SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Ik snap niet waar je het over hebtquote:
Soms krijg je waar voor je geld, met explosies en allesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:00 schreef Prisha het volgende:
Ik zit nu dus uren naar de Boca Chica stream te kijken en te wachten op de static fire test van de SN5 Starship.
Nog steeds geen static fire
Explodeert regelmatig jaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Soms krijg je waar voor je geld, met explosies en alles
@:Nikonlover
Slaap fijnquote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:59 schreef Prisha het volgende:
maar liefst 1050 laptops nog wel ook die dorst hebben
Wel knap wat ze voor elkaar krijgen bij SpaceX.quote:
Trusten Guaan!quote:
Zo las ik het eerst. 1050 dorstige laptopsquote:
Misschien is er wel een laptop jarig!quote:
Ja bij de meeste SCs staat het nummer bij de naam van de SCquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo las ik het eerst. 1050 dorstige laptops
Ja helemaal geweldig. Het is ook leuk om mee te kijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel knap wat ze voor elkaar krijgen bij SpaceX.
Verticaal landende rocket boosters, fairings die opgevangen worden... en gewoon ook die Falcons gelanceerd krijgen...
Wees geen Timquote:
quote:
Dat is niks joh!quote:
dat is toch binnenkortquote:
Hij is wel erg leukquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Mooi, we hebben weer een viral te pakken!
quote:
Het lijkt zo kort geleden, vergeet af en toe hoe belachelijk snel de tijd gaatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is toch binnenkort. Ik over 11 maanden.
Gaat enorm hard ja. Blijf me erover verbazen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
Het lijkt zo kort geleden, vergeet af en toe hoe belachelijk snel de tijd gaat
Jaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt zo kort geleden, vergeet af en toe hoe belachelijk snel de tijd gaat
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat enorm hard ja. Blijf me erover verbazen.
Als ik door de jaren heen scroll op Google Foto's dan kijken de eerste foto's daarin (2013) ook nog zo kort geledenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaZelfs ESF 2019 voelt nog kort geleden
Trusten!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:21 schreef Prisha het volgende:
Ik moet slapen, morgen werken. Ik kijk morgen wel naar de beelden.
Trusten voor straks![]()
Beetje laat maar voor als je dit morgen leest: Truste!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:21 schreef Prisha het volgende:
Ik moet slapen, morgen werken. Ik kijk morgen wel naar de beelden.
Trusten voor straks![]()
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje laat maar voor als je dit morgen leest: Truste!
Wacht dit is verwarrend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt totaal niet overeen met social media stiltes e.d. maar to be honest zou ik dit lijstje nog veel erger vinden dan dat eerdere lijstje. Dit is pas een matige cast![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:08 schreef molloot200 het volgende:
Er circuleert weer een nieuw namenlijstje voor WIDM. Al lijkt het deze keer inderdaad valse informatie.Dit is dat lijstje van de poedel van de tante van de buurman van de nicht van de poster toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt totaal niet overeen met social media stiltes e.d. maar to be honest zou ik dit lijstje nog veel erger vinden dan dat eerdere lijstje. Dit is pas een matige castC’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:08 schreef molloot200 het volgende:
Er circuleert weer een nieuw namenlijstje voor WIDM. Al lijkt het deze keer inderdaad valse informatie.Ah het lijstje van de tante van de buurvrouw van het neefje van de scharrel van de kaasboer, die toevállig bij IDTV werkt en de namen weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt totaal niet overeen met social media stiltes e.d. maar to be honest zou ik dit lijstje nog veel erger vinden dan dat eerdere lijstje. Dit is pas een matige cast
Ik neem het niet heel serieus, maar mocht het TOCH kloppen, dan heb ik inderdaad ook nog liever dat eerste lijstje.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Redelijk koel in het Noordenquote:
AOIquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah het lijstje van de tante van de buurvrouw van het neefje van de scharrel van de kaasboer, die toevállig bij IDTV werkt en de namen weet!
Ik neem het niet heel serieus, maar mocht het TOCH kloppen, dan heb ik inderdaad ook nog liever dat eerste lijstje.
Nou boven de rivieren valt nog enigszins meequote:
Jouw hele random AOI-tjes altijdquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah het lijstje van de tante van de buurvrouw van het neefje van de scharrel van de kaasboer, die toevállig bij IDTV werkt en de namen weet!
Ik neem het niet heel serieus, maar mocht het TOCH kloppen, dan heb ik inderdaad ook nog liever dat eerste lijstje.
De omschrijvingen van de "bron" worden steeds mooierquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit is dat lijstje van de poedel van de tante van de buurman van de nicht van de poster toch?
En waarschijnlijk kloppen er wel 1 of 2 namen, waardoor de poster kan zeggen 'told you so!'.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
De omschrijvingen van de "bron" worden steeds mooier
quote:
Ja hallo, dan zijn we nog niet terug van vakantie, kan ik de nieuwe airco nog niet uitproberenquote:
Bah bah bah.quote:
Zie wel dat het maar één dagje zo warm is. Zal wel een aardig onweersbuitje opleveren vrijdagavond.quote:
We waren al zo dichtbij de herfst voor mijn gevoelquote:
onweerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zie wel dat het maar één dagje zo warm is. Zal wel een aardig onweersbuitje opleveren vrijdagavond.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hallo, dan zijn we nog niet terug van vakantie, kan ik de nieuwe airco nog niet uitproberen![]()
Dan wordt het in NL warmer dan hier, ze voorspellen hier heel de week 30-32 graden.
Het is echt heerlijk hier. Lig nu aan het zwembad, nog niet de helft van de bedjes is bezet. En dat tijdens het hoogseizoen aan het Gardameer...
Onweer na een hete dagquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zie wel dat het maar één dagje zo warm is. Zal wel een aardig onweersbuitje opleveren vrijdagavond.
Nicequote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hallo, dan zijn we nog niet terug van vakantie, kan ik de nieuwe airco nog niet uitproberen![]()
Dan wordt het in NL warmer dan hier, ze voorspellen hier heel de week 30-32 graden.
Het is echt heerlijk hier. Lig nu aan het zwembad, nog niet de helft van de bedjes is bezet. En dat tijdens het hoogseizoen aan het Gardameer...
Week erna ziet er ook niet verkeerd uit, qua temperatuur.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:56 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien 2 hete dagen in Nederland vrijdag en zaterdag
[ afbeelding ]
Zaterdagochtend waarschijnlijk onweer, er zit aardig wat potentiële energie in de lucht dan.
Ah, ik ben 1.80, dat scheelt misschien nog een graad.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:56 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien 2 hete dagen in Nederland vrijdag en zaterdag
[ afbeelding ]
Zaterdagochtend waarschijnlijk onweer, er zit aardig wat potentiële energie in de lucht dan.
1 graad per 0,2 meter?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ik ben 1.80, dat scheelt misschien nog een graad.
Is maar één dag geloof ik, dat echte overdreven hete. Dat is te overzien en dan wordt het binnen in huis niet echt heet als je alles dicht doet.quote:
en joe hef un eerko!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Is maar één dag geloof ik. Dat is te overzien en dan wordt het binnen in huis niet echt heet als je alles dicht doet.
Heeft lengte dan iets te maken met hoe warm het is?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, bij die temperatuurgrafiek stond de temperatuur op 2 meter hoogte.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeft lengte dan iets te maken met hoe warm het is?
Ahh ik zie het al!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, bij die temperatuurgrafiek stond de temperatuur op 2 meter hoogte.
Die hoeft waarschijnlijk niet eens aan als het maar één of twee dagen is. Meestal pas als de hitte door de muren heen komt en ik het binnen niet meer koel kan houden/krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:48 schreef Greys het volgende:
Oké ik moest lachen.iclaimer: nee het was niet een kippenlied, gewoon een leuk nummer, etc.
Maar ik moest toch lachen. Ga vast naast de hel.
[ afbeelding ]
Voor mij dan 3quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je voorover buigt, scheelt het zo 45 graden.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik hoop dan juist weer niet op zonquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop in ieder geval wel op zon. Niets zo vervelend als hitte, maar dat het dan wel bewolkt is.
Jaaa, knus.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest ook lachen hoor. Dan maken we het maar gezellig in de hel.
Ja, dit! Tot nu toe echt weinig te klagen op heetgebied!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:05 schreef Guanabana het volgende:
Over een dagje rond de 30 klaag zelfs ik niet als het daarna weer gewoon koel wordt
Vind dat we sowieso verwend zijn in juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |