Flopshowquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Helene is hier vooral niet geschikt voor
goede sync audio-geluidquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Al gedeeld?
Johan viesmad!! Op de bruiloft nog wat gebeurd ofzo
Had gedacht dat Johans boosheid wel meer gezakt zou zijn, maar zo te horen niet, dat is dan wel einde verhaal voor VIquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Al gedeeld?
Johan for presidentquote:Henk Otten wil Johan Derksen als lijstduwer van nieuwe partij
DEN HAAG - Als het aan senator Henk Otten ligt, staat voetbalcommentator Johan Derksen straks onderaan de lijst van de Partij voor de Toekomst, die Henk Krol recent heeft opgericht. Ook Derksen wil daar wel over nadenken: „Het is wel een clubje waar ik bij wil horen.”
Zowel Otten als Derksen was zaterdag te gast bij WNL op NPO Radio 1. Otten zei daar dat hij „uitgebreid gesproken” had met de veelbesproken voetbalcommentator. Otten is mede-oprichter van Forum voor Democratie, de partij van Thierry Baudet. Hij was zelfs de penningmeester van die partij, totdat hij slaande ruzie kreeg met Baudet en uiteindelijk werd geroyeerd. Otten zat toen al in de Eerste Kamer en hij hield vast aan zijn zetel.
Inmiddels heeft Otten de handen ineengeslagen met Henk Krol, het voormalige boegbeeld van 50PLUS. Krol is op zijn beurt weer een partij begonnen met Kamerlid Femke Merel van Kooten-Arissen, die vorig jaar uit de Partij voor de Dieren stapte. Deze nieuwe partij heet de Partij voor de Toekomst (PvdT).
Zwak voor ’die Otten’
Derksen geeft toe bij „dat clubje” te willen horen, „vanwege mijn leeftijd en de standpunten”, aldus de commentator. „Ik heb een zwak voor die Otten, omdat hij op een bijzonder onheuse wijze behandeld is door Baudet”, voegt Derksen toe.
„Ik wil me nou niet meteen halsoverkop in de politiek storten. Ik heb al onrust genoeg veroorzaakt in dit land, lijkt me”, zegt hij, doelend op zijn rol in het Nederlandse racismedebat. Toch wil hij er wel over na denken of hij op de lijst van de PvdT komt. „Dan ga ik meteen voor Tweede Kamerlid en ook maar voor minister-president”, grapte Derksen zelfs. „Ik denk dat Mark Rutte geen oog meer dichtdoet!”
https://www.telegraaf.nl/(...)er-van-nieuwe-partij
Mee eens ja, al wordt ze niet zo nat van Ajax als Barbaraquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Helene zou net zo'n fiasco worden als Barbara Barend. Dommig, geen inhoud, niet scherp.. ik vind haar een van de meest overschatte tv-presentatoren. Sporters interviewen kan ze wel, de rest is al snel ongemakkelijk.
Koert?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
Op1 idee jatten:
Ma: Helene
Vr: iemand anders
100% of viewers have just left the building.quote:
Wat een lul. Hij zegt Gijp, en wordt dan boos omdat hij denkt dat hij gijp en ik gezegd heb. Seniel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Al gedeeld?
Eens. "Ik spreek toch geen Spaans?" Terwijl hij wel degelijk niet duidelijk was door alleen Gijp te noemen. Een relaxte Derksen kan ik altijd goed hebben, onder stress wordt die vaak een beetje een nare man.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Derksen bizar opgefokt in dat interview zeg. wtf
Ze is ook gewoon niet zo goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond Helene in de talkshow die ze met Wilfred samen deed niet zo goed.
Na een paar vragen zonder enige aanmoediging zelf 5 minuten vollullen en dan klagen dat zij het er steeds over hebben. De arme geluidsman afsnauwen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:26 schreef Evans het volgende:
[..]
Eens. "Ik spreek toch geen Spaans?" Terwijl hij wel degelijk niet duidelijk was door alleen Gijp te noemen. Een relaxte Derksen kan ik altijd goed hebben, onder stress wordt die vaak een beetje een nare man.
Nee joh gekkerd. Gewoon die man een podium blijven geven. Tv-land heeft mensen nodig zoals hij.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:37 schreef Evertjan het volgende:
gaat niet goed met JD hij kan er ook beter mee stoppen gewoon lekker genieten van zijn pensioen in Grolloo en lekker op stap met zijn theatertour straks als het weer mag
Normaal is Johan altijd wel snel relaxed na een akkefietje, maar nu blijft hij er blijkbaar in hangen en dat politieke geneuzel met kneuzen als Otten is ook wel zorgwekkend.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:37 schreef Evertjan het volgende:
gaat niet goed met JD hij kan er ook beter mee stoppen gewoon lekker genieten van zijn pensioen in Grolloo en lekker op stap met zijn theatertour straks als het weer mag
Ja als ik dat interview zo zie is Johan wel erg rancuneus op z’n oude dag, gewoon maar helemaal kappen dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:15 schreef Kamover het volgende:
Derksen overschat zichzelf hier ook. Ben inmiddels overtuigd dat het beter is dat ze allemaal gewoon stoppen. Geen nieuwe programma’s gewoon stoppen.
Johan is totaal niet boos hè.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred is boos![]()
![]()
https://www.shownieuws.nl(...)lfred-genee-innemen/
Hij probeert weer zijn hachje te redden door zijn versie door de strot te duwen bij de luisteraars en dat is om te
Die is totaal van de kaart en terecht en logischquote:
Ik word echt constant doorgelinkt naar talpanetwork.comquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred is boos![]()
![]()
Hij probeert weer zijn hachje te redden door zijn versie door de strot te duwen bij de luisteraars en dat is om te
oh, bizarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:23 schreef Evans het volgende:
[..]
Jazeker. Hij heeft er zelfs extra geld mee verdiend door het te gebruiken in zijn debuutboek.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:11 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
JOHAN DERKSEN NU TE GAST OP RADIO 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat filmpje wat er bij staat lijkt mij niet erg actueel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred is boos![]()
![]()
Even een Parkinson moment van Johanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Al gedeeld?
Ik vind het juist heel treurig als je rond je 70ste levensjaar nog zo rancuneus bent, Johan vond ik ook altijd iemand van de redelijkheid en nuance, maar hij begint toch te dementeren blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die is totaal van de kaart en terecht en logisch
Door iemand waarmee je al jarenlang samenwerkt zo genaaid en vernederd te worden is echt onverteerbaar
En dan ook nog eens een keer door een veel jonger iemand is echt om te![]()
Een priester die zijn koorknaapje hard anaal neemt is er niks bij
Jaaaaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
All-in patat vreten bij Drouwenerzand Attractiepark. DrentheGoden.
@:r-woud93
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Derksen bizar opgefokt in dat interview zeg. wtf
Je merkte dat het hem pijn doet dat hij al zijn inkomsten voor de komende twee jaar moet gaan missen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na een paar vragen zonder enige aanmoediging zelf 5 minuten vollullen en dan klagen dat zij het er steeds over hebben. De arme geluidsman afsnauwen.
Gewoon een zielige oude man
En dat afreageert op allerlei mensen die daar niks aan kunnen doen. Waarschijnlijk voornamelijk omdat hij daar zelf voor verantwoordelijk is natuurlijk. Niemand anders dan hij en Genee zijn daar schuldig aanquote:Op zondag 19 juli 2020 09:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je merkte dat het hem pijn doet dat hij al zijn inkomsten voor de komende twee jaar moet gaan missen.
dat ligt toch echt aan hem zelfquote:Op zondag 19 juli 2020 09:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je merkte dat het hem pijn doet dat hij al zijn inkomsten voor de komende twee jaar moet gaan missen.
Iedereen wil er een slaatje uit slaan natuurlijk. Dit meisje van de radio is ook gewoon aan het vissen naar een primeur, terwijl Johan in principe keer op keer hetzelfde zegt, namelijk: in dit format kunnen we niet doorgaan. Waarom men dan in elk programma weer opnieuw dezelfde vraag stelt is mij ook een raadselquote:Op zondag 19 juli 2020 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat afreageert op allerlei mensen die daar niks aan kunnen doen. Waarschijnlijk voornamelijk omdat hij daar zelf voor verantwoordelijk is natuurlijk. Niemand anders dan hij en Genee zijn daar schuldig aan
Ook wel makkelijk hoor, iedereen van boven de 60 met een mening die je tegenstaat maar wegzetten als dementerend. Geen idee of je alleen titels leest of ook nog inhoudelijk wat hebt meegekregen, maar ik ben het voor 90% eens met alles wat Johan hier zegt. Over een paar weken/maanden is deze hele storm van deugmensen weer wat gaan liggen en ziet iedereen hopelijk in hoe belachelijk het is dat iemand als Akwasi zo vrijuit kon oproepen tot geweld en dat iemand anders wordt weggezet als een soort Hitler V2.0 voor het maken van een kutgrapje.quote:Op zondag 19 juli 2020 00:20 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel treurig als je rond je 70ste levensjaar nog zo rancuneus bent, Johan vond ik ook altijd iemand van de redelijkheid en nuance, maar hij begint toch te dementeren blijkbaar.
Is toch niet zo moeilijk? Nu is het zo dat van der Gijp en Derksen voor de spraakmakende content zorgen, Genee lacht een beetje mee en zorgt dat het programma enigszins op het spoor blijft. Schijnbaar is het zo dat hij bij het eerste beste tegengeluid schaamteloos aan de andere kant van de tafel gaat zitten, dan gaat het op deze manier dus niet meer lukken. Kan me voorstellen dat het wellicht nog wel kan met Genee in een andere rol.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:02 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik niet snap is waarom René en nu ook Johan zeggen dat ze in een ander format misschien nog wel met Wilfred Genee aan tafel kunnen. Met welk format kunnen ze wel weer door 1 deur dan? Heeft toch weinig met het format te maken?
Johan de man van nuancequote:Op zondag 19 juli 2020 00:20 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel treurig als je rond je 70ste levensjaar nog zo rancuneus bent, Johan vond ik ook altijd iemand van de redelijkheid en nuance, maar hij begint toch te dementeren blijkbaar.
Reageer je nu om dwars te zijn of weet je maar de halve waarheid?quote:Op zondag 19 juli 2020 10:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iedereen wil er een slaatje uit slaan natuurlijk. Dit meisje van de radio is ook gewoon aan het vissen naar een primeur, terwijl Johan in principe keer op keer hetzelfde zegt, namelijk: in dit format kunnen we niet doorgaan. Waarom men dan in elk programma weer opnieuw dezelfde vraag stelt is mij ook een raadsel
[..]
Ook wel makkelijk hoor, iedereen van boven de 60 met een mening die je tegenstaat maar wegzetten als dementerend. Geen idee of je alleen titels leest of ook nog inhoudelijk wat hebt meegekregen, maar ik ben het voor 90% eens met alles wat Johan hier zegt. Over een paar weken/maanden is deze hele storm van deugmensen weer wat gaan liggen en ziet iedereen hopelijk in hoe belachelijk het is dat iemand als Akwasi zo vrijuit kon oproepen tot geweld en dat iemand anders wordt weggezet als een soort Hitler V2.0 voor het maken van een kutgrapje.
[..]
Is toch niet zo moeilijk? Nu is het zo dat van der Gijp en Derksen voor de spraakmakende content zorgen, Genee lacht een beetje mee en zorgt dat het programma enigszins op het spoor blijft. Schijnbaar is het zo dat hij bij het eerste beste tegengeluid schaamteloos aan de andere kant van de tafel gaat zitten, dan gaat het op deze manier dus niet meer lukken. Kan me voorstellen dat het wellicht nog wel kan met Genee in een andere rol.
Eens met Nick.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iedereen wil er een slaatje uit slaan natuurlijk. Dit meisje van de radio is ook gewoon aan het vissen naar een primeur, terwijl Johan in principe keer op keer hetzelfde zegt, namelijk: in dit format kunnen we niet doorgaan. Waarom men dan in elk programma weer opnieuw dezelfde vraag stelt is mij ook een raadsel
[..]
Ook wel makkelijk hoor, iedereen van boven de 60 met een mening die je tegenstaat maar wegzetten als dementerend. Geen idee of je alleen titels leest of ook nog inhoudelijk wat hebt meegekregen, maar ik ben het voor 90% eens met alles wat Johan hier zegt. Over een paar weken/maanden is deze hele storm van deugmensen weer wat gaan liggen en ziet iedereen hopelijk in hoe belachelijk het is dat iemand als Akwasi zo vrijuit kon oproepen tot geweld en dat iemand anders wordt weggezet als een soort Hitler V2.0 voor het maken van een kutgrapje.
[..]
Is toch niet zo moeilijk? Nu is het zo dat van der Gijp en Derksen voor de spraakmakende content zorgen, Genee lacht een beetje mee en zorgt dat het programma enigszins op het spoor blijft. Schijnbaar is het zo dat hij bij het eerste beste tegengeluid schaamteloos aan de andere kant van de tafel gaat zitten, dan gaat het op deze manier dus niet meer lukken. Kan me voorstellen dat het wellicht nog wel kan met Genee in een andere rol.
Je zal er toch ook wel eens een likkie aan geven?quote:Op zondag 19 juli 2020 11:34 schreef RipCity het volgende:
Mensen die nu zeggen weg met Genee etc. zullen straks op maandag en vrijdagavond gaan klagen omdat ze met moeders de vrouw naar polico multiculti shit moeten kijken op de NPO omdat er geen VI meer is.
Ze kwam erg dom en onprofessioneel over. Begreep Johan zijn felheid volledig tegenover die domme doos.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meisje van de radio? Dat meisje is Maaike Timmerman. Een van betere presentatoren. jarenlang stond ze met een tablet in haar handen voor een groot scherm. Fijne stem, fijne manier van presenteren.
Dat ze Johan even niet goed had verstaan kan toch. zelf verstond ik het ook even niet.
Johan zei ook helemaal geen 'René van der Gijp en ik'. Dus volkomen logisch dat ze ernaar vroeg.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meisje van de radio? Dat meisje is Maaike Timmerman. Een van betere presentatoren. jarenlang stond ze met een tablet in haar handen voor een groot scherm. Fijne stem, fijne manier van presenteren.
Dat ze Johan even niet goed had verstaan kan toch. zelf verstond ik het ook even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |