Ik ken nog wel iemand die goed kan schuren ^^quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. 500 euro voor nieuwe gevelbekleding op de aanbouw..
excl. beits.
Hoeft niet geschuurd te wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die goed kan schuren ^^
limburg?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:38 schreef crv het volgende:
Pfff 33 graden, zo weer even naar binnen (airco)
Nou succes met klussen dan maarquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze dat bij de overledenen neerzetten, ga ik de deuren barricaderen.
Nog Frans ook. Drama.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou succes met klussen dan maar
[ afbeelding ]
Doe eens een link van wat je wilt bestellen. Nu is het een beetje als 'als ik bij de groenteboer fruit haal, is het dan pitvrij?'quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je bij IKEA planken bestelt voor in je stelling, krijg je die pinnen er dan vanzelf bij of moet je die los bij bestellen?
welke stelling?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je bij IKEA planken bestelt voor in je stelling, krijg je die pinnen er dan vanzelf bij of moet je die los bij bestellen?
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ivar-plank-grenen-10318159/quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens een link van wat je wilt bestellen. Nu is het een beetje als 'als ik bij de groenteboer fruit haal, is het dan pitvrij?'
iquote:
tten daar die pinnen bij?quote:
Bij mensen die die stelling aannemen zitten wel pinnetjes, alleen zitten die nogal los.quote:
https://www.ikea.com/nl/n(...)AA-2171817-1_pub.pdfquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ivar-plank-grenen-10318159/
Z
[..]
i
[..]
tten daar die pinnen bij?
Nou dat maak ik er niet uit op. Hoogstens dat die bij een complete stelling geleverd worden. Kijk bij een draadrooster of een flessenrek staat een plaatje MET die pinnen:quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)AA-2171817-1_pub.pdf
zo te zien wel, pagina 8.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Mooi hoor de nieuwe ah. Sushi niet gekocht want duur
Hmm, staat er niet echt duidelijk bij, in die pdf van Frantic lijkt het wel alsof ze er gewoon bijzitten, is ook vrij gebruikelijk bij Ikea dat het erbij zit.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ivar-plank-grenen-10318159/
Z
[..]
i
[..]
tten daar die pinnen bij?
op die pagina staat dat je de pinnen uit de naden van het plankje haalt. ikea = standaardisering he. dus dat zal daar ongetwijfeld niet anders zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat maak ik er niet uit op. Hoogstens dat die bij een complete stelling geleverd worden. Kijk bij een draadrooster of een flessenrek staat een plaatje MET die pinnen:
[ afbeelding ]
Maar bij de planken staan die pinnen er niet bij afgebeeld. Maar er staat ook nergens een knop "KOOP HIER DE PINNEN DIE JE OOK NODIG HEBT"EN ik kan wel aannames doen, maar ik word erg chagrijnig van geen pinnen.
Ja heb ik al gedaan. Meteen een autoreply drukte ditdat kan misschien langer dan een dag durenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
maar als je het niet vertrouwd: stuur een FB berichtje naar ikea. die zijn altijd wel snel met antwoorden.
Als ze er bij dat draadrooster bij zitten zullen ze er bij die plank ook bij zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan. Meteen een autoreply drukte ditdat kan misschien langer dan een dag duren
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan. Meteen een autoreply drukte ditdat kan misschien langer dan een dag duren
Elzasquote:
pcies.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Die 4x geeft ook wel aan dat dit standaard zo wordt gedaan bij die planken, dus of je nu een heel systeem of alleen een plank koopt, er zitten altijd 4 pinnetjes in een plank.
Ja lijkt me ook wel. Die er niet standaard bij leveren levert alleen maar een hoop ergernis en gedoe op voor ze natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Die 4x geeft ook wel aan dat dit standaard zo wordt gedaan bij die planken, dus of je nu een heel systeem of alleen een plank koopt, er zitten altijd 4 pinnetjes in een plank.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel. Die er niet standaard bij leveren levert alleen maar een hoop ergernis en gedoe op voor ze natuurlijk.
Meid.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
Loop ik net even langs een terras spreekt een gast me opvliegend aan, ja jij werkt voor xxxxxx, vuile oplichter, eeeeuhm wat? wijst hij op mijn shirt en dat is een shirt met reclame van een jachtbouwbedrijf van een maat van me, even bellen met hem maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |