Ha ha zo leuk!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hij besloot me weer te gaan helpen in de tuin:
[ afbeelding ]
En nu is hij weer de trap op geklauterd!quote:
Vastbinden!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu is hij weer de trap op geklauterd!Mijn hemel, kan-ie nou echt geen 5 minuten stil zitten?
(En ja: ik liep er achter aan.)
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vastbinden!![]()
Het wordt alleen nog maar leuker komende jaren
Whahaha dat ja!!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]Help!
En dan komen er ook karrenladingen vriendjes en vriendinnetjes over de vloer die met vingertjes vol slagroom en jam enzo aan de tv komen of het aan de bank afsmeren, speelgoed ga ik terugvindein in de bassreflex-buizen van mijn speakers, toekomstige hamsters kan ik getraumatiseerd net uit de magnetron graaien, ondergoed van mevrouw ToT dat de buurman steeds weer over de schutting terug kan gaan gooien enz.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hij besloot me weer te gaan helpen in de tuin:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]Help!
En dan komen er ook karrenladingen vriendjes en vriendinnetjes over de vloer die met vingertjes vol slagroom en jam enzo aan de tv komen of het aan de bank afsmeren, speelgoed ga ik terugvindein in de bassreflex-buizen van mijn speakers, toekomstige hamsters kan ik getraumatiseerd net uit de magnetron graaien, ondergoed van mevrouw ToT dat de buurman steeds weer over de schutting terug kan gaan gooien enz.
Goed hoor!quote:
Exotisch hoor, met dat gember erbijquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed hoor!
We zitten hier aan de Dark&Stormy, en Mini-ToT is aan het maffen.
Hoestie daar in het paleis?
Oud gezicht, nieuwe naam. Staat er voor crew niet eens een tagje bij mij met m'n oude naam?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 08:12 schreef ToT het volgende:
[..]En nieuwe gezichten zijn sowieso welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |