Nee joh, als ik bitterballen op een broodje zou doen wordt ze boos.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit leest toch een beetje als vreemdgaan.
Het is een achtbaan van emotiesquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerst vraagt bitterbal iedereen om een sigaret op te steken en nu zegt ze doe het niet.
Oh nou ja gelukkig gaat het maar om stoppen met roken en ben je niet suīcidaal of zo.quote:
nog niet. wel wat moordlustigquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nou ja gelukkig gaat het maar om stoppen met roken en ben je niet suīcidaal of zo.
Kan jou dat boeien, die afvalballen kosten 24 cent per stuk of zo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, als ik bitterballen op een broodje zou doen wordt ze boos.
Da's normaal, dat herken ik van Joop.quote:
die maakt regelmatig stekende bewegingen naar je?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's normaal, dat herken ik van Joop.
Tot nu toe nooit naar mij gelukkig, maar anderen zijn niet veilig.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die maakt regelmatig stekende bewegingen naar je?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan jou dat boeien, die afvalballen kosten 24 cent per stuk of zo.
quote:
Hey even over AC he?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's normaal, dat herken ik van Joop.
Zo duurde even voor ik AC snapte.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey even over AC he?
Zijn haaien een beetje standaard om te vangen? Ik ving eergisteravond in een uurtje een walvishaai. een witte haai en een hamerhaai. Vond ik een beetje jammer zo snel achter elkaar.
Die zijn nu in het seizoen ja (sinds deze maand).quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey even over AC he?
Zijn haaien een beetje standaard om te vangen? Ik ving eergisteravond in een uurtje een walvishaai. een witte haai en een hamerhaai. Vond ik een beetje jammer zo snel achter elkaar.
Oh ok. Naja heb deze maar gedoneerd eerst maar zal ze dan als ik ze voor zaterdag nog vang bewaren. Thanks voor de info.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn nu in het seizoen ja (sinds deze maand).Witte haaien bewaren tot zaterdag, CJ betaalt er meer voor dan de Nooklets.
Mooi wel, ik ging gisteren zwemmen, zag ik een haaiensilhouet. Water uit, vissen, witte haai. DANK JE WEL HE, NOOK. JE ZEI DAT HET VEILIG WAS.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ok. Naja heb deze maar gedoneerd eerst maar zal ze dan als ik ze voor zaterdag nog vang bewaren. Thanks voor de info.
Je bent ook gaan spelen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey even over AC he?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi wel, ik ging gisteren zwemmen, zag ik een haaiensilhouet. Water uit, vissen, witte haai. DANK JE WEL HE, NOOK. JE ZEI DAT HET VEILIG WAS.
150.000 klopt dat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn nu in het seizoen ja (sinds deze maand).Witte haaien bewaren tot zaterdag, CJ betaalt er meer voor dan de Nooklets.
Ja had het wel leuk gevonden als die grote vangsten iets meer gespreid zouden zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent ook gaan spelen!
Maar was bij mij hetzelfde. Ving ze ook ineens in twee dagen allemaal.
Zķ veel meer ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
150.000 klopt dat?![]()
Zelf nog niet geprobeerd.
WTF? Dat zou gunstig zijn dan kan ik mijn verbouwing afbetalen met 1,5 haai.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
150.000 klopt dat?![]()
Zelf nog niet geprobeerd.
Ik ga op haaienjacht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zķ veel meer ook niet.Maar 22.500 bij CJ en 15.000 bij Nooklets.
Kan je nou ook online met andere mensen spelen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind zwemmen wel echt leuk. Ben nog niet zo ver hoor, vandaag mijn derde nieuwe inwoner gok ik.
Vanaf nu vang je alleen nog Suckerfish.quote:
Ja!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je nou ook online met andere mensen spelen?
Ja maar dan moet je wel een paar euro per maand betalen, Ik had het eerst maar stopgezet omdat ik toen Zelda ging spelen. Overweeg je ook een Switch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je nou ook online met andere mensen spelen?
oh weet ik niet maar wat je hier net verteld klinkt wel leukquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel een paar euro per maand betalen, Ik had het eerst maar stopgezet omdat ik toen Zelda ging spelen. Overweeg je ook een Switch?
Het werkt wat anders, ik kan mensen uitnodigen op m'n eiland via een gegenereerde code, dan kan iedereen met de code die sessie op bezoek (of tot ik m'n eiland weer dichtgooi). Ik kan ook m'n eiland opengooien voor vrienden, dan kan in principe iedereen waar ik Nintendovriendjes mee ben op bezoek komen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus ik kan jullie tegenkomen in het spel?
Heb er echt al zoveel plezier van gehad dat hij wat mij betreft elke cent waard is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh weet ik niet maar wat je hier net verteld klinkt wel leuk
Graag gedaan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb er echt al zoveel plezier van gehad dat hij wat mij betreft elke cent waard is.
ja schrok ook wel van de prijzenquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat ie zo slecht verkrijgbaar is en dat de games zo duur zijn.
Voorraden lijken weer aangevuld nu, overigens. Staat ook weer voor de gewone prijs op bol enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat ie zo slecht verkrijgbaar is en dat de games zo duur zijn.
Ja!quote:
Goedkoopste die ik net vond is 329quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voorraden lijken weer aangevuld nu, overigens. Staat ook weer voor de gewone prijs op bol enzo.
Ja, da's de normale prijs.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedkoopste die ik net vond is 329
Oh dat zei iemand... Helaas helaasquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zķ veel meer ook niet.Maar 22.500 bij CJ en 15.000 bij Nooklets.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Was nog spannend dat ie uit Duitsland moest komen weet je nog?
Hoor om me heen best veel mensen die hem net voor of tijdens de lockdown hebben aangeschaft.
Anders had ik dat geld toch wel uitgegeven aan reisjes enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedkoopste die ik net vond is 329
Heb je met die knollen al geprobeerd geld te verdienen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WTF? Dat zou gunstig zijn dan kan ik mijn verbouwing afbetalen met 1,5 haai.
Ik 3 maanden in Zelda ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb ondertussen denk ik zo'n 150 uur in AC zitten, dus dat was de ¤60 wel waard.
Ik kan in de ochtenden nooit kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je met die knollen al geprobeerd geld te verdienen?
Haal zo iedere week 1,5 miljoen op
Maar moet je tijd voor hebben om prijzen in de gaten te houden.
Nou euhm. Ik vraag wel eens wat de prijs is maar ik weet nog niet wat knollen zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je met die knollen al geprobeerd geld te verdienen?
Haal zo iedere week 1,5 miljoen op
Maar moet je tijd voor hebben om prijzen in de gaten te houden.
Die kan je alleen op zondagochtend kopen, bij een of ander snottebelvarken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou euhm. Ik vraag wel eens wat de prijs is maar ik weet nog niet wat knollen zijn.
Ik ga richting 250 nuquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb ondertussen denk ik zo'n 150 uur in AC zitten, dus dat was de ¤60 wel waard.
Ah. Maar kan je ze dan ook verbouwen/vermeerderen? En zondagochtend, dat wordt even spelen met de datum en tijd van de switch dan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kan je alleen op zondagochtend kopen, bij een of ander snottebelvarken.
Ik ben vriendjes met een paar die er ruim 500 uur in hebben zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga richting 250 nu
Ben wel iets minder gaan spelen. Veel meer online nu. Maar nog lang niet klaar
Heb ze wel buiten liggen maar is lelijk ja. Eiland weer terug naar 4 sterren ook danquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel serieus irritant dat je die dingen niet in je storage kwijt kan. Gelukkig heb ik nu een kelder om het in te leggen, maar OVERAL turnips is ook geen charmante look.
Nee, alleen kopen/verkopen. En timetravel zou ik mee oppassen als je turnips hebt, volgens mij bederven ze dan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah. Maar kan je ze dan ook verbouwen/vermeerderen? En zondagochtend, dat wordt even spelen met de datum en tijd van de switch dan.
Ik heb nog lang geen 5 sterren eiland.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:12 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ze wel buiten liggen maar is lelijk ja. Eiland weer terug naar 4 sterren ook danmaar als ik alle kamers heb betaald stop ik met die knollen
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou euhm. Ik vraag wel eens wat de prijs is maar ik weet nog niet wat knollen zijn.
Correctquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, alleen kopen/verkopen. En timetravel zou ik mee oppassen als je turnips hebt, volgens mij bederven ze dan.
Speel jij in het Engels? Ik in het Nederlands maar moet echt best vaak lachen om die teksten als je hebt een kikkervisje gevangen, kijk eens wat een mooi dik kopje hij heeft. Etc. Wie dat vertaalt heeft allemaal heeft dat heel goed gedaan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, alleen kopen/verkopen. En timetravel zou ik mee oppassen als je turnips hebt, volgens mij bederven ze dan.
Ja, ik speel eigenlijk altijd alles in het Engels. Maar ik heb meer gehoord dat ze écht hun best hebben gedaan op de vertaling.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Speel jij in het Engels? Ik in het Nederlands maar moet echt best vaak lachen om die teksten als je hebt een kikkervisje gevangen, kijk eens wat een mooi dik kopje hij heeft. Etc. Wie dat vertaalt heeft allemaal heeft dat heel goed gedaan.
Ik was het helaas nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Speel jij in het Engels? Ik in het Nederlands maar moet echt best vaak lachen om die teksten als je hebt een kikkervisje gevangen, kijk eens wat een mooi dik kopje hij heeft. Etc. Wie dat vertaalt heeft allemaal heeft dat heel goed gedaan.
Van 4 naar 5 sterren duurt ook best langquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog lang geen 5 sterren eiland.![]()
Maar daarom volgende week/week daarna een beetje hopen op gunstige turnipprijzen, fortuin vergaren om gebouwen te verplaatsen enzo.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Fun fact, CJ heet in het Japans Justin. Justin Beaver.
Ik heb er ook geen haast mee verder, ben nu meer gefocused op m'n zeemeerminhoekje uitbreiden met al die diy's van Pascal.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Van 4 naar 5 sterren duurt ook best lang
Gewoon dingentjes blijven plaatsen enzo, komt vanzelf. Onkruid weghalen helpt ook veel.
Nice!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen haast mee verder, ben nu meer gefocused op m'n zeemeerminhoekje uitbreiden met al die diy's van Pascal.
Gelachenquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nice!
Heb daar nog niks van. Gaat traag met die parels
En is ook het leukst om beetje je eiland in te richtenben ook twee weken helemaal los gegaan met dat terraformen
leuk flesquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelsnackgenot weer allenTRV / Fles' Travelsnacks #6
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelsnackgenot weer allenTRV / Fles' Travelsnacks #6
Ruimte te kortquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terraformen heb ik wel wát gedaan, maar echt groots nog niet. Vooral een beetje gespeeld met m'n originele layout wat toegankelijker maken enzo. Moet nog wel een goeie sterrenkijkplek komen, dat wordt m'n project zodra ik afstand kan doen van al m'n fruitbomen.
CJ?quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, da's echt supertof.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ruimte te kort![]()
Ja sterrenkijken samen is ook leuk hč!
Had vorig weekend sterrenregen. Had iemand verkleedpartijtje georganiseerd met 8 man ofzo op m'n eiland. Was heel grappigquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's echt supertof.![]()
Daarom wil ik er ook een mooi hoekje voor gaan maken.
Ik ga gewoon netjes blijven en de TT respecteren.quote:
oh.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon netjes blijven en de TT respecteren.
Doe dat. Nette chat ditquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon netjes blijven en de TT respecteren.
Sterktequote:
*mompelt iets over een reisverslag van Tokyo*quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik stuur twee weken zo'n ICT core groep uit de VS aan en die arme aardappeltjes weten echt niet wat hen overkomt![]()
Hollandse directheid en een grote bek en deadlines eisen stellen zijn ze daar echt niet gewend, afspraken nakomen is ook zoiets
Niemand in de buurtquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ruikt je adem zo meteen naar een koe met darmproblemen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
*mompelt iets over een reisverslag van Tokyo*
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
*mompelt iets over een reisverslag van Tokyo*
Hij belooft het al heeeeeel langquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Al die lege sigarettendoosjes is als je als dame 25 bent geworden en nog vrijgezel. Dan ben je een oude doos. Als man zijnde word je tuin vol gehangen met sokken, want je bent dan een oude sok.
quote:
Nou hup hup dan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb ik twee jaar geleden beloofd of zo
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je dus even aan kunnen bellen?
Bitterbal te heet ?quote:
Ja duh, dat kost een pakje sigaretten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ja er stond geen bord HIER GRATIS BUMSEN in de tuin dus ik liep door
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:07 schreef Fogel het volgende:
Reis naar Svalbard is overigens een hele jojobestelling geworden, drie of vier keer aangepast door SAS.
Zouden er 3 nachten zijn en op enorme klotetijden vliegen en daardoor effectief ca 2 dagen. Dat is nu 2 nachten geworden, met twee hele dagen daar en met normale vliegtijden. Extra nacht in Oslo vooraf, prima te doen dit.
Nou, succes maarquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:07 schreef Fogel het volgende:
Reis naar Svalbard is overigens een hele jojobestelling geworden, drie of vier keer aangepast door SAS.
Zouden er 3 nachten zijn en op enorme klotetijden vliegen en daardoor effectief ca 2 dagen. Dat is nu 2 nachten geworden, met twee hele dagen daar en met normale vliegtijden. Extra nacht in Oslo vooraf, prima te doen dit.
naar barentsburg ff naar Lenin zwaaien, zolang 't nog kan. En Pyramiden gok ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, succes maarWat ga je die 2 dagen doen dan?
Vrij onzinnig om EN Barentsburg EN Pyramiden te doen als je maar 2 dagen hebtquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naar barentsburg ff naar Lenin zwaaien, zolang 't nog kan. En Pyramiden gok ik
Dat is ook een stuk duidelijker en directer dan lege pakjes sigaretten een een touwtje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ja er stond geen bord HIER GRATIS BUMSEN in de tuin dus ik liep door
Ja toch? Vind ik wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook een stuk duidelijker en directer dan lege pakjes sigaretten een een touwtje.
zo ver is het niet.. en zo groot zijn die plaatsen ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrij onzinnig om EN Barentsburg EN Pyramiden te doen als je maar 2 dagen hebt
nee. Maar zo hetzelfde weer wel. En er is meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo ver is het niet.. en zo groot zijn die plaatsen ook niet
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
longyearbyen en vanaf daar sneeuwscooteren met een geweer?
Uhm, aangezien het nogal onzeker was of het uberhaupt doorging heb ik me nog niet erg ingelezen zeg maar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, succes maarWat ga je die 2 dagen doen dan?
Dat is samen een halve dag. Hup, inlezenquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Uhm, aangezien het nogal onzeker was of het uberhaupt doorging heb ik me nog niet erg ingelezen zeg maar.
Brouwerijbezoek en een gletcherwandeling lijkt me wel wat.
je kan ook een toer in de kolenmijn krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Uhm, aangezien het nogal onzeker was of het uberhaupt doorging heb ik me nog niet erg ingelezen zeg maar.
Brouwerijbezoek en een gletcherwandeling lijkt me wel wat.
Maandag-woensdag.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is samen een halve dag. Hup, inlezenWanneer ga je?
Voor 2 dagenquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:20 schreef Fogel het volgende:
Baggagebeperking is: 7 koffers en 4 handbaggage voor ons tweeen. We kunnen een stuk ijsbeer in delen mee naar huis nemen
\Wat een raar aantal, per persoon 2 handbagage en 3,5 ruim?quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:20 schreef Fogel het volgende:
Baggagebeperking is: 7 koffers en 4 handbaggage voor ons tweeen. We kunnen een stuk ijsbeer in delen mee naar huis nemen
Ja las het van de week al.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
wtf
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-worden-afgeperst
Sickquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
wtf
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-worden-afgeperst
komt omdat mensen daar vaak voor langere tijd richting Svalbard gaan en dus bv ook hun eigen wapen mee nemen e.d.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
\Wat een raar aantal, per persoon 2 handbagage en 3,5 ruim?
LOI is waiting balliequote:Op donderdag 9 juli 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh weet ik niet maar wat je hier net verteld klinkt wel leuk
In mijn geval komt het doordat we SAS+ vliegen (= ieder twee koffers) en omdat ik gold status heb (+2 koffers) en mijn vriendin silver (+1 koffer).quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt omdat mensen daar vaak voor langere tijd richting Svalbard gaan en dus bv ook hun eigen wapen mee nemen e.d.
Maar 2 dagen kan toch wel met alleen carry-on. In de zomer. dafuq manquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
In mijn geval komt het doordat we SAS+ vliegen (= ieder twee koffers) en omdat ik gold status heb (+2 koffers) en mijn vriendin silver (+1 koffer).
Ja snap wel dat je wat meer bagage mee mag nemen maar vind vooral dat halve stuk ruimbagage wat raar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt omdat mensen daar vaak voor langere tijd richting Svalbard gaan en dus bv ook hun eigen wapen mee nemen e.d.
Ah.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
In mijn geval komt het doordat we SAS+ vliegen (= ieder twee koffers) en omdat ik gold status heb (+2 koffers) en mijn vriendin silver (+1 koffer).
2 dagen past gewoon in een rugzak.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar 2 dagen kan toch wel met alleen carry-on. In de zomer. dafuq man
Dat het mág wil niet zeggen dat we daadwerkelijk zoveel koffers mee gaan slepen natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar 2 dagen kan toch wel met alleen carry-on. In de zomer. dafuq man
Nee. Je was wel gekquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat het mág wil niet zeggen dat we daadwerkelijk zoveel koffers mee gaan slepen natuurlijk
Maak jij ff een betere voor ze dan, mevrouw de HTML-expertquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het wel een tyfus site dat loi
Ik!quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Die tekts onder het dik gedrukte moet ik volgens mij overtypen.
wie kan dit lezen dan
[ afbeelding ]
Voor twee dagen stop ik een onderbroek in mijn linkerbroekzak en een tandenborstel in mijn rechterbroekzak en gaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
2 dagen past gewoon in een rugzak.
nahquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak jij ff een betere voor ze dan, mevrouw de HTML-expert
Ja en die blanke sabel stop je in die diplomatendochterquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor twee dagen stop ik een onderbroek in mijn linkerbroekzak en een tandenborstel in mijn rechterbroekzak en gaan
Caroline, ineens kom ik op haar naamquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en die blanke sabel stop je in die diplomatendochter
ja misschien is er nog wat te rellen of zoquote:
Dat lijkt mij niet de bedoelingquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja misschien is er nog wat te rellen of zo
Plaatje doet het niet mevrouw. Omdat je ingelogd moet zijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Die tekts onder het dik gedrukte moet ik volgens mij overtypen.
wie kan dit lezen dan
[ afbeelding ]
Ah oké nou maakt ook niet uit :pquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet mevrouw. Omdat je ingelogd moet zijn
Nee. Niet klein maar niet zo'n xlquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat een grote?
Die mis ik hier in de buurt eigenlijk wel, zo'n AH XL.
Jammer die eigen slagers die daarin zitten vind ik op zich wel goed en makkelijk als ik geen tijd heb om langs de slager te fietsen.quote:
Ah ja k kom er vrijwel nooitquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer die eigen slagers die daarin zitten vind ik op zich wel goed en makkelijk als ik geen tijd heb om langs de slager te fietsen.
Goede toenamequote:Op donderdag 9 juli 2020 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Ziekenhuisopnames 11.887 (23,4% van positief getest), toename: -2
Ik vind het maar een kutzaak maar ik loop er alleen binnen als ik er toevallig langsloop en iets nodig heb of geen zin meer om hier naar de Appie te gaan.quote:
Tis dat je al blauw bent .....quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:30 schreef Leonos het volgende:
Zo, werk van de dag gedaan, nu kom ik jullie vervelen
Omdat het zo groot is?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutzaak maar ik loop er alleen binnen als ik er toevallig langsloop en iets nodig heb of geen zin meer om hier naar de Appie te gaan.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze dat bij de overledenen neerzetten, ga ik de deuren barricaderen.
Jezelf opsluiten werkt niet en is potentieel gevaarlijk, zit je dadelijk met een extreem lage weerstand tegen alles en de eerste hoop verse hondenstront waar je langs loopt gaat je dood worden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zombiepocalypse niet kennenquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf opsluiten werkt niet en is potentieel gevaarlijk, zit je dadelijk met een extreem lage weerstand tegen alles en de eerste hoop verse hondenstront waar je langs loopt gaat je dood worden.
Je braakt over je greepjes?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:36 schreef crv het volgende:
Vorige week voor 13 TESA horren nieuwe greepjes besteld omdat de meeste uitgedroogd zijn door de zon en braken. Als ik fotos overlegde kreeg ik ze gratis .
Prima Service
Geen smokers ernaast ?quote:
Waarom kots je over horren? Om de bonkjes eruit te zeven?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:36 schreef crv het volgende:
Vorige week voor 13 TESA horren nieuwe greepjes besteld omdat de meeste uitgedroogd zijn door de zon en braken. Als ik fotos overlegde kreeg ik ze gratis .
Prima Service
Jij was nog niet bekend met de verleden tijd van breken ?quote:
De xl ah?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Juist helemaal niet. Het is echt reteklein en krap, vooral bij de ingang en de kassa's.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:39 schreef crv het volgende:
[..]
Jij was nog niet bekend met de verleden tijd van breken ?
Waar anders overquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom kots je over horren? Om de bonkjes eruit te zeven?
Ook shitquote:
Kots met dikke brokken in wasbakkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom kots je over horren? Om de bonkjes eruit te zeven?
Aaah ja nee die bedoelde k idd niet met xl :pquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Grote Marktstr hebben we het toch over? Da's toch geen XL? In ieder geval niet qua formaat.
Zolang hij een vuilniszak te lijf gaat, is het prima. Maar ik word ziedend als hij mij te lijf gaat als ik aan mijn kibbeling sta te knabbelenquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Kijk nu hoe een meeuw een vuilniszak te lijf gaat. Zijn echt kutbeesten
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:44 schreef UitStraling het volgende:
Denk niet dat die Nemo met zijn dikke onsympathieke kutkop nog ergens een goede baan kan vinden ooit.
https://www.ad.nl/tech/co(...)macs-terug~aea3fddb/
Prinsesje.quote:Ik vind het onmenselijk en zeer klantonvriendelijk dat MediaMarkt zo agressief in de aanval gaat. Ik ben per slot van rekening een klant die ze tevreden moeten houden”, vertelde hij gisteren tegen deze nieuwssite.
Zin om naar Den Haag te gaan nu.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang hij een vuilniszak te lijf gaat, is het prima. Maar ik word ziedend als hij mij te lijf gaat als ik aan mijn kibbeling sta te knabbelen![]()
Ja die associatie heb ik daar wel vaak bij als ik kibbeling eet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om gemolesteerd te worden door zeemeeuwen?
Ja, dat is niet echt een ontspannende bezigheid in Den Haagquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die associatie heb ik daar wel vaak bij als ik kibbeling eet.
Nog erger is rokende duitsersquote:
Ik wacht nog steeds op jouw travelsnack over die AH.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
Arg
https://imgur.com/a/HTPnKt5#Fl1zD0b
Zo dan :p
Nog even volhouden:pquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jouw travelsnack over die AH.
Kijk em gaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
Arg
https://imgur.com/a/HTPnKt5#Fl1zD0b
Zo dan :p
Zeg hem dat in NL niet meer op terassen gerookt mag worden door duitsersquote:
Failquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik zit net driftig naar een collega te tikken dat hij een stuk tekst van mij heeft zitten deleten. Maar het blijkt dat we tegelijkertijd hetzelfde ticket aan het bewerken waren
Goed gedaan jochiequote:Op donderdag 9 juli 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaWel netjes mijn excuses aangeboden.
Braaf zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:56 schreef Fogel het volgende:
Nou fles, heb nu een hotel in Ulstein geboekt voor volgend weekend. Runde, here we come!
Whut om 4 uur smiddags, op een donderdagquote:
Gratis bierquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoEVen slaapje gedaan
![]()
Nog wat gemist hier?
Ja amateurs he, denken dat je daar een reden bij nodig hebtquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:02 schreef engine het volgende:
[..]
Whut om 4 uur smiddags, op een donderdag
Wat mensen al niet verzinnen om aan het bier te gaan
Dat was toch meer iets voor 80+ ers?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog maar één dagje werken en dan verkansie jongens.
Mijn boodschappenbus is al geweest. O.a. Benediktiner Weizen Hell en Dunkel in huis nu. En nog wel wat meer genottelijkhedenquote:
is hun uitkering te laag ?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Demo op plein. Met exotische vlag en vreemde taal
Met de collega's, onlinequote:Op donderdag 9 juli 2020 15:02 schreef engine het volgende:
[..]
Whut om 4 uur smiddags, op een donderdag
Wat mensen al niet verzinnen om aan het bier te gaan
Gratis wat??quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
Ah Ethiopiërs voor free jawad mohammed
Collega had gisterenavond een pubquiz en twee opdrachten vielen me wel op aan zijn relaas deze ochtend, wie er het meeste spullen in een zwembad/bad/vijver konden gooien en wie er een naaktfoto durfde delen dus tja maak je borst maar nat.quote:
Dit is met allemaal saaie verzekeringsmensen dus ik denk (en hoop) dat er geen naakt gedeeld gaat wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega had gisterenavond een pubquiz en twee opdrachten vielen me wel op aan zijn relaas deze ochtend, wie er het meeste spullen in een zwembad/bad/vijver konden gooien en wie er een naaktfoto durfde delen dus tja maak je borst maar nat.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja amateurs he, denken dat je daar een reden bij nodig hebt
Vooral dat hoop.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is met allemaal saaie verzekeringsmensen dus ik denk (en hoop) dat er geen naakt gedeeld gaat worden
Ik ken nog wel iemand die goed kan schuren ^^quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. 500 euro voor nieuwe gevelbekleding op de aanbouw..
excl. beits.
Hoeft niet geschuurd te wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die goed kan schuren ^^
limburg?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:38 schreef crv het volgende:
Pfff 33 graden, zo weer even naar binnen (airco)
Nou succes met klussen dan maarquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog Frans ook. Drama.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou succes met klussen dan maar
[ afbeelding ]
Doe eens een link van wat je wilt bestellen. Nu is het een beetje als 'als ik bij de groenteboer fruit haal, is het dan pitvrij?'quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je bij IKEA planken bestelt voor in je stelling, krijg je die pinnen er dan vanzelf bij of moet je die los bij bestellen?
welke stelling?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je bij IKEA planken bestelt voor in je stelling, krijg je die pinnen er dan vanzelf bij of moet je die los bij bestellen?
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ivar-plank-grenen-10318159/quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens een link van wat je wilt bestellen. Nu is het een beetje als 'als ik bij de groenteboer fruit haal, is het dan pitvrij?'
iquote:
tten daar die pinnen bij?quote:
Bij mensen die die stelling aannemen zitten wel pinnetjes, alleen zitten die nogal los.quote:
https://www.ikea.com/nl/n(...)AA-2171817-1_pub.pdfquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ivar-plank-grenen-10318159/
Z
[..]
i
[..]
tten daar die pinnen bij?
Nou dat maak ik er niet uit op. Hoogstens dat die bij een complete stelling geleverd worden. Kijk bij een draadrooster of een flessenrek staat een plaatje MET die pinnen:quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)AA-2171817-1_pub.pdf
zo te zien wel, pagina 8.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Mooi hoor de nieuwe ah. Sushi niet gekocht want duur
Hmm, staat er niet echt duidelijk bij, in die pdf van Frantic lijkt het wel alsof ze er gewoon bijzitten, is ook vrij gebruikelijk bij Ikea dat het erbij zit.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ivar-plank-grenen-10318159/
Z
[..]
i
[..]
tten daar die pinnen bij?
op die pagina staat dat je de pinnen uit de naden van het plankje haalt. ikea = standaardisering he. dus dat zal daar ongetwijfeld niet anders zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat maak ik er niet uit op. Hoogstens dat die bij een complete stelling geleverd worden. Kijk bij een draadrooster of een flessenrek staat een plaatje MET die pinnen:
[ afbeelding ]
Maar bij de planken staan die pinnen er niet bij afgebeeld. Maar er staat ook nergens een knop "KOOP HIER DE PINNEN DIE JE OOK NODIG HEBT"EN ik kan wel aannames doen, maar ik word erg chagrijnig van geen pinnen.
Ja heb ik al gedaan. Meteen een autoreply drukte ditdat kan misschien langer dan een dag durenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
maar als je het niet vertrouwd: stuur een FB berichtje naar ikea. die zijn altijd wel snel met antwoorden.
Als ze er bij dat draadrooster bij zitten zullen ze er bij die plank ook bij zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan. Meteen een autoreply drukte ditdat kan misschien langer dan een dag duren
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan. Meteen een autoreply drukte ditdat kan misschien langer dan een dag duren
Elzasquote:
pcies.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Die 4x geeft ook wel aan dat dit standaard zo wordt gedaan bij die planken, dus of je nu een heel systeem of alleen een plank koopt, er zitten altijd 4 pinnetjes in een plank.
Ja lijkt me ook wel. Die er niet standaard bij leveren levert alleen maar een hoop ergernis en gedoe op voor ze natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Die 4x geeft ook wel aan dat dit standaard zo wordt gedaan bij die planken, dus of je nu een heel systeem of alleen een plank koopt, er zitten altijd 4 pinnetjes in een plank.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel. Die er niet standaard bij leveren levert alleen maar een hoop ergernis en gedoe op voor ze natuurlijk.
Meid.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
Loop ik net even langs een terras spreekt een gast me opvliegend aan, ja jij werkt voor xxxxxx, vuile oplichter, eeeeuhm wat? wijst hij op mijn shirt en dat is een shirt met reclame van een jachtbouwbedrijf van een maat van me, even bellen met hem maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |