abonnement Unibet Coolblue
pi_194153619
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:02 schreef H0D3NPYL het volgende:

Al gedeeld?

Johan viesmad!! Op de bruiloft nog wat gebeurd ofzo :P
Even een Parkinson moment van Johan :o
pi_194153854
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 23:19 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Die is totaal van de kaart en terecht en logisch
Door iemand waarmee je al jarenlang samenwerkt zo genaaid en vernederd te worden is echt onverteerbaar
En dan ook nog eens een keer door een veel jonger iemand is echt om te :r
Een priester die zijn koorknaapje hard anaal neemt is er niks bij :(
Ik vind het juist heel treurig als je rond je 70ste levensjaar nog zo rancuneus bent, Johan vond ik ook altijd iemand van de redelijkheid en nuance, maar hij begint toch te dementeren blijkbaar.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 19 juli 2020 @ 00:36:57 #53
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_194153984
Ik word moe van Johan. Word altijd heel irritant als hij een keer tegengas krijgt. Ook weer in dat interview op Radio 1. Kinderachtig.
2000 light years from home
  Moderator zondag 19 juli 2020 @ 00:59:00 #54
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_194154105
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
All-in patat vreten bij Drouwenerzand Attractiepark. DrentheGoden.

@:r-woud93
Jaaaa _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_194154134
Johan in dat interview. :') Misschien moet hij eens wat pilletjes van Hans innemen.
pi_194155816
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Derksen bizar opgefokt in dat interview zeg. wtf
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Na een paar vragen zonder enige aanmoediging zelf 5 minuten vollullen en dan klagen dat zij het er steeds over hebben. De arme geluidsman afsnauwen.

Gewoon een zielige oude man
Je merkte dat het hem pijn doet dat hij al zijn inkomsten voor de komende twee jaar moet gaan missen.
  zondag 19 juli 2020 @ 09:26:59 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_194155846
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 09:23 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Je merkte dat het hem pijn doet dat hij al zijn inkomsten voor de komende twee jaar moet gaan missen.
En dat afreageert op allerlei mensen die daar niks aan kunnen doen. Waarschijnlijk voornamelijk omdat hij daar zelf voor verantwoordelijk is natuurlijk. Niemand anders dan hij en Genee zijn daar schuldig aan
Laffe huichelaar
  zondag 19 juli 2020 @ 09:28:22 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194155861
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 09:23 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Je merkte dat het hem pijn doet dat hij al zijn inkomsten voor de komende twee jaar moet gaan missen.
dat ligt toch echt aan hem zelf
  zondag 19 juli 2020 @ 09:42:27 #59
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_194155962
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:27 schreef DKUp het volgende:


Ze is ook gewoon niet zo goed.
Klopt.
  zondag 19 juli 2020 @ 10:02:11 #60
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_194156140
Wat ik niet snap is waarom René en nu ook Johan zeggen dat ze in een ander format misschien nog wel met Wilfred Genee aan tafel kunnen. Met welk format kunnen ze wel weer door 1 deur dan? Heeft toch weinig met het format te maken?
pi_194156517
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 09:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En dat afreageert op allerlei mensen die daar niks aan kunnen doen. Waarschijnlijk voornamelijk omdat hij daar zelf voor verantwoordelijk is natuurlijk. Niemand anders dan hij en Genee zijn daar schuldig aan
Iedereen wil er een slaatje uit slaan natuurlijk. Dit meisje van de radio is ook gewoon aan het vissen naar een primeur, terwijl Johan in principe keer op keer hetzelfde zegt, namelijk: in dit format kunnen we niet doorgaan. Waarom men dan in elk programma weer opnieuw dezelfde vraag stelt is mij ook een raadsel :')

quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 00:20 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel treurig als je rond je 70ste levensjaar nog zo rancuneus bent, Johan vond ik ook altijd iemand van de redelijkheid en nuance, maar hij begint toch te dementeren blijkbaar.
Ook wel makkelijk hoor, iedereen van boven de 60 met een mening die je tegenstaat maar wegzetten als dementerend. Geen idee of je alleen titels leest of ook nog inhoudelijk wat hebt meegekregen, maar ik ben het voor 90% eens met alles wat Johan hier zegt. Over een paar weken/maanden is deze hele storm van deugmensen weer wat gaan liggen en ziet iedereen hopelijk in hoe belachelijk het is dat iemand als Akwasi zo vrijuit kon oproepen tot geweld en dat iemand anders wordt weggezet als een soort Hitler V2.0 voor het maken van een kutgrapje.

quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 10:02 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik niet snap is waarom René en nu ook Johan zeggen dat ze in een ander format misschien nog wel met Wilfred Genee aan tafel kunnen. Met welk format kunnen ze wel weer door 1 deur dan? Heeft toch weinig met het format te maken?
Is toch niet zo moeilijk? Nu is het zo dat van der Gijp en Derksen voor de spraakmakende content zorgen, Genee lacht een beetje mee en zorgt dat het programma enigszins op het spoor blijft. Schijnbaar is het zo dat hij bij het eerste beste tegengeluid schaamteloos aan de andere kant van de tafel gaat zitten, dan gaat het op deze manier dus niet meer lukken. Kan me voorstellen dat het wellicht nog wel kan met Genee in een andere rol.
  zondag 19 juli 2020 @ 11:13:56 #62
279824 Mansjester
City>United
pi_194156918
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 00:20 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel treurig als je rond je 70ste levensjaar nog zo rancuneus bent, Johan vond ik ook altijd iemand van de redelijkheid en nuance, maar hij begint toch te dementeren blijkbaar.
Johan de man van nuance :') !
pi_194157034
Kan Hansie niet 1x in de week gaan presenteren? Zou met zekerheid een topshow worden dan. Helene heeft totaal geen chemie met de rest, altijd zo ongemakkelijk.
pi_194157131
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 10:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Iedereen wil er een slaatje uit slaan natuurlijk. Dit meisje van de radio is ook gewoon aan het vissen naar een primeur, terwijl Johan in principe keer op keer hetzelfde zegt, namelijk: in dit format kunnen we niet doorgaan. Waarom men dan in elk programma weer opnieuw dezelfde vraag stelt is mij ook een raadsel :')
[..]

Ook wel makkelijk hoor, iedereen van boven de 60 met een mening die je tegenstaat maar wegzetten als dementerend. Geen idee of je alleen titels leest of ook nog inhoudelijk wat hebt meegekregen, maar ik ben het voor 90% eens met alles wat Johan hier zegt. Over een paar weken/maanden is deze hele storm van deugmensen weer wat gaan liggen en ziet iedereen hopelijk in hoe belachelijk het is dat iemand als Akwasi zo vrijuit kon oproepen tot geweld en dat iemand anders wordt weggezet als een soort Hitler V2.0 voor het maken van een kutgrapje.
[..]

Is toch niet zo moeilijk? Nu is het zo dat van der Gijp en Derksen voor de spraakmakende content zorgen, Genee lacht een beetje mee en zorgt dat het programma enigszins op het spoor blijft. Schijnbaar is het zo dat hij bij het eerste beste tegengeluid schaamteloos aan de andere kant van de tafel gaat zitten, dan gaat het op deze manier dus niet meer lukken. Kan me voorstellen dat het wellicht nog wel kan met Genee in een andere rol.
Reageer je nu om dwars te zijn of weet je maar de halve waarheid?
pi_194157132
Gezeik hier op Johan _O-

Johan _O_ _O_ _O_
pi_194157139
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 10:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Iedereen wil er een slaatje uit slaan natuurlijk. Dit meisje van de radio is ook gewoon aan het vissen naar een primeur, terwijl Johan in principe keer op keer hetzelfde zegt, namelijk: in dit format kunnen we niet doorgaan. Waarom men dan in elk programma weer opnieuw dezelfde vraag stelt is mij ook een raadsel :')
[..]

Ook wel makkelijk hoor, iedereen van boven de 60 met een mening die je tegenstaat maar wegzetten als dementerend. Geen idee of je alleen titels leest of ook nog inhoudelijk wat hebt meegekregen, maar ik ben het voor 90% eens met alles wat Johan hier zegt. Over een paar weken/maanden is deze hele storm van deugmensen weer wat gaan liggen en ziet iedereen hopelijk in hoe belachelijk het is dat iemand als Akwasi zo vrijuit kon oproepen tot geweld en dat iemand anders wordt weggezet als een soort Hitler V2.0 voor het maken van een kutgrapje.
[..]

Is toch niet zo moeilijk? Nu is het zo dat van der Gijp en Derksen voor de spraakmakende content zorgen, Genee lacht een beetje mee en zorgt dat het programma enigszins op het spoor blijft. Schijnbaar is het zo dat hij bij het eerste beste tegengeluid schaamteloos aan de andere kant van de tafel gaat zitten, dan gaat het op deze manier dus niet meer lukken. Kan me voorstellen dat het wellicht nog wel kan met Genee in een andere rol.
Eens met Nick.
pi_194157179
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gezeik hier op Johan _O-

Johan _O_ _O_ _O_
Johan! Johan! Johan!
pi_194157189
Mensen die nu zeggen weg met Genee etc. zullen straks op maandag en vrijdagavond gaan klagen omdat ze met moeders de vrouw naar polico multiculti shit moeten kijken op de NPO omdat er geen VI meer is.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194157212
Meisje van de radio? Dat meisje is Maaike Timmerman. Een van betere presentatoren. jarenlang stond ze met een tablet in haar handen voor een groot scherm. Fijne stem, fijne manier van presenteren.
Dat ze Johan even niet goed had verstaan kan toch. zelf verstond ik het ook even niet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194157261
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 11:34 schreef RipCity het volgende:
Mensen die nu zeggen weg met Genee etc. zullen straks op maandag en vrijdagavond gaan klagen omdat ze met moeders de vrouw naar polico multiculti shit moeten kijken op de NPO omdat er geen VI meer is.
Je zal er toch ook wel eens een likkie aan geven?
pi_194157272
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 11:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meisje van de radio? Dat meisje is Maaike Timmerman. Een van betere presentatoren. jarenlang stond ze met een tablet in haar handen voor een groot scherm. Fijne stem, fijne manier van presenteren.
Dat ze Johan even niet goed had verstaan kan toch. zelf verstond ik het ook even niet.
Ze kwam erg dom en onprofessioneel over. Begreep Johan zijn felheid volledig tegenover die domme doos.
pi_194157289
Ze hebben iets te vaak in emotie gezegd dat het format is opgeblazen. Inmiddels zouden ze totaal ongeloofwaardig zijn als ze er toch weer gaan zitten. Niet vanwege Wilfred persé, maar vanwege emotionele uitspraken allemaal in die week. Ik ben er heilig van overtuigd dat deze mannen professioneel genoeg waren geweest om nog twee jaar topshows te maken.

Hadden ze een weekje of 2 even rust genomen dan was hier denk ik een andere uitkomst geweest.

Maar ach, Helene of Genee, ik weet niet of het voor VI heel veel uit maakt. Hoewel ik persoonlijk vind dat Genee veel meer kwaliteiten heeft. Maar die kwaliteiten heb je niet echt nodig bij VI. Helene is makkelijk te verteren dus kan er zo bij maar voegt tegelijkertijd verder weinig toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2020 11:42:22 ]
pi_194157469
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 11:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meisje van de radio? Dat meisje is Maaike Timmerman. Een van betere presentatoren. jarenlang stond ze met een tablet in haar handen voor een groot scherm. Fijne stem, fijne manier van presenteren.
Dat ze Johan even niet goed had verstaan kan toch. zelf verstond ik het ook even niet.
Johan zei ook helemaal geen 'René van der Gijp en ik'. Dus volkomen logisch dat ze ernaar vroeg.
pi_194157475
Ook als Helene de presentatie gaat doen zit je nog steeds met het probleem dat ze nog steeds niet onbelemmerd kunnen spreken zonder dat er weer om iedere scheet commotie ontstaat.
Heeft Johan nog zin om 3 uur in de auto te zitten om met meel in de mond te praten ?
pi_194157578
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')