Flopshowquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Helene is hier vooral niet geschikt voor
goede sync audio-geluidquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Al gedeeld?
Johan viesmad!! Op de bruiloft nog wat gebeurd ofzo
Had gedacht dat Johans boosheid wel meer gezakt zou zijn, maar zo te horen niet, dat is dan wel einde verhaal voor VIquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Al gedeeld?
Johan for presidentquote:Henk Otten wil Johan Derksen als lijstduwer van nieuwe partij
DEN HAAG - Als het aan senator Henk Otten ligt, staat voetbalcommentator Johan Derksen straks onderaan de lijst van de Partij voor de Toekomst, die Henk Krol recent heeft opgericht. Ook Derksen wil daar wel over nadenken: „Het is wel een clubje waar ik bij wil horen.”
Zowel Otten als Derksen was zaterdag te gast bij WNL op NPO Radio 1. Otten zei daar dat hij „uitgebreid gesproken” had met de veelbesproken voetbalcommentator. Otten is mede-oprichter van Forum voor Democratie, de partij van Thierry Baudet. Hij was zelfs de penningmeester van die partij, totdat hij slaande ruzie kreeg met Baudet en uiteindelijk werd geroyeerd. Otten zat toen al in de Eerste Kamer en hij hield vast aan zijn zetel.
Inmiddels heeft Otten de handen ineengeslagen met Henk Krol, het voormalige boegbeeld van 50PLUS. Krol is op zijn beurt weer een partij begonnen met Kamerlid Femke Merel van Kooten-Arissen, die vorig jaar uit de Partij voor de Dieren stapte. Deze nieuwe partij heet de Partij voor de Toekomst (PvdT).
Zwak voor ’die Otten’
Derksen geeft toe bij „dat clubje” te willen horen, „vanwege mijn leeftijd en de standpunten”, aldus de commentator. „Ik heb een zwak voor die Otten, omdat hij op een bijzonder onheuse wijze behandeld is door Baudet”, voegt Derksen toe.
„Ik wil me nou niet meteen halsoverkop in de politiek storten. Ik heb al onrust genoeg veroorzaakt in dit land, lijkt me”, zegt hij, doelend op zijn rol in het Nederlandse racismedebat. Toch wil hij er wel over na denken of hij op de lijst van de PvdT komt. „Dan ga ik meteen voor Tweede Kamerlid en ook maar voor minister-president”, grapte Derksen zelfs. „Ik denk dat Mark Rutte geen oog meer dichtdoet!”
https://www.telegraaf.nl/(...)er-van-nieuwe-partij
Mee eens ja, al wordt ze niet zo nat van Ajax als Barbaraquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Helene zou net zo'n fiasco worden als Barbara Barend. Dommig, geen inhoud, niet scherp.. ik vind haar een van de meest overschatte tv-presentatoren. Sporters interviewen kan ze wel, de rest is al snel ongemakkelijk.
Koert?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
Op1 idee jatten:
Ma: Helene
Vr: iemand anders
100% of viewers have just left the building.quote:
Wat een lul. Hij zegt Gijp, en wordt dan boos omdat hij denkt dat hij gijp en ik gezegd heb. Seniel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Al gedeeld?
Eens. "Ik spreek toch geen Spaans?" Terwijl hij wel degelijk niet duidelijk was door alleen Gijp te noemen. Een relaxte Derksen kan ik altijd goed hebben, onder stress wordt die vaak een beetje een nare man.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Derksen bizar opgefokt in dat interview zeg. wtf
Ze is ook gewoon niet zo goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond Helene in de talkshow die ze met Wilfred samen deed niet zo goed.
Na een paar vragen zonder enige aanmoediging zelf 5 minuten vollullen en dan klagen dat zij het er steeds over hebben. De arme geluidsman afsnauwen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:26 schreef Evans het volgende:
[..]
Eens. "Ik spreek toch geen Spaans?" Terwijl hij wel degelijk niet duidelijk was door alleen Gijp te noemen. Een relaxte Derksen kan ik altijd goed hebben, onder stress wordt die vaak een beetje een nare man.
Nee joh gekkerd. Gewoon die man een podium blijven geven. Tv-land heeft mensen nodig zoals hij.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:37 schreef Evertjan het volgende:
gaat niet goed met JD hij kan er ook beter mee stoppen gewoon lekker genieten van zijn pensioen in Grolloo en lekker op stap met zijn theatertour straks als het weer mag
Normaal is Johan altijd wel snel relaxed na een akkefietje, maar nu blijft hij er blijkbaar in hangen en dat politieke geneuzel met kneuzen als Otten is ook wel zorgwekkend.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:37 schreef Evertjan het volgende:
gaat niet goed met JD hij kan er ook beter mee stoppen gewoon lekker genieten van zijn pensioen in Grolloo en lekker op stap met zijn theatertour straks als het weer mag
Ja als ik dat interview zo zie is Johan wel erg rancuneus op z’n oude dag, gewoon maar helemaal kappen dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:15 schreef Kamover het volgende:
Derksen overschat zichzelf hier ook. Ben inmiddels overtuigd dat het beter is dat ze allemaal gewoon stoppen. Geen nieuwe programma’s gewoon stoppen.
Johan is totaal niet boos hè.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred is boos![]()
![]()
https://www.shownieuws.nl(...)lfred-genee-innemen/
Hij probeert weer zijn hachje te redden door zijn versie door de strot te duwen bij de luisteraars en dat is om te
Die is totaal van de kaart en terecht en logischquote:
Ik word echt constant doorgelinkt naar talpanetwork.comquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred is boos![]()
![]()
Hij probeert weer zijn hachje te redden door zijn versie door de strot te duwen bij de luisteraars en dat is om te
oh, bizarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:23 schreef Evans het volgende:
[..]
Jazeker. Hij heeft er zelfs extra geld mee verdiend door het te gebruiken in zijn debuutboek.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:11 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
JOHAN DERKSEN NU TE GAST OP RADIO 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat filmpje wat er bij staat lijkt mij niet erg actueel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred is boos![]()
![]()
Even een Parkinson moment van Johanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Al gedeeld?
Ik vind het juist heel treurig als je rond je 70ste levensjaar nog zo rancuneus bent, Johan vond ik ook altijd iemand van de redelijkheid en nuance, maar hij begint toch te dementeren blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die is totaal van de kaart en terecht en logisch
Door iemand waarmee je al jarenlang samenwerkt zo genaaid en vernederd te worden is echt onverteerbaar
En dan ook nog eens een keer door een veel jonger iemand is echt om te![]()
Een priester die zijn koorknaapje hard anaal neemt is er niks bij
Jaaaaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
All-in patat vreten bij Drouwenerzand Attractiepark. DrentheGoden.
@:r-woud93
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Derksen bizar opgefokt in dat interview zeg. wtf
Je merkte dat het hem pijn doet dat hij al zijn inkomsten voor de komende twee jaar moet gaan missen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na een paar vragen zonder enige aanmoediging zelf 5 minuten vollullen en dan klagen dat zij het er steeds over hebben. De arme geluidsman afsnauwen.
Gewoon een zielige oude man
En dat afreageert op allerlei mensen die daar niks aan kunnen doen. Waarschijnlijk voornamelijk omdat hij daar zelf voor verantwoordelijk is natuurlijk. Niemand anders dan hij en Genee zijn daar schuldig aanquote:Op zondag 19 juli 2020 09:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je merkte dat het hem pijn doet dat hij al zijn inkomsten voor de komende twee jaar moet gaan missen.
dat ligt toch echt aan hem zelfquote:Op zondag 19 juli 2020 09:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je merkte dat het hem pijn doet dat hij al zijn inkomsten voor de komende twee jaar moet gaan missen.
Iedereen wil er een slaatje uit slaan natuurlijk. Dit meisje van de radio is ook gewoon aan het vissen naar een primeur, terwijl Johan in principe keer op keer hetzelfde zegt, namelijk: in dit format kunnen we niet doorgaan. Waarom men dan in elk programma weer opnieuw dezelfde vraag stelt is mij ook een raadselquote:Op zondag 19 juli 2020 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat afreageert op allerlei mensen die daar niks aan kunnen doen. Waarschijnlijk voornamelijk omdat hij daar zelf voor verantwoordelijk is natuurlijk. Niemand anders dan hij en Genee zijn daar schuldig aan
Ook wel makkelijk hoor, iedereen van boven de 60 met een mening die je tegenstaat maar wegzetten als dementerend. Geen idee of je alleen titels leest of ook nog inhoudelijk wat hebt meegekregen, maar ik ben het voor 90% eens met alles wat Johan hier zegt. Over een paar weken/maanden is deze hele storm van deugmensen weer wat gaan liggen en ziet iedereen hopelijk in hoe belachelijk het is dat iemand als Akwasi zo vrijuit kon oproepen tot geweld en dat iemand anders wordt weggezet als een soort Hitler V2.0 voor het maken van een kutgrapje.quote:Op zondag 19 juli 2020 00:20 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel treurig als je rond je 70ste levensjaar nog zo rancuneus bent, Johan vond ik ook altijd iemand van de redelijkheid en nuance, maar hij begint toch te dementeren blijkbaar.
Is toch niet zo moeilijk? Nu is het zo dat van der Gijp en Derksen voor de spraakmakende content zorgen, Genee lacht een beetje mee en zorgt dat het programma enigszins op het spoor blijft. Schijnbaar is het zo dat hij bij het eerste beste tegengeluid schaamteloos aan de andere kant van de tafel gaat zitten, dan gaat het op deze manier dus niet meer lukken. Kan me voorstellen dat het wellicht nog wel kan met Genee in een andere rol.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:02 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik niet snap is waarom René en nu ook Johan zeggen dat ze in een ander format misschien nog wel met Wilfred Genee aan tafel kunnen. Met welk format kunnen ze wel weer door 1 deur dan? Heeft toch weinig met het format te maken?
Johan de man van nuancequote:Op zondag 19 juli 2020 00:20 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel treurig als je rond je 70ste levensjaar nog zo rancuneus bent, Johan vond ik ook altijd iemand van de redelijkheid en nuance, maar hij begint toch te dementeren blijkbaar.
Reageer je nu om dwars te zijn of weet je maar de halve waarheid?quote:Op zondag 19 juli 2020 10:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iedereen wil er een slaatje uit slaan natuurlijk. Dit meisje van de radio is ook gewoon aan het vissen naar een primeur, terwijl Johan in principe keer op keer hetzelfde zegt, namelijk: in dit format kunnen we niet doorgaan. Waarom men dan in elk programma weer opnieuw dezelfde vraag stelt is mij ook een raadsel
[..]
Ook wel makkelijk hoor, iedereen van boven de 60 met een mening die je tegenstaat maar wegzetten als dementerend. Geen idee of je alleen titels leest of ook nog inhoudelijk wat hebt meegekregen, maar ik ben het voor 90% eens met alles wat Johan hier zegt. Over een paar weken/maanden is deze hele storm van deugmensen weer wat gaan liggen en ziet iedereen hopelijk in hoe belachelijk het is dat iemand als Akwasi zo vrijuit kon oproepen tot geweld en dat iemand anders wordt weggezet als een soort Hitler V2.0 voor het maken van een kutgrapje.
[..]
Is toch niet zo moeilijk? Nu is het zo dat van der Gijp en Derksen voor de spraakmakende content zorgen, Genee lacht een beetje mee en zorgt dat het programma enigszins op het spoor blijft. Schijnbaar is het zo dat hij bij het eerste beste tegengeluid schaamteloos aan de andere kant van de tafel gaat zitten, dan gaat het op deze manier dus niet meer lukken. Kan me voorstellen dat het wellicht nog wel kan met Genee in een andere rol.
Eens met Nick.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iedereen wil er een slaatje uit slaan natuurlijk. Dit meisje van de radio is ook gewoon aan het vissen naar een primeur, terwijl Johan in principe keer op keer hetzelfde zegt, namelijk: in dit format kunnen we niet doorgaan. Waarom men dan in elk programma weer opnieuw dezelfde vraag stelt is mij ook een raadsel
[..]
Ook wel makkelijk hoor, iedereen van boven de 60 met een mening die je tegenstaat maar wegzetten als dementerend. Geen idee of je alleen titels leest of ook nog inhoudelijk wat hebt meegekregen, maar ik ben het voor 90% eens met alles wat Johan hier zegt. Over een paar weken/maanden is deze hele storm van deugmensen weer wat gaan liggen en ziet iedereen hopelijk in hoe belachelijk het is dat iemand als Akwasi zo vrijuit kon oproepen tot geweld en dat iemand anders wordt weggezet als een soort Hitler V2.0 voor het maken van een kutgrapje.
[..]
Is toch niet zo moeilijk? Nu is het zo dat van der Gijp en Derksen voor de spraakmakende content zorgen, Genee lacht een beetje mee en zorgt dat het programma enigszins op het spoor blijft. Schijnbaar is het zo dat hij bij het eerste beste tegengeluid schaamteloos aan de andere kant van de tafel gaat zitten, dan gaat het op deze manier dus niet meer lukken. Kan me voorstellen dat het wellicht nog wel kan met Genee in een andere rol.
Je zal er toch ook wel eens een likkie aan geven?quote:Op zondag 19 juli 2020 11:34 schreef RipCity het volgende:
Mensen die nu zeggen weg met Genee etc. zullen straks op maandag en vrijdagavond gaan klagen omdat ze met moeders de vrouw naar polico multiculti shit moeten kijken op de NPO omdat er geen VI meer is.
Ze kwam erg dom en onprofessioneel over. Begreep Johan zijn felheid volledig tegenover die domme doos.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meisje van de radio? Dat meisje is Maaike Timmerman. Een van betere presentatoren. jarenlang stond ze met een tablet in haar handen voor een groot scherm. Fijne stem, fijne manier van presenteren.
Dat ze Johan even niet goed had verstaan kan toch. zelf verstond ik het ook even niet.
Johan zei ook helemaal geen 'René van der Gijp en ik'. Dus volkomen logisch dat ze ernaar vroeg.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meisje van de radio? Dat meisje is Maaike Timmerman. Een van betere presentatoren. jarenlang stond ze met een tablet in haar handen voor een groot scherm. Fijne stem, fijne manier van presenteren.
Dat ze Johan even niet goed had verstaan kan toch. zelf verstond ik het ook even niet.
geenstijlquote:Op zondag 19 juli 2020 12:03 schreef RipCity het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)aar-veronica-inside/
GeenStijlquote:Op zondag 19 juli 2020 12:03 schreef RipCity het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)aar-veronica-inside/
Kan van alles betekenen in principe. Kan ook incidenteel zijn. Bijvoorbeeld analyse van CL-wedstrijden, of een rubriek tijdens een EK/WK. Alleen het concept van de mannen rond de tafel met Genee als aangever is dood omdat dat nu niet meer op een integere manier kan.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:02 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik niet snap is waarom René en nu ook Johan zeggen dat ze in een ander format misschien nog wel met Wilfred Genee aan tafel kunnen. Met welk format kunnen ze wel weer door 1 deur dan? Heeft toch weinig met het format te maken?
Ditquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Gewoon met Wietse van der Goot proberen en dan ouderwets alleen over voetbal.. zo moeilijk is het niet. Helene vind ik niks.
Fidan heeft straks veel interessantere programma'squote:Op zondag 19 juli 2020 13:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom halen ze Fidan niet? Toptransfer. Gaan ze lekker live vanuit Rotterdam.
Johan zei iets over Van der Gijp en ze vraagt of dat ook voor hem geldt, wordt Johan ineens witheet omdat hij "Van der Gijp en ik" zou hebben gezegd.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:40 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Ze kwam erg dom en onprofessioneel over. Begreep Johan zijn felheid volledig tegenover die domme doos.
quote:Op zondag 19 juli 2020 14:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Fidan heeft straks veel interessantere programma's
FIDANGOATquote:Op zondag 19 juli 2020 13:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom halen ze Fidan niet? Toptransfer. Gaan ze lekker live vanuit Rotterdam.
Zit die nou nog steeds te janken om dat zogenaamde "tribunaal"quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Al gedeeld?
Je bent zelf treurnis.quote:Op zondag 19 juli 2020 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit die nou nog steeds te janken om dat zogenaamde "tribunaal"Wat een treurnis.
Goede inhoudelijke reactie dit.quote:
Ga noten dan, droeftoeter.quote:Op zondag 19 juli 2020 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie dit.
WEER.
Ben je niet waard.quote:
Die hele rel is zeer vermoeiend geworden inderdaad. Het verdient geen aandacht meer.quote:Op zondag 19 juli 2020 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oke Wokefredquote:Op zondag 19 juli 2020 14:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die hele rel is zeer vermoeiend geworden inderdaad. Het verdient geen aandacht meer.
En van 'Goedemorgen Nederland' dagelijks op npo1 ik vind haar saai.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Stukje Timmergenotquote:
Goede uitleg. Terecht.quote:
Inhoudelijk reageren vinden ze hier vaker lastig.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je kan wel reageren als mr Bigstar maar daar word je niet geloofwaardiger van.
Wat doe je hier eigenlijk als het je niet bevalt ?quote:Op zondag 19 juli 2020 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren vinden ze hier vaker lastig.
Weglopen.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk als het je niet bevalt ?
quote:Op zondag 19 juli 2020 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mee eens en ons ook nietquote:Op zondag 19 juli 2020 21:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe het ook afloopt, ik zou het eigenlijk wel logisch vinden als Gijp en Derksen doorgaan. Je hebt ook nog Kieft en Boskamp om rekening mee te houden. Die arme Jan heeft niet gevraagd om dit gedoe en wil gewoon lekker minimaal 1x per week over voetbal lullen. Je gaat die man zijn pleziertje toch niet afnemen?
Ik las het al ja, nou ik denk niet dat ik dan ga kijken, dat is alleen maar ergeren.quote:
Alternatieven??quote:Op maandag 20 juli 2020 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las het al ja, nou ik denk niet dat ik dan ga kijken, dat is alleen maar ergeren.
Schei toch uit man, Mr bigstar. Durft geen enkele kritische vraag te stellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
Humberto Tan zou wel een goede optie zijn
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ahahahhahahahahaquote:Op dinsdag 21 juli 2020 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
Vriend van de show dus waarom niet. Geweldige chemiequote:Op dinsdag 21 juli 2020 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien we Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp dit najaar nog met elkaar aan tafel?
,,Ik wou dat ik het wist.”
Waar is het misgegaan met Veronica Inside?
,,We leven in een ingewikkelde, gevoelige tijd. Ik denk dat de corona-isolatie daarbij ook niet geholpen heeft. Er is een hoop opgekropte energie. Dit was een lont in een kruitvat.”
Dat tot ontploffing kwam tijdens die laatste thema-uitzending over racisme?
,,Die uitzending was niet zo slecht. Maar de manier waarop de heren vervolgens de discussie met elkaar in de openbaarheid voerden; zo maak je een crisis alleen maar erger. Ik denk verder dat we niet moeten onderschatten hoe groot de druk is op deze mannen in hun privéleven. Het is uit de hand gelopen.”
Hoe groot is de kans dat ze doorgaan?
,,Fifty-fifty, waarbij het glas halfvol is. Maar het moet wel VI blijven. Als het zouteloos en nikserig wordt, is het VI niet meer. Daarvoor zullen deze drie mannen wel met elkaar een sessie moeten hebben, waarin ze uitspreken of er genoeg vertrouwen is voor een doorstart. Ze moeten het zelf doen. Dat is ook hoe ze binnenkwamen bij Talpa. Ze zijn heel zelfstandig en dulden geen inmenging van wie dan ook.”
Wat vindt u daarvan?
,,Dat vind ik ver gaan, want je bent wel met elkaar aan het bouwen aan een zender. Ik vind dat je altijd met elkaar in gesprek moet kunnen over de inhoud van je programma’s.”
Imanuelle Grives keert terug op televisie.![]()
De actrice die vorig jaar veroordeeld werd voor het verkopen van drugs op het Belgische festival, is door Talpa gestrikt voor Alle Hens aan Dek. In het nieuwe realityprogramma op SBS 6 gaan prominente Nederlanders drie weken lang met elkaar zeilen over de Noordelijke Ocean route. Victor Reinier, Rintje Ritsma, Marco Kroon en Caroline van Eeden zijn de andere kandidaten. Op de tocht, onder aanvoering van Hans Bouscholte (voormalig deelnemer aan de Volvo Ocean Race) moeten zij als een team samenwerken om de gevaren van de zee te trotseren, de strijd tegen de elementen én tegen zichzelf.
https://www.ad.nl/show/tv(...)re-maanden~ac8eee6d/
Niet alleen voor VI dus![]()
Iedere boerenlul kan toch zeggen: 'goedeavond dames en heren, welkom bij Veronica inside'?quote:
Daar komt wel iets meer bij kijken Johán, dat moet je niet onderschatten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Iedere boerenlul kan toch zeggen: 'goedeavond dames en heren, welkom bij Veronica inside'?
Dijkstra is een mongool.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Alleen Wytse is geschikt en dat meisje wat van Ajax tv naar FOX is gegaan vorig jaar. Misschien Erik Dijkstra of is ie tegenwoordig te politiek correct? Voor de rest zie ik geen geschikte kandidaten.
Je bedoelt Fresia? Dan krijg je weer zo'n meisje waarbij je een kleedje op de stoel moet leggen als het over Ajax gaat, omdat ze dan heel opgewonden raakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Alleen Wytse is geschikt en dat meisje wat van Ajax tv naar FOX is gegaan vorig jaar. Misschien Erik Dijkstra of is ie tegenwoordig te politiek correct? Voor de rest zie ik geen geschikte kandidaten.
Mensen met een mening die zijn er niet zoveel. Presentators genoeg!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar komt wel iets meer bij kijken Johán, dat moet je niet onderschatten.
[..]
Erik Dijkstraquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Valt wel mee toch? Pastte goed in het programma alleen moest het veld ruimen omdat Johan alleen nog maar vaste gasten wilde die uit het voetbalwereldje komen.quote:
Die kan echt wel professioneel zijn als het moet hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je bedoelt Fresia? Dan krijg je weer zo'n meisje waarbij je een kleedje op de stoel moet leggen als het over Ajax gaat, omdat ze dan heel opgewonden raakt.
Oke, blijkbaar ben ik niet goed op de hoogte van de reputatie van beide. Wist niet dat ze zo gehaat werdenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Erik Dijkstra
Fresia de jodenhoer
Oh geen idee hoe anderen erover denken hoor. Al kan ik mij voorstellen dat wanneer ik tegen die twee ben, veel mensen er hetzelfde over zullen denken!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oke, blijkbaar ben ik niet goed op de hoogte van de reputatie van beide. Wist niet dat ze zo gehaat werden
Hij was iets te bijdehand volgens Johan(Dijkstra gaf tegengas) en hij nam van Wilfred de hele gespreksleiding over.quote:
Valt helemaal niet mee met z'n kutstem.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Pastte goed in het programma alleen moest het veld ruimen omdat Johan alleen nog maar vaste gasten wilde die uit het voetbalwereldje komen.
[..]
Die kan echt wel professioneel zijn als het moet hoor
Hij heeft nu al zijn handen en tijd vol met de radioshow op Radio 1quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:41 schreef kloon_bassie het volgende:
Toine van Peperstraten heeft er wel oren naar heb ik gehoord. Al zal hij wel moeite hebben met zijn afscheid na 7 jaar Fox Sports.
Erik Dijkstra is helemaal niks, en dat kun je iedere week horen in Bureau Sport. Elk keer hetzelfde riedeltje zonder een greintje humor. Zogenaamd de Dik-voor-mekaar-show na willen doen, maar dan 10x slechter.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:56 schreef RipCity het volgende:
Dijkstra zou binnen 3 Uitzendingen slaande ruzie met Johan hebben. Die gaat telkens zeggen: ja maaaar Johan dat valt wel meeeeeeee heur.
Jij bent zeker 63?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:05 schreef Idisrom het volgende:
Mij lijkt Henk Spaan wel een goede kandidaat. Hij weet veel, ook over voetbal, hij kan goed tegengas geven, maar is volgens mij tactvoller dan Wilfred Genee.
In de zin van dat hij minder wil scoren met domme filmpjes en foto's.
Henk Spaan? Die moet inmiddels toch al de 90 gepasseerd zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:05 schreef Idisrom het volgende:
Mij lijkt Henk Spaan wel een goede kandidaat. Hij weet veel, ook over voetbal, hij kan goed tegengas geven, maar is volgens mij tactvoller dan Wilfred Genee.
In de zin van dat hij minder wil scoren met domme filmpjes en foto's.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:05 schreef Idisrom het volgende:
Mij lijkt Henk Spaan wel een goede kandidaat.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:38 schreef Slobeend het volgende:
Wytze is linkser dan Wilfred volgens mij, en aangezien Johan er nu een soort politieke sticker op geplakt heeft gaat dat niks worden. Diekstra is nog linkser.
En hij heeft zijn opleiding genoten bij De Eurokok (rip), dat is natuurlijk ook niet de eerste de beste.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dijkstra heb ik nog gesproken bij de pisbakken van het Kurhaus in Den Haag slash Scheveningen, aardig ventje.
Het hielp ook niet dat hij een duif de nek om draaide.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Dijkstra was niet meer welkom nadat hij suggereerde dat Cruijff aan het dementeren was en zijn heil beter in verdovende middelen kon gaan zoeken.
WilliGod wordt betaald in flessen jenever.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is tijd voor de comeback van Willibrord Frequin.
De eurokok had deze tijden niks gevonden, nu je continu je handen moet ontsmetten kan je ook geen gehaktbal kiekeboe maken, want het vuil onder z'n nagels kan hij nu moeilijk mengen met het gehakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hij heeft zijn opleiding genoten bij De Eurokok (rip), dat is natuurlijk ook niet de eerste de beste.
Bas Nijhuis wel, als het goed betaaltquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
De vraag gaat ook worden wie het wil doen.
http://evcmultimedia.nl/quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Edward van Cuilenborg zit ook nog werkloos thuis
quote:
Diekstra heeft hier wel gelijk dat er behalve Maradona weinig soeps rondliep in het Argentijns elfal '86, in ieder geval veel minder dan bij NL '74.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ongeveer het moment dat Derksen besloot dat mensen die niet uit de voetballerij komen "niks zinnigs te zeggen" hebben.
#viesdikquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ongeveer het moment dat Derksen besloot dat mensen die niet uit de voetballerij komen "niks zinnigs te zeggen" hebben.
Net als José Been.quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Edward van Cuilenborg zit ook nog werkloos thuis
Jij kan alleen in je gezicht al 10 kilo afvallen ho ho hohahahaha.quote:
Is dit humor om te lachen of..?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef RipCity het volgende:
Vanavond breaking news na bezoek directie aan Grolloo!!
Nee net bekend gemaakt in boulevard. Ze zouden vanavond nog met nieuws naar buiten komen.quote:
Lekker pik. We houden het in de gaten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee net bekend gemaakt in boulevard. Ze zouden vanavond nog met nieuws naar buiten komen.
De avond is voorbij. Wat was het nieuws nou?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef RipCity het volgende:
Vanavond breaking news na bezoek directie aan Grolloo!!
Flopshow.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De avond is voorbij. Wat was het nieuws nou?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Anousha Nzume een enorm zeikwijf is.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:18 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Laat je niet gek maken. Gewoon doorgaan dus zonder Genee.
https://www.mediacourant.(...)g-vi-geen-doorbraak/quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De avond is voorbij. Wat was het nieuws nou?
Zonder Genee geen Veronica Inside. Dan is de hele chemie weg. Dan kunnen ze beter een andere show maken.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 16:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bas Nijhuis zit ondertussen op de camping![]()
Bas Nijhuis gilt als een meisje tijdens Spooktocht
https://www.dumpert.nl/item/7954931_4f7f0a97
quote:In de rubriek 'Iconen in quarantaine' komen wekelijks oudere bekende Nederlanders aan het woord op Radio Rijnmond. Dit keer was het de beurt aan Johan Derksen die bij ons het programma Muziek voor Volwassen presenteert. In zijn woonplaats heeft hij nauwelijks last van corona. "In Drenthe speelt corona geen rol."
Derksen vervolgt: "Ik heb nergens last van gehad en heb nog nooit een mondkapje gedragen. We hadden één vrouw die in Brabant is geweest en terug kwam met corona. Die was een paar weken later weer beter." In de plaatselijke ziekenhuizen in Assen en Emmen waarde het coronavirus wel merkbaar rond. "De ziekenhuizen lagen bomvol met patiënten uit Brabant. Als mensen hier andere klachten hadden, werd dit op de lange baan geschoven."
Derksen was bezig aan een theatertour en kreeg wat dat betreft een tegenslag te verwerken. "Ik heb vijftien muzikanten die vanaf dat moment geen enkele bron van inkomsten meer hadden." De show wordt vanaf oktober weer opgepakt. Er wordt dan nog gespeeld in Capelle aan den IJssel, Spijkenisse en Barendrecht.
Veronica Inside
Sinds de uitbraak van het coronavirus kwam Derksen nog altijd twee keer in de week Drenthe uit om in Hilversum aan te schuiven bij de voetbaltalkshow Veronica Inside. Dat programma beleefde roerige tijden nadat Derksen een gevoelige opmerking maakte over rapper Akwasi. Na de speciale uitzending over racisme die hierop volgde, kregen de vaste analisten Derksen en René van der Gijp uit Dordrecht het aan de stok met Wilfred Genee. De presentator distantieerde zich openlijk tegen zijn vaste teamleden.
Derksen vertelt op Radio Rijnmond dat het nog niet lekker zit tussen hem en de presentator. "Ik heb Wilfred en de directie hier op bezoek gehad en er is wat verbetering, maar ik kan niet zeggen dat ik daar glimlachend weer ga zitten. Ik heb mijn bedenkingen. Wilfred koos met zijn houding de kant van de vijand en dat is heel teleurstellend."
De analist met de scherpe tong beseft dat hij ook nog een contract heeft. "John de Mol kan nog zeggen 'jullie hebben een contract en gaan er maar zitten. Anders pleeg je contractbreuk en dan sleep ik je voor de rechter.' Hij heeft ook nog wat te zeggen."
https://www.rijnmond.nl/n(...)eelt-corona-geen-rol
HE WITTEquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eurokok had deze tijden niks gevonden, nu je continu je handen moet ontsmetten kan je ook geen gehaktbal kiekeboe maken, want het vuil onder z'n nagels kan hij nu moeilijk mengen met het gehakt.
Als er straks een boek uitkomt dan weet je dat het een act wasquote:Op zondag 26 juli 2020 18:31 schreef Mansjester het volgende:
Het zal wel doorgaan over een maandje.
Is allemaal een act van de VI mannen dit
Het is ook een actquote:Op zondag 26 juli 2020 18:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als er straks een boek uitkomt dan weet je dat het een act was
quote:Op zondag 26 juli 2020 19:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
100% eens met Derksen wederom. De vijand is duidelijk.
Het kan ook dat het geen act is maar dat er ook een boekje gaat komen.quote:Op zondag 26 juli 2020 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tuurlijk wel ,en een week of 2 later komt er een boek uit
Telegraafquote:Op zondag 26 juli 2020 20:10 schreef RipCity het volgende:
Gijpie geniet ondertussen
https://www.telegraaf.nl/(...)-koelt-gijp-juist-af
Derksen geeft hier toch een duidelijke opening om er weer te gaan zitten en kan de Mol de schuld geven. Hoeft hij / niemand terug op zn woorden te komenquote:De analist met de scherpe tong beseft dat hij ook nog een contract heeft. "John de Mol kan nog zeggen 'jullie hebben een contract en gaan er maar zitten. Anders pleeg je contractbreuk en dan sleep ik je voor de rechter.' Hij heeft ook nog wat te zeggen."
Het wordt als koek gegeten door die domme mensenquote:Op zondag 26 juli 2020 19:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk het ook,triest om op deze manier je fans voor de gek te houden
Ik ben ondertussen wel klaar om iedere oudere voor dement uit te maken als hun gedrag je niet bevalt.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:24 schreef Ronald het volgende:
Dat thuiszitten is fataal voor Johan, hij begint nu versneld te dementeren.
Moet jij wetenquote:Op zondag 26 juli 2020 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen wel klaar om iedere oudere voor dement uit te maken als hun gedrag je niet bevalt.
wordenquote:Op zondag 26 juli 2020 22:52 schreef Merkie het volgende:
Johan is wel een beetje een zure oude man aan het worden he.
quote:Op maandag 27 juli 2020 01:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb de laatste aflevering even teruggekeken maar Wilfred was toch helemaal niet raar aan het doen. Die vrouw was ook prima. De enige die debiel deed was die rare Dries.
Volgens mij gaat het extra slecht met Johan nu hij geen afleiding meer heeft van de theaters en vakantietripje naar de VS. Normaal kan hij best snel weer relativeren, nu blijft hij er in hangen lijkt het.quote:Op zondag 26 juli 2020 22:52 schreef Merkie het volgende:
Johan is wel een beetje een zure oude man aan het worden he.
Nee, want ‘wij zijn hele slechte acteurs. Als wij zouden acteren dan zouden we bedeen door de mand vallen’.quote:
Gaat goed komen! Wilfred er gewoon bij ouwe reusiesquote:Op maandag 27 juli 2020 09:15 schreef Ronald het volgende:
Hier is Johan wel weer heel mild overigens https://www.mediacourant.(...)an-draait-90-graden/
Dus woensdag gaan ze nog met z'n drieën zitten.
Gijp:quote:Ik heb toch wel mijn bedenkingen en ik moet even wachten tot mijn vriend Van der Gijp terug is van zijn huwelijksreis. Hij komt woensdag terug uit Ibiza en dan gaan we nog een keer met z’n drieën zitten.
quote:Johan als mens respecteer ik totaal niet. Als ik een vriendenlijst zou moeten maken, staat hij ergens op plaats 384.000. Het is een naargeestig type. Als ik arriveer bij de studio geef ik hem een hand en na afloop ook. We hebben ook nooit een gesprek.
Precies, nieuwe show, nieuwe dynamiek. Weg met die oude meuk.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:33 schreef De_Kraam het volgende:
Stop er lekker mee en zet Helene, Hansie, Bossie en Wimpie aan een tafel of zo. We weten nu wel dat het niet meer goedkomt.
Die quote van Gijp lijkt me uit de tijd dat ze ruzie hadden. Bij het overlijden de moeder van Gijp zijn zoon stond Johan vooraan en dat heeft Gijp enorm gewaardeerd.quote:
In Grolloo staat alleen maar een standbeeld (alleen zijn hoofd) van Harry Muskee, en verder is er niks te beleven daar.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:06 schreef Ronald het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het extra slecht met Johan nu hij geen afleiding meer heeft van de theaters en vakantietripje naar de VS. Normaal kan hij best snel weer relativeren, nu blijft hij er in hangen lijkt het.
Klopt.quote:Op maandag 27 juli 2020 12:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die quote van Gijp lijkt me uit de tijd dat ze ruzie hadden. Bij het overlijden de moeder van Gijp zijn zoon stond Johan vooraan en dat heeft Gijp enorm gewaardeerd.
Genee met Dries Boussatta en Winston 'Deze Neger Buigt Voor Niemand' Bogarde,quote:Op maandag 27 juli 2020 13:11 schreef Tarado het volgende:
over een kleine 2 weken begint de CL weer en dan zullen ze toch weer koppeltjes gaan maken dus of vdGijp of Johan zal met Genee aan tafel moeten
Had ik niet echt verwacht van Johan.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:15 schreef Ronald het volgende:
Hier is Johan wel weer heel mild overigens https://www.mediacourant.(...)an-draait-90-graden/
Dus woensdag gaan ze nog met z'n drieën zitten.
bron?quote:Op maandag 27 juli 2020 15:26 schreef RipCity het volgende:
René van der Gijp zit nog altijd in zijn maag met de situatie bij Veronica Inside. De analist geniet momenteel in Spanje van zijn huwelijksreis met zijn kersverse echtgenote Minouche, maar denkt ook veel aan het voortbestaan van het tv-programma. Volgens vrienden van Van der Gijp vreet de hele kwestie enorm aan hem.Van der Gijp zei eerder net als Johan Derksen dat hij niet meer met Wilfred Genee aan tafel wil zitten bij Veronica Inside, nadat de presentator tijdens de racisme-uitzending van het programma op 22 juni zich hard opstelde ten opzichte van Derksen. Van der Gijp heeft nadien uitgehaald naar Genee. Zo betichtte de analist zijn collega onder meer van 'NSB-methodes'.
\"Gijp, met zijn grote bek, is een gevoelsjongen die zijn tv-collega's, ondanks de verschillen die vaak aan tafel worden uitgevochten, als maten van hem zag\", zegt een betrokkene tegenover De Telegraaf. \"Ze konden het vaak niet met elkaar eens zijn, maar dat kwam het programma de afgelopen jaren alleen maar ten goede. Dat was de basis van het succes.\"
\"Maar wat er nu is voorgevallen, is van een heel andere orde. Dit gaat over loyaliteit en dat strijk je niet zomaar glad\", zo klinkt het. Een goed teken was wel dat Genee en Derksen op het huwelijksfeest van Van der Gijp in Noordwijk waren. 'Al bleef eenmaal binnen in dat strandpaviljoen de kou in de lucht', zo schrijft de krant.
Yepquote:Op maandag 27 juli 2020 16:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij dat Telegraaf artikel..
Je capslock en vetgedrukt is kapot.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Yep
Geschreven door Evert Santegoeds, en dan krijg je teksten als: " René van der Gijp volgt de ontwikkelingen vanaf grote afstand en koelt na zijn eerdere, woedende uitspraken richting Genee nog wat af op tropisch Ibiza. Maar dat gaat langzaam op het partyeiland van weleer, waar de temperatuur ook gisteren weer moeiteloos de dertig graden aantikte."
Ik denk dat Gijp al lang weer gekalmeerd is, hij zei ook al vrij snel dat Wilfred geen moord had gepleegd ofzoiets en dat hij niet per definitie niet meer wilde samenwerken met Genee.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Yep
Geschreven door Evert Santegoeds, en dan krijg je teksten als: " René van der Gijp volgt de ontwikkelingen vanaf grote afstand en koelt na zijn eerdere, woedende uitspraken richting Genee nog wat af op tropisch Ibiza. Maar dat gaat langzaam op het partyeiland van weleer, waar de temperatuur ook gisteren weer moeiteloos de dertig graden aantikte."
Jij bent toch geen vaste Boulevard-kijker hèquote:Op maandag 27 juli 2020 18:36 schreef RipCity het volgende:
Johan Goossens zo over de kwestie bij Boulevard
Uitmelken
Met een nieuw boek ,stelletje oplichtersquote:Op maandag 27 juli 2020 18:05 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik denk dat Gijp al lang weer gekalmeerd is, hij zei ook al vrij snel dat Wilfred geen moord had gepleegd ofzoiets en dat hij niet per definitie niet meer wilde samenwerken met Genee.
Kortom over een maandje zitten ze er gewoon weer
quote:Op maandag 27 juli 2020 18:36 schreef RipCity het volgende:
Johan Goossens zo over de kwestie bij Boulevard
Uitmelken
Wat zijn dat voor nobuddies?quote:
Ah, Privé roddelbladmeuk.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Yep
Ik ken hem niet verder, ik acht hem ongeschikt om Wilfred te vervangen in hetzelfde format.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wilson Boldewijn vind ik geen nobody.
Hij zou eigenlijk Wilfred Genee prima kunnen vervangen.
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze komen weer bij elkaar om te praten
Appleknockers flophousegenot op het laatstquote:
Jouw UI.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Appleknockers flophousegenot op het laatst
https://www.mediacourant.(...)-keert-gewoon-terug/quote:Ook René van der Gijp draait: VI keert gewoon terug
Geplaatst op di 28 jul 2020 om 8:35
Na Johan Derksen draait ook René van der Gijp in de Veronica Inside-ruzie. De heren blijken twee echte dramaqueens te zijn, want na een paar weken mopperen en foeteren – ‘het is een NSB’er!!!’ – zijn ze alweer over hun woede heen. Eind vorige week heeft Johan al gezellig lopen keuvelen met Wilfred Genee en donderdag, als Gijp weer terug is van zijn huwelijksreis, gaan ze met z’n drieën zitten. Het lijkt erop dat Veronica Inside volgende maand gewoon weer terugkeert op de buis.
René is blij dat het gesprek tussen Johan en Wilfred positief is verlopen, zegt hij tegen RTL Boulevard. “Ik weet dat Johan en Wilfred met elkaar gezeten hebben en daarbij is de deur niet dicht gegooid. Daar ben ik wel blij om.”
Kennelijk heeft ook René dus geen zin meer in ruzie. “Ik ben woensdag terug uit Ibiza en we gaan dan donderdag even met z’n drieën zitten. Meer dan dit kan ik nu niet melden en is niet aan de orde. Laten we er het beste van hopen.”
Tv-kenner Rob Goossens: “Ook hij zet de deur toch weer open na alle ferme termen die hij heeft gebruikt voor Wilfred Genee.”
Talpa laat in een reactie weten: “Ik kan niet ingaan op jouw vragen omdat we de discussie over VI met de heren zelf voeren en niet via de media. Maar we informeren jullie uiteraard zodra er een definitieve uitkomst is met betrekking tot VI.”
Dat zal allemaal echt wel meevallen. Het is zo'n onzin om te stellen dat Johan niks meer kan zeggen over de rechtsbuiten van VVV.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:51 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet of ik nou blij moet zijn als het doorgaat. Dan vallen ze wel door de mand met hun uitspraken.
Aan de andere kant, die andere saaie programma's over voetbal word ik nou niet zo vrolijk van.
Die titelquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-keert-gewoon-terug/
Pas nou op, dat is die donkere meneerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zal allemaal echt wel meevallen. Het is zo'n onzin om te stellen dat Johan niks meer kan zeggen over de rechtsbuiten van VVV.
hoe vaak heb je ze op een waarheid kunnen betrappen dan? Welk onderwerp dan ook ze lullen maar wat en dat is verder primaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:51 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet of ik nou blij moet zijn als het doorgaat. Dan vallen ze wel door de mand met hun uitspraken.
Aan de andere kant, die andere saaie programma's over voetbal word ik nou niet zo vrolijk van.
Johan zegt toch niet dat hij in kinderporno handelt of zijn vrouw slaat? Hij geeft slechts zijn mening. En als je een korte broek en een shirt aan trekt dan word je beoordeeld en soms ook veroordeeld he?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Pas nou op, dat is die donkere meneer.
Lekker op je huwelijksreis nog door Boulevard lastig gevallen wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik een kutprogramma.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker op je huwelijksreis nog door Boulevard lastig gevallen worden
Zal wel meevallen, Johan en René stonden ooit ook op voet van oorlog met elkaar en zo waren er nog talloze incidenten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal mij benieuwen wat de inhoud/dynamiek gaat worden mochten ze weer bijelkaar gaan zitten .
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goede promotie voor in het nieuwe boekje.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Geld stinkt niet. Beetje zwak wel om eerst zo hoog van de toren te blazen en dan je keutel in te trekken. Dat ze doorgaan vind ik verder prima, benieuwd of er qua sfeer iets gaat veranderen. Uiteindelijk zou het ook zonde zijn als door zoiets achterlijks het programma zou stoppen
Samen met Akwasi aan het tafeltje.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:42 schreef Buitendam het volgende:
Zou Arie Boomsma in het publiek zitten, de eerste uitzending? Nu al zin in.
#119 - Marieke Derksen recenseert de Gijzeling van Gladbeckquote:Op woensdag 29 juli 2020 07:26 schreef Evertjan het volgende:
https://podcasts.google.c(...)iZWNrX1dUTlZERS5tcDM
Jou cupmaat is hoger. 75C was het toch?quote:Op woensdag 29 juli 2020 07:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die voetballers hebben over het algemeen geen bijzonder hoog IQ
Vind je Marieke een lekkertje?quote:Op woensdag 29 juli 2020 07:50 schreef Nober het volgende:
[..]
#119 - Marieke Derksen recenseert de Gijzeling van Gladbeck
4 uur geleden
Diep in de nacht...
[..]
Jou cupmaat is hoger. 75C was het toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |