Dit is met allemaal saaie verzekeringsmensen dus ik denk (en hoop) dat er geen naakt gedeeld gaat wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega had gisterenavond een pubquiz en twee opdrachten vielen me wel op aan zijn relaas deze ochtend, wie er het meeste spullen in een zwembad/bad/vijver konden gooien en wie er een naaktfoto durfde delen dus tja maak je borst maar nat.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja amateurs he, denken dat je daar een reden bij nodig hebt
Vooral dat hoop.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is met allemaal saaie verzekeringsmensen dus ik denk (en hoop) dat er geen naakt gedeeld gaat worden
Ik ken nog wel iemand die goed kan schuren ^^quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. 500 euro voor nieuwe gevelbekleding op de aanbouw..
excl. beits.
Hoeft niet geschuurd te wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die goed kan schuren ^^
limburg?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:38 schreef crv het volgende:
Pfff 33 graden, zo weer even naar binnen (airco)
Nou succes met klussen dan maarquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze dat bij de overledenen neerzetten, ga ik de deuren barricaderen.
Nog Frans ook. Drama.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou succes met klussen dan maar
[ afbeelding ]
Doe eens een link van wat je wilt bestellen. Nu is het een beetje als 'als ik bij de groenteboer fruit haal, is het dan pitvrij?'quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je bij IKEA planken bestelt voor in je stelling, krijg je die pinnen er dan vanzelf bij of moet je die los bij bestellen?
welke stelling?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je bij IKEA planken bestelt voor in je stelling, krijg je die pinnen er dan vanzelf bij of moet je die los bij bestellen?
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ivar-plank-grenen-10318159/quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens een link van wat je wilt bestellen. Nu is het een beetje als 'als ik bij de groenteboer fruit haal, is het dan pitvrij?'
iquote:
tten daar die pinnen bij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |