Nee. Je was wel gekquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat het mág wil niet zeggen dat we daadwerkelijk zoveel koffers mee gaan slepen natuurlijk
Maak jij ff een betere voor ze dan, mevrouw de HTML-expertquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het wel een tyfus site dat loi
Ik!quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Die tekts onder het dik gedrukte moet ik volgens mij overtypen.
wie kan dit lezen dan
[ afbeelding ]
Voor twee dagen stop ik een onderbroek in mijn linkerbroekzak en een tandenborstel in mijn rechterbroekzak en gaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
2 dagen past gewoon in een rugzak.
nahquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak jij ff een betere voor ze dan, mevrouw de HTML-expert
Ja en die blanke sabel stop je in die diplomatendochterquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor twee dagen stop ik een onderbroek in mijn linkerbroekzak en een tandenborstel in mijn rechterbroekzak en gaan
Caroline, ineens kom ik op haar naamquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en die blanke sabel stop je in die diplomatendochter
ja misschien is er nog wat te rellen of zoquote:
Dat lijkt mij niet de bedoelingquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja misschien is er nog wat te rellen of zo
Plaatje doet het niet mevrouw. Omdat je ingelogd moet zijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Die tekts onder het dik gedrukte moet ik volgens mij overtypen.
wie kan dit lezen dan
[ afbeelding ]
Ah oké nou maakt ook niet uit :pquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet mevrouw. Omdat je ingelogd moet zijn
Nee. Niet klein maar niet zo'n xlquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat een grote?
Die mis ik hier in de buurt eigenlijk wel, zo'n AH XL.
Jammer die eigen slagers die daarin zitten vind ik op zich wel goed en makkelijk als ik geen tijd heb om langs de slager te fietsen.quote:
Ah ja k kom er vrijwel nooitquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer die eigen slagers die daarin zitten vind ik op zich wel goed en makkelijk als ik geen tijd heb om langs de slager te fietsen.
Goede toenamequote:Op donderdag 9 juli 2020 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Ziekenhuisopnames 11.887 (23,4% van positief getest), toename: -2
Ik vind het maar een kutzaak maar ik loop er alleen binnen als ik er toevallig langsloop en iets nodig heb of geen zin meer om hier naar de Appie te gaan.quote:
Tis dat je al blauw bent .....quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:30 schreef Leonos het volgende:
Zo, werk van de dag gedaan, nu kom ik jullie vervelen
Omdat het zo groot is?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutzaak maar ik loop er alleen binnen als ik er toevallig langsloop en iets nodig heb of geen zin meer om hier naar de Appie te gaan.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze dat bij de overledenen neerzetten, ga ik de deuren barricaderen.
Jezelf opsluiten werkt niet en is potentieel gevaarlijk, zit je dadelijk met een extreem lage weerstand tegen alles en de eerste hoop verse hondenstront waar je langs loopt gaat je dood worden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze dat bij de overledenen neerzetten, ga ik de deuren barricaderen.
Zombiepocalypse niet kennenquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf opsluiten werkt niet en is potentieel gevaarlijk, zit je dadelijk met een extreem lage weerstand tegen alles en de eerste hoop verse hondenstront waar je langs loopt gaat je dood worden.
Je braakt over je greepjes?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:36 schreef crv het volgende:
Vorige week voor 13 TESA horren nieuwe greepjes besteld omdat de meeste uitgedroogd zijn door de zon en braken. Als ik fotos overlegde kreeg ik ze gratis .
Prima Service
Geen smokers ernaast ?quote:
Waarom kots je over horren? Om de bonkjes eruit te zeven?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:36 schreef crv het volgende:
Vorige week voor 13 TESA horren nieuwe greepjes besteld omdat de meeste uitgedroogd zijn door de zon en braken. Als ik fotos overlegde kreeg ik ze gratis .
Prima Service
Jij was nog niet bekend met de verleden tijd van breken ?quote:
De xl ah?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Juist helemaal niet. Het is echt reteklein en krap, vooral bij de ingang en de kassa's.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:39 schreef crv het volgende:
[..]
Jij was nog niet bekend met de verleden tijd van breken ?
Waar anders overquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom kots je over horren? Om de bonkjes eruit te zeven?
Ook shitquote:
Kots met dikke brokken in wasbakkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom kots je over horren? Om de bonkjes eruit te zeven?
Aaah ja nee die bedoelde k idd niet met xl :pquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Grote Marktstr hebben we het toch over? Da's toch geen XL? In ieder geval niet qua formaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |