Samson en Gert en dan vooral Gertquote:
Op dat kanaal heb je ook nog geweldige filmpjes vna Kuifje en Suske & Wiske!quote:
Oh dat is wel leuk! Vooral die langspeelfilms!quote:Op zondag 19 juli 2020 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dat kanaal heb je ook nog geweldige filmpjes vna Kuifje en Suske & Wiske!
Kuifje's onproductieve weekend, bijvoorbeeld.
Ja maar dit kanaal verneukt ze!quote:Op zondag 19 juli 2020 15:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk! Vooral die langspeelfilms!
HAHAHAquote:
Die met die snor.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:14 schreef stokj het volgende:
Wie is Jansen en wie is Janssen
[ afbeelding ]
Dat is correct en tevens juistquote:
Die paling heette eerst massagraf productions of zo?quote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die paling heette eerst massagraf productions of zo?
Oh volgens mij welquote:
Niet meer gespeeld sinds ik ging afstuderen.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Flip, alles kloek in de broek? Hoe gaat het met OSM?
Kom gezellig meedoen man, we zitten in Noorwegen nu.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet meer gespeeld sinds ik ging afstuderen.![]()
Game helemaal niet meer eigenlijk
Jaquote:Op zondag 19 juli 2020 17:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom gezellig meedoen man, we zitten in Noorwegen nu.
Ben je al klaar met afstuderen?
Gefeliciteerd man! Het zwaarste deel heb je gehad.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja![]()
Laatste dingetjes regelen alleen nog in de weekenden maar de verdediging achter de rug![]()
Ik zal de volgende competitie eens kijken
De niffo van Samson speelt er ook inquote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef stokj het volgende:
@:tot Heeft mini-ToT deze film al gezien (nu op Netflix zie ik).
[ afbeelding ]
Nope, ik zal later checken of er ook iets van op Youtube staat.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef stokj het volgende:
@:tot Heeft mini-ToT deze film al gezien (nu op Netflix zie ik).
[ afbeelding ]
Hier is het vooral Masha and the bear, en Peppa Pig.quote:
Licht van de TL-balken in je kelder bedoel je toch?quote:Op zondag 19 juli 2020 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Er schijnt hier wel licht door de gordijnen....
Outpost, ben jij het?quote:Op zondag 19 juli 2020 22:02 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
Licht van de TL-balken in je kelder bedoel je toch?
Er komen sprekende dieren in voorquote:Op zondag 19 juli 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
Alleen trailers enzo...
Maar het lijkt me ook niet iets waar Mini nu in geïnteresseerd zou zijn.
Hehe precies!quote:Op zondag 19 juli 2020 22:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Er komen sprekende dieren in voorhaha misschien als mini wat ouder is.
In 2017 was er wel een rel. De premiere werd door de gouverneur-generaal afgezet maar dat gebeurde niet op een wettige manier. Het kabinet kwam toen in opstand en als HoS heb ik zelf bemiddeld i.p.v. een informateur aan te wijzen. Ik mocht mij er eigenlijk niet in bemoeien maar juist aansturen. Ik had er voor gekozen om dat dit keer niet te doen omdat er veel hersteld moest worden. De Gouverneur-Generaal is toen ook vervangen.quote:
Hey vriendquote:
Goed weekend gehad?quote:
Was wel een goed weekend eigenlijkquote:
kwartiertjuuuuuuuuuhquote:
Ha die Aloa, schijnt de zon al in de pantalon?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2020 07:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Aloa, schijnt de zon al in de pantalon?Doet zeer aan mijn ogen die zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 juli 2020 07:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Aloa, schijnt de zon al in de pantalon?Wat staat er in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik het goed heb betekent feina iets als hallo.quote:
Bedankt voor de infoquote:Op maandag 20 juli 2020 09:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik het goed heb betekent feina iets als hallo.
Fawaka mi mattie is hoe gaat het mijn vriend.
Oh vond die regen anders ook niet erg hoor......quote:Op maandag 20 juli 2020 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Eindelijk droog.
Ik ook niet, beter dan dat droge.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh vond die regen anders ook niet erg hoor......
En wat minder warm......quote:Op maandag 20 juli 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, beter dan dat droge.
Komt zelden voor. Hahaquote:Op maandag 20 juli 2020 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Goh wat zijn we het eens vandaag
Nee en dat is ook nergens voor nodig.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wij hebben nooit ruzie toch?
Zo is datquote:Op maandag 20 juli 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee en dat is ook nergens voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |