaag dinsdag, morgen komt Zaagmans'.quote:
Web Whatsapp is geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind WhatsApp ook het fijnst, en vooral dat het ook op de computer kan met Web WhatsApp![]()
En inderdaad heb ik nooit echt veel appcontact met veel mensen tegelijk. Met een aantal in mijn lijst heb ik wel eens een gesprekje, maar dat kan dan ook al gauw weken/maanden stil liggen. Is ook helemaal niet erg natuurlijk.
Doet me een beetje denken aan MSNquote:
Bestaat het nog!??quote:
Ik heb daar allemaal geen tijd voor.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel erg lang gehad en nog steeds wel regelmatig, maar ik ben wel handiger geworden in regelmatig gewoon vragen hoe het gaat en hoe iemands dag is. Als het verder goed klikt met een persoon, dan komt daar vanzelf wel een gesprek uit
quote:
quote:
quote:
Ik had hier gisteren nog een discussie over. Ik ben een voorstander van 'small talk' als ingang tot diepere gesprekken. Small talk is als olie die de machine draaiende houdt en een uitwisseling over het werk of het weer kan met een beetje goede wil prima ontwikkelen tot iets substantiëlers.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar allemaal geen tijd voor.En daarbij interesseert het me toch vaak ook niet hoe het met iemand gaat en tevens, 99 van de 100 keer krijg je dan toch een reactie dat het goed gaat, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Ah!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]Nee let op de aanhalingstekens mensen.
Maar, ik gebruik met mijn vriend het chatprogramma Trillian (ja we wonen in hetzelfde huis, maar nou en, via chat communiceren is baas). Werkt in principe precies hetzelfde.
We hebben een aantal van de de originele MSN-smileys erin geïmporteerd:
[ afbeelding ]
Dus
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:14 schreef Strani het volgende:
En zo weet je ook zeker dat je niet opeens bij een masturberende partner binnenloopt
Wat handigquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Ja precies, we zitten best wel vaak apart van elkaar, en zo kunnen we toch contact houden en linkjes en filmpjes delen met elkaar e.d.
[..]![]()
Want? Wij zeggen van: 'even fappen, brb?'
Oooh die smiley's heb ik echt gemist joh, nostalgie hierquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]Nee let op de aanhalingstekens mensen.
Maar, ik gebruik met mijn vriend het chatprogramma Trillian (ja we wonen in hetzelfde huis, maar nou en, via chat communiceren is baas). Werkt in principe precies hetzelfde.
We hebben een aantal van de de originele MSN-smileys erin geïmporteerd:
[ afbeelding ]
Dus
Eensquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had hier gisteren nog een discussie over. Ik ben een voorstander van 'small talk' als ingang tot diepere gesprekken. Small talk is als olie die de machine draaiende houdt en een uitwisseling over het werk of het weer kan met een beetje goede wil prima ontwikkeling tot iets substantiëlers.
Het probleem is dat sommigen 'small talk' als tijdverspilling zien. Persoonlijk lijkt het mij enorm vermoeiend als de boog altijd gespannen moet zijn als het gaat om de kwaliteit en diepte van het gesprek.
Nee ik vroeg dat aan jouquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat handig
Even hier thuis overleggen, zo terug!
Ouwe kronkelmond van me!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oooh die smiley's heb ik echt gemist joh, nostalgie hier![]()
Vooral die wenkbrauw en die kronkelmond gebruikte ik heel vaak
Mooiquote:
Oh op die manierquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik vroeg dat aan jou![]()
Als in, hoe zie je dat voor je.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh op die manierNee, dat je er gewoon altijd van uit gaat dat je partner dat wel eens aan het doen zou kúnnen zijn, en dat daarom een berichtje soms handiger is dan zo de kamer binnen te komen lopen
Precies! En soms is het ook gewoon bedoeld om iemand de kans te geven even lekker over hun dag te klagen, als ze daar zin in hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensIk vind small talk vaak op zichzelf niet boeiend, maar het is wel gauw de ingang tot een interessant gesprek. En soms volgt dat er niet uit; ook prima, en ga je weer verder met iets anders.
Meestal als ik een gesprekje begin met small talk dan doe ik dat wel met de bedoeling dat er een gesprek uit voortvloeit
quote:
Inderdaad. Small talk is gewoon handig als een soort beginnetje of een soort "smeermiddel" (nee Dave) om de interessante gesprekken in elkaar over te laten vloeien.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! En soms is het ook gewoon bedoeld om iemand de kans te geven even lekker over hun dag te klagen, als ze daar zin in hebben.
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Fap je? Zo nee, dan kom ik nu even koffie brengen, gr gr!'
Wel fijn om even over masturberen te praten, zouden we hier vaker moeten doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee maar het geeft de ander langer de tijd om de hele boel weer netjes te verstoppen
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel fijn om even over masturberen te praten, zouden we hier vaker moeten doen.
Inb4 'jij begint'
Nou laten we beginnen met erover praten, en see where it goes from there.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou laten we beginnen met erover praten, en see where it goes from there.
Nahquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou laten we beginnen met erover praten, en see where it goes from there.
Inb4 kringspierquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:29 schreef Guanabana het volgende:
Enigszins gerelateerd:
Ik heb me laatst helemaal doodgelachen toen ik erachter kwam dat er op Bol.com niet alleen superveel seksspeeltjes worden verkocht, maar mensen ook recensies achterlaten.
Hele graphic recensies.
Gegild van het lachen om mensen die blijkbaar dildo's aanraden aan heel hun vriendenkring ('heel mijn vriendenkring was er super over te spreken') en mensen die dingen schrijven als: 'Deze dildo kwam rond een uur of 2 binnen, ik kon uiteraard niet wachten en heb een 20 minuten lange sessie gehad waarna ik overweldigend klaarkwam'.
Ook erg gelachen wat er überhaupt allemaal voor vreselijke apparaten te koop zijn.
Sorry voor dit bericht, maar kon het niet laten met jullie te delen.
Oh echt hilarisch is datquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:29 schreef Guanabana het volgende:
Enigszins gerelateerd:
Ik heb me laatst helemaal doodgelachen toen ik erachter kwam dat er op Bol.com niet alleen superveel seksspeeltjes worden verkocht, maar mensen ook recensies achterlaten.
Hele graphic recensies.
Gegild van het lachen om mensen die blijkbaar dildo's aanraden aan heel hun vriendenkring ('heel mijn vriendenkring was er super over te spreken') en mensen die dingen schrijven als: 'Deze dildo kwam rond een uur of 2 binnen, ik kon uiteraard niet wachten en heb een 20 minuten lange sessie gehad waarna ik overweldigend klaarkwam'.
Ook erg gelachen wat er überhaupt allemaal voor vreselijke apparaten te koop zijn.
Sorry voor dit bericht, maar kon het niet laten met jullie te delen.
Oh!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was een grapje hoor, voor het geval dat niet duidelijk was.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh!![]()
*gooit heel masturbatie epistel weer weg*
Ze proberen het ook samen of wel afzonderlijk?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh echt hilarisch is dat![]()
Heb ook wel eens van die VIVA filmpjes gezien dat een groepje vrouwen een bepaalde vibrator uit gaan proberen en het dan na afloop gaan bespreken met elkaar
Nee, ze krijgen allemaal dezelfde soort vibrator (DUS NIET DEZELFDEquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze proberen het ook samen of wel afzonderlijk?
En is het dezelfde vibrator of slechts hetzelfde type?
Ohja die heb ik geloof ik ook gezien.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh echt hilarisch is dat![]()
Heb ook wel eens van die VIVA filmpjes gezien dat een groepje vrouwen een bepaalde vibrator uit gaan proberen en het dan na afloop gaan bespreken met elkaar
Oh wel?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:34 schreef Aoibhin het volgende:
En dan zie je alleen hun hoofden in beeld als ze dat ding gebruiken,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Absurd. Dat bedoel ik dan weer met 'er moet wel iets van mysterie overblijven'. Het moet bespreekbaar worden, niet klinisch.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen allemaal dezelfde soort vibrator (DUS NIET DEZELFDE) en gaan dan naar een aparte ruimte waarin ze die gaan uitproberen. En dan zie je alleen hun hoofden in beeld als ze dat ding gebruiken, en na afloop komen ze bij elkaar om te bespreken wat ze ervan vonden
"Slechte bezorgservice, de dildo kwam te laat."quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me ook wel af in welke zin het relevant was hoe laat de bestelde dildo precies werd geleverd
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
"Slechte bezorgservice, de dildo kwam te laat."
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani deze bijvoorbeeld, maar je hebt er nog veel meer op Youtube staan:Toch maar mooi voor 100,000 man je orgasme-hoofd getoond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zie die video in mijn spoilerquote:
Er zijn dus echt mensen die dat met hun vrienden delen?quote:Fijn ding, blijft goed zitten, vrienden vinden hem ook nice! aanrader!!
Hehehehequote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
@:Strani deze bijvoorbeeld, maar je hebt er nog veel meer op Youtube staan:Nou Strani zit al met de broek op de enkels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Zouden ze dat ook appen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er zijn dus echt mensen die dat met hun vrienden delen?
CEE HOU OP MET MEquote:
Ik dacht al zoiets te zien op de Jitsi camera die nog aanstond!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou Strani zit al met de broek op de enkels!
Nou ik had bij het klikken vooral niet verwacht dat Jobi er zélf in te zien zou zijn!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou Strani zit al met de broek op de enkels!
Dat laten ze ook zien?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch maar mooi voor 100,000 man je orgasme-hoofd getoond!
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat laten ze ook zien?
*gaat het toch maar eens checken*
Ja het is toch een beetje gek hèquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Als in; pornosites vol met dat soort dingen uiteraard, maar voor de Viva en dat je moeder/collega/vriendin/buurvrouw dat ook kan zien....
Wat lief dat je ook aan ons denkt.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is toch een beetje gek hèDat zou ik dan persoonlijk toch een beetje voor mezelf (en een zeer select aantal anderen) willen houden.
He shit en ik probeerde me nog wel zo te vermommenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik had bij het klikken vooral niet verwacht dat Jobi er zélf in te zien zou zijn!
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is toch een beetje gek hèDat zou ik dan persoonlijk toch een beetje voor mezelf (en een zeer select aantal anderen) willen houden.
hihiquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:
Sharing is caringquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Pornosites vol met dat soort dingen uiteraard, maar voor de Viva en dat je moeder/collega/vriendin/buurvrouw dat ook kan zien....
Nice, thanks.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met jullie heb ik toch een bijzondere connectie![]()
Ik stuur straks wel even een video!
Ik blijf het ook echt zo bizar vinden hequote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Pornosites vol met dat soort dingen uiteraard, maar voor de Viva en dat je moeder/collega/vriendin/buurvrouw dat ook kan zien....
quote:
Ik begon zelf over masturberen en dildo-recensiesquote:
Het is besmettelijk!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik begon zelf over masturberen en dildo's
Oh nee, Strani begon over masturberen!
Yep, alles is mijn schuld!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik begon zelf over masturberen en dildo's
Oh nee, Strani begon over masturberen!
quote:
Dat probeer ik je al ruim een jaar duidelijk te makenquote:
LuchtBucks Jizz.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:45 schreef Guanabana het volgende:
Oh ja het is een luchtdruk-toy, die kwam ik ook nog tegen op Bol. Apart, wel.
Ik was vooral heel druk met kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:40 schreef Strani het volgende:
@:Hamlapjes voor het geval Jobi's video je heeft afgeleid: De etappe is bijna afgelopen.
Geniet ervan jongen, je hebt het verdiend.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik was vooral heel druk met kijken
Lees nu pas alles terug, dus ga die video straks eens kijken
Ik heb hem met alle liefde geplaatstquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik was vooral heel druk met kijken
Lees nu pas alles terug, dus ga die video straks eens kijken
Hoe ze ook zitten na te praten, post-orgasme, zonder broek aan...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Absurd. Dat bedoel ik dan weer met 'er moet wel iets van mysterie overblijven'. Het moet bespreekbaar worden, niet klinisch.
Haha ik heb het geluid maar uitgehouden, maar inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe ze ook zitten na te praten, post-orgasme, zonder broek aan...
Vind het nogal genant om te zien.
Stond in de spoiler:quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:49 schreef Meridiaan het volgende:
Iemand linkje naar filmpje? Mijn nieuwsgierigheid wordt gekieteld.
@:Strani deze bijvoorbeeld, maar je hebt er nog veel meer op Youtube staan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:50 schreef Strani het volgende:
Ik ga nu met twee vrienden ook zo'n video maken maar dan testen we de meest recente Fleshlight.
En dan ook helemaal met zo'n dromerig gezicht en halfnaakt weer op die bank komen zitten na afloop.
Toen ik voor het eerst zo'n filmpjes zag wist ik echt niet wat ik zag johquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe ze ook zitten na te praten, post-orgasme, zonder broek aan...
Vind het nogal genant om te zien.
Nou dat willen we graag zien!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:50 schreef Strani het volgende:
Ik ga nu met twee vrienden ook zo'n video maken maar dan testen we de meest recente Fleshlight.
En dan ook helemaal met zo'n dromerig gezicht en halfnaakt weer op die bank komen zitten na afloop.
Ja, dat. Als je weet dat je smoel zo in beeld komt.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst zo'n filmpjes zag wist ik echt niet wat ik zag johHoezo zou je hier aan mee willen doen
Kotsneigingenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat voor gevoel krijg je als je de video ziet?
Ja, dát is tenminste een normale reactie.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik word er spontaan impotent van.
Beter?
quote:
Ja ze hebben er meerderequote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een andere gekeken, komt op hetzelfde neer.
Echt cringe.
RAAP ME OPquote:Tijdens biologie les moest ik een keer een schapenhart ontleden, bij lange na niet het smerigste wat ik ooit heb gezien dus dat was deze video.
Gaat nu door het leven met extra lettersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:01 schreef Guanabana het volgende:
OKE EEN COMMENT ONDER EEN VIDEO:
[..]
RAAP ME OP
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaat nu door het leven met extra lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent weer in vorm vandaag Cee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |