SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Inderdaad, waarschijnlijk heeft hij al zijn creativiteit en energie gestoken in het bevrijden van Dagbagger dat hij moet rusten.quote:
Nee, TT's worden actief verwijderd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Die klikt op alle knoppen zonder te kijken
Nee, geloof het niet.....quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:54 schreef stokj het volgende:
@:cinderelladreamer heb jij de film Along Came Polly gekeken? Zo ja wat vind je van die Polly hoe ze zich gedraagt?
De huishouding zaten in hun pauze te Netflixen op deze film en heb een stukje meegekeken om maar even sociaal te doen.
Jammer, is denk ik ook wel de moeite waard als je wilt lachen.quote:
Hey Stokj, goed hoor. Even wat dingen hier gedaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Goedemorgen D, hoe is het daar?
[..]
Goedemorgen D, hoe is het daar?
Nice nice, hier al heel vroeg boodschappen gedaan. Heerlijk rustig dat dit was voor een zaterdag!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stokj, goed hoor. Even wat dingen hier gedaan.
Was mijn plan ook, maar nog niet toe gekomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice nice, hier al heel vroeg boodschappen gedaan. Heerlijk rustig dat dit was voor een zaterdag!
quote:
quote:
Ja hoor, met jou ook?quote:
Klinkt lekker. Ik heb al een paar dagen zin in een heerlijke ijstaart.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was mijn plan ook, maar nog niet toe gekomen.
Ik ga zo, lekker een hazelnootschuimtaart met slagroom halen voor mijn vader.
En dan neem ik hem bij de polier nog wat bami met lekker sausje met vlees mee.
Hey ToTquote:
Hij wordt verwend vandaag, net wat slagroom truffels voor hem gemaaktquote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ik heb al een paar dagen zin in een heerlijke ijstaart.
Zelf onrustig geslapen, en Mini zat om 5 uur als een malle met de luxaflex te spelen en te kraaien van plezier.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToTgoed hoor en daar? Kleine een beetje geslapen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf onrustig geslapen, en Mini zat om 5 uur als een malle met de luxaflex te spelen en te kraaien van plezier.
Echt he!quote:
Lekker buiten laten spelen, is mooi weerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!En nu zit hij weer op schoot.
Ah! Hij gaat net rechtop zitten dus kan ik weer met 2 handen typen!
Ja en dat is lastig; in de achtertuin is weinig te doen voor hem, en voor het huis gaat hij altijd naar het huis van bepaalde buren omdat die kinderen hebben, maar die zijn nu op de camping.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker buiten laten spelen, is mooi weer
teiltje water en zandquote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dat is lastig; in de achtertuin is weinig te doen voor hem, en voor het huis gaat hij altijd naar het huis van bepaalde buren omdat die kinderen hebben, maar die zijn nu op de camping.
Ik zal straks kijken of er nog wat speelgoed is waar hij nog niet veel mee gespeeld heeft en zal dat in de tuin leggen.
quote:
JE kan ook een zandbak in je tuin makenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier enkele tientallen meters verderop is een fietspad in aanlegging, en dat witte zand is een heel leuke zandbak voor buurtkinderen, maar om daar nou de hele tijd bij te blijven zitten....
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JE kan ook een zandbak in je tuin maken
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:17 schreef ToT het volgende:
[..]Net zo veel moeite gestoken in het aanleggen van m'n gazonnetje....
Haha, daar speelt hij inderdaad af en toe mee, maar hij raakt snel uitgekeken op speelgoed!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]Er is genoeg leuk speelgoed voor buiten maar een bak wasknijpers of een teiltje water wat autootjes en ze vermaken zich wel . Een speelgoed grasmaaiertje vinden ze vaak ook leuk kunnen ze papa helpen
Wauw, die zouden ze van mij niet krijgen om mee te spelen, hij zou ze maar van het slot afkrijgen je vergeeft het jezelf nooitquote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, daar speelt hij inderdaad af en toe mee, maar hij raakt snel uitgekeken op speelgoed!Hij gooit liever de sproeikop van de tuinslang in de parasolvoet, schoffelt graag tussen de planten, is DOL op de tuinslang (en wordt het liefst zo nat mogelijk), pakt snoeischaren en gazonscharen af om daarmee in het gras te hakken (ik doe die dingen dan wel dicht en het slotje er op dat hij zich er geen pijn mee kan doen), harkt het gras enz.
Maar met al die dingen moet je hem wel goed in de gaten houden en als ik wat sloom ben, heb ik daar ook niet altijd continu zin in.
Hah, je moet er best moeite voor doen en ik blijf er sowieso echt gehurkt naast staan, en na 10 seconden of zo pak ik het weer terug.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, die zouden ze van mij niet krijgen om mee te spelen, hij zou ze maar van het slot afkrijgen je vergeeft het jezelf nooit
Ja, ieder doet wat hij of zij goed vindt/quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hah, je moet er best moeite voor doen en ik blijf er sowieso echt gehurkt naast staan, en na 10 seconden of zo pak ik het weer terug.
Haha nou het is ook maar 3x gebeurd of zo dat hij het pakte.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ieder doet wat hij of zij goed vindt/
Bij mij kregen ze het niet voorelkaar, en is speelgoed en geen gevaarlijk gereedschap om mee te spelen.
Wat een kereltje is het ookquote:
quote:
Heerlijk die slagroomtruffels! Is je vader jarig?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wordt verwend vandaag, net wat slagroom truffels voor hem gemaakt
Ook lekker, die zie je niet zoveel meer he ALleen zo rond de feestdagen zie je ze nog.
Dacht er toevallig gisteren aan.
Nee, is niet jarig. Gewoon ff lekker verwennen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Heerlijk die slagroomtruffels! Is je vader jarig?
Klopt, er is hier een ijswinkel die het op bestelling maakt. Volgens mij vanaf 4 personen dacht ik. Ik ga even informeren
Haha, thanks!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw![]()
Mooie hortensia trouwens!
Al uitgebloeid intussen of is het te droog geweest?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, thanks!
We hebben er nog 3, maar met andere bloemetjes.
Die bloemetjes hangen nu heel slap, maar het groen groeit gelukkig wel goed door.
Vader zal heel blij zijn met al dat lekkersquote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is niet jarig. Gewoon ff lekker verwennen.
mmm lekker Stokj zoiets wil ik hier ook wel hebben.
ALhoewel een lekker schepijsje ook wel lekker is
Tijdens onze vakantie in Frankrijk heeft het aardig geregend hier, maar die 3 planten staan net onder een regengoot. Toen we thuis kwamen zagen we daar precies een droge strook!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Al uitgebloeid intussen of is het te droog geweest?
Ah niet handig dan inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdens onze vakantie in Frankrijk heeft het aardig geregend hier, maar die 3 planten staan net onder een regengoot. Toen we thuis kwamen zagen we daar precies een droge strook!![]()
Haha, ja nou rond he, valt wel mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah niet handig dan inderdaad![]()
Oh kijk die deugniet!! Een glazen tafel hebben nu is wel dapper van jullie
Oh bedoelde eigenlijk dat hij er misschien met iets op zou slaan en dat het glas dan breekt ofzo.....quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ja nou rond he, valt wel mee.
Hij heeft zich een paar keer ietsjes er aan gestoten, maar hij heeft er zeer snel van geleerd.Daarbij staan de stoelen er altijd omheen. Ik vind dit minder eng dan een tafel met puntige hoeken.
Ow daar letten we sowieso wel op.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh bedoelde eigenlijk dat hij er misschien met iets op zou slaan en dat het glas dan breekt ofzo.....
Ah gelukkig maar......maar wat een dondersteen ha haquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow daar letten we sowieso wel op.
Het is trouwens ruim een centimeter dik. Als een baby dat kapot kan krijgen, stomp ik de fabrikant persoonlijk in zijn gezicht!
Maar toch als hij met iets hards er op tikt, zeg ik wel "Nee!" en dan stopt hij ook meteen!
En zodra ik meerdere wat diepere krassen zie, gaat die tafel voor de zekerheid toch de deur uit, ook al heb ik al eens gemerkt dat het verdomd moeilijk is om veiligheidsglas kapot te krijgen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar......maar wat een dondersteen ha ha
Oh oooohquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]Echt, de ongein die hij allemaal uitvreet!
Heel ontzettend!
Nu hoor ik boven ook allemaal kabaal en mevrouw ToT roept dat hij dat niet moet doen!
En nu moest ik hem ff ophalen want ze is aan het schoonmaken en kan niets doen met hem om haar heen!quote:
Oh dan gaat hij ook schoonmakenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu moest ik hem ff ophalen want ze is aan het schoonmaken en kan niets doen met hem om haar heen!
En nu stopt hij een tandenborstel in een speelgoedpannetje dat hij hier naast mijn toetsenbord heeft neergezet!
Neuh, hij besloot me weer te gaan helpen in de tuin:quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dan gaat hij ook schoonmaken
Ha ha zo leuk!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hij besloot me weer te gaan helpen in de tuin:
[ afbeelding ]
En nu is hij weer de trap op geklauterd!quote:
Vastbinden!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu is hij weer de trap op geklauterd!Mijn hemel, kan-ie nou echt geen 5 minuten stil zitten?
(En ja: ik liep er achter aan.)
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vastbinden!![]()
Het wordt alleen nog maar leuker komende jaren
Whahaha dat ja!!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]Help!
En dan komen er ook karrenladingen vriendjes en vriendinnetjes over de vloer die met vingertjes vol slagroom en jam enzo aan de tv komen of het aan de bank afsmeren, speelgoed ga ik terugvindein in de bassreflex-buizen van mijn speakers, toekomstige hamsters kan ik getraumatiseerd net uit de magnetron graaien, ondergoed van mevrouw ToT dat de buurman steeds weer over de schutting terug kan gaan gooien enz.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hij besloot me weer te gaan helpen in de tuin:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]Help!
En dan komen er ook karrenladingen vriendjes en vriendinnetjes over de vloer die met vingertjes vol slagroom en jam enzo aan de tv komen of het aan de bank afsmeren, speelgoed ga ik terugvindein in de bassreflex-buizen van mijn speakers, toekomstige hamsters kan ik getraumatiseerd net uit de magnetron graaien, ondergoed van mevrouw ToT dat de buurman steeds weer over de schutting terug kan gaan gooien enz.
Goed hoor!quote:
Exotisch hoor, met dat gember erbijquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed hoor!
We zitten hier aan de Dark&Stormy, en Mini-ToT is aan het maffen.
Hoestie daar in het paleis?
Oud gezicht, nieuwe naam. Staat er voor crew niet eens een tagje bij mij met m'n oude naam?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 08:12 schreef ToT het volgende:
[..]En nieuwe gezichten zijn sowieso welkom!
Samson en Gert en dan vooral Gertquote:
Op dat kanaal heb je ook nog geweldige filmpjes vna Kuifje en Suske & Wiske!quote:
Oh dat is wel leuk! Vooral die langspeelfilms!quote:Op zondag 19 juli 2020 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dat kanaal heb je ook nog geweldige filmpjes vna Kuifje en Suske & Wiske!
Kuifje's onproductieve weekend, bijvoorbeeld.
Ja maar dit kanaal verneukt ze!quote:Op zondag 19 juli 2020 15:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk! Vooral die langspeelfilms!
HAHAHAquote:
Die met die snor.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:14 schreef stokj het volgende:
Wie is Jansen en wie is Janssen
[ afbeelding ]
Dat is correct en tevens juistquote:
Die paling heette eerst massagraf productions of zo?quote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die paling heette eerst massagraf productions of zo?
Oh volgens mij welquote:
Niet meer gespeeld sinds ik ging afstuderen.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Flip, alles kloek in de broek? Hoe gaat het met OSM?
Kom gezellig meedoen man, we zitten in Noorwegen nu.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet meer gespeeld sinds ik ging afstuderen.![]()
Game helemaal niet meer eigenlijk
Jaquote:Op zondag 19 juli 2020 17:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom gezellig meedoen man, we zitten in Noorwegen nu.
Ben je al klaar met afstuderen?
Gefeliciteerd man! Het zwaarste deel heb je gehad.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja![]()
Laatste dingetjes regelen alleen nog in de weekenden maar de verdediging achter de rug![]()
Ik zal de volgende competitie eens kijken
De niffo van Samson speelt er ook inquote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef stokj het volgende:
@:tot Heeft mini-ToT deze film al gezien (nu op Netflix zie ik).
[ afbeelding ]
Nope, ik zal later checken of er ook iets van op Youtube staat.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef stokj het volgende:
@:tot Heeft mini-ToT deze film al gezien (nu op Netflix zie ik).
[ afbeelding ]
Hier is het vooral Masha and the bear, en Peppa Pig.quote:
Licht van de TL-balken in je kelder bedoel je toch?quote:Op zondag 19 juli 2020 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Er schijnt hier wel licht door de gordijnen....
Outpost, ben jij het?quote:Op zondag 19 juli 2020 22:02 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
Licht van de TL-balken in je kelder bedoel je toch?
Er komen sprekende dieren in voorquote:Op zondag 19 juli 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
Alleen trailers enzo...
Maar het lijkt me ook niet iets waar Mini nu in geïnteresseerd zou zijn.
Hehe precies!quote:Op zondag 19 juli 2020 22:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Er komen sprekende dieren in voorhaha misschien als mini wat ouder is.
In 2017 was er wel een rel. De premiere werd door de gouverneur-generaal afgezet maar dat gebeurde niet op een wettige manier. Het kabinet kwam toen in opstand en als HoS heb ik zelf bemiddeld i.p.v. een informateur aan te wijzen. Ik mocht mij er eigenlijk niet in bemoeien maar juist aansturen. Ik had er voor gekozen om dat dit keer niet te doen omdat er veel hersteld moest worden. De Gouverneur-Generaal is toen ook vervangen.quote:
Hey vriendquote:
Goed weekend gehad?quote:
Was wel een goed weekend eigenlijkquote:
kwartiertjuuuuuuuuuhquote:
Ha die Aloa, schijnt de zon al in de pantalon?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2020 07:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Aloa, schijnt de zon al in de pantalon?Doet zeer aan mijn ogen die zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 juli 2020 07:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Aloa, schijnt de zon al in de pantalon?Wat staat er in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik het goed heb betekent feina iets als hallo.quote:
Bedankt voor de infoquote:Op maandag 20 juli 2020 09:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik het goed heb betekent feina iets als hallo.
Fawaka mi mattie is hoe gaat het mijn vriend.
Oh vond die regen anders ook niet erg hoor......quote:Op maandag 20 juli 2020 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Eindelijk droog.
Ik ook niet, beter dan dat droge.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh vond die regen anders ook niet erg hoor......
En wat minder warm......quote:Op maandag 20 juli 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, beter dan dat droge.
Komt zelden voor. Hahaquote:Op maandag 20 juli 2020 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Goh wat zijn we het eens vandaag
Nee en dat is ook nergens voor nodig.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wij hebben nooit ruzie toch?
Zo is datquote:Op maandag 20 juli 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee en dat is ook nergens voor nodig.
Altijd goede gesprekken met haagsquote:
Eerder realist.quote:
Een hoertje?quote:Op maandag 20 juli 2020 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerder realist.
Ik ga zo even wat eten in de stad halen, enige aanraders?
Leave rabbit alonequote:
Maak je nu gewoon een grap over je eigen vrouw?quote:
Gibsiequote:Op maandag 20 juli 2020 14:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik dacht ik laat mijn snuit hier weer eens even zien. Hallon ballon volk.
GIBSquote:Op maandag 20 juli 2020 14:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik dacht ik laat mijn snuit hier weer eens even zien. Hallon ballon volk.
quote:Op maandag 20 juli 2020 14:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gibsie
We zitten ook hier
JUI / [SC] #4 Gangsterella en de 40 maffioso's
GEKOMEN !!!quote:
Lang niet gezien manquote:Op maandag 20 juli 2020 14:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Hoi hoi hete hotty <3
[..]
GEKOMEN !!!
Alles okee daar?quote:Op maandag 20 juli 2020 14:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Hoi hoi hete hotty <3
[..]
GEKOMEN !!!
Klopt. Ben ook lang weggeweest. Geen tijd geen zin. Heb en had en moker druk op het werk. En nog steeds trouwens. Vandaag lekker vroeg gestopt dus ff tijd voor wat online vertier alhier.quote:
Ja goed, maar druk. Weer een nieuwe functie erbij. Nu vooral druk met coördineren en managen van werk.quote:
Ik snap ik snap.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt. Ben ook lang weggeweest. Geen tijd geen zin. Heb en had en moker druk op het werk. En nog steeds trouwens. Vandaag lekker vroeg gestopt dus ff tijd voor wat online vertier alhier.
Hoe is het met jou dan makker ? Heb de MATTIES BROWSKI smorgens vroeg wel een beetje gemist.
klinkt goed!quote:Op maandag 20 juli 2020 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja goed, maar druk. Weer een nieuwe functie erbij. Nu vooral druk met coördineren en managen van werk.
Veel werk, heel veel. Maar wel heel erg leuk !
Mooi zo. Lekker op vakantie geweest ?quote:Op maandag 20 juli 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap ik snap.
Hier alles wel eigenlijk.
Zou eigenlijk 3 weken naar Spanje gaan in juni. Ging niet door dus zat op de Veluwe hahaquote:Op maandag 20 juli 2020 14:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mooi zo. Lekker op vakantie geweest ?
Dat is voorbeeld van een goed verhaal, lekker kort ook.quote:
Ik vind mooi.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is voorbeeld van een goed verhaal, lekker kort ook.
Leuk hoor.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
𝕳𝖔𝖎 𝖍𝖆𝖆𝖌𝖘_𝖐𝖜𝖆𝖗𝖙𝖎𝖊𝖗𝖙𝖏𝖊
https://yaytext.com/fraktur/
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op maandag 20 juli 2020 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Halve liters klok...sta al 5 dagen droog
Gewoon ff gezond doen..moest donder vrij zat zon en vandaaf werken dus beetje hardlopen..optijd naar bed..morgen 1 dag vrij..dus vannacht fd losquote:
Ah, 5 dagen gezond doen en dan weer ff genieten van het leven!quote:Op maandag 20 juli 2020 22:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon ff gezond doen..moest donder vrij zat zon en vandaaf werken dus beetje hardlopen..optijd naar bed..morgen 1 dag vrij..dus vannacht fd los
Yes ..zoietsquote:Op maandag 20 juli 2020 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, 5 dagen gezond doen en dan weer ff genieten van het leven!
Ja duurt nog ffquote:Op maandag 20 juli 2020 22:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog best een behoorlijke afstand....maar even naar Haagsie zwaaien
Whehe..quote:Op maandag 20 juli 2020 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow zijn die tegenwoordig ook mobiel?
Hartbewaking en alles?
Nope via Schiphol vandaagquote:Op maandag 20 juli 2020 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom je niet langs Tilburg? Al raast de IC voorbij station universiteit
Sorryquote:Op maandag 20 juli 2020 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Potjedikkie moet ik weer alleen slapen vannacht......
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgende keer goedmaken hoor
DTS is volgens mij beetje trigger voor je ?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 05:28 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Zo, DTS heb ik voorlopig ook wel weer ff gehad.
Haaaha!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 05:28 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Zo, DTS heb ik voorlopig ook wel weer ff gehad.
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 05:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
DTS is volgens mij beetje trigger voor je ?
Ja, één of andere goedkope stoephoer zat me daar gisteravond de hele tijd te beledigen. Heb ik weinig zin in.quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 21 juli 2020 07:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo?Ik heb er toch niet eerder over geklaagd?
Tot die ook in de DTS-stemming zijn. Whaaha!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 07:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, één of andere goedkope stoephoer zat me daar gisteravond de hele tijd te beledigen. Heb ik weinig zin in.
Verder vind ik de meesten daar wel hartstikke tof!
Ohjee, heb dat weleens gehad met een drugshoer. In het filiaal waar ik mijn bijbaantje had zat een paar meter verderop een privéhuis. Een keer liep ik daar in de ochtend vroeg langs want was opweg naar de winkel om te openen. Kwam er een scharminkelig vrouwtje naar me toe, verkleed in latex rokje etc. Of ik even voor ¤10,- zonder condoom een nummertje wou maken (zogenaamd lokkertje) zodat ze sniffa kon halen want ze had het nodig. Heb toen het telefoonnummer van een collega gegeven die bekend staat dat hij alles pakt was los zit.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 07:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, één of andere goedkope stoephoer zat me daar gisteravond de hele tijd te beledigen. Heb ik weinig zin in.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 07:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohjee, heb dat weleens gehad met een drugshoer. In het filiaal waar ik mijn bijbaantje had zat een paar meter verderop een privéhuis. Een keer liep ik daar in de ochtend vroeg langs want was opweg naar de winkel om te openen. Kwam er een scharminkelig vrouwtje naar me toe, verkleed in latex rokje etc. Of ik even voor ¤10,- zonder condoom een nummertje wou maken (zogenaamd lokkertje) zodat ze sniffa kon halen want ze had het nodig. Heb toen het telefoonnummer van een collega gegeven die bekend staat dat hij alles pakt was los zit.
Toevallig werkte deze collega ook met mij en hij was helemaal blij toen ik hem vertelde dat ik zijn nummer had gegeven en dat hij voor ¤10,- een beurt kon krijgen. In zijn pauze ging hij naar haar toe. Toen hij terugkwam zei hij dat het wel een vieze wijf was maar dat een poes een poes is...
Ja. En tegen een cassiere die er als een zeug uitzag zei hij letterlijk in haar gezicht dat hij van zeugen houdt en haar wou pakken. Die cassiere vertelde het haar broer waarna die op bezoek kwam toen hij werkte. En rennen dat ie deed, rennend de winkel uit met zijn AH-kleding aanquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja. En tegen een cassiere die er als een zeug uitzag zei hij letterlijk in haar gezicht dat hij van zeugen houdt en haar wou pakken. Die cassiere vertelde het haar broer waarna die op bezoek kwam toen hij werkte. En rennen dat ie deed, rennend de winkel uit met zijn AH-kleding aan![]()
![]()
Maar hij kan wel echt van die zware woorden verzinnen, he. Dikke zeug, dralla, slurf en nog meer wat mij nu niet zo snel te binnen schiet. Haha!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]Gast, ik heb geen idee of je dit allemaal nou ter plekke zit te fantaseren of wat!
Ow da's gewoon FOK!s taalgebruik hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar hij kan wel echt van die zware woorden verzinnen, he. Dikke zeug, dralla, slurf en nog meer wat mij nu niet zo snel te binnen schiet. Haha!
Nee. Dit is echt gebeurd.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]Gast, ik heb geen idee of je dit allemaal nou ter plekke zit te fantaseren of wat!
Dat zijn synoniemenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar hij kan wel echt van die zware woorden verzinnen, he. Dikke zeug, dralla, slurf en nog meer wat mij nu niet zo snel te binnen schiet. Haha!
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee. Dit is echt gebeurd.
Of dat een cassiere door haar neven de winkel uit werd gesleurd omdat ze erachter kwamen dat ze loog over veel dingen. Die cassiere wou uitgaan met vriendinnen (wat dus van haar ouders niet mocht) en ze zei dat ze zou gaan werken. Kwam ze naar werk, zat in de kantine een paar minuten, ging naar het toilet, make-up e.d. op en dan haalden haar vriendinnen haar op. Maar ze was gezien door een familielid.
Ze was bezig met een klant aan de kassa, die neven komen bij haar, klappen haar en sleuren haar letterlijk mee een auto in. Schijnt dat haar pa der ook nog geklapt heeft. Sindsdien stond ze onder streng toezicht. Mobiele telefoon was in het beheer van een neef, pa bracht haar naar werk en haalde haar ook op.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]Daaaamn!
Je maakt wat mee in je paleis, man!
Toen was je nog niet klaargestoomd voor het leiderschap?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:10 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee joh, gelukkig niet in het paleis hier. Ik hoef dat soort gedonder niet
Was in de bijbaantijd in mijn eerste AH-winkel.
Geen idee wie die goedkope stoephoer is, maar jammer man. Vind je wel gezellig daarquote:Op dinsdag 21 juli 2020 07:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha thx man!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee wie die goedkope stoephoer is, maar jammer man. Vind je wel gezellig daar
Lieverdje hoe is hetquote:
Goed beetje verdrietig teleurgesteldquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goed beetje verdrietig teleurgesteld
Ja en om jou je weet wel wat ik bedoelquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja en om jou je weet wel wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]I know.
Ach misschien dat ik me ooit nog bedenk, maar voorlopig ff een break. Kan dat mens gewoon echt niet meer zien.
Haha, leuk!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kom ik wel weer hierheen voor jE ToT
maatquote:
niet erg maatje.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Had het ff verkeerd gelezen, post ff aangepast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |