Van 4 naar 5 sterren duurt ook best langquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog lang geen 5 sterren eiland.![]()
Maar daarom volgende week/week daarna een beetje hopen op gunstige turnipprijzen, fortuin vergaren om gebouwen te verplaatsen enzo.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Fun fact, CJ heet in het Japans Justin. Justin Beaver.
Ik heb er ook geen haast mee verder, ben nu meer gefocused op m'n zeemeerminhoekje uitbreiden met al die diy's van Pascal.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Van 4 naar 5 sterren duurt ook best lang
Gewoon dingentjes blijven plaatsen enzo, komt vanzelf. Onkruid weghalen helpt ook veel.
Nice!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen haast mee verder, ben nu meer gefocused op m'n zeemeerminhoekje uitbreiden met al die diy's van Pascal.
Gelachenquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nice!
Heb daar nog niks van. Gaat traag met die parels
En is ook het leukst om beetje je eiland in te richtenben ook twee weken helemaal los gegaan met dat terraformen
leuk flesquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelsnackgenot weer allenTRV / Fles' Travelsnacks #6
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelsnackgenot weer allenTRV / Fles' Travelsnacks #6
Ruimte te kortquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terraformen heb ik wel wát gedaan, maar echt groots nog niet. Vooral een beetje gespeeld met m'n originele layout wat toegankelijker maken enzo. Moet nog wel een goeie sterrenkijkplek komen, dat wordt m'n project zodra ik afstand kan doen van al m'n fruitbomen.
CJ?quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, da's echt supertof.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ruimte te kort![]()
Ja sterrenkijken samen is ook leuk hč!
Had vorig weekend sterrenregen. Had iemand verkleedpartijtje georganiseerd met 8 man ofzo op m'n eiland. Was heel grappigquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's echt supertof.![]()
Daarom wil ik er ook een mooi hoekje voor gaan maken.
Ik ga gewoon netjes blijven en de TT respecteren.quote:
oh.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon netjes blijven en de TT respecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |