abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 juli 2020 @ 22:03:28 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194014296
Melody (17) te zwaar om kapster te worden: ‘Schaam je, ROC van Twente’

In een half uurtje tijd viel haar droom in duigen. Melody Schoemaker (17) wil haar leven lang al kapster worden. Maar na het intakegesprek bij het ROC in Enschede is ze totaal ontredderd: ze kreeg te horen dat haar overgewicht een probleem kan zijn tijdens de opleiding.

https://www.ad.nl/binnenl(...)van-twente~aa80817b/
pi_194014331
Nou ja als je worstenvingers hebt is zo’n klein schaartje de hele dag om je vingers heen niet goed.
pi_194014375
Ze moet wel in staat zijn om de hele dag te kunnen blijven staan en werken met de armen. En de schaar op een veilige manier vast kunnen houden.

Als ze dat niet kan lijkt het mij logisch dat ze afgewezen is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  donderdag 9 juli 2020 @ 22:09:31 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194014415
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Welkom op FOK!.

De waarheid ligt ongetwijfeld ergens in het midden tussen ROC en kind, maar het is overduidelijk een belangrijk thema in dat gesprek geweest en dat geeft, wat mij betreft, geen pas.

Als overgewicht leidt tot fysieke ongemakken dan kom je daar tijdens die opleiding of stage vanzelf achter. Kun je het dan altijd nog bespreekbaar maken, maar dan heb je een concrete aanleiding. Die was er nu helemaal niet.
Tja ik vind het dan weer netjes dat ze niet om de hete brei heendraaien en melden dat fors overgewicht in dat vak een probleem kan zijn. Beter dan dat ze dat moet ervaren door allerlei fysiek leed te ondergaan.

Het is natuurlijk de toon die de muziek maakt

"Zeg Melody, even open en eerlijk, we zien dat je wel behoorlijk zwaar bent. Dat kan als kapster behoorlijk in de weg gaan zitten. Want het werk is fysiek erg intensief en onze ervaring is dat kapsters met overgewicht vaak fysieke klachten krijgen. Dus we raden wel aan om daar wat aan te doen."

is wat anders dan

"Hee dikzak, deze opleiding is er niet een voor vadsige vrouwen want die wil niemand!"
pi_194014416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Azula het volgende:
Nou ja als je worstenvingers hebt is zo’n klein schaartje de hele dag om je vingers heen niet goed.
Pakt ze toch gewoon zo'n schaar

pi_194014492
Lijkt me wel nice!!!
Van die jetsers die in je nek rusten.
  donderdag 9 juli 2020 @ 22:14:10 #7
489305 Borisboemboem
Boris boem boem bam bam boem!
pi_194014497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Pakt ze toch gewoon zo'n schaar

[ afbeelding ]
Dat ding heeft zelfs zo'n stuk om noten tussen te kraken.
Boem <br />Bam <br />Boem<br />Boem
pi_194014540
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 22:14 schreef Borisboemboem het volgende:

[..]

Dat ding heeft zelfs zo'n stuk om noten tussen te kraken.
Precies. Bij vervelende klanten pak je gewoon even een vingertje.
  donderdag 9 juli 2020 @ 22:20:14 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194014610
Gisteren dacht ik: Ja terecht dat ze er iets van zeggen.

Maar ik heb mijn mening bijgesteld. Zij heeft net als ieder ander de vrijheid om die opleiding te doen. Of haar obesitas later in de weg zit is haar eigen verantwoordelijkheid.
pi_194014630
Al pics ??
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 9 juli 2020 @ 22:49:14 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194015192
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
Gisteren dacht ik: Ja terecht dat ze er iets van zeggen.

Maar ik heb mijn mening bijgesteld. Zij heeft net als ieder ander de vrijheid om die opleiding te doen. Of haar obesitas later in de weg zit is haar eigen verantwoordelijkheid.
Die vrijheid had ze sowieso

Maar uiteindelijk is het toch prettiger voor haar om meteen open en eerlijk te horen dat het een probleem kan zijn, dan dat ze het indirect moet leren omdat iedereen maar sociaal wenselijk praat. Aan haar verder of ze het ter harte neemt.
  donderdag 9 juli 2020 @ 23:00:07 #12
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_194015492
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
Gisteren dacht ik: Ja terecht dat ze er iets van zeggen.

Maar ik heb mijn mening bijgesteld. Zij heeft net als ieder ander de vrijheid om die opleiding te doen. Of haar obesitas later in de weg zit is haar eigen verantwoordelijkheid.
Daarom was ze ook al toegelaten en werd ze er alleen maar even op attent gemaakt.
pi_194015505
"Hé vetklep, zou je niet iets aan je moddervette bacolichaam doen?"
pindazakje
pi_194015532
Via de facebook van die moeder kan je fotos zien maar dat meisje is echt niet te dik.... kan niet eens zeggen dat ze mollig is, of ze is ineens ontzettend aangekomen..

(edit: dat lijkt het geval te zijn of het waren oude fotos die in januari geplaats waren: https://www.rtlnieuws.nl/(...)Pf6EUWjPomas1Dbz9NJI)
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  donderdag 9 juli 2020 @ 23:02:45 #15
308523 the-eye
I'm a Live Wire
  donderdag 9 juli 2020 @ 23:05:35 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194015629
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 23:00 schreef the-eye het volgende:

[..]

Daarom was ze ook al toegelaten en werd ze er alleen maar even op attent gemaakt.
Ja ik zie het al voor me.

Melody moet een stage vinden. Ze wordt eerst 8x met allerlei vage smoesjes afgewezen. Dan heeft ze een stage. Dat mislukt omdat ze fysiek teveel moeite heeft. Maar ze wordt weggestuurd met als slap verhaal dat "ze niet in het team past". Daarna vind ze nog een stage. Maar na een paar maanden krijgt ze last van haar knieen en valt ze uit. Ze gaat naar de dokter en die zegt "Ik zie dat je als kapster wel fysiek werk doet. En je bent er eigenlijk te zwaar voor. Daarom zijn je knieen overbelast geraakt".

En dan roept moeder "WAAROM HEEFT DE OPLEIDING DAT NIET VERTELD!! ZE MOETEN ZICH SCHAMEN!!!!"

Helemaal top dat om de hete brei heendraaien
pi_194016086
Lol edit
pi_194018071
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 23:01 schreef joyvke het volgende:
Via de facebook van die moeder kan je fotos zien maar dat meisje is echt niet te dik.... kan niet eens zeggen dat ze mollig is, of ze is ineens ontzettend aangekomen..

(edit: dat lijkt het geval te zijn of het waren oude fotos die in januari geplaats waren: https://www.rtlnieuws.nl/(...)Pf6EUWjPomas1Dbz9NJI)
Uit dit artikel blijkt dat het wat genuanceerder ligt. Ik was niet bij het gesprek, maar het is vaak zo dat mensen met uiterlijke onzekerheden dingen verkeerd of te dramatisch opvatten en daar een eigen draai aan geven.

Ik zie trouwens 2 verschillende foto's in dat artikel. Die onderste, da's toch niet Melody?
pi_194018084
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 07:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Uit dit artikel blijkt dat het wat genuanceerder ligt. Ik was niet bij het gesprek, maar het is vaak zo dat mensen met uiterlijke onzekerheden dingen verkeerd of te dramatisch opvatten en daar een eigen draai aan geven.

Ik zie trouwens 2 verschillende foto's in dat artikel. Die onderste, da's toch niet Melody?
Geen van beiden volgens mij. Iemand gaf aan dat ze er op haar facebook pagina er redelijk uitziet.
pi_194018251
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 07:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Geen van beiden volgens mij. Iemand gaf aan dat ze er op haar facebook pagina er redelijk uitziet.
Heb ik ook bekeken, maar die foto's zijn voor zover ik kan zien van 3 jaar terug.
pi_194018372
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 07:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Uit dit artikel blijkt dat het wat genuanceerder ligt. Ik was niet bij het gesprek, maar het is vaak zo dat mensen met uiterlijke onzekerheden dingen verkeerd of te dramatisch opvatten en daar een eigen draai aan geven.

Ik zie trouwens 2 verschillende foto's in dat artikel. Die onderste, da's toch niet Melody?
tja, een communicatie medewerker van de school zal het inderdaad iets genuanceerder brengen dan 2 dames die de intake doen.
pi_194018390
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja ik zie het al voor me.

Melody moet een stage vinden. Ze wordt eerst 8x met allerlei vage smoesjes afgewezen. Dan heeft ze een stage. Dat mislukt omdat ze fysiek teveel moeite heeft. Maar ze wordt weggestuurd met als slap verhaal dat "ze niet in het team past". Daarna vind ze nog een stage. Maar na een paar maanden krijgt ze last van haar knieen en valt ze uit. Ze gaat naar de dokter en die zegt "Ik zie dat je als kapster wel fysiek werk doet. En je bent er eigenlijk te zwaar voor. Daarom zijn je knieen overbelast geraakt".

En dan roept moeder "WAAROM HEEFT DE OPLEIDING DAT NIET VERTELD!! ZE MOETEN ZICH SCHAMEN!!!!"

Helemaal top dat om de hete brei heendraaien
je vult wel heel erg in hoor.
ik zou zeggen kijk dat wervingsfilmpje even, genoeg wat minder slanke dames die daar gewoon bezig zijn.

en eenmalig aangeven in een gesprek dat het mogelijk een probleem kan zijn ipv door zeuren dat ze toch echt een dietiste moet gaan bezoeken want anders lukt het niet is heel wat anders.
pi_194018395
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:40 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

je vult wel heel erg in hoor.
ik zou zeggen kijk dat wervingsfilmpje even, genoeg wat minder slanke dames die daar gewoon bezig zijn.

en eenmalig aangeven in een gesprek dat het mogelijk een probleem kan zijn ipv door zeuren dat ze toch echt een dietiste moet gaan bezoeken want anders lukt het niet is heel wat anders.
Je vult nu zelf ook in.
Ik ken Melody niet maar jij ook niet(?)
pi_194018401
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:41 schreef kovenant het volgende:

[..]

Je vult nu zelf ook in.
Ik ken Melody niet maar jij ook niet(?)
lees de originele post dan maar eens.

dit is de link die in de originele post stond: https://www.ad.nl/binnenl(...)van-twente~aa80817b/
pi_194018415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:40 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

je vult wel heel erg in hoor.
ik zou zeggen kijk dat wervingsfilmpje even, genoeg wat minder slanke dames die daar gewoon bezig zijn.

en eenmalig aangeven in een gesprek dat het mogelijk een probleem kan zijn ipv door zeuren dat ze toch echt een dietiste moet gaan bezoeken want anders lukt het niet is heel wat anders.
Dan kom je toch terug op hoe dik deze dame dan wel niet is. En dat weten we niet.
pi_194018420
gedaan maar daar staat het niet in.
misschien in de link naar het AD maar die ga ik niet lezen nee.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:07:12 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194018670
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:40 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

je vult wel heel erg in hoor.
ik zou zeggen kijk dat wervingsfilmpje even, genoeg wat minder slanke dames die daar gewoon bezig zijn.

en eenmalig aangeven in een gesprek dat het mogelijk een probleem kan zijn ipv door zeuren dat ze toch echt een dietiste moet gaan bezoeken want anders lukt het niet is heel wat anders.
Nouja ik maak een schets van hoe "dat ze zelf moet ervaren dat teveel overgewicht tot problemen zal leiden" er mogelijk in praktijk uit ziet. Een hoop onnodig leed.

Die kapsters in dat filmpje zijn niet allemaal slank, en dat hoeft ook niet. Maar er zijn er ook geen bij die echt moddervet zijn.

Nou kan ik me voorstellen dat de vrouwen in dat gesprek zich misschien op een respectloze manier hebben uitgelaten dus dat is niet goed. Maar dat ze haar attent maken op mogelijke problemen vind ik wel netjes. Beter het met de mantel der liefde bedekken en het daarna mis laten gaan.
pi_194018703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja ik maak een schets van hoe "dat ze zelf moet ervaren dat teveel overgewicht tot problemen zal leiden" er mogelijk in praktijk uit ziet. Een hoop onnodig leed.

Die kapsters in dat filmpje zijn niet allemaal slank, en dat hoeft ook niet. Maar er zijn er ook geen bij die echt moddervet zijn.

Nou kan ik me voorstellen dat de vrouwen in dat gesprek zich misschien op een respectloze manier hebben uitgelaten dus dat is niet goed. Maar dat ze haar attent maken op mogelijke problemen vind ik wel netjes. Beter het met de mantel der liefde bedekken en het daarna mis laten gaan.
En de school heeft excuses aangeboden. Dit had je kunnen afdoen met een 'boze' brief na het gesprek.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:10:56 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194018713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En de school heeft excuses aangeboden. Dit had je kunnen afdoen met een 'boze' brief na het gesprek.
Klopt, maar mevrouw wil de boodschap kennelijk ook niet horen.
pi_194018750
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
Gisteren dacht ik: Ja terecht dat ze er iets van zeggen.

Maar ik heb mijn mening bijgesteld. Zij heeft net als ieder ander de vrijheid om die opleiding te doen. Of haar obesitas later in de weg zit is haar eigen verantwoordelijkheid.
Maar dan kost het de maatschappij ook geld.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_194018788
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
Gisteren dacht ik: Ja terecht dat ze er iets van zeggen.

Maar ik heb mijn mening bijgesteld. Zij heeft net als ieder ander de vrijheid om die opleiding te doen. Of haar obesitas later in de weg zit is haar eigen verantwoordelijkheid.
Ze mag de opleiding ook gewoon doen.
pi_194018835
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:14 schreef HSG het volgende:

[..]

Maar dan kost het de maatschappij ook geld.
Ik vind dit altijd zo'n dooddoener. Zo'n meisje die mogelijk (want dat is niet eens zeker) de opleiding niet kan af maken of haar werk niet kan uitoefenen, wat gaat zij jou persoonlijk kosten? Je gaat dat niet eens merken.
pi_194018856
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind dit altijd zo'n dooddoener. Zo'n meisje die mogelijk (want dat is niet eens zeker) de opleiding niet kan af maken of haar werk niet kan uitoefenen, wat gaat zij jou persoonlijk kosten? Je gaat dat niet eens merken.
Jij snapt het niet. :)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_194018864
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind dit altijd zo'n dooddoener. Zo'n meisje die mogelijk (want dat is niet eens zeker) de opleiding niet kan af maken of haar werk niet kan uitoefenen, wat gaat zij jou persoonlijk kosten? Je gaat dat niet eens merken.
Het lijkt mij eerder het meisje te beschermen voor een misschien wel erg zware toekomst. Maar dan moet je over dat overgewicht niet een hele intake gaan zeuren.
pi_194018907
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:20 schreef HSG het volgende:

[..]

Jij snapt het niet. :)
dan zal jij wel niet zo duidelijk zijn want ik snap jou niet :D
pi_194018952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het lijkt mij eerder het meisje te beschermen voor een misschien wel erg zware toekomst. Maar dan moet je over dat overgewicht niet een hele intake gaan zeuren.
Als daar de hele intake over gemekkerd is, waarom heeft die vader dan zijn klep niet opengetrokken? Die zat er toch bij?
pi_194018983
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als daar de hele intake over gemekkerd is, waarom heeft die vader dan zijn klep niet opengetrokken? Die zat er toch bij?
Of die dacht : hoort ze het eens van een ander dat ze te dik is :+
pi_194019020
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:27 schreef descon het volgende:

[..]

Of die dacht : hoort ze het eens van een ander dat ze te dik is :+
Jamaar echt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze daar zo bot gaan doen tegen dat meisje als haar vader erbij zit. Of hij ziet eruit als een lulletje rozenwater.
pi_194019044
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als daar de hele intake over gemekkerd is, waarom heeft die vader dan zijn klep niet opengetrokken? Die zat er toch bij?
Ik weet niet wat die vader gedaan heeft.
pi_194019049
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Jamaar echt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze daar zo bot gaan doen tegen dat meisje als haar vader erbij zit. Of hij ziet eruit als een lulletje rozenwater.
Sommige mensen vinden het lastig om de waarheid te horen. Kun je het nog net zo netjes brengen maar ze duiken dan toch standaard in de slachtoffer rol.
pi_194019095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:32 schreef descon het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden het lastig om de waarheid te horen. Kun je het nog net zo netjes brengen maar ze duiken dan toch standaard in de slachtoffer rol.
Daarom dat ik zeg dat ik denk dat het gesprek anders is verlopen dan dat de moeder zegt (die er uiteindelijk ook niet bij was) .
pi_194019143
De school had niets hoeven te zeggen, elk weldenkend mens weet dat overgewicht uiteindelijk tot last leidt. Eigen verantwoordelijkheid, maar ja ze konden het nou eenmaal niet laten, wat toch wijst op een oncontroleerbare drang om dikkerds te veranderen omdat het niet in hun ideaalbeeld past.

Wel suf dat moeders nog even moet zeggen van 'ze sport wel hoor'! Alsof dat het beter maakt. Dat betekent alleen maar dat ze nog meer eet.. Verder, linedancing :')
pi_194019167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:41 schreef Cockwhale het volgende:
De school had niets hoeven te zeggen, elk weldenkend mens weet dat overgewicht uiteindelijk tot last leidt. Eigen verantwoordelijkheid, maar ja ze konden het nou eenmaal niet laten, wat toch wijst op een oncontroleerbare drang om dikkerds te veranderen omdat het niet in hun ideaalbeeld past.

Wel suf dat moeders nog even moet zeggen van 'ze sport wel hoor'! Alsof dat het beter maakt. Dat betekent alleen maar dat ze nog meer eet.. Verder, linedancing :')
Het had gewoon een waarschuwing van 1 minuut kunnen zijn. Je bent er verder voor een intake.
pi_194019169
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:27 schreef descon het volgende:

[..]

Of die dacht : hoort ze het eens van een ander dat ze te dik is :+
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:47:53 #45
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194019218
Dit is een tweede topic waard ja?......Ok.
pi_194019220
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het had gewoon een waarschuwing van 1 minuut kunnen zijn. Je bent er verder voor een intake.
Bij een kappersopleiding? Kom op zeg. Tegenwoordig zitten veel kappers ook op zo'n stoel die een zadelvorm hebben. Dit ging gewoon om een schoonheidsideaal. De meeste kappers zijn namelijk van die make-up poppetjes, die 99% van de dag met beauty stuff bezig zijn.
pi_194019230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:48 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Bij een kappersopleiding? Kom op zeg. Tegenwoordig zitten veel kappers ook op zo'n stoel die een zadelvorm hebben. Dit ging gewoon om een schoonheidsideaal. De meeste kappers zijn namelijk van die make-up poppetjes, die 99% van de dag met beauty stuff bezig zijn.
Het wordt gezien als een van de zwaardere beroepen. Niet voor niets lijkt mij.
pi_194019273
pi_194021189
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:23 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

dan zal jij wel niet zo duidelijk zijn want ik snap jou niet :D
Maar dat wil jij ook niet. :)
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 08:39:14 #50
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_194032949
quote:
Is dat Braddie :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  zaterdag 11 juli 2020 @ 08:53:52 #51
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194033000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja ik zie het al voor me.

Melody moet een stage vinden. Ze wordt eerst 8x met allerlei vage smoesjes afgewezen. Dan heeft ze een stage. Dat mislukt omdat ze fysiek teveel moeite heeft. Maar ze wordt weggestuurd met als slap verhaal dat "ze niet in het team past". Daarna vind ze nog een stage. Maar na een paar maanden krijgt ze last van haar knieen en valt ze uit. Ze gaat naar de dokter en die zegt "Ik zie dat je als kapster wel fysiek werk doet. En je bent er eigenlijk te zwaar voor. Daarom zijn je knieen overbelast geraakt".

En dan roept moeder "WAAROM HEEFT DE OPLEIDING DAT NIET VERTELD!! ZE MOETEN ZICH SCHAMEN!!!!"

Helemaal top dat om de hete brei heendraaien
Beste post die ik vandaag heb gelezen. _O_ En ik heb er al een best aantal gelezen vandaag. *)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 11 juli 2020 @ 09:27:22 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194033164
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:53 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Beste post die ik vandaag heb gelezen. _O_ En ik heb er al een best aantal gelezen vandaag. *)
En dat terwijl ik normaal gesproken juist tegen dat gehaat op dikkere vrouwen ben. Ze kunnen best mooi zijn en fijn met knuffelen en seks. Zelfs mijn huidige vriendin zit wel op het randje van overgewicht.

Maar als veel teveel overgewicht in een beroep enorm lastig is dan mag dat ook gezegd worden en is het aan Melody om er wat mee te doen. Beter dan dat ze erachter moet komen via allerlei nare ervaringen omdat het politiek incorrect is gewoon te zeggen wat er scheelt.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 10:02:24 #53
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194033418
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En dat terwijl ik normaal gesproken juist tegen dat gehaat op dikkere vrouwen ben. [...]
Maar dat doe je in je post toch helemaal niet? Het is volgens mij een geval waarin je beter eerlijk tegen iemand kunt zijn. Het is 'zachte heelmeester'-achtig om om de hete brij heen te draaien denk ik.
quote:
Maar als veel teveel overgewicht in een beroep enorm lastig is dan mag dat ook gezegd worden en is het aan Melody om er wat mee te doen. Beter dan dat ze erachter moet komen via allerlei nare ervaringen omdat het politiek incorrect is gewoon te zeggen wat er scheelt.
Ja, precies.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_194033439
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 09:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En dat terwijl ik normaal gesproken juist tegen dat gehaat op dikkere vrouwen ben. Ze kunnen best mooi zijn en fijn met knuffelen en seks. Zelfs mijn huidige vriendin zit wel op het randje van overgewicht.

Maar als veel teveel overgewicht in een beroep enorm lastig is dan mag dat ook gezegd worden en is het aan Melody om er wat mee te doen. Beter dan dat ze erachter moet komen via allerlei nare ervaringen omdat het politiek incorrect is gewoon te zeggen wat er scheelt.
Blijft over dat het lijkt alsof men de hele intake ervoor heeft gebruikt. Dat lijkt mij wat overdreven.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 10:09:17 #55
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194033497
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 10:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Blijft over dat het lijkt alsof men de hele intake ervoor heeft gebruikt. Dat lijkt mij wat overdreven.
Ja, als je het één keer met enige nadruk zegt, lijkt me dat voldoende.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 11 juli 2020 @ 10:15:28 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194033577
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 10:02 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar dat doe je in je post toch helemaal niet? Het is volgens mij een geval waarin je beter eerlijk tegen iemand kunt zijn. Het is 'zachte heelmeester'-achtig om om de hete brij heen te draaien denk ik.
[..]

Ja, precies.
Nee klopt maar wil ook voorkomen hier in de hoek van de fatshamers te zitten.

Hoe dan ook. Het lijkt me het beste als scholen hun personeel ook een beetje trainen op hoe je dit soort lastige boodschappen brengt. Want we moeten ook zeker niet om de brei heen gaan draaien.
pi_194033593
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:40 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

je vult wel heel erg in hoor.
ik zou zeggen kijk dat wervingsfilmpje even, genoeg wat minder slanke dames die daar gewoon bezig zijn.

en eenmalig aangeven in een gesprek dat het mogelijk een probleem kan zijn ipv door zeuren dat ze toch echt een dietiste moet gaan bezoeken want anders lukt het niet is heel wat anders.
Vul je zelf niet nog meer in?
Wie zegt dat er is doorgezeurd over een diëtist. Wellicht heeft het ROC enkel aangegeven dit te kunnen en willen faciliteren en leerling gewezen op de risico's die er wel degelijk zijn.

Opdrachtgevers in (zware) fysieke beroepen als horeca, zorg, bouw openen wel vaker het gesprek met leerlingen/werknemers die overgewicht hebben die een belemmering (kunnen) vormen in het werk of voor de eigen gezondheid van werknemer.

Niet de gemakkelijkste gesprekken, maar wel nodig en wat mij betreft oprecht en vanuit goed werkgeverschap.
Tegenwoordig zie je dat steeds meer werkgevers en opleiders ondersteuning hierbij faciliteren. Bv in de vorm van een diëtist, abo voor de sportschool, lifestylecoach etc.

Moeder had wat mij betreft beter eventuele hulp kunnen aanpakken en met dochter aan de slag kunnen gaan dan zich te gaan beklagen op internet. Ze is immers zeer waarschijnlijk mede oorzaak van het probleem wat haar dochter heeft.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 10:23:19 #58
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194033668
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 10:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee klopt maar wil ook voorkomen hier in de hoek van de fatshamers te zitten.
Oké. Ja, al vind ik fatshaming persoonlijk minder erg dan mensen die doen alsof dik zijn de norm is en die aan slimshaming doen. En doel ik niet op kritiek op magere vrouwen (want mager zijn lijkt me ook niet gezond) maar op vrouwen die een normaal of atletisch figuur hebben.
quote:
Hoe dan ook. Het lijkt me het beste als scholen hun personeel ook een beetje trainen op hoe je dit soort lastige boodschappen brengt. Want we moeten ook zeker niet om de brei heen gaan draaien.
Nee.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_194035247
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 22:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja ik vind het dan weer netjes dat ze niet om de hete brei heendraaien en melden dat fors overgewicht in dat vak een probleem kan zijn. Beter dan dat ze dat moet ervaren door allerlei fysiek leed te ondergaan.

Het is natuurlijk de toon die de muziek maakt

"Zeg Melody, even open en eerlijk, we zien dat je wel behoorlijk zwaar bent. Dat kan als kapster behoorlijk in de weg gaan zitten. Want het werk is fysiek erg intensief en onze ervaring is dat kapsters met overgewicht vaak fysieke klachten krijgen. Dus we raden wel aan om daar wat aan te doen."

is wat anders dan

"Hee dikzak, deze opleiding is er niet een voor vadsige vrouwen want die wil niemand!"
Mee eens
pi_194035432
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 10:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee klopt maar wil ook voorkomen hier in de hoek van de fatshamers te zitten.

Hoe dan ook. Het lijkt me het beste als scholen hun personeel ook een beetje trainen op hoe je dit soort lastige boodschappen brengt. Want we moeten ook zeker niet om de brei heen gaan draaien.
Als 2 dunne breinaalden het nieuws cru hebben overgebracht snap ik Melody's reactie. Maar een waarschuwing dat het een zwaar beroep is voor iemand met morbide obesitas lijkt me op zn plaats. Vraag me alleen af of het meisje ook morbide obesitas heeft.
pi_194035434
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 10:16 schreef FYazz het volgende:

[..]

Vul je zelf niet nog meer in?
Wie zegt dat er is doorgezeurd over een diëtist. Wellicht heeft het ROC enkel aangegeven dit te kunnen en willen faciliteren en leerling gewezen op de risico's die er wel degelijk zijn.

Opdrachtgevers in (zware) fysieke beroepen als horeca, zorg, bouw openen wel vaker het gesprek met leerlingen/werknemers die overgewicht hebben die een belemmering (kunnen) vormen in het werk of voor de eigen gezondheid van werknemer.

Niet de gemakkelijkste gesprekken, maar wel nodig en wat mij betreft oprecht en vanuit goed werkgeverschap.
Tegenwoordig zie je dat steeds meer werkgevers en opleiders ondersteuning hierbij faciliteren. Bv in de vorm van een diëtist, abo voor de sportschool, lifestylecoach etc.

Moeder had wat mij betreft beter eventuele hulp kunnen aanpakken en met dochter aan de slag kunnen gaan dan zich te gaan beklagen op internet. Ze is immers zeer waarschijnlijk mede oorzaak van het probleem wat haar dochter heeft.
nee, ik vul niets in.

uit het artikel wat gelinkt is in de openingspost:

Melody’s vader Pascal zat bij het gesprek en kan er nog steeds niet over uit. „Mijn dochter zat daar gewoon te huilen, het ging alleen maar over afvallen en de diëtiste. Terwijl ze dacht dat het over de opleiding zou gaan.
pi_194035498
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:39 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Is dat Braddie :')
Ja. The bradge
pi_194049046
Wat is mis met de waarheid? Als kapster moet je veel staan en is arbeidsintensief en geen kapperszaak zit op iemand als Melody te wachten want ze vormt een gezondheidsrisico en dat mevrouw om te haverklap moet rusten omdat het anders te zwaar voor haar wordt.

Verder is Melody ook niet van plan om wat aan haar overgewicht te doen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_194049276
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 12:51 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

nee, ik vul niets in.

uit het artikel wat gelinkt is in de openingspost:

Melody’s vader Pascal zat bij het gesprek en kan er nog steeds niet over uit. „Mijn dochter zat daar gewoon te huilen, het ging alleen maar over afvallen en de diëtiste. Terwijl ze dacht dat het over de opleiding zou gaan.
Dat is 1 kant van het verhaal en dan ook nog eens van een vader die het gesprek blijkbaar zelf niet in goede banen wist te leiden en zich daarna bij zijn vrouw is gaan beklagen.

En al zou het wel zo zijn gegaan, steek als ouders je energie in de gezondheid van je dochter i.p.v. in online je gaan beklagen over een opleidingsinstituut.
De nadruk wordt op deze manier ook alleen maar meer gelegd op het overgewicht van dochter.
pi_194050003
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 10:30 schreef HSG het volgende:
Wat is mis met de waarheid? Als kapster moet je veel staan en is arbeidsintensief en geen kapperszaak zit op iemand als Melody te wachten want ze vormt een gezondheidsrisico en dat mevrouw om te haverklap moet rusten omdat het anders te zwaar voor haar wordt.

Verder is Melody ook niet van plan om wat aan haar overgewicht te doen.
Dat laatste staat nergens volgens mij. En ze heeft de eerste stap al gezet met line dancing.....
  zondag 12 juli 2020 @ 12:09:55 #66
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194050133
Als je de pilotenopleiding gaat doen terwijl je slechtziend bent, dan is het toch wel erg fijn dat ze vanuit de opleiding je er op attent maken dat het vak dat je gekozen hebt niet heel erg goed aansluit bij je beperking?

Maar zo werkt dat dus niet als je ver na 1990 geboren bent.

Jij ziet een kans om je gekwetst/beledigd te voelen? Proficiat! Doe daar wat mee! En ga vooral niet voor het moeilijke pad: naar school, leer iets, pak een baan, word wat. Bejaarden deden dat vroeger. We leven in de "woke" tijd.

On topic: Die meid dacht dat ze wel even kapster kon worden met haar overgewicht. Mensen met obesitas kunnen vaak niet eens een uurtje staan. Kun je je voorstellen hoe ze daarbij gaan werken de hele dag met die zware armen omhoog? Nu blijkt dat ze gewoon toegelaten is aan die opleiding en dat ze haar alleen attent hebben gemaakt op eventuele hobbels die ze kan tegenkomen in haar loopbaan.
  zondag 12 juli 2020 @ 12:12:02 #67
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_194050164
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 10:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké. Ja, al vind ik fatshaming persoonlijk minder erg dan mensen die doen alsof dik zijn de norm is en die aan slimshaming doen. En doel ik niet op kritiek op magere vrouwen (want mager zijn lijkt me ook niet gezond) maar op vrouwen die een normaal of atletisch figuur hebben.
[..]

Nee.
Ik wil even beginnen met dat ik je gelijk geef.

Echter is gewicht voor veel vrouwen zo'n ontzettend precair ding. Vaak is het hele eigenbeeld er aan ontleend. En da's niet raar als je ziet hoe de maatschappij met dikkerds omgaat.

Vraag is of je dit dan tijdens zo'n intake op deze manier ter sprake moet brengen tot zo'n meid zit te huilen. Vraag gewoon hoe haar fysieke conditie is zonder gewicht ter sprake te brengen. Helemaal als het om 17-jarigen gaat. Komop zeg. Ze zal zelf ook wel weten dat ze geen maat 36 heeft. En ze zal ongetwijfeld, net als alle 17-jarigen ontzettend onzeker zijn over haar uiterlijk.

Dus om nou concreet te zeggen " heu, op basis van je uiterlijk voldoe je niet aan de normen die we stellen. We hebben geen idee hoe het zit met je conditie en hoe sportief je bent, en eigenlijk ook over de rest van je gezondheid weten we niets. Maar we moeten je er wel effe op wijzen dat je iig dik bent" ...
Zijn ook andere manieren voor. Ik zou lekker een andere kappersopleiding zoeken als ik Melody zou zijn.
pi_194050173
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:09 schreef Ixnay het volgende:
Als je de pilotenopleiding gaat doen terwijl je slechtziend bent, dan is het toch wel erg fijn dat ze vanuit de opleiding je er op attent maken dat het vak dat je gekozen hebt niet heel erg goed aansluit bij je beperking?

Maar zo werkt dat dus niet als je ver na 1990 geboren bent.

Jij ziet een kans om je gekwetst/beledigd te voelen? Proficiat! Doe daar wat mee! En ga vooral niet voor het moeilijke pad: naar school, leer iets, pak een baan, word wat. Bejaarden deden dat vroeger. We leven in de "woke" tijd.

On topic: Die meid dacht dat ze wel even kapster kon worden met haar overgewicht. Mensen met obesitas kunnen vaak niet eens een uurtje staan. Kun je je voorstellen hoe ze daarbij gaan werken de hele dag met die zware armen omhoog? Nu blijkt dat ze gewoon toegelaten is aan die opleiding en dat ze haar alleen attent hebben gemaakt op eventuele hobbels die ze kan tegenkomen in haar loopbaan.
Slechtziend is heel wat anders dan overgewicht. In die zin dat als je slechtziend bent, dat onomkeerbaar is. Bij overgewicht kun je diëten en kan de situatie beter worden.
  zondag 12 juli 2020 @ 12:19:23 #69
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194050285
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Slechtziend is heel wat anders dan overgewicht. In die zin dat als je slechtziend bent, dat onomkeerbaar is. Bij overgewicht kun je diëten en kan de situatie beter worden.
Terecht punt. Maar is het slecht dat zo'n opleiding je er op attent maakt dat zij een extra uitdaging heeft die gezondere meisjes niet hebben?
pi_194050305
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Terecht punt. Maar is het slecht dat zo'n opleiding je er op attent maakt dat zij een extra uitdaging heeft die gezondere meisjes niet hebben?
Dat is juist goed. Als men het op een normale manier doet.
  zondag 12 juli 2020 @ 12:31:42 #71
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194050439
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is juist goed. Als men het op een normale manier doet.
Op wat voor manier ging het dan?
pi_194050465
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:31 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Op wat voor manier ging het dan?
Te lang doorgaan over dat overgewicht. Dat kan ook even tussendoor en verder dan met de echte intake.
pi_194050703
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:31 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Op wat voor manier ging het dan?
Volgens mij had men gezegd dat het een zwaar vak is omdat je veel moet staan, en dat je daarom beter niet te zwaar kunt zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194050726
Misschien een idee voor haar nu een opleiding te kiezen op wat verdere afstand waar je lekker heen kan fietsen. Ook gezond.
pi_194050758
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Volgens mij had men gezegd dat het een zwaar vak is omdat je veel moet staan, en dat je daarom beter niet te zwaar kunt zijn.
Pun intended? :P
pi_194050791
Discriminatie op het mbo? Het failliet van de maatschappij.
pi_194050812
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 10:55 schreef FYazz het volgende:

[..]

Dat is 1 kant van het verhaal en dan ook nog eens van een vader die het gesprek blijkbaar zelf niet in goede banen wist te leiden en zich daarna bij zijn vrouw is gaan beklagen.

En al zou het wel zo zijn gegaan, steek als ouders je energie in de gezondheid van je dochter i.p.v. in online je gaan beklagen over een opleidingsinstituut.
De nadruk wordt op deze manier ook alleen maar meer gelegd op het overgewicht van dochter.
wie had het ook weer over invullen :D
pi_194050831
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:04 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

wie had het ook weer over invullen :D
Je komt er gewoon niet onderuit omdat er weinig feiten bekend zijn over dat gesprek behalve dat het Melanie erg heeft geraakt en de school excuses heeft aangeboden.
  zondag 12 juli 2020 @ 13:07:59 #79
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194050833
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:12 schreef Saboo het volgende:

[..]

Ik wil even beginnen met dat ik je gelijk geef.
Bedankt.
quote:
Echter is gewicht voor veel vrouwen zo'n ontzettend precair ding. Vaak is het hele eigenbeeld er aan ontleend. En da's niet raar als je ziet hoe de maatschappij met dikkerds omgaat.
Ja, snap ik. Datingsites staan er vol mee Ik heb geen relatie maar elke week zijn er wel vijf vrouwen met overgewicht die interesse in me tonen. En die is dan niet wederzijds. Zelf ben ik niet lang. Ik zou liever langzijn en overgewicht hebben. Aan dat overgewicht kun je iets doen, aan die lengte niet (je, alles laten breken en oprekken, maar dat doen ze bij mij niet eens en zou ik ook niet willen.)
quote:
Vraag is of je dit dan tijdens zo'n intake op deze manier ter sprake moet brengen tot zo'n meid zit te huilen. Vraag gewoon hoe haar fysieke conditie is zonder gewicht ter sprake te brengen. Helemaal als het om 17-jarigen gaat. Komop zeg. Ze zal zelf ook wel weten dat ze geen maat 36 heeft. En ze zal ongetwijfeld, net als alle 17-jarigen ontzettend onzeker zijn over haar uiterlijk.

Dus om nou concreet te zeggen " heu, op basis van je uiterlijk voldoe je niet aan de normen die we stellen. We hebben geen idee hoe het zit met je conditie en hoe sportief je bent, en eigenlijk ook over de rest van je gezondheid weten we niets. Maar we moeten je er wel effe op wijzen dat je iig dik bent" ...
Zijn ook andere manieren voor. Ik zou lekker een andere kappersopleiding zoeken als ik Melody zou zijn.
Ja, maar weten we hoe het is gezegd? Helemaal mee eens dat je zoiets heel tactvol moet brengen. Inderdaad met conditie als insteek, als het daar in de kern om gaat.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_194050838
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je komt er gewoon niet onderuit omdat er weinig feiten bekend zijn over dat gesprek behalve dat het Melanie erg heeft geraakt en de school excuses heeft aangeboden.
ow, ik weet ook wel dat er een hoop niet duidelijk is hoor, maar dan mij gaan verwijten dat ik iets invul terwijl diegene dan zelf niet eens de moeite wil doen om het artikel dat gelinkt is in de Op te lezen, nou dan kunnen ze beter maar niet reageren denk ik dan.
pi_194050840
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:07 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bedankt.
[..]

Ja, snap ik. Datingsites staan er vol mee Ik heb geen relatie maar elke week zijn er wel vijf vrouwen met overgewicht die interesse in me tonen. En die is dan niet wederzijds. Zelf ben ik niet lang. Ik zou liever langzijn en overgewicht hebben. Aan dat overgewicht kun je iets doen, aan die lengte niet (je, alles laten breken en oprekken, maar dat doen ze bij mij niet eens en zou ik ook niet willen.)
[..]

Ja, maar weten we hoe het is gezegd? Helemaal mee eens dat je zoiets heel tactvol moet brengen. Inderdaad met conditie als insteek, als het daar in de kern om gaat.
Dat breken en oprekken......doen ze dat ergens?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 12 juli 2020 @ 13:13:33 #82
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194050879
quote:
In de thumbnail al 3 dikkerdjes :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194050938
quote:
6s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:13 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

In de thumbnail al 3 dikkerdjes :')
Dat is Amalia joh!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 12 juli 2020 @ 13:19:40 #84
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194050946
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat breken en oprekken......doen ze dat ergens?
Ja, bij kleine mensen. Dat heten verlengingsoperaties. Zie bijvoorbeeld groeiwijzer.nl.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_194050959
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, bij lilliputers.
Dan wordt je misschien een paar cm langer. Mijn ex was 1.48 en wilde dit ook graag.
pi_194050967
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan wordt je misschien een paar cm langer. Mijn ex was 1.48 en wilde dit ook graag.
In China is het ook een ding, daar moet je 1.70 zijn om manager te kunnen worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 12 juli 2020 @ 13:22:08 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194050970
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is Amalia joh!
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194050981
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

In China is het ook een ding, daar moet je 1.70 zijn om manager te kunnen worden.
China en naar rare regels....
pi_194050991
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is Amalia joh!
Ja. Dat moest geheim blijven maar ze volgt gewoon een vmbo opleiding.
pi_194051006
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

China en naar rare regels....
Het is niet zo zeer een regel wat ik begreep, maar dat als je klein bent dat je geen leiderschap kunt uitstralen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194051020
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:04 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

wie had het ook weer over invullen :D
Jij ;)
  zondag 12 juli 2020 @ 13:35:29 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194051125
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan wordt je misschien een paar cm langer. Mijn ex was 1.48 en wilde dit ook graag.
Tot 20 cm kan het kennelijk. Maar je moet het wel erg graag willen. Maandenlang tot een jaar lang met zo'n fixateur externe rondlopen en opnieuw leren lopen...
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 12 juli 2020 @ 13:36:09 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194051130
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

In China is het ook een ding, daar moet je 1.70 zijn om manager te kunnen worden.
Ook als vrouw? Als het voor mannen geldt, snap ik het nog een beetje. Poetin redt het dan net met zijn 1.70.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 12 juli 2020 @ 13:36:31 #94
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194051134
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is niet zo zeer een regel wat ik begreep, maar dat als je klein bent dat je geen leiderschap kunt uitstralen.
Als man inderdaad. Als vrouw is het geen probleem.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_194051154
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Tot 20 cm kan het kennelijk. Maar je moet het wel erg graag willen. Maandenlang tot een jaar lang met zo'n fixateur externe rondlopen en opnieuw leren lopen...
Dat is een aardig stuk erbij. Ik zou het risico en de ellende niet aan gaan denk ik. Hoe lang ben jij? Ik weet van mijn ex wel dat bijv. kleding kopen al vervelend is als je klein bent. Dat werd vaak de kinderafdeling.
pi_194051178
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:36 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Als man inderdaad. Als vrouw is het geen probleem.
Vrouwen worden volgens mij sowieso niet zo snel manager.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 12 juli 2020 @ 13:56:40 #97
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194051368
Dat beslist een werkgever wel hè? Achterlijke school.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194051381
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:56 schreef MissGiraffe het volgende:
Dat beslist een werkgever wel hè? Achterlijke school.
De school nam haar gewoon aan.......
  zondag 12 juli 2020 @ 14:02:01 #99
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194051447
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is een aardig stuk erbij. Ik zou het risico en de ellende niet aan gaan denk ik.
Ik ook niet.
quote:
Hoe lang ben jij?
1.78 m.
quote:
Ik weet van mijn ex wel dat bijv. kleding kopen al vervelend is als je klein bent. Dat werd vaak de kinderafdeling.
Dat lijkt me heel naar, zeker wanneer je een man bent. Dan zou ik maatkleding laten maken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 12 juli 2020 @ 14:02:57 #100
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194051460
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Vrouwen worden volgens mij sowieso niet zo snel manager.
Nee, maar mijn vorige vrouwelijke baas was 1.51. En op de een of andere manier maakt het bij vrouwen niet uit, lijkt het.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 12 juli 2020 @ 14:03:27 #101
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194051470
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De school nam haar gewoon aan.......
De school had er niet over moeten beginnen. Laatste keer dat ik door een professional geknipt ben was dat ook eentje met overgewicht en die was heel goed.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194051548
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 14:03 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

De school had er niet over moeten beginnen. Laatste keer dat ik door een professional geknipt ben was dat ook eentje met overgewicht en die was heel goed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 12 juli 2020 @ 14:54:27 #103
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194052235
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 14:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat saai. Samson shit is altijd saai.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  zondag 12 juli 2020 @ 21:56:09 #104
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_194060772
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 10:16 schreef FYazz het volgende:

Moeder had wat mij betreft beter eventuele hulp kunnen aanpakken en met dochter aan de slag kunnen gaan dan zich te gaan beklagen op internet. Ze is immers zeer waarschijnlijk mede oorzaak van het probleem wat haar dochter heeft.
Dit. Ouders zijn toch echt degenen die de grenzen horen aan te geven. Als je op je 17de al zo fors bent, dat daar bij een beroepsopleiding iets over gezegd wordt, dan hebben de ouders m.i. iets uit hun handen laten vallen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 12 juli 2020 @ 22:26:02 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194061356
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 12:09 schreef Ixnay het volgende:
Als je de pilotenopleiding gaat doen terwijl je slechtziend bent, dan is het toch wel erg fijn dat ze vanuit de opleiding je er op attent maken dat het vak dat je gekozen hebt niet heel erg goed aansluit bij je beperking?

Maar zo werkt dat dus niet als je ver na 1990 geboren bent.

Jij ziet een kans om je gekwetst/beledigd te voelen? Proficiat! Doe daar wat mee! En ga vooral niet voor het moeilijke pad: naar school, leer iets, pak een baan, word wat. Bejaarden deden dat vroeger. We leven in de "woke" tijd.

On topic: Die meid dacht dat ze wel even kapster kon worden met haar overgewicht. Mensen met obesitas kunnen vaak niet eens een uurtje staan. Kun je je voorstellen hoe ze daarbij gaan werken de hele dag met die zware armen omhoog? Nu blijkt dat ze gewoon toegelaten is aan die opleiding en dat ze haar alleen attent hebben gemaakt op eventuele hobbels die ze kan tegenkomen in haar loopbaan.
Komt wat sterker over als je niet het gedrag van een gezin op een hele generatie loopt te projecteren.
pi_194062840
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 21:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dit. Ouders zijn toch echt degenen die de grenzen horen aan te geven. Als je op je 17de al zo fors bent, dat daar bij een beroepsopleiding iets over gezegd wordt, dan hebben de ouders m.i. iets uit hun handen laten vallen.
Opleidingen/studie's hebben niks te zeggen over iemand. Stel dat mensen worden gediscrimineerd omdat ze op een bepaalde partij stemmen en niet mogen deelnemen aan een studie filosofie.
pi_194064590
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 23:37 schreef CapoCan het volgende:

[..]

Opleidingen/studie's hebben niks te zeggen over iemand. Stel dat mensen worden gediscrimineerd omdat ze op een bepaalde partij stemmen en niet mogen deelnemen aan een studie filosofie.
Het gaat en ging hierbij niet over het niet aangenomen worden. Voor de zoveelste keer. Ze is gewoon aangenomen.
  maandag 13 juli 2020 @ 08:17:39 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194064599
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 21:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dit. Ouders zijn toch echt degenen die de grenzen horen aan te geven. Als je op je 17de al zo fors bent, dat daar bij een beroepsopleiding iets over gezegd wordt, dan hebben de ouders m.i. iets uit hun handen laten vallen.
Nouja met 17 hebben ze natuurlijk niet meer alle controle over een kind. Die heeft al de nodige vrijheid om zich dik te kunnen eten.
pi_194064628
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 08:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja met 17 hebben ze natuurlijk niet meer alle controle over een kind. Die heeft al de nodige vrijheid om zich dik te kunnen eten.
Dat kunnen ze met veel jonger ook al. Hoeveel kinderen er na schooltijd geen snoep en chips van hun zakgeld komen kopen. Blikjes frisdrank en energy...
  maandag 13 juli 2020 @ 08:26:04 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194064640
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 08:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat kunnen ze met veel jonger ook al. Hoeveel kinderen er na schooltijd geen snoep en chips van hun zakgeld komen kopen. Blikjes frisdrank en energy...
Ja dat begon bij mij ook al toen ik 10-11 was :D

Al bewoog ik dan weer zoveel dat dat niet uitmaakte
pi_194064998
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 11:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat laatste staat nergens volgens mij. En ze heeft de eerste stap al gezet met line dancing.....
Nu pas...
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_194065019
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:18 schreef HSG het volgende:

[..]

Nu pas...
Dat deed ze al langer volgens mij. Maar of dat echt helpt tegen overgewicht......
pi_194065028
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat deed ze al langer volgens mij. Maar of dat echt helpt tegen overgewicht......
Het is een combi van voldoende lichaamsbeweging en diëten. Valt er al één af, dan kun je het doorgaans wel vergeten.
pi_194065069
Sterker nog, é
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is een combi van voldoende lichaamsbeweging en diëten. Valt er al één af, dan kun je het doorgaans wel vergeten.
Eén of twee keer per week line dancen gaat helemaal niets uithalen. Dat staat misschien gelijk aan een goede boterham. Zo'n gewicht valt niet tegen op te sporten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2020 09:28:16 ]
pi_194065096
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:27 schreef Knokkelkoorts het volgende:
Sterker nog, é
[..]

Eén of twee keer per week line dancen gaat helemaal niets uithalen. Dat staat misschien gelijk aan een goede boterham. Zo'n gewicht valt niet tegen op te sporten.
Ja, je zal wel de handen uit de mouwen moeten steken ja. Ik vind baantjes zwemmen wel heel fijn. Ontspannend, gezond en je verbrand er toch ook aardig wat calorieën mee :)
  donderdag 16 juli 2020 @ 02:35:12 #116
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_194108570
gewicht/figuur zit m voor een groot deel in wat je eet. Als papa en mama dat niet hebben gestimuleerd om het juist te doen, en iemand wijst hun prinsesje dan op het overgewicht, is de wereld te klein. Deze heftige reactie heeft grotendeel te maken met een stel ouders dat duidelijk geen kritiek op hun prinsesje kan verdragen. Er werd alleen gewezen op dat overgewicht problemen met zich mee kan dragen.

Overigens verbaas ik mij heel vaak over ouders die zelf alle moeite moeten doen om op gewicht te blijven, maar hun kinderen die vaak net pas een jaar zijn wel al heel veel suikersnoep geven. Ik begrijp niet dat zo'n ouders niet inzien dat de bron van het probleem in die actie ligt.
With love :*
pi_194109629
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 14:02 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik ook niet.
[..]

1.78 m.
[..]

Dat lijkt me heel naar, zeker wanneer je een man bent. Dan zou ik maatkleding laten maken.
Gast 178cm is gewoon in de range van gemiddeld. Dat is echt niet klein. En hoe ouder je bent hoe gemiddelder het is aangezien de gemiddelde lengte nog steeds toeneemt. Voor mannen is het nu gemiddeld 182cm. Das 4 cm verschil...
pi_194109721
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 14:54 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Wat saai. Samson shit is altijd saai.
jij bent pas een saaie kutuser
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 16 juli 2020 @ 21:13:23 #119
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194119944
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:54 schreef soeverein het volgende:

[..]

Gast 178cm is gewoon in de range van gemiddeld. Dat is echt niet klein. En hoe ouder je bent hoe gemiddelder het is aangezien de gemiddelde lengte nog steeds toeneemt. Voor mannen is het nu gemiddeld 182cm. Das 4 cm verschil...
Dank je wel. O+ Toch voel ik me vaak klein, doordat zo veel mannen boven de 1.90 zijn. Maar ik ben wel blij dat ik bijvoorbeeld 1.65 ben. Dat lijkt me echt niet fijn.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_194120055
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 14:03 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

De school had er niet over moeten beginnen. Laatste keer dat ik door een professional geknipt ben was dat ook eentje met overgewicht en die was heel goed.
Ik heb liever wel dat een school mij zou waarschuwen als ik mijzelf mogelijk naar de tyfus ging helpen.
pi_194120119
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 08:54 schreef soeverein het volgende:

[..]

Gast 178cm is gewoon in de range van gemiddeld. Dat is echt niet klein. En hoe ouder je bent hoe gemiddelder het is aangezien de gemiddelde lengte nog steeds toeneemt. Voor mannen is het nu gemiddeld 182cm. Das 4 cm verschil...
Haha een kleine man!!
  donderdag 16 juli 2020 @ 21:58:37 #122
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194120622
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 21:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb liever wel dat een school mij zou waarschuwen als ik mijzelf mogelijk naar de tyfus ging helpen.
Wtf? Wat een onzin. Zo'n kut ROC heeft zich niet bezig te houden met hoe mensen hun leven invullen.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194121546
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 21:58 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Wtf? Wat een onzin. Zo'n kut ROC heeft zich niet bezig te houden met hoe mensen hun leven invullen.
Beroepen waar je de hele dag moet staan in een rare houding zijn beroepen met veel blesures en de kanzen op al die blesures worden groter als je viesdik bent. Daar mag je best voor waarschuwen. Het feit dat je met je obesitas slachtoffertje gaat spelen in de landelijke media is pas triest.
  donderdag 16 juli 2020 @ 23:14:06 #124
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194121795
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 22:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Beroepen waar je de hele dag moet staan in een rare houding zijn beroepen met veel blesures en de kanzen op al die blesures worden groter als je viesdik bent. Daar mag je best voor waarschuwen. Het feit dat je met je obesitas slachtoffertje gaat spelen in de landelijke media is pas triest.
Weet je hoeveel dikke kapsters er zijn? Dat ROC is nogal wereldvreemd en vervelend. Verder is dit verhaal op tv vertellen ook triest ja.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194121916
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 23:14 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Weet je hoeveel dikke kapsters er zijn? Dat ROC is nogal wereldvreemd en vervelend. Verder is dit verhaal op tv vertellen ook triest ja.
Er is een verschil tussen wat gezet en (morbide) obees, waar het eerste geen probleem hoeft te zijn ligt dat met het tweede vaak net even anders.
  donderdag 16 juli 2020 @ 23:30:10 #126
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194122052
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juli 2020 23:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen wat gezet en (morbide) obees, waar het eerste geen probleem hoeft te zijn ligt dat met het tweede vaak net even anders.
Ze had overgewicht maar kan gewoon normaal bewegen.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194122272
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 23:30 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ze had overgewicht maar kan gewoon normaal bewegen.
Ook met een normaal uithoudingsvermogen?
  donderdag 16 juli 2020 @ 23:47:10 #128
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194122366
quote:
5s.gif Op donderdag 16 juli 2020 23:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ook met een normaal uithoudingsvermogen?
Als je een idee wilt hebben: op d'r moeders (Silvia) Facebook staat een filmpje met het de kinderen. Nou kan zo'n ROC überhaupt ook niet oordelen over haar conditie maar ik heb niet het idee dat dit een bankhanger is die na 100 meter lopen uitgeput is.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194122411
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 23:47 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Als je een idee wilt hebben: op d'r moeders (Silvia) Facebook staat een filmpje met het de kinderen. Nou kan zo'n ROC überhaupt ook niet oordelen over haar conditie maar ik heb niet het idee dat dit een bankhanger is die na 100 meter lopen uitgeput is.
Ik heb geen facebook en heb ook niet de social media accounts van deze mensen achterhaald, ik ga af op de foto's die gepost zijn in het eerste deel en op basis daarvan kan ik zeker niet uitsluiten dat dit meisje (morbide) obees is.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 00:10:10 #130
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194122668
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2020 23:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik heb geen facebook en heb ook niet de social media accounts van deze mensen achterhaald, ik ga af op de foto's die gepost zijn in het eerste deel en op basis daarvan kan ik zeker niet uitsluiten dat dit meisje (morbide) obees is.
Er staat er eentje.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194122693
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 00:10 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Er staat er eentje.
Geen idee of er geëdit/verwijderd is maar toen dat topic nog liep stonden er twee. Één zwaar bewerkt/gefilterd en een ander waar ze schuin op stond maar alsnog duidelijk te zien was dat ze een flinke omvang heeft.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 00:26:35 #132
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194122816
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 00:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Geen idee of er geëdit/verwijderd is maar toen dat topic nog liep stonden er twee. Één zwaar bewerkt/gefilterd en een ander waar ze schuin op stond maar alsnog duidelijk te zien was dat ze een flinke omvang heeft.
Ze ziet er mongolig uit. Ik denk dat dat de echte reden was.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194123414
Het lijkt me niet echt nodig van het ROC om dit aan te halen, zijn genoeg dikke kappers/kapsters. Bovendien zegt iemands formaat niet altijd iets over iemands conditie/uithoudingsvermogen etc. Vind het nogal een aanname om er gelijk vanuit te gaan dat ze niet lang zou kunnen staan oid omdat ze dik is. Dat gezegd hebbende zie ik het ook wel voor me dat zo'n meisje misschien wat dramatisch heeft gereageerd "ohhhh ze vinden me te dik" terwijl de school het hoogstwaarschijnlijk wel wat genuanceerder heeft gebracht. Ga ik vanuit dan.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 08:23:59 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194124360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 03:29 schreef Smart_ass het volgende:
Het lijkt me niet echt nodig van het ROC om dit aan te halen, zijn genoeg dikke kappers/kapsters. Bovendien zegt iemands formaat niet altijd iets over iemands conditie/uithoudingsvermogen etc. Vind het nogal een aanname om er gelijk vanuit te gaan dat ze niet lang zou kunnen staan oid omdat ze dik is. Dat gezegd hebbende zie ik het ook wel voor me dat zo'n meisje misschien wat dramatisch heeft gereageerd "ohhhh ze vinden me te dik" terwijl de school het hoogstwaarschijnlijk wel wat genuanceerder heeft gebracht. Ga ik vanuit dan.
Het blijft natuurlijk een belangrijke vraag hoe dik dan. Gewoon een beetje dikker dan het schoonheidsideaal van de puber. Of echt problematisch overgewicht.

Ik neem ook van dat ze uit ervaring spreken en dan is het netjes om niet om de hete brei heen te draaien. Veel beter dan niks zeggen en haar allerlei leed te laten ervaren.
pi_194124512
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 03:29 schreef Smart_ass het volgende:
Het lijkt me niet echt nodig van het ROC om dit aan te halen, zijn genoeg dikke kappers/kapsters. Bovendien zegt iemands formaat niet altijd iets over iemands conditie/uithoudingsvermogen etc. Vind het nogal een aanname om er gelijk vanuit te gaan dat ze niet lang zou kunnen staan oid omdat ze dik is. Dat gezegd hebbende zie ik het ook wel voor me dat zo'n meisje misschien wat dramatisch heeft gereageerd "ohhhh ze vinden me te dik" terwijl de school het hoogstwaarschijnlijk wel wat genuanceerder heeft gebracht. Ga ik vanuit dan.
Een hele intake lijkt mij wat ver gaan.
pi_194130350
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 08:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Een hele intake lijkt mij wat ver gaan.
Melody moet minder voedsel intaken. Hahahahaha
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')