Sterktequote:
*mompelt iets over een reisverslag van Tokyo*quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik stuur twee weken zo'n ICT core groep uit de VS aan en die arme aardappeltjes weten echt niet wat hen overkomt![]()
Hollandse directheid en een grote bek en deadlines eisen stellen zijn ze daar echt niet gewend, afspraken nakomen is ook zoiets
Niemand in de buurtquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ruikt je adem zo meteen naar een koe met darmproblemen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
*mompelt iets over een reisverslag van Tokyo*
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
*mompelt iets over een reisverslag van Tokyo*
Hij belooft het al heeeeeel langquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Al die lege sigarettendoosjes is als je als dame 25 bent geworden en nog vrijgezel. Dan ben je een oude doos. Als man zijnde word je tuin vol gehangen met sokken, want je bent dan een oude sok.
quote:
Nou hup hup dan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb ik twee jaar geleden beloofd of zo
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je dus even aan kunnen bellen?
Bitterbal te heet ?quote:
Ja duh, dat kost een pakje sigaretten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ja er stond geen bord HIER GRATIS BUMSEN in de tuin dus ik liep door
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:07 schreef Fogel het volgende:
Reis naar Svalbard is overigens een hele jojobestelling geworden, drie of vier keer aangepast door SAS.
Zouden er 3 nachten zijn en op enorme klotetijden vliegen en daardoor effectief ca 2 dagen. Dat is nu 2 nachten geworden, met twee hele dagen daar en met normale vliegtijden. Extra nacht in Oslo vooraf, prima te doen dit.
Nou, succes maarquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:07 schreef Fogel het volgende:
Reis naar Svalbard is overigens een hele jojobestelling geworden, drie of vier keer aangepast door SAS.
Zouden er 3 nachten zijn en op enorme klotetijden vliegen en daardoor effectief ca 2 dagen. Dat is nu 2 nachten geworden, met twee hele dagen daar en met normale vliegtijden. Extra nacht in Oslo vooraf, prima te doen dit.
naar barentsburg ff naar Lenin zwaaien, zolang 't nog kan. En Pyramiden gok ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, succes maarWat ga je die 2 dagen doen dan?
Vrij onzinnig om EN Barentsburg EN Pyramiden te doen als je maar 2 dagen hebtquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naar barentsburg ff naar Lenin zwaaien, zolang 't nog kan. En Pyramiden gok ik
Dat is ook een stuk duidelijker en directer dan lege pakjes sigaretten een een touwtje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ja er stond geen bord HIER GRATIS BUMSEN in de tuin dus ik liep door
Ja toch? Vind ik wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook een stuk duidelijker en directer dan lege pakjes sigaretten een een touwtje.
zo ver is het niet.. en zo groot zijn die plaatsen ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrij onzinnig om EN Barentsburg EN Pyramiden te doen als je maar 2 dagen hebt
nee. Maar zo hetzelfde weer wel. En er is meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo ver is het niet.. en zo groot zijn die plaatsen ook niet
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
longyearbyen en vanaf daar sneeuwscooteren met een geweer?
Uhm, aangezien het nogal onzeker was of het uberhaupt doorging heb ik me nog niet erg ingelezen zeg maar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, succes maarWat ga je die 2 dagen doen dan?
Dat is samen een halve dag. Hup, inlezenquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Uhm, aangezien het nogal onzeker was of het uberhaupt doorging heb ik me nog niet erg ingelezen zeg maar.
Brouwerijbezoek en een gletcherwandeling lijkt me wel wat.
je kan ook een toer in de kolenmijn krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Uhm, aangezien het nogal onzeker was of het uberhaupt doorging heb ik me nog niet erg ingelezen zeg maar.
Brouwerijbezoek en een gletcherwandeling lijkt me wel wat.
Maandag-woensdag.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is samen een halve dag. Hup, inlezenWanneer ga je?
Voor 2 dagenquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:20 schreef Fogel het volgende:
Baggagebeperking is: 7 koffers en 4 handbaggage voor ons tweeen. We kunnen een stuk ijsbeer in delen mee naar huis nemen
\Wat een raar aantal, per persoon 2 handbagage en 3,5 ruim?quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:20 schreef Fogel het volgende:
Baggagebeperking is: 7 koffers en 4 handbaggage voor ons tweeen. We kunnen een stuk ijsbeer in delen mee naar huis nemen
Ja las het van de week al.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
wtf
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-worden-afgeperst
Sickquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
wtf
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-worden-afgeperst
komt omdat mensen daar vaak voor langere tijd richting Svalbard gaan en dus bv ook hun eigen wapen mee nemen e.d.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
\Wat een raar aantal, per persoon 2 handbagage en 3,5 ruim?
LOI is waiting balliequote:Op donderdag 9 juli 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh weet ik niet maar wat je hier net verteld klinkt wel leuk
In mijn geval komt het doordat we SAS+ vliegen (= ieder twee koffers) en omdat ik gold status heb (+2 koffers) en mijn vriendin silver (+1 koffer).quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt omdat mensen daar vaak voor langere tijd richting Svalbard gaan en dus bv ook hun eigen wapen mee nemen e.d.
Maar 2 dagen kan toch wel met alleen carry-on. In de zomer. dafuq manquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
In mijn geval komt het doordat we SAS+ vliegen (= ieder twee koffers) en omdat ik gold status heb (+2 koffers) en mijn vriendin silver (+1 koffer).
Ja snap wel dat je wat meer bagage mee mag nemen maar vind vooral dat halve stuk ruimbagage wat raar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt omdat mensen daar vaak voor langere tijd richting Svalbard gaan en dus bv ook hun eigen wapen mee nemen e.d.
Ah.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
In mijn geval komt het doordat we SAS+ vliegen (= ieder twee koffers) en omdat ik gold status heb (+2 koffers) en mijn vriendin silver (+1 koffer).
2 dagen past gewoon in een rugzak.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar 2 dagen kan toch wel met alleen carry-on. In de zomer. dafuq man
Dat het mág wil niet zeggen dat we daadwerkelijk zoveel koffers mee gaan slepen natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar 2 dagen kan toch wel met alleen carry-on. In de zomer. dafuq man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |