SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:05 schreef Guanabana het volgende:
Daar kwam ik goed weg, had ik bijna per ongeluk de LaPo
Ja ik zat in het begin ook wel even van "huh is hij gewoon jonger dan ik"quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wtf, '1994, the year I was born, hij lijkt veel ouder'.
Wen er maar aan, dit ga je steeds vaker meemaken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik zat in het begin ook wel even van "huh is hij gewoon jonger dan ik"
Ja, herkenbaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Wen er maar aan, dit ga je steeds vaker meemaken.
Er zijn nu ook bijna geen sportmensen meer die ouder zijn dan ik.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jullie ter ondersteuningquote:
Intussen over sporters die jonger zijn dan ons.quote:
Gelukkig is er altijd nog Davide Rebellin. Die blijft voor altijd doorgaanquote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd nog Davide Rebellin. Die blijft voor altijd doorgaan
twitter:laflammerouge16 twitterde op maandag 06-07-2020 om 15:32:40Davide Rebellin will start in Sibiu Tour with Mathieu Van der Poel also in race. Rebellin has also started La Fleche Wallone in 1993 against Adrie Van der Poel, father of Mathieu. He will so race against both father and son in his career. (Wielerfits) reageer retweet
Ben toevallig de tweets van Matt aan het bekijken. Maar of nu openen een goed idee is ??quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
@:Hamlapjes zie dat Disneyland in Amerika ook weer open is, zijn er nu nog attractieparken die voorlopig nog wel dicht zijn/blijven?
twitter:MattESCunited twitterde op maandag 06-07-2020 om 05:05:13As a former cast member I have to say: WTF is wrong with @WaltDisneyWorld. I can't even. #COVID19 https://t.co/S2R2mUQS5E https://t.co/2f4IA9owa8 reageer retweet
Ironisch gezien is nu juist dit weekend vrijwel de max van de IC capaciteit daar bereikt in Florida...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben toevallig de tweets van Matt aan het bekijken. Maar of nu openen een goed idee is ??twitter:MattESCunited twitterde op maandag 06-07-2020 om 05:05:13As a former cast member I have to say: WTF is wrong with @:WaltDisneyWorld. I can't even. #COVID19 https://t.co/S2R2mUQS5E https://t.co/2f4IA9owa8 reageer retweet
2 van de 4 parken, de andere 2 volgen 15 juli.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
@:Hamlapjes zie dat Disneyland in Amerika ook weer open is, zijn er nu nog attractieparken die voorlopig nog wel dicht zijn/blijven?
Disneyland in Californië blijft nog wel een tijdje dicht in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
Doebiedooquote:
Dat is voorlopig de enige en beste keuze. Maar ik ben bang dat er steeds meer mensen komen die denken dat treft mij toch niet. En zich dan ook niet aan de maatregels gaan houden.quote:
😷quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:57 schreef Dave het volgende:
Waar is de smiley/pi met mondkapjes eigenlijk?
Ja. Wist ik wel. sorryquote:
Mobiel is-ie er niet. Net als de gele en rode kaartquote:
Ja doenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
Zal eens deze week screenshots plaatsen van mijn planet coaster park, ben nu al 3 weken mee bezig. Maar hij is heel gedetailleerd. En hij is nog niet open.
Wow hoe naïefquote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:48 schreef Dave het volgende:
Ab Osterhaus doet toch niet mee aan Ranking the stars.
Hij dacht dat het een interview programma was.
Nou dan hoef ik toch niet te kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:48 schreef Dave het volgende:
Hey ook al hierquote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou dan hoef ik toch niet te kijken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
JaAlleen geen idee hoe ik hier ooit terecht ben gekomen.
Haha serieus?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:48 schreef Dave het volgende:
quote:
Ja, weekend alweer voor de helft voorbij.quote:
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben Hawaii-5-O aan het kijken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:48 schreef Dave het volgende:
Neequote:
Oh! Nu welquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Samen met Fokkers het ESF 1975 kijken in ESF / [Retro] Samenkijken oude editie #35 1965!
Door dit filmpje heb ik daar ook ooit over nagedacht. Ik zou Delaware vergeten.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb net dit gedaan, alle staten opschrijven. Ik had er 44Alleen niet binnen zes minuten.
Ik was Delaware niet vergeten, juist doordat ik deze aflevering kenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Door dit filmpje heb ik daar ook ooit over nagedacht. Ik zou Delaware vergeten.
Oh dat klinkt echt heel erg leuk!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:30 schreef MMF93 het volgende:
Nou het was echt een leuke dag!! We hebben zo'n citytour gedaan in 2 groepen, dat je met een GPS rondloopt en dat je foto's moet terugzoeken in de omgeving enzo. Ging er fanatiek aan toe. Helaas hebben de mannen dit jaar met 1 punt meer gewonnen
. Daarna naar een soort attractiemuseum gegaan en lekker uit eten geweest.
Was de laatste keer voorlopig dat we met zn allen waren dus heel tof dat dit nog kon voordat mn broer & schoonzus & neefje naar het buitenland verhuizen
Voorspelbaar, helaas.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:31 schreef MMF93 het volgende:
Overigens hield niemand zich ergens aan 1,5e meter afstand houden, niet op straat en niet in de horecagelegenheden. Echt nergens.
Dit begint over tien minuten!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Samen met Fokkers het ESF 1975 kijken in ESF / [Retro] Samenkijken oude editie #35 1965!
Leuk. Zoiets wil ik ook wel een keer doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:30 schreef MMF93 het volgende:
Nou het was echt een leuke dag!! We hebben zo'n citytour gedaan in 2 groepen, dat je met een GPS rondloopt en dat je foto's moet terugzoeken in de omgeving enzo. Ging er fanatiek aan toe. Helaas hebben de mannen dit jaar met 1 punt meer gewonnen
Was de laatste keer voorlopig dat we met zn allen waren dus heel tof dat dit nog kon voordat mn broer & schoonzus & neefje naar het buitenland verhuizen
Misschien onthoud ik juist die daarom ook :’)quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was Delaware niet vergeten, juist doordat ik deze aflevering ken
Is leuk om te doen, heb het eens in Alkmaar gedaanquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk. Zoiets wil ik ook wel een keer doen.
Ja klopt!! Alhoewel het nu wel onzeker is wanneer ze gaan, omdat Kazachstan in een tweede lockdown zitquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt echt heel erg leuk!![]()
En wat fijn dat jullie nog even met zijn allen samen konden zijnZe gaan naar Kazachstan toch?
In Breda vond ik het nog meevallen tot nu toe, maar hier leek het wel alsof ze überhaupt niks van Corona meegekregen hebbenquote:
Is echt heel erg leuk om te doen! Wel intensief, veel lopenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk. Zoiets wil ik ook wel een keer doen.
lopen is goed.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja klopt!! Alhoewel het nu wel onzeker is wanneer ze gaan, omdat Kazachstan in een tweede lockdown zit.
[..]
In Breda vond ik het nog meevallen tot nu toe, maar hier leek het wel alsof ze überhaupt niks van Corona meegekregen hebben.
[..]
Is echt heel erg leuk om te doen! Wel intensief, veel lopen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:48 schreef Dave het volgende:
Nee niet naïef, lijkt mij gewoon iets wat ze verzonnen hebben, omdat ze gezien hebben hoeveel negatieve reacties het opleverde.quote:
Die heb ik voorheen weleens gedaan via Sporcle. https://www.sporcle.com/quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb net dit gedaan, alle staten opschrijven. Ik had er 44Alleen niet binnen zes minuten.
Sporclequote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heb ik voorheen weleens gedaan via Sporcle. https://www.sporcle.com/
Een website waar je opeens uren verder bent, omdat er wel weer een quizje is wat je wil doen
Ja daar was je al snel een hele avond zoet mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SporcleWat heb ik daar veel uren doorgebracht zeg
Wow superveelquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Ohh wel heel leuk dan nog zoquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:30 schreef MMF93 het volgende:
Wow echt nog noooooooooit van gehoord!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
Ik heb trouwens net een superinteressante musical opnieuw gekeken over een van de founding fathers. Zouden wel meer mensen hier leuk vinden, jammer dat we het er nooit over hebben. Supergrappig; die founding father waar het over gaat heeft dus toevallig ook de naam van een van die automannetjes waar jullie het over hebben
Jaaaaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:36 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zou Book of Mormon graag nog eens zien
Nou is echt wel een goede musical hoor! En wel bijzonder; ze rappen redelijk veel erinquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow echt nog noooooooooit van gehoord!En ik ken toch wel redelijk wat musicals
Jaa ik ookquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:36 schreef Meridiaan het volgende:
Het zegt me echt niks!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou is echt wel een goede musical hoor! En wel bijzonder; ze rappen redelijk veel erin![]()
Is wel tof, zou je eens moeten kijken
quote:
Nee, denk dat je in de kamer waar het gebeurde zou moeten zijn om het echt te snappenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zegt me echt niks!Maar ik zal het eens opzoeken! @:Guanabana misschien dat jij het ook wel leuk gaat vinden?
Lekker buiten bij de kachel voetbal kijkenquote:
Op voetbal na klinkt dit echt fantastischquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Lekker buiten bij de kachel voetbal kijken
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
Ik heb trouwens net een superinteressante musical opnieuw gekeken over een van de founding fathers. Zouden wel meer mensen hier leuk vinden, jammer dat we het er nooit over hebben. Supergrappig; die founding father waar het over gaat heeft dus toevallig ook de naam van een van die automannetjes waar jullie het over hebben
Oh god daar gaat mijn levenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heb ik voorheen weleens gedaan via Sporcle. https://www.sporcle.com/
Een website waar je opeens uren verder bent, omdat er wel weer een quizje is wat je wil doen
quote:
Oh heerlijk zegquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Lekker buiten bij de kachel voetbal kijken
Oh, die wel hè!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaDie staat echt heel hoog op mijn lijstje
Is best fijn iddquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Op voetbal na klinkt dit echt fantastisch![]()
Buiten![]()
Bij de kachel
Ohh hoe was het huis-kijk-oefenen nog?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:46 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oh heerlijk zeg! Ik hoop in ons volgende huis ook zo'n lekkere buiten chillplek te hebben
Een aantal anderen ookquote:
Ik heb er net eentje gedaan waarbij je alle landen van de wereld moest invullenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het is echt heeeeeeel verslavendMaar ook leerzaam. Want hoe vaker je zo'n quizje doet om het echt te willen nailen, hoe meer kennis je opsteekt
Oh waaaauuuw lekker hoor!quote:
Die kan ik inmiddels helemaal foutloosquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje gedaan waarbij je alle landen van de wereld moest invullen
Mijn score was redelijk, maar ik had er veel meer kunnen hebben als ik van een aantal landen de Engelse spelling/naam had geweten![]()
Oh wat heerlijkquote:
Nice. Ook al die kuteilanden in de Stille Oceaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die kan ik inmiddels helemaal foutloosDe hoofdsteden van de wereld ook
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:46 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oh heerlijk zeg! Ik hoop in ons volgende huis ook zo'n lekkere buiten chillplek te hebben
Ja die eilanden kosten me ook nogal wat pogingenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nice. Ook al die kuteilanden in de Stille Oceaan?
Want ik zou mezelf best goed durven noemen wat dat betreft, maar ik geef het altijd op bij die eilanden
Oh ik had gewoon hypotheek berekenen gegoogledquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:49 schreef MMF93 het volgende:
@:meke @:momo welke site gebruikten jullie van de week om jullie max hypotheek te berekenen?
Heel toepasselijk plaatje.quote:
Suuuper leukquote:
Leuk hoor! Was het daar ook mooi weer?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:30 schreef MMF93 het volgende:
Nou misschien maar goed ook dat hij nog niet het droomhuis was danquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:51 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Suuuper leuk! (En ik voelde me heel volwassen
). Het was een prachtig huis vooral qua ligging en ruimte. Alleen toch een te groot klusproject aan de binnenkant helaas. Woensdag gaan we bij een ander huis kijken
.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel toepasselijk plaatje.
Ik hoor allemaal brandweer.
Die had ik ook gepakt, het varieert wel wat per website, zeker met een studieschuld.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik had gewoon hypotheek berekenen gegoogled![]()
Deze had ik ; https://www.snsbank.nl/pa(...)-Z1uhkBoCL5AQAvD_BwE
Maar heb me er dus nooit in verdiept, dus geen idee verder of het betrouwbaar is ofzo
Ja!! Mn neus is alsnog verbrand (sorry mama Sjorsquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Leuk hoor! Was het daar ook mooi weer?
Hier nog een flinke hoosbui aan het eind van de dag.
Jaaa ach we hebben ook de tijd. We moeten nu samen gaan kijken naar wat we prioriteit vinden (soort wijk, wel of niet kant en klaar van binnen, garagemogelijkheden voor mn vriend etc.). Dus alle huizen die we interessant vinden gaan we nu naar kijken. Spannend welquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou misschien maar goed ook dat hij nog niet het droomhuis was danSnap wel dat je je daar helemaal volwassen van gaat voelen
schoorsteenbrand in de wijk achter de mijne. bron: P2000.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik deed het nu met de staten, en had er nu 49
Oooow, was je je neus vergetenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:55 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja!! Mn neus is alsnog verbrand (sorry mama Sjors). In Breda is de lucht nu ook mooi blauw
Wisconsin.quote:
Ja wel goed om zo een beetje een beeld te krijgen van wat je wilt enzoquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:58 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaaa ach we hebben ook de tijd. We moeten nu samen gaan kijken naar wat we prioriteit vinden (soort wijk, wel of niet kant en klaar van binnen, garagemogelijkheden voor mn vriend etc.). Dus alle huizen die we interessant vinden gaan we nu naar kijken. Spannend wel
Is ook el een staat die je makkelijk kan vergeten jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wisconsin.
Ik deed het dus eerder vanavond ook al (gewoon zelf met pen en papier, weet niet of je dat had gelezen), toen had ik er 44, en was ik die óók al vergeten.
Het spijt me dat ik je hierin meegetrokken hebquote:
Ik wil ook naar de VS, het is mijn enige droom, daarna kan ik stervenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook el een staat die je makkelijk kan vergeten jaIk vergeet die zelf niet vaak, maar vooral omdat ik er zelf ben geweest
Wat had je daar te zoeken dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook el een staat die je makkelijk kan vergeten jaIk vergeet die zelf niet vaak, maar vooral omdat ik er zelf ben geweest
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de VS, het is mijn enige droom, daarna kan ik sterven
Nou dan hoop ik dat die droom laat verwezenlijkt gaat wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de VS, het is mijn enige droom, daarna kan ik sterven
We kwamen er vooral doorheenquote:
Omdat ik er vrienden hebquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is iedereen in de VS geweest en ik niet
quote:
Daar is het inderdaad wel irritant om met de Engelse spelling rekening te houden ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje gedaan waarbij je alle landen van de wereld moest invullen
Mijn score was redelijk, maar ik had er veel meer kunnen hebben als ik van een aantal landen de Engelse spelling/naam had geweten![]()
Welke heb je?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe nu dezelfde quiz maar dan met Europa, ik mis gewoon TWEE landen, ik kom er niet op, zelfs niet als ik eraan denk in een ESF-context!
Snap ik, België en Denemarken zijn nou eenmaal ook niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe nu dezelfde quiz maar dan met Europa, ik mis gewoon TWEE landen, ik kom er niet op, zelfs niet als ik eraan denk in een ESF-context!
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:12 schreef Meke het volgende:
@:Guanabana ik ga speciaal voor jou naar Amerika emigreren en dan kun je op bezoek komen!
Heb je nog een voorkeur voor een staat? Ik zat zelf aan Colorado te denkenquote:
Malta, Liechtenstein, Luxemburg, Andorra, San Marinoquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Oh het was Moldavië ja. Nu moet ik er nog één, het is een klein landje, ik snap niet welke het is.
Nee die zaten er allemaal niet bij, maar bedankt voor de suggestiesquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Malta, Liechtenstein, Luxemburg, Andorra, San Marino
Liefquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:12 schreef Meke het volgende:
@:Guanabana ik ga speciaal voor jou naar Amerika emigreren en dan kun je op bezoek komen!
Monaco, Vaticaanstad.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee die zaten er allemaal niet bij, maar bedankt voor de suggesties
Kosovo?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn lijstje is ook erg lang.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog heel wat landen waar ik naar toe wil ooit eens.
Het was inderdaad Kosovo, ik wist niet dat dat tegenwoordig een land isquote:
Maar nu door Covid even voor onbepaalde tijd on hold.quote:
Oh ik heb nog wel een heel erg verhaal over Kosovo maar dat durf ik niet te vertellen hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was inderdaad Kosovo, ik wist niet dat dat tegenwoordig een land is![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
To the rescuequote:
Ik ben er ook nog nooit geweest. Vroeger wilde ik er heel graag heen. Nu nog steeds wel, maar er zijn allemaal Europese bestemmingen voorgeschoven.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is iedereen in de VS geweest en ik niet
Voor o.a. Servië is dat ook niet zo. En Spanje overigens. Maar de meeste landen erkennen het wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou vertel.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wel een heel erg verhaal over Kosovo maar dat durf ik niet te vertellen hoor
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je nog een voorkeur voor een staat? Ik zat zelf aan Colorado te denken
Haha ik zei vandaag nog: het maakt me niet uit waar het is, als het maar in de VS is ben ik blij!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je nog een voorkeur voor een staat? Ik zat zelf aan Colorado te denken
Jamaar dan komt mn ware aard naar bovnequote:
Ja klopt. Dit jaar drie vakanties, waarvan drie nieuwe landen. Gaat allemaal niet door. Alleen Zwitserland waarschijnlijk, maar daar ben ik al geweest. En is ook niet helemaal een vakantie.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar nu door Covid even voor onbepaalde tijd on hold.
Sorry @Arizona .quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Haha ik zei vandaag nog: het maakt me niet uit waar het is, als het maar in de VS is ben ik blij!
(Oke liever niet Arizona of Florida of ergens waar het superwarm is altijd)
Daar zijn we juist benieuwd naarquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Jamaar dan komt mn ware aard naar bovne
Nou enquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:18 schreef Meke het volgende:
[..]
En er zijn ook nog genoeg staten die niet zo interessant zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Haha ik zei vandaag nog: het maakt me niet uit waar het is, als het maar in de VS is ben ik blij!
Nee Colorado heeft bergen en sneeuwquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
quote:
Zou eens tijd worden dat mensen hun ware aard naar boven komt hier, dan kan ik ook eens meedoen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:18 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:
quote:
Okee hier gaan we :quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden dat mensen hun ware aard naar boven komt hier, dan kan ik ook eens meedoen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okee hier gaan we :
Er was oorlog in Kosovo. Meke was nog een klein Meke'tje en zag dat op het Jeugdjournaal, ik vond dat echt heel erg en zieligDus ik bedacht met mijn beste vriendin dat we daar wel geld voor op konden halen, en dat dan naar de kinderen in Kosovo sturen. Ik schat dat het '98 of '99 is geweest, ik was een jaar of zeven/acht. Wij hadden bij mijn buren wel zo'n vijftien gulden(!) opgehaald, een werelds bedrag
Maarja de kindjes wisten toch niet dat we dat opgehaald hadden, overtuigde mijn vriendin mij, dus we konden er toch ook zelf wel iets leuks mee doen? En dat deden we: we lieten pasfoto's van ons samen maken en haalden een lekker ijsje.
Mijn ouders wilden natuurlijk weten waar we dat geld vandaan haalden, dus ik biechtte het op. Uiteindelijk moest ik vijftien gulden van m'n spaargeld teruggeven aan de buren en uitleggen wat er gebeurd was én nog vijftien gulden naar de kinderen in Kosovo overmaken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden dat mensen hun ware aard naar boven komt hier, dan kan ik ook eens meedoen.
Nee het is wachten tot anderen dat doen he. Want Guana lijkt mij juist zichzelf. Wat juist goed isquote:
[..]
[..]
[..]
Okee hier gaan we :
Er was oorlog in Kosovo. Meke was nog een klein Meke'tje en zag dat op het Jeugdjournaal, ik vond dat echt heel erg en zieligDus ik bedacht met mijn beste vriendin dat we daar wel geld voor op konden halen, en dat dan naar de kinderen in Kosovo sturen. Ik schat dat het '98 of '99 is geweest, ik was een jaar of zeven/acht. Wij hadden bij mijn buren wel zo'n vijftien gulden(!) opgehaald, een werelds bedrag
Maarja de kindjes wisten toch niet dat we dat opgehaald hadden, overtuigde mijn vriendin mij, dus we konden er toch ook zelf wel iets leuks mee doen? En dat deden we: we lieten pasfoto's van ons samen maken en haalden een lekker ijsje.
Mijn ouders wilden natuurlijk weten waar we dat geld vandaan haalden, dus ik biechtte het op. Uiteindelijk moest ik vijftien gulden van m'n spaargeld teruggeven aan de buren en uitleggen wat er gebeurd was én nog vijftien gulden naar de kinderen in Kosovo overmaken.
Hahaha ach, 'ware aard', dit telt niet als je een kind bentquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okee hier gaan we :
Pfoeh dat valt weer meequote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha ach, 'ware aard', dit telt niet als je een kind bent
Haha nee niet dat ik een concreet verhaal heb, maar ik bedoel meer, in gedragquote:
Ik ben best wel mezelf ja, hoewel ik mezelf ook wel regelmatig inhou hoor, als ik ECHT mezelf zou zijn zou ik regelmatig een stuk onsympathieker zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee het is wachten tot anderen dat doen he. Want Guana lijkt mij juist zichzelf. Wat juist goed is![]()
Dat heb ik vroeger ook gedaanquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:32 schreef Meke het volgende:
Ik moest trouwens ook een excuusbrief schrijven aan de worm die ik doormidden had gehakt om te kijken of het echt klopte dat ze los van elkaar verder konden leven. Het kon niet niet.
Haha, nou ja dat!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel grappig om me voor te stellen dat het eigenlijk allemaal saaie oude witte mannen zijn![]()
Dat deze man:
[ afbeelding ]
Hercules Mulligan heet, is toch veel logischer dan deze man?! :
[ afbeelding ]
Heb hem op Broadway gezien, kostte me zo’n 120 dollar maar geen seconde spijt van gehad.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:36 schreef Meridiaan het volgende:
Nee maar dat is ook wel logisch, je bent altijd wel een aangepaste versie van jezelf afhankelijk van de situaties. Ik ga er ook niet altijd scherp in, want dat heeft ook niet altijd zin.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha nee niet dat ik een concreet verhaal heb, maar ik bedoel meer, in gedrag
[..]
Ik ben best wel mezelf ja, hoewel ik mezelf ook wel regelmatig inhou hoor, als ik ECHT mezelf zou zijn zou ik regelmatig een stuk onsympathieker zijn
Maar wellicht geldt dat voor iedereen wel tot op zekere hoogte.
Fixedquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:37 schreef Cee het volgende:
Sorry, ben aan het teruglezen dus ik lig achter.
Oh in mijn newsfeed stond morgenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:42 schreef Redefine het volgende:
Er was overigens vandaag een mars tegen fake news:
NWS / [11-7, Hilversum] Mars tegen Fake News
[ afbeelding ]
Je hebt niks gemist.quote:
[..]
[..]
[..]
Okee hier gaan we :
Is toch juist heel goed!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:51 schreef Cee het volgende:
Sporkle, daar gaat mijn tijd.
44 Staten, ik faal![]()
Kon echt niet meer op de naam Oregon komen en ik vergeet Connecticut terwijl ik daar doorheen heb gereden.
Oh ik las dat je er 49 had dus ik legde die lat meteen hoog!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is toch juist heel goed!
Ik had er vanmiddag ook 44 en was trots
Dat is een van de moeilijkste die je kunt krijgen, omdat dit zelden de bekendste steden zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
Je hebt op Sporcle ook nog van de hoofdsteden van alle staten
Nee dat was daarnet, toen had ik oefening gehad van vanmiddagquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik las dat je er 49 had dus ik legde die lat meteen hoog!
Nee preciesquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de moeilijkste die je kunt krijgen, omdat dit zelden de bekendste steden zijn
Je precies.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee preciesVaak ook plaatsen die niet eens echt de grootsten zijn in de staat
Oké ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
Je hebt op Sporcle ook nog van de hoofdsteden van alle staten
Ja, daar heb ik ook wat tijd aan ge/verspeeldquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
Je hebt ook van die testjes dat je landen/staten moet aanklikken op een kaart zonder dat je de grenzen hebt. Die is echt heel moeilijk.
Ik heb zowat dat hele Geography gedeelte echt zo vaak gespeeld al
Het Eurovisie gedeelte is er ook vrij uitgebreidquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
Je hebt ook van die testjes dat je landen/staten moet aanklikken op een kaart zonder dat je de grenzen hebt. Die is echt heel moeilijk.
Ik heb zowat dat hele Geography gedeelte echt zo vaak gespeeld al
Ja die ook!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wat tijd aan ge/verspeeld
Ook van die ANY 3 LETTERS dingen
Ja is ook heel tof!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:16 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het Eurovisie gedeelte is er ook vrij uitgebreid
Net alle winnaars gedaan, dik gefaald bij al die vroegere namen (waar al die franse van de winnende nummers op elkaar lijken), kon niet op het volledige ensemble van Israël ‘78 en ‘79 komen, wist niet hoe je Eimaer Quinn spelt (nu wel), wist de naam van de Molitva zangeres echt niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:16 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het Eurovisie gedeelte is er ook vrij uitgebreid
Is het gezellig op het blakon?quote:
Als ze soms echt de precieze spelling willen (met echt alle leestekens enzo er ook bij) wordt het al een stuk lastiger jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Net alle winnaars gedaan, dik gefaald bij al die vroegere namen (waar al die franse van de winnende nummers op elkaar lijken), kon niet op het volledige ensemble van Israël ‘78 en ‘79 komen, wist niet hoe je Eimaer Quinn spelt (nu wel), wist de naam van de Molitva zangeres echt niet.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is het gezellig op het blakon?
[ afbeelding ]
Fijn hè?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh waaaauuuw lekker hoor!Wel hebben ook zo'n buiten-kachel
Dit jaar nog niet volgens mijquote:
Het ligt er maar net aan wie de quiz gemaakt heeft. Je hebt er waar je meerdere antwoorden kan geven (die wel hetzelfde zijn). Bijvoorbeeld Man United, Manchester United, United bij een quiz over Engels voetbal. Terwijl je bij een ander het volledig moet uitschrijven.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ze soms echt de precieze spelling willen (met echt alle leestekens enzo er ook bij) wordt het al een stuk lastiger ja
Ja kloptquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wie de quiz gemaakt heeft. Je hebt er waar je meerdere antwoorden kan geven (die wel hetzelfde zijn). Bijvoorbeeld Man United, Manchester United, United bij een quiz over Engels voetbal. Terwijl je bij een ander het volledig moet uitschrijven.
Jaaaaaa.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is het gezellig op het blakon?
[ afbeelding ]
Wil best je blakon partycrashen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
*checkt eigen blakon*
Geen beer op te zien.
Er staan ook maar 1078 quizzen op over Hamilton. Maar de meeste zullen wel over die race jongen gaan.quote:
Ja, dan vergeet je net die h die er opeens bij moet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja kloptDat is dan een stuk fijner inderdaad
Heb wel eens gehad bij quizzen dat ik het antwoord gewoon wist, maar het toch fout had of dat de tijd op raakte, omdat ik van alles probeerde, maar het was niet de spelling waar ze om vroegen
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dan vergeet je net die h die er opeens bij moet.
Vaticaanstad ?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:44 schreef Guanabana het volgende:
@:Cee
Haha dit filmpje is leuk, hoe hij Engels en Spaans zo door elkaar gooit
Mijn Spaans is niet goed genoeg om alles te verstaan, maar jouwe intussen misschien wel
Straks komt die jouw balkon nog crashenquote:
Ja hij zal kacheltjelam zijn, kitst alles onder hier, z’n ijsbeervacht helemaal vies, m’n kat van streek, nee ik pas!quote:
Mazzel dat ik die niet hebquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Straks komt die jouw balkon nog crashen
Gelijk heb je hoor! En hij woont dichtbij genoeg om het nog echt te komen doen ook!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hij zal kacheltjelam zijn, kitst alles onder hier, z’n ijsbeervacht helemaal vies, m’n kat van streek, nee ik pas!
neequote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:53 schreef Cee het volgende:
Trouwens nog een mindblowing US president feitje, misschien heb ik dat hier al eens vermeld, maar... wist je dat twee kleinzonen van de 10e president van de VS (1841-1845) nog in leven zijn?
dit klinkt echt heel ongeloofwaardig, maar als je er even over nadenkt, is dit nog best logischquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik ga ‘t kijken.
Trouwens nog een mindblowing US president feitje, misschien heb ik dat hier al eens vermeld, maar... wist je dat twee kleinzonen van de 10e president van de VS (1841-1845) nog in leven zijn?
Ik welquote:
Ik heb hier een vrij panoramisch zicht, maar dan helaas weer net niet op het noordenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:55 schreef Prisha het volgende:
Jongens met blote oog nu zichtbaar!! NNW redelijk laag
Niks te zien hier, maar ik neem het je niet al te kwalijkquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:55 schreef Prisha het volgende:
Soow hejquote:
Toch wel een puntje voor jullie volgende woning hoor, ramen op het noordenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb hier een vrij panoramisch zicht, maar dan helaas weer net niet op het noorden
Wowquote:
Ja van John Tyler zijn er nog twee in leven jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik ga ‘t kijken.
Wij hebben wel een balkon, maar ik ben te lui om te gaan kijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wel*Kijkt even of er een ijsbeer op mijn balkon zit*
Nee, gelukkig niet
Gatverquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hij zal kacheltjelam zijn, kitst alles onder hier, z’n ijsbeervacht helemaal vies, m’n kat van streek, nee ik pas!
Om meerdere redenen jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch wel een puntje voor jullie volgende woning hoor, ramen op het noorden
Het is ook geen balkon, maar een blakonquote:Op zondag 12 juli 2020 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben wel een balkon, maar ik ben te lui om te gaan kijken
Nou @ijs_beer kom er maar in.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben wel een balkon, maar ik ben te lui om te gaan kijken
Helaas hier niet te zien.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:55 schreef Prisha het volgende:
quote:"My grandfather was a teenager while the wars raged in Europe."
"Oh really, WW1 or WW2 ?"
"The Napoleonic wars"
quote:Me: Democrat or Republican?
Grandpa: Whig
Veel plezier!quote:
Oh jaquote:Op zondag 12 juli 2020 00:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is ook geen balkon, maar een blakon
Trusten!quote:
Ik vind het al heel wat dat mijn grootouders aan m'n moeders kant in de Eerste Wereldoorlog zijn geboren.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:55 schreef Prisha het volgende:
Mijn blakon ligt op het zuid-westen en ik zie heel veel heldere sterren, maar niet wat wat ik zou moeten zienquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:55 schreef Prisha het volgende:
Zolang ik er maar geen last van heb mag Dave zijn gang gaan.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit davejes maken met dronken mensen!
Bij jou he, jij kijkt toch niet op jouw balkon.quote:
En dat allemaal nog net voor het internet, kan je nagaan.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:08 schreef Guanabana het volgende:
Geboren in 1868 en overleden in 1980. Moet je je voorstellen wat je dan allemaal meemaakt.
Ze zegt ook 'Everything! Everything has changed!'.
Goeie genen Cee! Dan mogen we hopelijk ook nog lang van jou genietenquote:Op zondag 12 juli 2020 00:10 schreef Cee het volgende:
Mijn oma en opa maken sinds 1 januari voor de tweede keer de jaren ‘20 mee, is ook bizar eigenlijk.
Wauw, dan zijn ze ook echt heel oud?quote:Op zondag 12 juli 2020 00:10 schreef Cee het volgende:
Mijn oma en opa maken sinds 1 januari voor de tweede keer de jaren ‘20 mee, is ook bizar eigenlijk.
Ja logisch Guana, wat een rare vraag.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw, dan zijn ze ook echt heel oud?
quote:Op zondag 13 september 2079 15:43 schreef Cee het volgende:
Godver wat doet Catalonië het weer slecht, hadden ze nooit toe moeten laten tot het ESF. Eén Spanje was wel genoeg.
Ik zit nu dus die Crash Course European en US history te kijken en dat relativeert ook een beetje de tijd waarin we nu leven, het is heftig maar we komen er uit en het is een speldenprik vergeleken met veel andere gebeurtenissen. Alles wordt nu zo veel uitvergroot omdat die simpelheid weg is en iedereen continu van alles op de hoogte is en wil zijn.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
z
[..]
En dat allemaal nog net voor het internet, kan je nagaan.
Ik speel trouwens graag spellen uit de western-tijd om een soort van 'simpeler leven'-gevoel te krijgen. Ik ben me ervan bewust dat het een luxe is van deze tijd dat we af en toe naar zulke tijden kunnen verlangen.
95 en (volgende maand) 93.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw, dan zijn ze ook echt heel oud?
Zit die Jan Smit nou alweer te zeveren dat de 6 J's naar de finale hadden moeten gaanquote:
De grootouders aan mijn moeders kant ook!quote:Op zondag 12 juli 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat mijn grootouders aan m'n moeders kant in de Eerste Wereldoorlog zijn geboren.
Nou ja en nee. Het originele ESF is nog steeds in mei maar iedereen kijkt tegen die tijd naar het alternatieve ESF, een split-off na onenigheid over de toetreding van India. Het originele ESF is nu meer een soort Bollywood-gebeuren.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In 2079 is het Songfestival in september?
Hahaquote:Op zondag 12 juli 2020 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zit die Jan Smit nou alweer te zeveren dat de 6 J's naar de finale hadden moeten gaan
Mijn opa 1914 en m'n oma 1916, heel dichtbij dusquote:Op zondag 12 juli 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De grootouders aan mijn moeders kant ook!Opa uit 1917 en oma uit 1915
Nee en ik hoor ook bijzonder weinig! Dus denk dat IJs die van mij toch maar overgeslagen heeftquote:Op zondag 12 juli 2020 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij jou he, jij kijkt toch niet op jouw balkon.
Jinx het nou niet.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie genen Cee! Dan mogen we hopelijk ook nog lang van jou genieten
Dat is echt zo bizar jaquote:Op zondag 12 juli 2020 00:08 schreef Guanabana het volgende:
Geboren in 1868 en overleden in 1980. Moet je je voorstellen wat je dan allemaal meemaakt.
Ze zegt ook 'Everything! Everything has changed!'.
quote:Op zondag 12 juli 2020 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja en nee. Het originele ESF is nog steeds in mei maar iedereen kijkt tegen die tijd naar het alternatieve ESF, een split-off na onenigheid over de toetreding van India. Het originele ESF is nu meer een soort Bollywood-gebeuren.
Ohquote:Op zondag 12 juli 2020 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga naar bed mensen.
Of nou ja, bed. We hebben vandaag het bed uit elkaar gehaald alvast omdat maandag het nieuwe komt, dus ik lig nu op een matras op de grond tussen de brokstukken maar goed dat overleef ik ook wel.
quote:Op zondag 12 juli 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie genen Cee! Dan mogen we hopelijk ook nog lang van jou genieten
Ouders van mijn vader kwamen uit 1918 en 1917. Dus ik denk dat zijn grootouders zo rond de 1895 geboren zijn.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De grootouders aan mijn moeders kant ook!Opa uit 1917 en oma uit 1915
Ik vrees er vooral voor, dat Jan het heel lang gaat volhoudenquote:Op zondag 12 juli 2020 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Nee tegen die tijd kunnen ze dat niet meer volhouden en zijn het de 5J's en een K.
De Baskische inzending is dan waarschijnlijk beterquote:
quote:Op zondag 12 juli 2020 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is maar de vraag of het echt genieten wordt natuurlijk.
Beter zo?
Dat zou me niks verbazenquote:Op zondag 12 juli 2020 00:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Baskische inzending is dan waarschijnlijk beter
Trustenquote:Op zondag 12 juli 2020 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga naar bed mensen.
Of nou ja, bed. We hebben vandaag het bed uit elkaar gehaald alvast omdat maandag het nieuwe komt, dus ik lig nu op een matras op de grond tussen de brokstukken maar goed dat overleef ik ook wel.
Dat had ik in februari ook een paar nachten voordat mijn nieuwe bed en matras er waren! Was best grappig, beetje een kampeer gevoel, en ik haat kamperen.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga naar bed mensen.
Daar vrezen wij allemaal voor jongenquote:Op zondag 12 juli 2020 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees er vooral voor, dat Jan het heel lang gaat volhouden
van mij uit 1909 en 1912, en die leven al meer dan 20 jaar niet meerquote:Op zondag 12 juli 2020 00:23 schreef Redefine het volgende:
Mijn opa en oma kwamen uit respectievelijk 1917 en 1919. Maar die leven al een kleine twintig jaar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |