2 dagen past gewoon in een rugzak.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar 2 dagen kan toch wel met alleen carry-on. In de zomer. dafuq man
Dat het mág wil niet zeggen dat we daadwerkelijk zoveel koffers mee gaan slepen natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar 2 dagen kan toch wel met alleen carry-on. In de zomer. dafuq man
Nee. Je was wel gekquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat het mág wil niet zeggen dat we daadwerkelijk zoveel koffers mee gaan slepen natuurlijk
Maak jij ff een betere voor ze dan, mevrouw de HTML-expertquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het wel een tyfus site dat loi
Ik!quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Die tekts onder het dik gedrukte moet ik volgens mij overtypen.
wie kan dit lezen dan
[ afbeelding ]
Voor twee dagen stop ik een onderbroek in mijn linkerbroekzak en een tandenborstel in mijn rechterbroekzak en gaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
2 dagen past gewoon in een rugzak.
nahquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak jij ff een betere voor ze dan, mevrouw de HTML-expert
Ja en die blanke sabel stop je in die diplomatendochterquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor twee dagen stop ik een onderbroek in mijn linkerbroekzak en een tandenborstel in mijn rechterbroekzak en gaan
Caroline, ineens kom ik op haar naamquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en die blanke sabel stop je in die diplomatendochter
ja misschien is er nog wat te rellen of zoquote:
Dat lijkt mij niet de bedoelingquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja misschien is er nog wat te rellen of zo
Plaatje doet het niet mevrouw. Omdat je ingelogd moet zijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Die tekts onder het dik gedrukte moet ik volgens mij overtypen.
wie kan dit lezen dan
[ afbeelding ]
Ah oké nou maakt ook niet uit :pquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet mevrouw. Omdat je ingelogd moet zijn
Nee. Niet klein maar niet zo'n xlquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat een grote?
Die mis ik hier in de buurt eigenlijk wel, zo'n AH XL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |