Doe dat. Nette chat ditquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon netjes blijven en de TT respecteren.
Sterktequote:
*mompelt iets over een reisverslag van Tokyo*quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik stuur twee weken zo'n ICT core groep uit de VS aan en die arme aardappeltjes weten echt niet wat hen overkomt![]()
Hollandse directheid en een grote bek en deadlines eisen stellen zijn ze daar echt niet gewend, afspraken nakomen is ook zoiets
Niemand in de buurtquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ruikt je adem zo meteen naar een koe met darmproblemen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
*mompelt iets over een reisverslag van Tokyo*
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
*mompelt iets over een reisverslag van Tokyo*
Hij belooft het al heeeeeel langquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Al die lege sigarettendoosjes is als je als dame 25 bent geworden en nog vrijgezel. Dan ben je een oude doos. Als man zijnde word je tuin vol gehangen met sokken, want je bent dan een oude sok.
quote:
Nou hup hup dan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb ik twee jaar geleden beloofd of zo
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je dus even aan kunnen bellen?
Bitterbal te heet ?quote:
Ja duh, dat kost een pakje sigaretten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ja er stond geen bord HIER GRATIS BUMSEN in de tuin dus ik liep door
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:07 schreef Fogel het volgende:
Reis naar Svalbard is overigens een hele jojobestelling geworden, drie of vier keer aangepast door SAS.
Zouden er 3 nachten zijn en op enorme klotetijden vliegen en daardoor effectief ca 2 dagen. Dat is nu 2 nachten geworden, met twee hele dagen daar en met normale vliegtijden. Extra nacht in Oslo vooraf, prima te doen dit.
Nou, succes maarquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:07 schreef Fogel het volgende:
Reis naar Svalbard is overigens een hele jojobestelling geworden, drie of vier keer aangepast door SAS.
Zouden er 3 nachten zijn en op enorme klotetijden vliegen en daardoor effectief ca 2 dagen. Dat is nu 2 nachten geworden, met twee hele dagen daar en met normale vliegtijden. Extra nacht in Oslo vooraf, prima te doen dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |