Nee joh, als ik bitterballen op een broodje zou doen wordt ze boos.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit leest toch een beetje als vreemdgaan.
Het is een achtbaan van emotiesquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerst vraagt bitterbal iedereen om een sigaret op te steken en nu zegt ze doe het niet.
Oh nou ja gelukkig gaat het maar om stoppen met roken en ben je niet suīcidaal of zo.quote:
nog niet. wel wat moordlustigquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nou ja gelukkig gaat het maar om stoppen met roken en ben je niet suīcidaal of zo.
Kan jou dat boeien, die afvalballen kosten 24 cent per stuk of zo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, als ik bitterballen op een broodje zou doen wordt ze boos.
Da's normaal, dat herken ik van Joop.quote:
die maakt regelmatig stekende bewegingen naar je?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's normaal, dat herken ik van Joop.
Tot nu toe nooit naar mij gelukkig, maar anderen zijn niet veilig.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die maakt regelmatig stekende bewegingen naar je?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan jou dat boeien, die afvalballen kosten 24 cent per stuk of zo.
quote:
Hey even over AC he?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's normaal, dat herken ik van Joop.
Zo duurde even voor ik AC snapte.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey even over AC he?
Zijn haaien een beetje standaard om te vangen? Ik ving eergisteravond in een uurtje een walvishaai. een witte haai en een hamerhaai. Vond ik een beetje jammer zo snel achter elkaar.
Die zijn nu in het seizoen ja (sinds deze maand).quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey even over AC he?
Zijn haaien een beetje standaard om te vangen? Ik ving eergisteravond in een uurtje een walvishaai. een witte haai en een hamerhaai. Vond ik een beetje jammer zo snel achter elkaar.
Oh ok. Naja heb deze maar gedoneerd eerst maar zal ze dan als ik ze voor zaterdag nog vang bewaren. Thanks voor de info.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn nu in het seizoen ja (sinds deze maand).Witte haaien bewaren tot zaterdag, CJ betaalt er meer voor dan de Nooklets.
Mooi wel, ik ging gisteren zwemmen, zag ik een haaiensilhouet. Water uit, vissen, witte haai. DANK JE WEL HE, NOOK. JE ZEI DAT HET VEILIG WAS.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ok. Naja heb deze maar gedoneerd eerst maar zal ze dan als ik ze voor zaterdag nog vang bewaren. Thanks voor de info.
Je bent ook gaan spelen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey even over AC he?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi wel, ik ging gisteren zwemmen, zag ik een haaiensilhouet. Water uit, vissen, witte haai. DANK JE WEL HE, NOOK. JE ZEI DAT HET VEILIG WAS.
150.000 klopt dat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn nu in het seizoen ja (sinds deze maand).Witte haaien bewaren tot zaterdag, CJ betaalt er meer voor dan de Nooklets.
Ja had het wel leuk gevonden als die grote vangsten iets meer gespreid zouden zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent ook gaan spelen!
Maar was bij mij hetzelfde. Ving ze ook ineens in twee dagen allemaal.
Zķ veel meer ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
150.000 klopt dat?![]()
Zelf nog niet geprobeerd.
WTF? Dat zou gunstig zijn dan kan ik mijn verbouwing afbetalen met 1,5 haai.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
150.000 klopt dat?![]()
Zelf nog niet geprobeerd.
Ik ga op haaienjacht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zķ veel meer ook niet.Maar 22.500 bij CJ en 15.000 bij Nooklets.
Kan je nou ook online met andere mensen spelen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind zwemmen wel echt leuk. Ben nog niet zo ver hoor, vandaag mijn derde nieuwe inwoner gok ik.
Vanaf nu vang je alleen nog Suckerfish.quote:
Ja!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je nou ook online met andere mensen spelen?
Ja maar dan moet je wel een paar euro per maand betalen, Ik had het eerst maar stopgezet omdat ik toen Zelda ging spelen. Overweeg je ook een Switch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je nou ook online met andere mensen spelen?
oh weet ik niet maar wat je hier net verteld klinkt wel leukquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel een paar euro per maand betalen, Ik had het eerst maar stopgezet omdat ik toen Zelda ging spelen. Overweeg je ook een Switch?
Het werkt wat anders, ik kan mensen uitnodigen op m'n eiland via een gegenereerde code, dan kan iedereen met de code die sessie op bezoek (of tot ik m'n eiland weer dichtgooi). Ik kan ook m'n eiland opengooien voor vrienden, dan kan in principe iedereen waar ik Nintendovriendjes mee ben op bezoek komen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus ik kan jullie tegenkomen in het spel?
Heb er echt al zoveel plezier van gehad dat hij wat mij betreft elke cent waard is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh weet ik niet maar wat je hier net verteld klinkt wel leuk
Graag gedaan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb er echt al zoveel plezier van gehad dat hij wat mij betreft elke cent waard is.
ja schrok ook wel van de prijzenquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat ie zo slecht verkrijgbaar is en dat de games zo duur zijn.
Voorraden lijken weer aangevuld nu, overigens. Staat ook weer voor de gewone prijs op bol enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat ie zo slecht verkrijgbaar is en dat de games zo duur zijn.
Ja!quote:
Goedkoopste die ik net vond is 329quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voorraden lijken weer aangevuld nu, overigens. Staat ook weer voor de gewone prijs op bol enzo.
Ja, da's de normale prijs.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedkoopste die ik net vond is 329
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |